Basaev 0 #1 Публикувано 2 Юни, 2010 (Редактирано) Сивик - 6-та генерация. 1.4i - 75 коня ( Японската сглобка - хечбек ). Сляд смяна на масло ( Mobil1 5W50 Rally Formula ) колата е минала пробег точно 2.000км. А нивото на маслото е на минимума. Същия проблем го е имала и преди с друго масло - Кастрол Магнетек 10W40. Откъде може да е проблема колеги ? Благодаря предварително. Редактирано 2 Юни, 2010 от Basaev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #2 Отговорено 2 Юни, 2010 Колега намали разстоянието между буталата и блока и ще се оправи.По точно без маитап според мен са сегментите,но като ги сменяш е хубаво поне и биелни лагери да смениш да не отваряш повторно.Кои от колегите са сагласни с мен? Хаиде да гласуваме и да помогнем на колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basaev 0 #3 Отговорено 2 Юни, 2010 (Редактирано) Колега Данчо - Благодаря ти за отговора. А колко пари горе - долу ще излезне ремонта - т.е смяната на сегментите и т.н. Значи да разбирам, че преди това е хубаво да се измери и компресията нали ? Май най - добре ако може при изстинал мотор. Или се лъжа ?П.С - Другото което пропуснах да кажа е, че освен сериозната загуба на масло за тези 2.000км - маслото става катранено черно - като на дизел. Редактирано 2 Юни, 2010 от Basaev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #4 Отговорено 2 Юни, 2010 Аз съм напълно съгласен.Колега задължително си приготви един комплект сегменти и покрай тях комплект гарнитури(на глава и картер),гумички на клапаните,биелни лагери и намираш читав майстор.После ще забравиш за проблема и няма да тровиш хората по улиците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basaev 0 #5 Отговорено 2 Юни, 2010 (Редактирано) Интересува ме горе - долу за колко пари става въпрос - само за частите например ? А защо и биелите да се сменят ? Редактирано 2 Юни, 2010 от Basaev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #6 Отговорено 3 Юни, 2010 На мен ми струваха(за Б18 твоите трябва да са малко по евтини)сегменти-180лв.гарнитура-глава-100лв.гарнитура-картер-25лв.гарнитура-смукател-8лв.биелни лагери-близо 100лв.не помня точноЗа работа дадох 150лв. но пича е приател на мой много добър приател а и тогава бях по закъсал.До колкото знам по сервизите вземат около 300лв.за работа.Дано да съм ти бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 3 Юни, 2010 А защо и биелите да се сменят ?Не биелите бре само лагерите им и то ако има нужда.. Иначе другите работи дето са ти писали, са задължителни за смяна, за да си оправиш разхода на масло..За съжаление, при хонда няма "маслояд" като при нисана, за да си решиш проблема за 14 лв. .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #8 Отговорено 3 Юни, 2010 Колега, при условие че двигателя е бил с полусинтетика и маслото е намалявало естествено, че пълна синтетика ще я гори още повече. Вземи пробвай първо с друга марка полусинтетика примерно Мотул 10w40 и тогава, ако продължава да го гори се заеми с ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #9 Отговорено 3 Юни, 2010 Не прибързвайте с заклученията ! Моята Д14 точно същатата гореше масло.. малко по млако слет 3 смени стигна до 1л. на 1000км слагах какво ли не масло само даже и М10Д , слет като отворихме мотора за смяна сегменти както всички предполагаха(аз не бях сигорен че го гори от там защото варвеше доста)си бяха наред, а гумичките на клапаните толкова се бяха удървили че пласмаса на право... Вазможно е и да са сегментите ,но не пребързвайте с заключенията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 3 Юни, 2010 Шанса да си късметлията дето ще мине само с гумички е много малка. С смяната на сегментите е добре и леглата на клапаните да се оправят(ремонт глава) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #11 Отговорено 3 Юни, 2010 Няма смисал да мериш компресия тя ще е наред -проблема е в маслените сигменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basaev 0 #12 Отговорено 3 Юни, 2010 Питам за компресията защото ако са заминали сегменти не би трябвало да има добра компресия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #13 Отговорено 3 Юни, 2010 Колега,маслените сегменти нямат общо с компресионните сегменти.Така,че компресията да си я има,но разхода на масло да не е в нормите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #14 Отговорено 3 Юни, 2010 И аз го имам този проблем и бях писал тема даже но никъв шанс някой да ми отговори конкретно. С колата съм минал около 25 000 мили с 1 и също масло около 2 години карах с какви ли не масла и не ми е бутала грам масло Дойдох си в бг налях масло на д14а8 на шел 10W40 и започна да гори като невидяла ??? Предстои ми смяна на масло с мики моли // казаха ми че било качествено // и ще ти кажа дали ще спре да гори масло. Според мен маслата в БГ не са качествени и ако има начин да си ги поръчаш от чужбина няма да е зле или ако някой каже хубава марка И да подчертая карах колата ми с масло за дизел . за бензин от 10 евро от 20 и от скъпите докато бях в чужбина грам не ми е бутала само в бг като смених маслото и започна да го пие повече от разхода ми на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #15 Отговорено 3 Юни, 2010 Към колегата над мен- Маслото ЛИКИ МОЛИ, ме съмнява да ти помогне особенно с твоя разход на масло. Закарай си колата в сервиз в който ще ти обърнат внимание, а именно където те посъветвах. Такъв разход на масло може да се оправи с масло ако то е 50W40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #16 Отговорено 3 Юни, 2010 @mEtaka колега ще ида сега на 22 тогава имам път към варна Но така ли инак имам още 1-2 литра и масло трябва да си купя Ще сменя маслото другата седмица и ще видя дали е от маслото или колата но така или инак аз ще ида на този сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #17 Отговорено 3 Юни, 2010 Ще изкажа само едно мое лично мнение ако двигатела е за смяна на сегменти ,какви сегменти ще се намерят на пазара според мен ще са 100% китаиски освен ако нямаш човек които да ти гарантира техния произход ,а най-вероятно ремонтът ще е около 500 лв... сума която би струвал цял двигател в отлично състояние аз бих си сменил двигателя ако намеря читав такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #18 Отговорено 4 Юни, 2010 Както казва Ники Кънчев: добра логика.. Само че, как ще познаеш дали един двигател е читав, преди да си го купил ? ..Като гледам темите из форума, повечето Хонди над 10 г. погоряват масло, а двигателя който ще купиш, няма да е от чисто нова кола ..На края да не стане 500 лв. за двигател + 500 лв. за ремонт.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #19 Отговорено 4 Юни, 2010 Пуши ли колата? Кога, как? При форсиране или при сутрешно палене? От там ще подскаже леко кое е по-зле дали гумичките на клапаните или сегментите. За падането на компресията тя нама да падне а ще се качи, защото маслото прави компресия. Според мен по-добре 500лв за ремонт от колкото 500лв за двигател в незнайно състояние и незнайно от кой джалатин карано, защото съм си патил по такъв начин. И най-малкото след ремонта от теб ще знаеш какво караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #20 Отговорено 5 Юни, 2010 (Редактирано) Колегата от горния пост е много прав, но едва ли са гумички на клапани при такъв разход на масло, според мен ако греша поправете ме колеги за мен решението на проблема е: сегменти, гарнитури на глава, картер, капак клапани, шлаиф на главата, препасване на клапаните, смяна на гумички на клапаните, добър маистор и масло след ремонта TOTAL 5W40, и си пак отново на пистата само че много по доволен от преди.УСПЕХ. А забравих сменят се поне и биелни лагери Редактирано 6 Юни, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #21 Отговорено 5 Юни, 2010 И ако цилиндрите са се поизносили или надрани- филма става 3D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове