Jump to content
Araba

реглаж на клапани,газ-инжекцион

Recommended Posts

По какво се разбира дали клапаните трябва да се регулират.изминал съм 20 000км на газ с моя акорд 1,8 96г. Не ми се прави реглаж ,ако няма нужда,но пък се притеснявам да не стане нещо.Обичам си колицата и незнам какво да направя.Ако поставя система за допълнително смазване към газовия инжекцион ще се предотврати ли евентуален проблем.Дано ми пише някой сблъскал се с същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клапаните - разбира се дали за за реглаж с проверка на хлабините.Това със смазването аз не вярвам, че ще предотврати проблеми - нямам и няма да имам - с обикновена АГУ съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клапаните - разбира се дали за за реглаж с проверка на хлабините.Това със смазването аз не вярвам, че ще предотврати проблеми - нямам и няма да имам - с обикновена АГУ съм.

ти колега същия акорд ли караш и ако е така при теб какво се получи.Направи ли реглаж,имаще ли промяна в хлабините.Аз се чудя какво да правя,още повече че нямам проблем с колата за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм регулирал, всички бяха леко натегнати с няколко стотни, но не мерих с колко, съжалявам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм регулирал, всички бяха леко натегнати с няколко стотни, но не мерих с колко, съжалявам. !!!

Но първо отрази ли се или на работата на мотора,това ме интересува,защото изобщо не ми се иска да ги барам,след като за сега всичко е наред.Иначе в сервиза на Хонда попитах и ми казаха,че около 100 лв. ще ги регулират.Незнам какво да правя,мисля да карам така и ако се промени нещо в поведението на мотора ще ги проверя тогава.Благодаря колега за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100лв. .... Аз до сега към 3-4 майстора съм обиколил всички ми казват от порядъка на 20лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно при каране на газ клапаните се натягат, т.е. няма да усетиш тропане или чукане, ако това очакваш! По скоро има опасност да прегори някой клапан, отколкото да се разтропа, но като разбереш вече ще е късно! Затова прави реглаж, но 100 лв. са много. Нормално е 20-30 лв. и иди при някой който се е занимавал с хонди !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проверката на хлабините трудно ли се прави? смисъл в гаражни условия възможно ли е да си ги проверя сам или трябват спецялни инстроменти?нека някой който си е проверявал клапаните сам да сподели.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей,миналата година като взех колата леко ми чукаха клапаните,и след като разбрах колко трябва да са хлабините,за всеки двигател са различни,на всмукателните са едни на изпускателните други.Та купих си пластини за хлабини и на улицата ги направих за няма и 20 мин.Оставяш колата на 5-та за да може като я бутнеш леко да мардаш вала.Проверяват се при затворено положение.Хлабините са дадени в някакви граници,ти си решаваш какви да са,но щом си с газ мое мнение да ги настроиш в горна граница .Успех тва е от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо въобще задаваш въпрос по тая тема, та дори в книжката си пише- проверка на клапани на 20 000 км, има няма газ тва няма значение, тези неща се следят, за съжаление такава е конструкцията на моторите. А затова дали можеш сам да го направиш, едва ли някои тук може да ти отговори, сам можеш да си отговориш на въпроса, за някои това е като да чоплят семки за други е мисия невъзможна все пак има хора които и крушка не могат си сменят, не казвам че си от тях но като степен на трудност по 10та скала тва не е по сложно от 2 -3 та степен на трудност. дори е приятно занимание :worthy: Въпроса е да имаш хубави пластини и внимателно да пипаш и стягаш :oОсновни изисквания за това занимание колата да е студена да не е палена, околна температура 20-25 градуса, не че са толкова фатални тези показатели. Пластините не трябва много да хлопат в хлабината, ако не влизат също трябва намеса. Ако имаш технически познания не ти е никъв проблем поне да ги провериш ако те е страх да пипаш, ама 100 лева за реглаж е бах ги кожодерите. в Пловдив е 57 без газова и 70 с газова на въпроса -защо? отговора беше имало повече неща за разкачане макар че лично им показах че газовата по никъв начин не пречи на капака да се свали и с нищо няма да усложни демонтажа и монтажа му. Та марзи не мързи се хванах сам, сега тея дни пак ще отворя д аги видя година по късно кво става вътре че тогава бях с един смотан луфтомер и маи ги оставих по хлабави щот ги чувам кат е студена или поне така си мисля :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такова мнение търсех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен в Хонда гр.Пловдив ми казаха за реглажа,че ако се кара на газ на 20 000,ако има допълнително смазочна система към газ-инжекциона на около 35 000 трябва да се прави реглаж.Реглажа без газова е 50-60лв.,а с газова 100-120лв.Онзи ден бях там и попитах за реглажа на клапаните.Множко ми се виждат тези пари,някой може ли да ми препоръча майстор хондаджия в Пловдив,за да ги погледне тези клапани.Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе каква е тая идиотщина реглажа "без газова" да е еди колко си лв., а "с газова" - двойно?!! ;) ;) Сваля се капака на клапаните и се извършва реглажа съгласно "Service manul"-a ......и толкова, какво значение има ли газова, няма ли ??? Кои компоненти на газовия инжекцион пречат или затрудняват реглажа на клапаните, че цената да се вдига двойно? Нямайте вяра на някакви масльонки - демек "допълнително смазочна система" - бля-бля! Правете си реглажа на клапаните на мак. 20 000 км! От личен опит споделям ;)Важно - прави се на СТУДЕН двигател.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в Хонда-Пловдив така ми казаха за реглаж със и без газова.аз не си го измислям.Дайте предложение къде да направя реглаж в Пловдив,някой където е ходил и е доволен.Предварително благодаря колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво се замисляш ела в София и отиди на горубляне там има един сервиз за хонда и ще ти оправят клапаните за 15 мин. Цената няма никакво значение дали е с газ или не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаше желание, не е никакъв проблем да си ги регулираш сам.Ето ти го със снимки, за малко по различен двигател от твоя.http://www.6thgenaccord.com/forums/showthread.php?t=5211Ако се разтърсиш ще намериш много подобни статии, пълни със снимки и подробни обяснения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво се замисляш ела в София и отиди на горубляне там има един сервиз за хонда и ще ти оправят клапаните за 15 мин. Цената няма никакво значение дали е с газ или не

Колега, като даваш такива акъли на човека - дай му точни координати, телефон за контакти, човек, когото да търси и т.н.. ...Ще се разхожда човека от Пловдив до тук, ще търси като гламав сервиза няъде из Горубляне и ако случайно го намери и се окаже, че е пълен с коли/клиенти и не могат да му обърнат внимание на човека - к'во праи? ...И какви 15 мин. - нали тябва да остави колата да и изстине добре двигателя преди да се прави реглажа? До:Araba - ако наистина не можеш да намериш нормален сервиз в Пловдив, където да ти направят реглаж на нормални цени - вариант е да дойеш до София (:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малиииииии,в Пловдив сме били много зле бреколега,иди в сервиза в кършака при Гено.намира се точно пред входа на училище Христо Ботев.ул Поп Златан.Майстора го познавам от10 години.няма грешка.ако ще те утеша-той също кара хонда :D кажи 4е те е пратил Емо от Гърция

Редактирано от W-POWERRRRR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега,но все пак няма ли някой от Пловдив да ми препоръча,къде да проверя клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,сега видях за препоръката и сервиза.благодаря колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при гено колега там е мястото намира се точно пред входа на училище Христо Ботев.ул Поп Златан. прати му поздави от пича с аеродека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в края на сметка искаха ли регулиране или не защото аз спазвам правило номер 1 на слави цр-в :P;) ;) :D моето рексче не е на газ но не вярвам някога да му са оправани клапаните а му е превъртан километража ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега още не съм ги проверил,след като това стане ще опиша подробно,какво е положението.Вчера видях един колега със същата Хонда акорд 1,8 96г. ,която имаше газ.Попитах го за реглаж на клапаните,а той ми отговори,че е навъртял 35 000 на газ и нищо не е барал.Аз ще ги проверя след празниците и ще пиша какво е станало.Малко се притеснявам,че всичко за сега е точно и трябва да барам,но както препоръчват специалистите трябвало да се проверят и регулират,за да не прегорят леглата на клапаните и после да се сменя глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това че тоя ти колега кара вече 35 000 на газ и няма проблеми нищо не значи, все пак не си отваря всяка седмица мотора за да види на къв хал. И ти няма да имаш проблеми, ако я караш без да я пипаш, няма да имаш проблеми и маслото ако не смениш на 100 000км ама го сменяш на 10 нали :) макар че колата си върви с него и видимо няма проблеми. За съжаление тези проблеми са невидими а когато станат видими вече колата е за основен ремонт. Та съвета ми е не чакаите нещо да стане "видимо" за да установите че не е трябвало да правите компромиси. Оня карал 35000, оня си отговаря за него, утре кат се скапе ще я продаде и следващия след не го ще си чука главата и ще се оплаква колко са слаби моторите хонда на газ, и защо? защото видимо до сега е нямала проблеми. Един реглаж на клапани не е кои знае ква философия и направен на време за лично успокоение и чиста съвест пред колата ти си е наи добре ;) Поне веднъж го направете а после караите ако искате и 100 000км ама да знаете че веднъж на 100 е правен, сега никои от вас не знае кога последно е проверено това така важно нещо и въобще дали е проверено. Чакам д апишеш колко ти е излезнал реглажа, за колко време е станал и как е сега колата ;)

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за компетентното мнение,ще ги проверя към края на месеца и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след дълго чудене днес ми прегледаха клапаните в сервиза при Гено,Пловдив както ми препоръчаха колегите-Емо от Гърция и Пича с аеродека.Оказа се ,че след 20 500 км пробег на газ изпускателните клапани бяха с хлабини 0,20 , по каталог били 0,30,с една дума натегнали с 0,10.според майстора това не е много,защото срещал коли и без хлабини,но било точно навреме за регулиране.Странно обаче всмукателните бяха 0,30 , а трябвало да бъдат ако не се бъркам 0,20, но ги регулира майстора на колкото трябва.имайки предвид,че не се знае кога са регулирани за последно,може би не само газта е повлияла за лекото натягане.Но смятрам ,че след 20 00 пак да ги проверя и тогава с точност ще се каже ,колко натягат при каранеро на газ.Но мисля,че няма повод за притеснение,дори и на 30 000 може да се регулират.От майстора съм много доволен,да е жив и здрав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майстора ги направи 0,25 всмукателни и 0.30 изпускателни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра ги е направил браво !!! сега можеш да спиш де се вика една идея по спокоино :) поне пред тебе и колата си с чиста съвест че си напрвил каквото трябва. А я кажи колко кинта ти струва реглажа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра ги е направил браво :) сега можеш да спиш де се вика една идея по спокоино :) поне пред тебе и колата си с чиста съвест че си напрвил каквото трябва. А я кажи колко кинта ти струва реглажа?

30 лева ми взе майстора,като се има предвид,че много се стара. в сравнение с това което ми искаха в Бултрако,Пловдив-130лв.,направо си е евтиния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос относно клапаните на d16z6.Колко милиметра трябва да е разстоянието ? Търсих теми но не намерих нищо,освен тази. :lol:Днес свалихме главате и забелязахме че едните са 10 а другите 20,нормално ли е ?(без газово съм)

Редактирано от Two

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0,10 на 0,20? Твърдо са за реглаж. Има една тема където пише и за D16Z6, но по-добре виж в някой менюъл :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.04.2010 г. at 18:50, kasaba написа:

при гено колега там е мястото намира се точно пред входа на училище Христо Ботев.ул Поп Златан. прати му поздави от пича с аеродека :)

А телефон,на Гената,някой може ли да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...