lord_of_the_road 3 #1 Публикувано 27 Април, 2010 Цена на оригинален маслен филтър "Хонда", произведен във Франция В България - 34,90 лв. В Турция - 13,78 ТЛ ~ 13 лв. Въздушен филтър: В България - 72 лв. В Турция - 28 ТЛ ~ 26 лв. И в двата случая говорим за цени на официални вносители по официалния каталог. Има ли някакво друго обяснение освен АЛЧНОСТ. Знам, че темата е тъпа и нЕма да промени нищо, само си се възмущавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 27 Април, 2010 Няма друго обяснение само това което си казал. Тук тъпанарите от Карада и Бултрако си мислят че като са официални представители могат да казват каквито си искат цени и никой не може да ме убеди че транспорта струва 3-4 пъти колкото самата част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #3 Отговорено 27 Април, 2010 Транспортът не може да струва повече от левче на парче. А и когато сравняваме част, доставена от Франция, едва ли до Турция транспортът е по-евтин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 27 Април, 2010 Аз нещо подразбрах, че нашите представители не получават частите на дилърски цени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #5 Отговорено 27 Април, 2010 Аз нещо подразбрах, че нашите представители не получават частите на дилърски цени.Е какви дилъри са тогава??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #6 Отговорено 27 Април, 2010 (Редактирано) Малко сте далеч от материята Цените нямат нищо общо с това колко струва дадено нещо и колко му е транспорта. Всичко се определя от пазара и е въпрос на ценова политика за различните пазари. Според вас колко струва новия Акорд Купе V6 в щатите? Щото мога да ви кажа... 28 000 USD.Нашия пазар е твърде малък и цените винаги ще са по-високи.Карада и Бултрако са си официални дилъри и си получават частите от Хонда на дилърски цени ЗА БЪЛГАРИЯ Редактирано 27 Април, 2010 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #7 Отговорено 27 Април, 2010 Ясно ни е за пазара. Ясно е и че всяка държава има различна данъчна и митническа политика. И все пак ми се струва, че три пъти по-високи цени си е прекалено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #8 Отговорено 27 Април, 2010 (Редактирано) Като човек който има информация (на мойта баща и има камиони),курс от Турция до БГ е около има няма 700лв , за товар от 1до 20тона ,в смисъл не зависи от товара а от километрите. Като разделиш 700лв. на продукция или части за 50000лв да речем се получава около 0.1/2 стотинки на парче продукция за път. Така,че мили хора цените не зависят от транспорта. Дилърските цени на нашата глупава родина са такива каквито реши фирмата производител за съответния район. Но да не оставяме настрана и българската родна лакомия,която им покачва цените със около 40/50 процента над дилърските цени,особенно във фирмените представителства като Бултрако.Пример: Купих колата и ще сменям ремък и ролка. Ролката във един магазин е 30лв-JMB уж Японска. Във Бултрако същата ролка 52лв,ама едно към едно същата,а уж най-оригиналната в БГ. Правете си извода сами! Редактирано 27 Април, 2010 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #9 Отговорено 27 Април, 2010 (Редактирано) Държавната и митническа политика нямат нищо общо. Цените на които ПРОИЗВОДИТЕЛЯ доставя за различните пазари са различни и това не е свързано само с разходите, а с цялостната пазарна политика за даден регион.Ествствено, че дребен предприемач, който купува сам от Франция или Турция да речем, ще пазарува по техните цени и ще може да си позволи дъмпингова ценова политика. Официалния дилър обаче не може да си позволи да избира от къде да зарежда стока. Редактирано 27 Април, 2010 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 27 Април, 2010 Ако изчисляват цените спрямо населението е повече от нормално тука цените да са високи ! Не че е правилно , но все пак производителите печелят от частите , филтрите са най-употребяваната част съответно докато е гаранционна хондата щеш не щеш - гориш Но за останалите части поне на мен до сега са ми искали същото колкото и в Германия Ламбда сонда за Лого беше на същата цена но понеже имаше акция за резервни части ми дойде по-евтина от Бултрако , същата работа за дюза пак за Лого или пък задел лагер за Джазз но въздушните филтри , маслени , свещи от Германия надценката наистина клонеше по 3 Но понеже са купени от официален дилър пак на Хонда и им давах те да ги сменят/Бултрако/ гаранцията не ми падаше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #11 Отговорено 27 Април, 2010 ...Така де, но аз и в Турция съм гаранционен, което не пречи да са почти без пари частите. Ясна е системата, с която ни "изнасилват" да си купим оригиналните части - че иначе гаранцията пада. Чудното ми е защо българинът все гледа да ти отреже главата, когато му паднеш и нямаш избор. Предпочита да вземе 10 пъти 20 лева отгоре, вместо да продава стотици части с печалба, примерно, 5 лева. Щото колите са гаранционни по една година, ще купиш 2-3 филтъра за това време, а колко Хонди има, които си купуват от неоригиналните за по 10 лева, че разликата с оригиналния е 25. Ако разликата беше 10 нямаше ли всички да карат с оригиналните консумативи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #12 Отговорено 27 Април, 2010 Един ден бях по свободен и реших да си направя едно изчисление, което е приблизително.Купувам си кола за 40 000 произволна марка и започвам да разглобявам колата мислено и по каталог за резервни части от официялен вносител, като се има впредвид, че не съм калкулирал частите в дадения автомобил на 100 %.Накрая излиза, че ако почнеш да си сглобяваш автомобил със резервни части от официален представител в БГ колата излиза с 30-40 % повече, отколкото сглобена в автосалона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 27 Април, 2010 Да , а я ми кажи запалка или сенник кога ще му потрябва на някой още повече кога ще го продадеш Колеги не схващате смисала , от Хонда / не Бултрако / нямат сметка частите в България да са на същите цени като в Германия защото ние сме изключително малък пазар и заложеното количество консумативи е повече от малко , а заложените разходи по производство не са оправдани.За това се вдига умишлено цената , за да може производителя да си оправдае разходите . Сами казвате , че е по-добре да продадеш 100 бр. по 5 лв отколкото 10 по 50 лв но в крайна сметка Хонда са си дали ясна представа , че в България няма да продадат 100 бр. , но може да продадат 15 бр по 50 лв просто тука не се гони масов пазар защото не съществува а в западна Европа има масов пазар Ако сте търговец нали не си мислите , че като купите 1 т чушки или 10 т чушки ще ви дадат една и съща цена Като вносител ви казвам , че България тепърва започва да се подчинява на някакви пазарни закономерности но общо взето всеки си наглася нещата едно към гьотере , няма планова икономика защото просто няма как да се направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #14 Отговорено 27 Април, 2010 Това значи ли, че като ида в Люксембург и цените ще са 40 пъти по-високи от нашите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #15 Отговорено 27 Април, 2010 Това значи ли, че като ида в Люксембург и цените ще са 40 пъти по-високи от нашите?Дали има официален вносител на Хонда в Люксембург Интересно ще е как са цените в Македония примерно но ако правата държи гръцкия дилър предполагам ще са по-ниски от българските Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gemini 0 #16 Отговорено 29 Април, 2010 като човек който си е купувал части във Франция и все ак е питал за цените в бултрако ще ви кажа че те са еднакви не знам какви части продават в турция но надали са произведениете в холандия тъй като са на еднакви цени в цяла европа.в българип цената на работната ръка е по евтина във Францип са 60е на азс тука са 30лева, частите са едни и същи ако са оригинални правени в европа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #17 Отговорено 30 Април, 2010 комплект предни и задни накладки за акорд 7ма генерация малко над 530 лв(заради златните нишки във феродото,гумички за чистачки(без рамената)-около 60 лв..,спирачен диск заден невентилиран 1 бр-400 лв(предполагам че е заради титаниевите сплави с цел олекотяване..и т.н и т.н-нищо де -не е луд който яде баницата..в интерес на истината забелязвам че поне във варна се предлагат и алтернативни варианти от карада,което ме навежда до мисълтта колко продаваеми са предлаганите дженуин хонда партс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #18 Отговорено 2 Май, 2010 Последните дни получих една информация , която ме озадачи доста , а именно , че Бултрако са филиал на гръцките официални Дилъри , които държат правата за целите Балкани оставам разсъжденията на вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #19 Отговорено 2 Май, 2010 Хм, а цените на частите в Гърция съшите ли са като тук и какво ми пречи ако реша да купувам нова кола да я купя от Гърция, Австрия, Германия или друга европейска държава. И какво ми пречи да си пазарувам частите от Европа (кагато колата е извън гаранция). С членството на една страна в е ЕС, и бидейки по този начин член на общия европейски пазар, това дали пазара ни е малък или голям би трябвало да се тълкува по малко по-друг начин. Сигурен съм, че в Япония го тълкуват правилно, но тук на място нещата доста се изкривяват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #20 Отговорено 2 Май, 2010 Чудното ми е защо българинът все гледа да ти отреже главата, когато му паднеш и нямаш избор.Не само българинът е така. И в UK "мейн дилърите" режат глави. Само два примера ( за моето CR-V):- делко - 250 лири от Хонда, 130 лири от друг дилър- катализатор, средно и задно гърне - 500 лири от Хонда ( понеже, защото, нали знаеш, че си JDM и трябва поръчка от Япония), 180 лири - made in UK, за английско CR-V, '97-a, направо заспаха на моето п.п. в e-bay има и по-евтини, но ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximalnia 0 #21 Отговорено 6 Май, 2010 Чудното ми е защо българинът все гледа да ти отреже главата, когато му паднеш и нямаш избор.Не само българинът е така. И в UK "мейн дилърите" режат глави. Само два примера ( за моето CR-V):- делко - 250 лири от Хонда, 130 лири от друг дилър- катализатор, средно и задно гърне - 500 лири от Хонда ( понеже, защото, нали знаеш, че си JDM и трябва поръчка от Япония), 180 лири - made in UK, за английско CR-V, '97-a, направо заспаха на моето п.п. в e-bay има и по-евтини, но ...приятел тук не си прав! катализаторите по принцип са скъпички! за моето ATR искаха 700лири! да поясня че и аз си набавям частите от Дилъри на хонда в UK! колкото до другите консумативи нещо май не сте се разбрали! тук в официалния представител за 2 ролки и два ремъка цената бе: 1ролка - 860, 2-680, ремък 470, и 210 общо:2220лв. от англия за 380 кинта + 30 доставка ми излезе всичко! втората поръчка беше другите два ремъка, филтър купе, гарнитура на капака, 2 бутилки хидравлична течност,и още 1 артикул в бг искаха 1800 лв. срещу 380 кинта пак + 30 доставка ми ги доставиха от англия, единствената прилика бе хидравличната течност и в БГ и в UK цената бе около 27-28лв. другото което е в представителството нямат консумативите в наличност, и ти казват да капарираш на място и до 2 седмици "евентуално" ще пристигнат частите! пример аз сам от благоевград с хонделата ако тръгна 60лв ми е отиване и връщане капарирам 10лв за хидравлична течност, връщам се след 20 дена пак 60кинта благоевград - софия - благоевград, плащам още 20 кинта за течноста и кво става, 1 бутилка х. течност 150лв? и обяснявам на мацката че има много по лесен начин да преведа парите по банка или да пратя някого, и тя ми отговори: не господине, трябва лично да си доидете подписва се договор............ и вече не ми издържаха нервите и затворих! изводите оставям на вас! GL & HF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #22 Отговорено 6 Май, 2010 Съжалявам, прав си. Не съобразих, че работя в сервиз и цените за нас са като за между дилъри, т.е. купуваме с отстъпка. За обикновеният гражданин цените са двойно по-високи. A иначе за разликата на цените тук и в БГ съм съгласен. Последният месец пращах на приятели части за Фриландър. Виско муфа - 800лв тук, 2200 вБГ, раздатъчна кутия - 2200лв тук, в БГ същата цена, само че за втора употреба, без гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове