Jump to content
martennis

Здравейте бъдещи колеги!

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте! Първо надявам се темата да е точно за тук...ако не моля да бъде преместена в правилния раздел. Благодаря! От както карам хондата на баща ми много съм се запалил по тази марка :plane: (не ви учудва нали :bg:) Та от известно време насам вече си работя и много усилено си търся подходящата за мен кола. Не съм от най-разбиращите, но и не е като да си нямам и хабер :newbie: Из форума бях чел нещата, на които да се обърне най-голямо внимание при закупуването на автомобил втора употреба. Е разбира се те са прекалено критични и може би едва ли ще се намери такава кола...За момента съм се спрял на няколко модела хонда сивик 6 ген. Всеки с различни кусури и за това ми е мн трудно да избера евентуално кой точно да бъде. Та идеята на тази тема е ако може да ми помогнете с избора, имам желание да отида видя единия автомобил тук в София, но ми се иска да съм с някой, който разбира доста повече от мен(сигурен съм, че тук всички сте такива ;)) Все пак да кажа каква ми се иска да бъде колата .....по възможност разбира се.....Хонда Сивик 6 ген., ако е В-тек още по-добре, ако е с климатик също няма да откажа....Колкото може по-малко забележки. Моделите, върху които съм се спрял... Сивик 1,4и 75 коня с газово, август 98', без климатик, само леки козметични забележки, пълен ел. пакет и т.н. на цена 3200лв с евентуален коментар. Другият - Сивик 1,5 В-тек 115 коня, декември 98', с неработещ компресор на климатика с тази разлика от другата че е натисната тук таме(уж леко, не съм я виждал още) на цена 3100лв и коментар. Според разбиращите тук коя от двете е по-добрия избор? Надявам се на разбрани коментари и помощ, без заяждане и тем подобни. Благодаря Ви предварително!

Редактирано от martennis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега, аз бих те посъветвал ако все още си млад или начинаещ шофер да вземеш по-слабия мотор, вярно е, че бързо ще ти омалее, но все пак и той дърпа доста прилично въпреки 75-те си коня.Като пари особено щом е на газ ще ти ляга много евтино-само незнам дали за газов инжекцион ли говориме или обикновено АГУ за да не стане евтиното скъпо.Ако съм начинаещ бих взел тази кола и все пак зависи в какво състояние е като се види.За ви тек-а който е 115 коня - те това е колата пожар за кубиците си върви ненормално добре, супер рафиниран мотор, супер икономичен, особено ако вин-а ти започва с J това е колата.Ако не съм начинаещ или имам поне млако опит бих взел този мотор, въпреки че трябва да с екара с много акъл и разум, лично аз като седна в на съседа хондата която е с такъв мотор, гледам да е някъде където има много малко трафик, не е населено място и няма куки и радари :newbie: .Наистина 115 коня не е кой знае какво но просто са ЯПОНСКИ, европейски и френски конкуренти със същата мощност, а в някой случай и по-голяма ги уздухваш като сешоар рошава коса.Каквото и да вземеш няма да сбъркаш, оглеждай само за ръжда че много ги похапва тенекиите, при почти всички японци е така.И наистина взимай някой разбирач с тебе защото тези пари се дават 1 път, или поне 1 път на 2,3 -4 години :plane:

Редактирано от honda_japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 1.5 е по-добрия избор, тва газово не ти трябва, и двете са достатъчно икономични. Ускорението на 2-те до 100км/ч е идентично (ако 1.4 се направи 90к.с., тук из форума пише как става), тва че е 114 кс да не те подвежда че е някаква голяма разликата. Само на високи обороти втек-а е предимство. Много внимавай с този "неработещ компресор на климатика", възможно е въобще да няма клима :book: Да, обясня и една друга разлика, че на някои хора не им прави впечатление: не случайно 1.4 е модел EJ а 1.5 vtec е ЕК. Всички ЕК които съм виждал и доста съм ровил за тях в интернет защото и мойта е такава, са с по-високо ниво на оборудване. Ще изброя набързо колко орязани EJ съм виждал: без накрайник на ауспуха, без осветление на багажника, без облегалки на задните седалки, без ел.пакет, без еърбеци, без АБС, без климатик, без централно, без аларма (за фабрична говорим), с по-малки спирачни дискове е. Може да са дреболии но аз исках да си имам всичко, затова си взех ЕК. Малко хаотичен ми стана поста май :D Дано се разбира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двамата ви разбрах доста добре...благодаря за съветите. Що се отнася до опит, от 3 години карах Хонда англичанка 1,5 В-тек-е 114 коня. Разбира се 3 години не са нищо кой знае какво, но веднъж усетил В-тека макар и икономичния някак си не искам нещо по-различно....Вярно че има и модели като нашата с В-тек, но първо повечето са преди фейслифта и второ са с по-малките двигатели...за това тях ги изключвам като вариант. Без да се замисля бих избрал тази с 1,5 двигател, но единствено ме спира това, че има леко натиснати места. Мисля да отида да я погледна и ако не са прекалено фатални забележките както по външен вид така и по двигател да се ориентирам към нея....доста съм нетърпелив, но и доста време вече чаках, така че трябва вече да идва прословутият момент :book: А пък ако на някой му се занимава и няма друга работа с удоволствие бих го вземал за една по-компетентна компания :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм супер спец с тоя модел ама преди ЦРВ гледах за такава и карах няколко за проба. Тази 1.4 която си гледал за нула време с съвсем елементарна операция става на 90 коня (а може и вече някои да я направил) не ти знам хала но тази кола ти спестява по 100 лева годишно от данък !!!! на 115 коня данъка е със стотачка минимум отгоре зависи от региона. А и не е чак такъв самолет, ако не ти е тежък крака да я вкарваш все в високите обороти ще ти се стори по мудна и от 75 коньовата, всъщност тва е идеята ако я "галиш" да гори малко, ако решиш да я гониш на разположение е ветека.Друго което щи кажа кола без климатик е половин кола кои кво ще да ми разправя !!! дори един ден да тръгнеш да я продаваш като доиде келеша да я копува може да не му трябва клима ама първо за нея пита !!! така че съветвам те търси си кола без климатик и без монтирана газова !!! специално при Хонда внос кола с газова не е добър вариант щото не се знае колко е карана на газ и кои как се е грижил за реглажа на клапаните. По добре си вземи без газ, а ако не издържаш на напъна на бензина винаги може да метнеш една газова. От мен това, не взимаи първата срещната кола, гледаи хубаво и си отваряи очите, евтина хубава кола няма да знаеш за това опичаи си акъла с цените :book:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно двигателите нямам какво да ти кажа, тей като нито съм имал такива, нито съм карал. НО мога да ти дам един съвет - НЕ се мятай на първата срещната.. Тая "натиснатата" не е единствена. Поогледай се за нещо по-добро. И аз като тебе бях нетърпелив, но стисках зъби и 3 месеца обикалях докато не намеря. Недей си взема някоя насила само и само да имаш кола. Като видиш наистина твоята ще го усетиш от вътре :book: Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прави сте колеги.....Благодаря ви за отзивчивостта! Наистина нямам търпение, но за сега се сдържам...за това и не съм си купил нищо, щото все пак не става дума да дадеш 1 лев за дъвки....Просто се надявам да бъде скоро момента, в който както каза Трънчо ще усетя от вътре моята кола.....Иначе за конете знам за тази манипулация от 75 на 90 и също и за данъка....не са малко 100лв...За сега ще си пазя паричките, ще събирам още и ще вися всеки ден в мобилето ;):P;) Поздрави! :P

Редактирано от martennis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз бих те посъветвал да не се нахвърляш на най-евтиното, че почти винаги излиза двойно после :P. Мойта колица е 75 коня, данъка наистина е почти никакъв, но пък и ако искаш по-мощна кола, бих ти препоръчал друга. Ако ли не - то тази ще ти върши прекрасна работа. Успех с търсенето и покупката!П.П. Ако е удобно някой колега да ми посочи къде точно да открия този Ъпгрейд от 75 на 90 коня, че доста често съм чувал за този "фокус", но не съм го срещнал във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...