dubzilla 0 #1 Публикувано 13 Април, 2010 Колеги,Тази събота си смених основните консумативи след покупка на Civic 1.4iS - ремъци, ролки, филтри и масло... обаче майсторчето натъпкал цялата 4л. туба с масло в двигателя, а из форума чета, че тези двигатели побират от 3 до 3.2 л. масло Показанията на щеката за маслото са - 1 см. над максимума на топъл двигател (късно видях щеката, а сервизът вече не работеше) ... въпросът ми е:1. Да ходя ли да изцеждам 500-700 мл. масло та евентуално да влезе в границите или да карам така ?2. Ако карам така, какво да очаквам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 13 Април, 2010 Не я карай така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3 Отговорено 13 Април, 2010 1. Отиди да си оправят грешката2. Течове от семеринги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 13 Април, 2010 Да си го източат и да ти приспаднат от парите. На тези майстори ли им казваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crisdim 0 #5 Отговорено 13 Април, 2010 Как ще я караш така? Не случайно си има две черти на щеката и нивото на маслото трябва да е между тях. Какви са тия сервизи, които назначават такива малоумници. Токова ли няма кадърни хора? Направо отивай да си оправят грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #6 Отговорено 13 Април, 2010 Да си го източат и да ти приспаднат от парите. На тези майстори ли им казваш?Явно са големи маистори наистина .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #7 Отговорено 13 Април, 2010 (Редактирано) Не карай така, ако не ти се занимава повече с "майсторите" с една голяма спринцовка и тънък шлаух, можеш да изтеглиш през сондата колкото е необходимо, маслото да е най-много на максимума, даже най-добре, а какво да очакваш, ами нищо хубаво.......Не ходи повече при тези "майстори" Редактирано 13 Април, 2010 от BLEIN MONO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dubzilla 0 #8 Отговорено 13 Април, 2010 Не карай така, ако не ти се занимава повече с "майсторите" с една голяма спринцовка и тънък шлаух, можеш да изтеглиш през сондата колкото е необходимо, маслото да е най-много на максимума, даже най-добре, а какво да очакваш, ами нищо хубаво.......Не ходи повече при тези "майстори"Ами хванал съм се за главата вече от "майстори", но мога ли да разбирам от всичко... а и не ми е работата.Още няколко въпроса: 1. Маслото се мери на студен двигател или на топъл ? 2. Къде трябва да е максимума на маслото на топъл двигател?3. Къде трябва да е максимума на мастото на студен двигател?Идеята със спирнцовката е добра и мисля да се пробвам сам тъй, като не ми се занимава с "майстори"... за пореден път се убеждавам, че при всяко ходене на сервиз, едно се оправя, друго се разваля... Благодаря на всички за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 13 Април, 2010 по принцип се мери на студен двигател, но погледнато реално не трябва да има кой знае каква разлика. Гасиш мотора и след минутка можеш да провериш маслото. На студен двигател ще е милиметър - два по-нагоре. И на топло и на студено, дупките или прорезите на щеката ти показват минимум и максимум.п.с. Далеч по-важно е като мериш колата да е на равно а не да се подвеждаш от наклона на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #10 Отговорено 13 Април, 2010 ...преди седмица и аз си сменях маслото ама сам поне квото мога сам го правя,че се притеснявам от майстори и налях с 300 гр. повече щото си приказвах с един и се заблеях,но после си го източих от пробката щото имам канал тва със спринцовката е малко умряла работа .Цял литър отгоре си е доста разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ajax6 1 #11 Отговорено 13 Април, 2010 същия проблем имах предната смяна на маслото казах им да налеят 3.3л. а те сложили 4 л.и ми викат маслото дойде малко долей още ненормална работа оправдаха се понеже сменях гарнитурата на картера че се наливало повече след смяна на гарнитурата вдигнах колата с крик и отвих пропката това е решението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dubzilla 0 #12 Отговорено 14 Април, 2010 Със спринцовката нищо не стана Явно ще трябва да ползвам крика и да се поизцапам малко...Благодаря на всички за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 14 Април, 2010 тва със спринцовката е малко умряла работа ....еми аз ти го написах,но ти си бил длъжен да провериш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 14 Април, 2010 Аз като я взех моята и маслото беше с половин сантим над макса,така я карах до следващата смяна и маслото не беше мръднало,при смяната майстора гледа колко масло побира мотора по компютъра си и наля колкото пишело без да гледа щеката и сега даже малко повече е от половин сант над макса маслото!Това може ли да стане проблем или щеката не показва вярно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #15 Отговорено 14 Април, 2010 (Редактирано) Колкото и глупаво да звучи - можеш да източиш от маслото и от контролното отворче (през щеката). Един силиконов прозрачен шлаух би свършил добра работа... Другия вариант е развиване на болта на картера, но ако МАЙстора ти е пренебрегнал задължителната смяна на уплътняващата втулка, има вероятност да си докараш теч оттам, дори след стягането... Редактирано 14 Април, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове