Donald 0 #1 Публикувано 16 Април, 2010 Здравейте на всички! Карам Хонда англичанка 98-ма година. Тази седмица сменях накладките на дисковите спирачки, и при прегледа майстора ми каза, че тампоните на задните носачи са за смяна. От темите във форума видях, че при хората, на които смяната е наложителна се чува скърцане, а при мен такова липсва. Та, въпроса ми е, да ги сменям ли сега или да чакам да се появи евентуално скърцане, или да я закарам и другаде да я погледнат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #2 Отговорено 16 Април, 2010 (Редактирано) Ами, аз като си взех колата преди 2 седмици, майстора каза, че са започнали да се прокъсват. От тогава минах към 1000 км, но от 2 дена почна да стърже. Особено на задна като карам звукът е страшно силен. Не знам дали наистина е от тампоните, но в края на другата седмицата отивам да ги сменя, а до тогава - в гаража Редактирано 16 Април, 2010 от MachineMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #3 Отговорено 16 Април, 2010 Зависи какъв ти е "майстора" Доста от тях много обичат да се хващат за тях-само да видят малко пропукано по него и веднага казват че било наложително да се сменя.Аз лично имах СИВИК 1.4 1998г. който го карах 2години въпреки ,че бяха нацепени и бяха се изказали ,че са за смяна.........продадох колата и сигурно момчето още кара с тях -както бяха за смяна п.с. е все пак зависи колко са нацепени-дали е само повърхностно или са цепенуги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #4 Отговорено 16 Април, 2010 Ако имаш парите сменяй ги, макар че аз карах половин година с напълно прецакани тампони и нямах ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #5 Отговорено 16 Април, 2010 Колега,виж сега.Тампоните са за смяна ато се разкърцат.Но това скърцане поне в началото е много слабо и само на неравност.Както все едно накрайник-трудно се разбира дали треа да се изръсиш с над 100 кинта до неизвестно време Мойта 2 пъти ги сменявах.Първите-4 месеца за по 50 броя(2006 г) вторите в началото на 2007 си г оръчахме с магазинера от някакъв скъпчия за ок 80 единия с отстъпката и са бетон все още като колата не се спира грам Та на въпроса-отивам първия път и му викам-бацееее,нещо скърца и мета г..за тая кола по завойте.Как протече диягностиката:1во сваляш ръчната ако е дръпната...2робуташ на скорост3то отиваш и с крак подритваш силничко гумата напред към вратите или назад към бронята.Ако са скъсани скърца яко и се местат бая-при много заминали поне 5 сатниметра сиг е отклонението.ако не скърца му подари на майстора чехли и вибратор.ако не иска да носи чехлите да си навре вибратора отзад п.п.Дано съм ти бил от полза и да пишеш ко е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #6 Отговорено 17 Април, 2010 И аз да се включа с мнение.Когато купих колата задните големи тампони бяха напукани,сега след 2 години вече са напукани доста но си държат все още, предстои им смяна.Ефекта се усеща когато качваш неравност назаде(примерно паркираш през нисък бордюр),чува се едно скърцане от цялата задница.Ако искаш да си провериш сам състоянието на тампона просто вдигни колата на крик и погледни отдолу тогава ясно си личи колко е заминала гумената част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 17 Април, 2010 ...не е нужно да скърцат за да са за смяна,ако колата като я клатиш настрани се люлее и в завоите също значи са за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #8 Отговорено 17 Април, 2010 И аз мисля, че не е задължително да скърцат, когато са скъсани. Но ако са скъсани ги смени. Скъсаните тампони нарушават тракинга на задните гуми. Отварят се и започват да стъпват на вътрешния ръб .Сходимоста също се променя. Ако караш дълго време така ефекта ще е смяна на тампони + задни гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #9 Отговорено 17 Април, 2010 Поискай мнението и на друг майстор. При мен се получи точно обратното - бяха супер зле а майстора ми каза да не ги пипам. Причина беше, че човека просто си го мързеше , та се наложи аз да запретвам ръкави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #10 Отговорено 17 Април, 2010 Пропуснах да спомена Ами, аз като си взех колата преди 2 седмици, майстора каза, че са започнали да се прокъсват. От тогава минах към 1000 км, но от 2 дена почна да стърже. Особено на задна като карам звукът е страшно силен. Не знам дали наистина е от тампоните, но в края на другата седмицата отивам да ги сменя, а до тогава - в гаража При теб е по-вероятно да стържат накладките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #11 Отговорено 17 Април, 2010 Ами накладките не трябва ли да стържат само като натискам спирачките? Защото звукът е най-силен като карам бавно назад (без да натискам спирачките). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #12 Отговорено 17 Април, 2010 Ако си с барабани, да, възможно е да скърцат и без да си натиснал спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
futix 0 #13 Отговорено 17 Април, 2010 На мен лично ми скърцаха предните накладки дори без да ги натискам един много отвратителен звук дори непредполагах ,че са те но гледах няколко пъти колата от долу и друго освен накладките нямаше какво да е това се и оказа странното ,че без да натискам педала стържеха дори и по-инерция а за задните тампони и мойте са напукани но мисля да позастана докато не се получи лувт или скърцане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #14 Отговорено 17 Април, 2010 Аз пак да кажа за скърцането.При каране по равен път,през дупки,бабуни,легнали полицаи и т.н. не се чува и звук, скърцането се чува само ако кача двете задни колелета едновременно на бордюр.Честно казано като ги напръскам със смазка за няколко седмици всичко утихва но после започва отново,при това моите не са скъсани съвсем ,просто са доста дълбоко напукани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
3AgHuK 3 #15 Отговорено 17 Април, 2010 Моите си скърцаха доста при преминаване през неравности и особено когато има 2-ма или трима човека отзад.При качване на бурдюр назад също се чуваше ,но по-леко .Доста време си карах така ама вече ме издразни ,а и майстора беше потвърдил ,че са за смяна.Не бяха скъсани, но бяха бая нацепени,та ги смених и всичко е ОК сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове