aleksandur 283 #41 Отговорено 16 Март, 2017 Като падне нивото на течността в казанчето под определено ниво, пръска само на предното стъкло. Затова първо пробвайте с доливане . А може и да е изваден бушона за пръскалките на фаровете, с цел икономия на течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil82 3 #42 Отговорено 16 Март, 2017 (Редактирано) Течност има до горе, предпазителя го проверих там и е здрав. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Редактирано 16 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #43 Отговорено 16 Март, 2017 Здравей, пръскалките за фаровете са на отделна помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil82 3 #44 Отговорено 17 Март, 2017 А има ли вариант да се стигне до нея, без да се сваля подкалника и корите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ignorance 0 #45 Отговорено 19 Март, 2017 (Редактирано) А за достъп до помпата.. Вариант е да свалиш бронята и пак не съм сигурен дали ще е удобен достъпа до помпата. Проблемът с пръскалките го има и при мен. Като натиснеш копчето, чуваш ли релето да цъка? Редактирано 20 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil82 3 #46 Отговорено 20 Март, 2017 Да, чува се релето, явно, като се постопли още малко и ще я разхвърлям. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #47 Отговорено 20 Март, 2017 Сваля се бронята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil82 3 #48 Отговорено 21 Март, 2017 (Редактирано) Днес успях да сваля помпата, която се оказа клеясала и след разглабяне, и почистване, имаше счупена една биметална пластина, която е на плюса. След възстановяване, помпата проработи.За свалянето, не е нужно да се сваля цялата броня. Развива се една видия, която държи подкалника и бронята, и още 2 бр. отдолу и 1 бр. копче, след което бронята се отваря достатъчно, за да се бръкне и да се извади помпата. Дано съм бил полезен на някой колега, ако реши да я сваля. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Редактирано 22 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pashaliiski 0 #49 Отговорено 24 Април, 2017 +1 вече работещ часовник - презапоих си 2-та чипа отляво, единия се беше навдигнал направо. Само ме е яд, че не прочетох пак по-рано темата да махна подсветката. Не ми се сваля пак сега, но ще го направя задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Недьо 4 #50 Отговорено 10 Септември, 2020 (Редактирано) Здравейте от 6 месеца и аз съм претежател на CR-V 1 и часоеника не работи. Питах (майстори) който слагат аларми и аудио системи и ми казаха ,че не може да се оправи . Благодаря ,че ви има и споделяте мнения и опит , запретнах ръкави и от споделеното от вас си оправих часовника. Просто презапоих трите малки правоъгални елемента към платката и оооо светлина . Редактирано 10 Септември, 2020 от Недьо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #51 Отговорено 15 Септември, 2020 Спрял съм отдавна до питам "тъпънари-разбирачи". Чета в менюалите, Ю-тюб, отварям, разглобявам и поправям. Въобще не си губя времето с малоумници с инструменти от Практикер, без крик, без инструменти и без акъл. Такива само ще ти дотрошат колата! Има го и по-висшият вариант, които имат инструменти и дори данамометрични ключове,НО! Ключа е оставен напрегнат на 10кг/см2 отпреди месеци и така си стои! Нали знаете колко точно мери вече! За да не звуча отчайващо, ще напиша, че има една категория, които са "майстори-хондаджии". На тях може да се доверите! Лошото е, че са малко и даже не са в "Бултрако". Посветените ги знаят. Пожелавам им здраве и все така да помагат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shreek 8 #52 Отговорено 15 Октомври, 2020 (Редактирано) 1 - Захранване 12 волта. 2 - контакт. 3 - светлини. - Този извод се прекъсва, когато искате часовника ви постоянно да свети силно. 4 - маса. От доста време не съм в София, така че на когото съм презапоил часовника - презапоил съм. Съжалявам, но по темата за часовниците мога само да пиша. За тези, които все пак имат достатъчно добър поялник, тези с температурен контрол не са толкова скъпи, съвсем сериозно препоръчвам, преди да си свалят часовника, да си купят "Ширмовка/оплетка за разпояване CP-3015" goot wick е марка, с гоято съм работил, и моля да се брои не като реклама, а като мнение на човек с някакъв опит в електрониката. Има и други марки. По-евтини са обикновено, но това нещо по спомен трябва да е максимум 5 лева. Спомена е от преди 3 години. Едва ли е нужно да ви обяснявам разликата между добрия инструмент, и инструмента средно или ниско качество. С някои от материалите в електрониката като поялник, ширмовка за разпояване, колофон, припой - е абсолютно същото. При второто изгасване на часовника на моята кола, при отварянето му, се наложи да сваля дисплея. От едната страна има по две крачета в краищата, но от другата страна е гребенче и без оплетка/ширмовка за разпояване нямате никакъв шанс да свалите дисплея, а на тези, които смятат, че могат да проведат системно презапояване на всички елементи (при мен втория път проблема излезе от малките елементи под дисплея) - съвсем сериозно ги съветвам внимателно да разпоят всички изводи на дисплея и да го отстранят преди да презапояват. Задължително с поялник с достатъчно тънък връх на човката и задължително там работете само с калаено оловен припой. Ако на някой извод припоя не се отстрани добре, можете да го запоите отново с нов припой и след това отново да го минете със ширмовката. Това помага. След презапояването аз самият мия платката от следите от разпояването и от флюса с 90% чист медицински спирт и четка за зъби. ОБАЧЕ... след като платката изсъхне добре - изтърквам я, внимателно все пак, на сухо с четка за зъби, която съм измил от спирта и съм оставил да изсъхне. Правя това за да разкарам белите следи, които остават от някои спиртове. Миенето обикновено го правя на два етапа. Преди да върна дисплея на платката, и след като го върна - още веднъж. Прочетох по-горе, че на някой не му светва часовника. Имате да проверите само три кабела. Двата крайни, на които трябва да имате постоянно 12 волта и маса, които 12 волта трябва да си стоят и при изваден ключ, и третия извод мисля че беше отбелязан с I или IGN, което идва от запалване (ignition). На него 12 волта трябва да се появяват само когато двигателят работи, или колата е на "контакт". On 3/16/2017 at 9:38 AM, Hanchko said: По принцип, като включиш светлините, часовника си намаля осветеността, но ако този кабел го ползват за захранващ е нормално да светва при палене на фаровете. Захранен е с постоянни 12 волта и маса на двата крайни извода. Очаквам, че отдавна си си решил проблема, но също така очаквам и други да зададат абсолютно същият въпрос, така че моля никой да не се обижда от повторението. Този ми пост е опит за едно спретнато кратко ръководство, през призмата на опита ми с електроника. И за да не си намалява силата на светене просто му се спира сигнала от фаровете, което май чеше обозначето с LI(light). Там също се появяват 12 волта, за да светне в нощен режим, и когато не е подадено никакво напрежение - часовника си свети силно. Успех на тези, които ще опитат да си го оправят сами, и безопасно и разумно каране. Редактирано 15 Октомври, 2020 от Shreek 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qponeca82 12 #53 Отговорено 17 Ноември, 2020 На 3.06.2010 г. at 18:04, Plat1ka написа: А дали случайно някой знае бушончето за часовника към кое се намира. До колкото четох би трябвало да е заедно с радиото. Но на моето табло пише радио но до него не пише нищо друго. Колега бушона за часовника е 7.5 ампера и се намира при двигателя бушунерата,от горния ред бушони втория от ляво на дясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pechkata 19 #54 Отговорено 30 Май, 2021 (Редактирано) Форума е трапач - отне ми около час и часовника вече свети... Студени спойки на платката - големите резистори бяха във въздуха... Редактирано 30 Май, 2021 от pechkata 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #55 Отговорено 30 Май, 2021 Пръскалките на фаровете. Не ти трябва да работят,проблемни са че са ниско и изтича течноста,прецаква се един клапън. На повичето са спрени още при първия собственник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове