Jump to content
LSSAH

Н23 Vs. всички останали - кой кого?

Recommended Posts

Хелоу :) Имам един може би не много смислен въпрос но пък вие си решавате дали да отговорите. Досега четох темата за гонките - направи ми впечатление, че малките Сивици по 90 и 125 коня с лекота "похапват" голфове и баварци с по-големи двигатели. Та искам да попитам - Н23 Прелюд 4-та от кои от по-разпространените кошници може да загуби гонка ????? Едва ли са много, но поне да знам, от кои да ме е страх някой ден :) Ако има такива изобщо, щото освен някоя Витекова Хонда, не видях за под 7.7 до 100 кола от друга марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D:) :) ей,това е най-яката тема от година насам :D ти в републиканския шампионат ли ще се пускаш,че звучат много профи тези състезания?в уличните гонки печели този,който не сгази пръв изскочилото дете на улицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, много груб отговор - особено това с детето :) Питам чисто информативно, нямам намерение да сея смърт и разруха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, много груб отговор - особено това с детето :) Питам чисто информативно, нямам намерение да сея смърт и разруха.

Е за какво питаш тогава?Ако ще се хвалиш с чиста статистика пред собствениците на други коли на маса,имаш я из нета.Темата е безмислена.Ако търсиш бърза кола за писта ще те разбера,но за някакви такива хлапашки изпълнения-не мога.Ще ти кажа и защо.Освен опасността да убиеш някой има много променливи за даден резултат на права отсечка.Един от които са гумите.Каква марка са,на какво налягане са напомпани.....Ако караш с гадни гуми ще си много далече от данните на производителя.Така че какъв е смисъла да питаш за неща като тези?Няма такъв просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето предполагам от стоковите автомобили. Миналата вечер с едно приятелче с Астра 2.0 кубика 150 коня направихме нещо много импровизирано. Той беше пред мен, а аз зад него и ако бях ударил и трета трябваше да му мигам да се прибира. Зависи колега и какъв егземпляр ще си намериш от Н23-ките. Но като говорим за Голф, Опел и тн. Н23-ката за килограмите си и мудния нрав е добър двигател, може би с Астра ще се дава кантар, но това зависи от шофьори и коли макар, че за мен Н23-ката има превес над Астрата. Корсите и те падат от нея, абе общо взето колата с този двигател си върви прилично, като се има на предвид да не очакваш и самолет разбира се. Все пак говорим за 160 коня автомобил с близо 1300 кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пази се от Астра C20XE :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Просто, няма как да не се съглася с Prelude . Нагледал съм се на хлапашки изпълнения с фатален край. Единственото, което ще добавя е дано, като отимаш кола да не е с Н23/Н22. По-важно е човек да се научи да кара бавно. Бързо, всеки може(или си мисли, че може). Не визирам точно теб, шофьорите по принцип.п.п. А иначе, ефекта от това да дръпнеш на някого на сфетофара съм го постигал и с моята 128 коньова, сток бабичка. А и ,както беше казал един колега във форума - мнооо по-гадно е да те дръпне камион.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prelude не е кола за гонки, тежичка е, силата и е другаде...Самоубийците да потърсят друго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че C20XE ще бие H23 да не кажа че почти съм сигорен.Говорим за добро техническо състояние и на двете коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та искам да попитам - Н23 Прелюд 4-та от кои от по-разпространените кошници може да загуби гонка ?????

....еми пробвай и ще разбереш то само с питане не става да не би да те е срам да паднеш.Винаги ще има кой да те бие покарай си колата засечия как ускорява пробвай се с някой авер с подобна по мощност кола и така ;) .Трбява и опит на натрупаш ако не си се гонил досега тренирай стартове от място опознай колата си!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като собственик на х23- тея 7.7 до 100 по каталог ми се струват нереални,поне на нашите мотори с по-късата кутия ги прави на 3-та, а на 2ра може на прекъсвач(7200) , ама колата видимо се мъчи след 6500..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След месец ще съм с Х23А DOHC VTEC 200ps Blue Top на малкия ОДИСЕЙ :DТогава ела да ти скъсам гащите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз съм се замервал с доста и различни коли.Най големия спор тука в темата май е за H23 и C20XE.... ако C20XE е заводско като Прелюда пада и то доволно.... ако е пипнато вече става кантарна работата(зависи колко е пипнато де)Prelude H23 vs Del Sol D16Z6 (може би да е пипано но пада)Prelude vs Mazda MX3 1.8 V6 130 коня с кола преднина и пада с 3 на финалаPrelude vs D15 с много екстри, сгъстен и с глава на D16, колектори, генерация, чип и тн...(на Аlex DJ) пада с около 2 колиPrelude vs E36 2.0 с чип и налягане....Прелюда е стоков от всякаде само има филтър K&Nтука на тоя клип пак с D15-ката но поне не спира звукаhttp://picasaweb.google.com/AlexDJ8707/Pis...691352413943682тука изрових и една дръпка с Голф 4 1.8Тhttp://www.vbox7.com/play:bee61993

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това C20XE,читаво ли е или е някои умрял кон.Нищо лично колега ,гледам ,че прелюдеца радва много ,но аз имам няколко старта с XE (вярно че беше ребилтнато) ,но много се зора да го бия....или пък моя прелюд е мъртвец :) -незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

c20xe във вектра ще е на кантар с такъв прелюд или в калибра (в астра бие)този прелюд като цяло не е нищо особоенно даже за 2.3 си е бавен :)(НО -> за 1300 кг на 160 коня е нормално) на 400 метра е малко над 16 секунди ,не ми се вярва че е под 8 сек до 100.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

астра с 20хе върви доста добре.. в неиния си клас е N-1.Така аз мисля че астра ще бие х23 и кантар с б16а2 правят :) Калибра с 20хе мисля че пада от х23 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С горното изречение искаш да кажеш че 1,6 л хечбек, 2,0 л хечбек и 2,3 л купе са в един клас така ли? :) Тая тема верно е тъпа, както и всички такива за виртуални гонки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С горното изречение искаш да кажеш че 1,6 л хечбек, 2,0 л хечбек и 2,3 л купе са в един клас така ли? :) Тая тема верно е тъпа, както и всички такива за виртуални гонки :lol:

не неискам да кажа че са в един клас :D искам да каже че в клас 2000 куб. ц20хе се представя доста добре ;) и просто съпоставям 2.0 и 2.3 :D защото горе бяха споменати тези 2 автомобила затова :D а за 1.6 не коментирам вти може би няма конкоренция :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vti-то има конкуренция в лицето на Нисан. Астрата се представя добре да, но за парите които струва. Иначе в клас до 2000 кубика има и други доста по-бързи коли...Като цяло каквато и кола да си купиш винаги има кой да ти го сложи - с по-голяма, равна или по-малка кубатура, клас и т.н. Тези виртуални форумни гонки са просто празни приказки. :lol: Истината е на пистата. И друго, към автора на темата. Това колко е бърза една кола на 400 метра не означава НИЩО. За кола която се кара всеки ден има далеч по-важни неща. fresh4y, да не се разсърдиш, но използвам диалога ми с теб за да си изкажа личното мнениеПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хаха не бе ти пък да не сме 2-3 клас да се сърдим ;) просто исках да кажа на момчето че винаги може да ти скокне от нищото нещо по бързо :) и че прелуда ще бие доста коли но и доста ще го бият :lol:Alexandro поздрави :*

Редактирано от fresh4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е баш така.....

Чак доста да я бият..... трябва да са бая по силни като кубатура и коне....

Колата си вдига доста безпроблемно 230, моята съм и правил някакво засичане грубо и за 30сек. вдига 200, да 40сек. вдига 220

Километража е верен сверявал съм го и с други коли(Ауди А6 2000г) даже на Аудито показва малко повече(на моя пишеше 100 на него 102)

Инфоборд също имам и сверявам отговорите там.

Нещо прясно:

-Днеска 3-ма човека в колата на климатик 225км по магистрала Тракия, може би ако бях задържал щете да си вдигне 230 ама не ми се мъчеше колата.

Иначе сам доста бързо вдига 230

Тука имам снимки ама на тая скорост трудно се снима както трябва понеже неравностите много се усещат

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Не са много колите дето надхвърлят 210км/ч.... не твърдя че са малко и тея дето я надхвърлят но вече са доста по големи като кубици и коне.

Така, че за килата и конете си върви перфектно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оффколега,колко сек. ти дава по инфо борда 0-100 и на коя предавка ги вдигаш(2 или 3)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оффколега,колко сек. ти дава по инфо борда 0-100 и на коя предавка ги вдигаш(2 или 3)

на 3-та, но както знаеш не показва вярно.....до сега най доброто дето съм виждал е 6.1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оффколега,колко сек. ти дава по инфо борда 0-100 и на коя предавка ги вдигаш(2 или 3)

на 3-та, но както знаеш не показва вярно.....до сега най доброто дето съм виждал е 6.1
колега сигурен ли си в думите си ;) мисля че се бъркаш с това 6.1 ;)П.С - може аз да не разбирам :Dпоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе вие май доста пък прехвалихте двигателя С20ХЕ, въпросната астра от предишния ми пост в тази тема е точно с този двигател и е след основен ремонт, ребилдната или там както искате. Казвам, че ако бях набил трета трябваше да му мигам да влезе в дясно /еднопосочен, двулентов/. Дава кантар с Б16А2 друг път. Аре моля ви се, то не бе бегачка тоз двигател не бе чудо. То сигурно и Корса ГСИ ще бие 2.3-ката, проблема е там, че пък те остават с автобус отзад.Както каза Ролин, ако е стокова астрата или кантар или пада. Според шофьора и колата.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оффколега,колко сек. ти дава по инфо борда 0-100 и на коя предавка ги вдигаш(2 или 3)

на 3-та, но както знаеш не показва вярно.....до сега най доброто дето съм виждал е 6.1
колега сигурен ли си в думите си ;) мисля че се бъркаш с това 6.1 ;)П.С - може аз да не разбирам :Dпоздрави
колега, тези които имат инфоборд разбраха за какво говоря.За тези които не са на ясно написах:

но както знаеш не показва вярно.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

на мен най-доброто ми беше(по инфоборд) 6.4 или 6.5 (пак на 3та), но по гтех под 7.2 на 2ра не мога да смъкна...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз ГеТек не съм закачал, но ще взема да пробвам....Твоя стоков ли е?Щото моя е напълно сток само има интейк и спортен филтър

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сток , има 4-2-1 спортен,генерация 63mm,сп.филтър и др дребни неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие май доста пък прехвалихте двигателя С20ХЕ, въпросната астра от предишния ми пост в тази тема е точно с този двигател и е след основен ремонт, ребилдната или там както искате. Казвам, че ако бях набил трета трябваше да му мигам да влезе в дясно /еднопосочен, двулентов/. Дава кантар с Б16А2 друг път. Аре моля ви се, то не бе бегачка тоз двигател не бе чудо. То сигурно и Корса ГСИ ще бие 2.3-ката, проблема е там, че пък те остават с автобус отзад.Както каза Ролин, ако е стокова астрата или кантар или пада. Според шофьора и колата.

немога да се съглася с теб ->В данните общо взето превес има астратана 400 метра с 1-2 десети... (или те пак са измислени от някои си...)астрата дава 15.9 а тоя прелюд под 16 трудничко дава.(Даже и едно време на божурище неможеха)също така съм виждал и на писта сливен астра как бие такъв прелюд с малко но го би (от кола до кола има разлика това ми е ясно.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тия светофарни гонки обикновено печели този които има по малко акъл, и това е доста опасно нещо. Миналата година на Бояна лично аз станах свидетел на доста ужасии. А относно спора ви ще ви кажа че C20XE е най-добрия мотор до 150-160кс. разработен от COSWORT.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, още един , който гледа от другата страна на нещата !!!Хипотетично,Майка с две деца, караща с разрешената скорост, тръгва да изпреварва камион на АМ Тракия. След 3сек. я отнася Прелюд с 3-ма ентусиасти вътре, стигащ до100 за 6сек., но спиращ от 230 за 16(примерно).Въпроса е , колко от хората ще се приберат у дома на "самоход" ?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хипотетично,Майка с две деца, караща с разрешената скорост

....продължавам хипотетично заспива на волана на Хамъра уморена от нощна смяна ,но решила да закара децата на училище и помита пред училището събралите се деца.Виновен е мъжът и щото ходил с Прелюда Н23 на среднощни гонки и решил да си поспи вместо той да ги закара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.vbox7.com/play:c6a82560 - тук не съм разбрал, че ни сниматhttp://www.vbox7.com/play:1131a727 -това на 300метра. Хондата е 100% сток ,вектрата ,както казах по горе е ребилтната.Не казвам,че е мотора е наи-наи ,просто е достоен за уважение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам защо продължавате да спорите...Тука в града има две момчета дето имат доста голям сервиз и се славят с това че опелите са им в кръвта.... разбират много от опели.Днеска питам единия и му викам искам реален отговор:-Астра C20XE с-щу Прелюд като моя.... момчето дори и не се замисли и каза, че Прелюда ще бие!Говорим за чисто стокови коли!А тея майсторчета не са от вчера в бранша и са правили доста коли за драг(Опели) даже на един от националните им сбирки взеха първо място !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие не разбрахте че Прелюда е най-бавната кола :):cool: Стоков Опел с С20ХЕ няма никакви шансове. Това че повечето казват че са стокови, а отдолу не се знае какво става е друг въпрос :D Защото лично съм виждал този двигател в Корса и е едно голямо нищо. Като се пипне вече е друго, ама то кой двигател не върви като се вкара някой лев и труд в него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хипотетично,Майка с две деца, караща с разрешената скорост

....продължавам хипотетично заспива на волана на Хамъра уморена от нощна смяна ,но решила да закара децата на училище и помита пред училището събралите се деца.Виновен е мъжът и щото ходил с Прелюда Н23 на среднощни гонки и решил да си поспи вместо той да ги закара.
Екзактли,викам и аз, 'що ти трябва Хамър, хем не можеш да караш, хем Аеродек-а(сивик) ти се вижда огромен? А тя, не та не, щом ти ще караш Н23(Overhaulin', Chip Foose) по нощите, аз искам Хамър !!!п.п. За протокола, и на мен, естествено, ми се иска да хакна един Н22/23 в CRV-то(майната му на 4х4)п.п.п. сорри за спама момчета, и успех в гонките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не предполагах, че ще се завихри такъв спор в тази тема :cool: Някои ме нападнаха, някои се нападнаха едни други....кротко момчета. Аз питам от чисто любопитство - обичам статистиката просто. То е ясно, че ако ЗВУ-то (ЗадВоланното Устройство) е неопитно, и за 5 сек. да ги папка 100-те, пак ще падне от някой еврокашон. Аз питах, за да знам на кои коли не бива да се репчиш, за да не се унижиш, и на кои спокойно можеш да ръмжиш :) Пък то какво стана - влезнаха някакви майки с деца в играта, някакви Хамъри, смърт и разруха бяха свързани с личността ми....РЕЛАКС БОЙС. Не съм психопат или кандидат-стрийт-убиец. А иначе проблема с достигането на 100 км/ч на трета вместо на втора предавка, заради 4 км/ч разлика при максимално 96 достигнати на 2ра, предполагам може да се реши лесно с чит-тунинг и слагането на по-къси предавки и по-лек маховик??? Тоест - не много скъпо. Ако греша ме поправете, защото това засега ми е плана за съкращаване на времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това 0-100 е само за протокола,гонката не е на 100 метра ,че да има значение,поне при мен на 400м ще дам по-добро време ако вкарам на 3та на 94-95 и дам 0-100 7.8сек(на 3та) от колкото 7.2 сек на 2ра.... нали след това пак следва 3та,4та и тн ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...