Jump to content
Plat1ka

Часовник за Хонда Cr-v От къде да купя ?

Recommended Posts

Като падне нивото на течността в казанчето под определено ниво, пръска само на предното стъкло. Затова първо пробвайте с доливане . А може и да е изваден бушона за пръскалките на фаровете, с цел икономия на течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Течност има до горе, предпазителя го проверих там и е здрав.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, пръскалките за фаровете са на отделна помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариант да се стигне до нея, без да се сваля подкалника и корите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А за достъп до помпата.. Вариант е да свалиш бронята и пак не съм сигурен дали ще е удобен достъпа до помпата. Проблемът с пръскалките го има и при мен. Като натиснеш копчето, чуваш ли релето да цъка?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, чува се релето, явно, като се постопли още малко и ще я разхвърлям. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес успях да сваля помпата, която се оказа клеясала и след разглабяне, и почистване, имаше счупена една биметална пластина, която е на плюса. След възстановяване, помпата проработи.За свалянето, не е нужно да се сваля цялата броня. Развива се една видия, която държи подкалника и бронята, и още 2 бр. отдолу и 1 бр. копче, след което бронята се отваря достатъчно, за да се бръкне и да се извади помпата. Дано съм бил полезен на някой колега, ако реши да я сваля.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 вече работещ часовник - презапоих си 2-та чипа отляво, единия се беше навдигнал направо. Само ме е яд, че не прочетох пак по-рано темата да махна подсветката. Не ми се сваля пак сега, но ще го направя задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от 6 месеца и аз съм претежател на CR-V 1 и часоеника не работи. Питах (майстори) който слагат аларми и аудио системи и ми казаха ,че не може да се оправи . Благодаря ,че ви има и споделяте мнения и опит , запретнах ръкави и от споделеното от вас си оправих часовника. Просто презапоих трите малки правоъгални елемента към платката и оооо светлина .

IMG_20200911_002456.jpg

Редактирано от Недьо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрял съм отдавна до питам "тъпънари-разбирачи". Чета в менюалите, Ю-тюб, отварям, разглобявам и поправям. Въобще не си губя времето с малоумници с инструменти от Практикер, без крик, без инструменти и без акъл. Такива само ще ти дотрошат колата! 

Има го и по-висшият вариант, които имат инструменти и дори данамометрични ключове,НО! Ключа е оставен напрегнат на 10кг/см2 отпреди месеци и така си стои! Нали знаете колко точно мери вече! За да не звуча отчайващо, ще напиша, че има една категория, които са "майстори-хондаджии".

На тях може да се доверите! Лошото е, че са малко и даже не са в "Бултрако". Посветените ги знаят.

Пожелавам им здраве и все така да помагат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 - Захранване 12 волта.

2 - контакт.

3 - светлини. - Този извод се прекъсва, когато искате часовника ви постоянно да свети силно.

4 - маса.

 

От доста време не съм в София, така че на когото съм презапоил часовника - презапоил съм. Съжалявам, но по темата за часовниците мога само да пиша.

 

За тези, които все пак имат достатъчно добър поялник, тези с температурен контрол не са толкова скъпи, съвсем сериозно препоръчвам, преди да си свалят часовника, да си купят "Ширмовка/оплетка за разпояване CP-3015" goot wick е марка, с гоято съм работил, и моля да се брои не като реклама, а като мнение на човек с някакъв опит в електрониката.

Има и други марки. По-евтини са обикновено, но това нещо по спомен трябва да е максимум 5 лева. Спомена е от преди 3 години. Едва ли е нужно да ви обяснявам разликата между добрия инструмент, и инструмента средно или ниско качество. С някои от материалите в електрониката като поялник, ширмовка за разпояване, колофон, припой - е абсолютно същото.

При второто изгасване на часовника на моята кола, при отварянето му, се наложи да сваля дисплея. От едната страна има по две крачета в краищата, но от другата страна е гребенче и без оплетка/ширмовка за разпояване нямате никакъв шанс да свалите дисплея, а на тези, които смятат, че могат да проведат системно презапояване на всички елементи (при мен втория път проблема излезе от малките елементи под дисплея) - съвсем сериозно ги съветвам внимателно да разпоят всички изводи на дисплея и да го отстранят преди да презапояват.

Задължително с поялник с достатъчно тънък връх на човката и задължително там работете само с калаено оловен припой.

Ако на някой извод припоя не се отстрани добре, можете да го запоите отново с нов припой и след това отново да го минете със ширмовката. Това помага.

След презапояването аз самият мия платката от следите от разпояването и от флюса с 90% чист медицински спирт и четка за зъби. ОБАЧЕ... след като платката изсъхне добре - изтърквам я, внимателно все пак, на сухо с четка за зъби, която съм измил от спирта и съм оставил да изсъхне.

Правя това за да разкарам белите следи, които остават от някои спиртове.

Миенето обикновено го правя на два етапа. Преди да върна дисплея на платката, и след като го върна - още веднъж.

 

Прочетох по-горе, че на някой не му светва часовника. Имате да проверите само три кабела. Двата крайни, на които трябва да имате постоянно 12 волта и маса, които 12 волта трябва да си стоят и при изваден ключ, и третия извод мисля че беше отбелязан с I или IGN, което идва от запалване (ignition). На него 12 волта трябва да се появяват само когато двигателят работи, или колата е на "контакт".

 

On 3/16/2017 at 9:38 AM, Hanchko said:

По принцип, като включиш светлините, часовника си намаля осветеността, но ако този кабел го ползват за захранващ е нормално да светва при палене на фаровете.

 

Захранен е с постоянни 12 волта и маса на двата крайни извода. Очаквам, че отдавна си си решил проблема, но също така очаквам и други да зададат абсолютно същият въпрос, така че моля никой да не се обижда от повторението. Този ми пост е опит за едно спретнато кратко ръководство, през призмата на опита ми с електроника.

И за да не си намалява силата на светене просто му се спира сигнала от фаровете, което май чеше обозначето с LI(light). Там също се появяват 12 волта, за да светне в нощен режим, и когато не е подадено никакво напрежение - часовника си свети силно.

 

Успех на тези, които ще опитат да си го оправят сами, и безопасно и разумно каране.

Редактирано от Shreek
  • Харесвам 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.06.2010 г. at 18:04, Plat1ka написа:

А дали случайно някой знае бушончето за часовника към кое се намира. До колкото четох би трябвало да е заедно с радиото. Но на моето табло пише радио но до него не пише нищо друго.

Колега бушона за часовника е 7.5 ампера и се намира при двигателя бушунерата,от горния ред бушони втория от ляво на дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Форума е трапач - отне ми около час и часовника вече свети...

Студени спойки на платката - големите резистори бяха във въздуха...

Редактирано от pechkata
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките на фаровете.

Не ти трябва да работят,проблемни са че са ниско и изтича течноста,прецаква се един клапън.

На повичето са спрени още при първия собственник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...