Me Gusta 137 #201 Отговорено 16 Май, 2010 Като си толкова учен айде да се съберем при Чавдар WC tuning и да продължим спора а той да слуша и да бъде коректив. А за скапания ти мотор, то сигурно и 1000 к.с. може да се извадят от него, въпроса е колко бързо ще се разходят по пистата По въпроса за СР20ДЕТ при тебе май "гроздето е кисело" а? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #202 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Като си толкова учен айде да се съберем при Чавдар WC tuning и да продължим спора а той да слуша и да бъде коректив. А за скапания ти мотор, то сигурно и 1000 к.с. може да се извадят от него, въпроса е колко бързо ще се разходят по пистата По въпроса за СР20ДЕТ при тебе май "гроздето е кисело" а? Горездето било кисело .... хааха ... ти нормален ли си ... много по-евтино ще ми излезе да правя СР20ДЕТ ... сам провери тунинг частите за СР20 на кви пари са в сравнение със СА18 Ама не ми е нужно ... хем да ми е нередовна колата с насаждан мотор ... хем да не съм в клас Б. СА18 се върти до повече обороти принципно ... и може да стане достатъчно силен, такъв като теб да се пребие на 1вото даване на газ. Няма да се разхождат по пистата защото всичко е каквото трябва в мотора и няма компромис. Може да се случи само някоя тъпотия, която може да стане на всеки един мотор ... като примерно да ти изтече от някъде водата и да го прегрееш преди да се усетиш по време на стартче някво.... А иначе нямам идея за какъв Чавдар ми пишеш ... а и някак си не ме интересува като се замисля... Аре лека ви вечер хейтърчета ... следващия път си направете бързи колите и печелете състезания в реални стартове ... а не с мишкарски постъпки. Редактирано 16 Май, 2010 от MaXo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #203 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Що ли ми е трудно да ти повярвам! Я кажи освен на Дунев колата която също не е безпроблемна, колко от СА18 са в движение или пък ако случайно са колко често раждат багерчета?Защо простите японци за техния пазар в С12 не слагат СА18 щото са прости ли? И ти си един нисанаджия леле-мале Питай Анатоли, Асен и много други нисанаджии за него да те светнат Редактирано 16 Май, 2010 от LOSER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #204 Отговорено 16 Май, 2010 Що ли ми е трудно да ти повярвам! Я кажи освен на Дунев колата която също не е безпроблемна, колко от СА18 са в движение или пък ако случайно са колко често раждат багерчета?Защо простите японци за техния пазар в С12 не слагат СА18 щото са прости ли? И ти си един нисанаджия леле-мале Питай Анатоли, Асен и много други нисанаджии за него да те светнат Анатоли нямам потребност да го питам ... леко имам Нисан и съм чел за тия мотори доста преди той да разбере, че съществуват. Нормално е той да си хвали неговото. Нормално е много сбиртаци да се чупят като ги събират с некачествени части ... скапани лагери ... скапани шлайфисти им правят валовете.Някои от тях карат с криви валове и криви тунели на блоковете. Някои карат с криво шлайфани глави.... еми ще се чупят. Не знаят как се стягат разпределителни валове ... късат ги... кви ли не глупости се случват. Ето защо не може всеки сам да си прави колата и после да не му се случи да реве и да се оплаква.Асен ... кой е Асен бе ... що реши, че той може да ме светне нещо?Ако човек чете и черпи опит от чужбина ... няма да има никви грижи ... просто трябва да се чете. Единсвения проблем на тия коли е кутията ... но тя държи еднакво и на с13 и на с14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #205 Отговорено 16 Май, 2010 Ти купи твоя Нисан от Явор много след като Анатоли вече имаше неговия (при това следващия модел) Относно поддръжката и частите, сега като се замисля е нормално да са по-скъпи от на СР20. На повечето производители "РЕТРО" колите са по-скъпи за поддръжка, що твоята да е по-различна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #206 Отговорено 16 Май, 2010 Въпросния Чавдар също има 200СХ и ако искаш да видиш верния сетъп като ДВГ, турбо и електроника то питай къде се намира и иди да видиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #207 Отговорено 16 Май, 2010 Ти купи твоя Нисан от Явор много след като Анатоли вече имаше неговия (при това следващия модел) Относно поддръжката и частите, сега като се замисля е нормално да са по-скъпи от на СР20. На повечето производители "РЕТРО" колите са по-скъпи за поддръжка, що твоята да е по-различна? Моля те да спреш да пише глупости. Даже не знам кой е тоя Явор ... моя Нисан преди много години ... не помня колко точно ... го купи един приятел, от Стара Загора ... въпросния мой приятел се казва Димитър. После той няколко месеца го държа без да го кара понеже беше със счупено сток турбо... писна му ... не му се занимаваше ... и ми го продаде.Това грубо се случва преди около .... 6 години. Анатоли преди толкова години може би не е имал книжка даже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #208 Отговорено 16 Май, 2010 Явно ми е крива информацията - извинявай. Когато не съм прав не ме е страх да се извиня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #209 Отговорено 16 Май, 2010 Въпросния Чавдар също има 200СХ и ако искаш да видиш верния сетъп като ДВГ, турбо и електроника то питай къде се намира и иди да видиш! Не бе не искам ... искам да видя резултати. Моя сетъп няма да го коментирам ... не, че е нещо космическо ... но те резултатите ще говорят. Сетъпите са измислени от много години ... поне до към 400 коня са ясни и не е нужно да ги мислиш много. Аз ще съм около 400 коня + 4 то4ково нитро ... демек 4 дюзи по 25 коня. И сетъпа ще ми е със стандартната електроника ... която работи чудесно и е 100% по-добре от няква мега примерно... на която е фен Анатоли ... или поне преди време беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #210 Отговорено 16 Май, 2010 Ако се засечете с Чавдар някога някъде, пали и бягай бързо. Говоря ти за истински направена кола. Приеми го като приятелски съвет. Неговата кола е НАПРАВЕНА, а не събирана. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #211 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Виж аз с Анатоли се познавам ... и ти малко сега интригант идваш ... караш ме да пиша някви неща ... после той да влезе да отговори и да се скараме. Така, че спри се да коментираш чуждите коли ... сетъпи ...и какво ли не. Всеки сам да решава какво да кара... аз ще давам времена и в бъдеще и пак ще си говорим ... може пък постигнатото в чужбина да е невъзможно за Бг условията. Може 150 коня повече и подобрен старт да не свалят повече от 0.8 сек. ... всичко може. Лека вечер, че си загубих времето тук с безмислено писане. От къде започнах ... за не до там спортсменската постъпка на един човек с Хонда ... и всички наскачаха хаха ... болна сектантска работа е това... ама какво да се прави ... може би е нормално да е така. Редактирано 16 Май, 2010 от MaXo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #212 Отговорено 16 Май, 2010 Ако се засечете с Чавдар някога някъде, пали и бягай бързо. Говоря ти за истински направена кола. Приеми го като приятелски съвет. Неговата кола е НАПРАВЕНА, а не събирана. Поздрави Къде живее този Чавдар. За С14 ли говориш?Познавам един човек с истински направен С14 ... но го познавам като Джовани ... може би той се казва Чавдар. Ако е той ... познавам се с него! Мисля, че я кара с едни доста широки 18ки или 19ки. Но недей да коментираш моята кола, като не знаеш с какви части се прави. Единственото нещо което не ми допада, но си вървши работата до момента е турбото ... проблема е, че не е лагерно .... но пак си прави пълен бууст на 4300 и на 1.4 колата забоде 12.8 с терминална 187-188 ...на Дупница. Турбото има карта до 1.8 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #213 Отговорено 16 Май, 2010 Аз преди малко четейки,изскочих от стаята и отидох до гаража да проверя ,дали не карам Нисан деба! Май съм объркал форума! първо БМВ-то сега Нисана,айде спри се бе човек Подмий се и лягай! Твоя нисан,твоето БМВ , "жена ти" случайно да е най-хубавата на света? Твоята работа е малко като оная поговорка "Може да е гърбаво ама си е наше!" , пак ти казвам тук е Хонда Форум.бг не ни се чете за нисани и немски курници. Айде лека! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #214 Отговорено 16 Май, 2010 Фрустриран си нещо ... дали се дължи на д14ката? Иначе лека вечер... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #215 Отговорено 16 Май, 2010 Дължи се на майка ти и на всички женски индивиди във родата ти Не всички имаме финанфовата възможност да пилеем излишни пари по колите си ,ОК? Нещо на дискриминация ми миришеш, рекламата за малката пишка и колите нали си я гледал!?? Лека и на теб! П.П. За Д14-ката само поклон пред вървжа за 1.4! За нейния си клас е едно доста бързо 1.4 със леки модове! И наистина вземи млъкни най-накрая ,че трябва да прекръстим темата на "Хвалбите на Maxo,и най-бързите му коли!", Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #216 Отговорено 17 Май, 2010 Поздравления на пичовете които са взели участие в драга и са представили и марката и себе си Евала момци и за напред още по-добри времена !Не мога да подмина и този форумен герой МаХо ли ХаХо ли е ... излизаш да стартираш с мен ... с 330ката ... и ако ме биеш ... аз няма да пиша в този форум 1 година ... ако аз те бия ... ти няма да пишеш 1 година. Навит ли си? Имам желание и възможност да финансирам Терориста да дойде да ви раздаде биноклите, но ще ми е жалко че трябва да си вземеш 1 година отпуск от форума, а искрено ме забавляват твоите постове Също така когато почнете да се гоните по писти, а не по улиците тогава някой нормален ще ви се връзва за гонки. А до тогава си вярвай, че много вървиш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #217 Отговорено 17 Май, 2010 Хондю ми даде добра идея.Аз поемам изцяло разходите на Терорягата до тебе.Тази седмица съм в Габрово и ще дам парите на Терорягата ако се разберете нещо за идния уикенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #218 Отговорено 17 Май, 2010 Едно голямо Евала на пичовете с Хонда взели участие Още по-голямо Евала на Прокурора пич какво направи ти бее Отностно Махо - пичове нали ви казах , че човека си е такъв просто не сте му свикнали , едно време и аз му се палих така - няма смисъл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #219 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) E тук стана голям ама голям спам не е истина дайте му бам на тоя ДРАЗНИТЕЛ Maxo и да се маха от тук почна яко да ме дразни тоя само сера в наще теми, а във бмв форума в който и аз членувам също по едно време говореше, че бмвтата за нищо не ставали и като говореше за на Рибата хондата която ме кефи как варви много, та мед му капеше от устата спред мен е за бам ! Редактирано 17 Май, 2010 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #220 Отговорено 17 Май, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48083максо и терориста може да се преместят ето тук, че бягат от смисъла на тая тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaXo 1 #221 Отговорено 17 Май, 2010 Дължи се на майка ти и на всички женски индивиди във родата ти Не всички имаме финанфовата възможност да пилеем излишни пари по колите си ,ОК? Нещо на дискриминация ми миришеш, рекламата за малката пишка и колите нали си я гледал!?? Лека и на теб! П.П. За Д14-ката само поклон пред вървжа за 1.4! За нейния си клас е едно доста бързо 1.4 със леки модове! И наистина вземи млъкни най-накрая ,че трябва да прекръстим темата на "Хвалбите на Maxo,и най-бързите му коли!", Фрустриран си от жени ли ... приятелче това не е никак добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROKURORA 0 #222 Отговорено 17 Май, 2010 Гледам,че споровете са доста големи затова смятам да се изкажа аз като участник в състезанието.Най-доброто време на седана беше 14.19 което време беше дадено на квалификациите.на синия хеч най-доброто време беше 15.1.моето най-добро време беше 13.1 също дадено на квалификациите за което аз съм изключително доволен,като се има напредвид силният вятър и наклонът на пистата,които небеше никак малък докато стоиш на старта колата тръгваше назад,без да преувеличавам.може би времената щяха да бъдат малко по-добри при по-подготвени коли и по-добри метерологични условия.Надявам се да има писта сливен както се говори за юли месец и тогава колегата MAXO ще има възможност да види как хонда дава 12 секунди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #223 Отговорено 17 Май, 2010 как хонда дава 12 секунди Браво колега и успех за напред п.п. Другия път казвай те най-добрите времена, те са по-важните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #224 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) не си мислете че на писта сливен че ще има по добри времена там се стартира доста по трудно - от на лесново.ако някои си направи труда да провери отминали състезания... Редактирано 17 Май, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #225 Отговорено 17 Май, 2010 На следващият кръг се очаква да видим не една 12 секундна атмосферна хонда тогава ще ми е интересно какво ще се коментира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROKURORA 0 #226 Отговорено 17 Май, 2010 Повярвай ми тогава пак ще има какво да се коментира,то зависта няма почивен ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #227 Отговорено 17 Май, 2010 Браво на пичовете , които караха ЕВАЛА Б16А-то ако е сток мотор се представи добре Седанчето и то е огин нищо ,че е Б20 блок и е ~200 коня Най-добре се представи адаша с црх-а ..... тежка кола със ебани гуми и добро време с адска терминална - браво Другия път не на 1.2 искам на 1.5 да караш със сликове и да видим време 12.4-12.5 със 2** терминална Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #228 Отговорено 17 Май, 2010 Иначе от всички други лалащи където се дръвчат на максо мога да има кажа спокойно да си ебат пичката лелина семкаджийска , защото повечето не са стъпвали/карали на състезания улични камоли на писта .... ебати мишките Момчето ви пръска да ви ебава обаче сте толко зле ,че продължавате да пишете и за знаещите за какво иде реч има става още по-смешно и трагично Ай със здраве и продължавайте в същия дух да има какво да се чете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROKURORA 0 #229 Отговорено 17 Май, 2010 другия път със сигурност ще се представя по-добре и ще съм доста по-подготвен.като цяло съм изключително доволен от колата,нямаше никакви ядове устиска на цялата гас през целия ден.Много благодаря на подкрепата от твоя страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #230 Отговорено 17 Май, 2010 Някой може ли да пусне линк за изискванията към колите при записване в съответен клас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #231 Отговорено 17 Май, 2010 Иначе от всички други лалащи където се дръвчат на максо мога да има кажа спокойно да си ебат пичката лелина семкаджийска , защото повечето не са стъпвали/карали на състезания улични камоли на писта .... ебати мишките Момчето ви пръска да ви ебава обаче сте толко зле ,че продължавате да пишете и за знаещите за какво иде реч има става още по-смешно и трагично Ай със здраве и продължавайте в същия дух да има какво да се чете Едно време ми раздаваха уорнове за неправилно дишане....кво става тука бе...тоя се разебал наред, оня разпсувал наляво надясно,убиди простотия....и темата стои отворена....наказани нещо ....абе ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #232 Отговорено 17 Май, 2010 Голям поклон пред ПрокурораТова е най-доброто записано време на Хонда в официално състезание в Бг.Убеден съм,че с подходящи гуми Дел Сол-а ще влезе във 12-ките.Респект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #233 Отговорено 17 Май, 2010 Момчета, имайте на предвид, че времената на колите са по-добре с по 2 десети средно поради леко попътния ватър, който имаше почти през целия ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #234 Отговорено 17 Май, 2010 А къде забравяме попътния "баир" който катереха автомобилите към финала...вятъра не мисля че успява да го компенсира колкото и 40-50 м/с да беше цял ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #235 Отговорено 17 Май, 2010 е това вече много ме сънява да е имало толкова силен вятър! 40м/с=144км/ч а 50м/с =180км/ч .10м/с по може да е имало вятър ама 40 50 то 8мци е трябвало да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #236 Отговорено 18 Май, 2010 Вятъра си беше сериозен, незнам колко м/с точно но на моменти ми беше трудно да гледам срещу него а стоенето изправен също не беше много приятно.Все ми се струва че е бил в този порядък.Може и да греша, ама за наклона - той се виждаше още от Лесново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZUM_SPEED 8 #237 Отговорено 18 Май, 2010 Стига с тия управдания пистата е уникалана наклони ала бала нали е за всички тоя наклон.Състезанието беше на ниво може би най-доброто от досега провеждалите се състезания. Браво на хондите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paco gsi 0 #238 Отговорено 18 Май, 2010 Имаше предимно коли с принудително пълнене които доста доста варвяха ... даже имапе един Сеат Леон 1,9 ТДИ и даде 13 и нещо еб... дизела Леко си се объркал - Леона даде 15,45 , което пак си е добре за TDI...Останалите комплексарщини в темата няма да ги коментирам - кой карал-карал, кой гледал-гледал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #239 Отговорено 18 Май, 2010 Браво сеата добре варвеше изкефиме на началото на старта отзад беше чист, след старта отзад целия в сажди хаха но си варвеше супер ти ли беше с него Пламене какво стана с корсата ти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #240 Отговорено 18 Май, 2010 МаХо, кви 11ски мечтаеш Я стъпи на земята, обуй си обувките и слез долу до Нисана, отвори капака и погледни ,че там има СА18 а не РБ 26. Ти я засили тая твойта кола зверски Ако тоя мотор ставаше за нещо японците щяха него да карат а не СР20. Ако дам висока 11ка ко правим? Радвам се, че така разсъждават някои хора ... после да гледат тъпо ... нещо, което умеят много добре. Ами то от СА18 има извадени по 700-800 коня ... не знам дали си запознат. И все пак да знаеш, че не са нужни толкова много коне за 11ка. 12.8 имам с време на 60фт около 2.2-2.3 ... а мога да ти дам клипове как такива Нисани дават 1.6-1.7. Мога да ти покажа 10 секундни Нисани ... финиширащи на 3та с 200 терминална. Ще ти покажа 200 терминална как се дава в Бг със СА18 ... ще счупя няколко скорости ... но ще се случи рано или късно. За момента съм предвидил да е с около 150 коня по-силен от последния път ... а може и да олекотя малко. СР20 се прави с по-малко пари ... а не, че е нещо космическо като технология ... СА18 има много общо с РБ26 ... ама какво да ти обяснявам професорче. Ето го момъка с Е46 другляча почна да сънува 11ки и почна пак да генза сега пък в друга тема фен спри се колата ти е бърза виждал съм я спор няма спри да пишеш хондите са слаби да живее краля на колите Е46 фейса и това е спри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове