Jump to content
UglyDucky

D13b2 суап или какво?

Recommended Posts

Оправих и очуканото купе,понамръщих я, смених фаровете, другата седмица сменям и окачването.... :D Мислех да сменям двигателя ама така като гледам пари тази година за това няма да имам.Ровя се вече 2седмица и да събера малко инфо за "суапа" ама не ми се отдава. :D Реших да пипам д13'ката някак че да е по пъргава и по бързичка.Моля ако някои е правил такива манипулации да пише и ефекта от цялата тази инициатива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка съм страшно объркан и незнам какво да правя,дали да суапвам или да сменям двигател... С външния вид долу горе се справих само трябва да я смъкна до земята след два три дни с ново окачване

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, много добре се е получила предницата ;) Само едно уточнение : "суап" и "смяна на двигател" е едно и също нещо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш една VTI англичанка и изкормваш двигател, спирачки, окачване :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами варианта : глава от д15,инжекция;делко и комп от д16 няма ли да е по евтин вариант?Аз не гоня кой знай какви коне ,просто искам като тръгна да изпреварвам да съм АЗ човека.Не както сега да се чудя ще успея или не..... ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да си направиш първо генерацийка от-до. Събери парички, лека полека - днес колекторче, утре резонаторче...някое крайно гърненце. Ще имаш поне няколко месеца да се кефиш преди да поискаш още от колата. За това време ще си събрал още пари - и така...Мания си е. Като знам, че всеки месец част от заплатата ми отива там...краста ей!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'chris_barnes' днес колекторче, утре резонаторче...някое крайно гърненце ? Има ли разлика във вървежа ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам си от Габрово,излез на кафе един път със Терориста и ще си спестиш много четене по форумите. Не ,че да му правя реклама на момчето,но ако нещо не ти е ясно той е човека от вашия град със направена Д15-ка франкенщайн(как готино звучи ^_^)П.П. Може също да се обърнеш и към AMD i doktora, те също могат да ти бъдат от помощ голяма,защото и те карат франкенщайни. А гореспоменатите да дадат един линк към срещите на габровската група да дойде момчето да му промиете мозъка ! ;)

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'chris_barnes' днес колекторче, утре резонаторче...някое крайно гърненце ? Има ли разлика във вървежа ^_^

;)^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХА ХА ХА... Познайте кой ще си смъкне Хондата с 4-5см. Дойде ми окачването.Сега трябва само монтаж!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти половината колекторче :) като е по ниска няма да върви повече :rolleyes:

Редактирано от KICK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де ама ще изглежда по добре.... А пък за вървежа незнам към какво да се ориентирам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЕГА СЕРИОЗНО АКО МОЖЕ!!!

Искам да направя така че да настъпя и да изпреваря!Демек искам около 20-30к.с още!!!

 

ВАРИАНТ 1: Двa карбураторa от D14A1 ?

ВАРИАНТ 2: Глава от Д15 + инж от Д16 и комп Д16 ?

ВАРИАНТ 3: Двигател Д16 ?

 

 

П.С.Дайте ми конкретен съвет за случая !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата карбуратора са най-евтиния вариант,а двигателя ти е най-скъпия ит решавай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това го знам ама дали ще върши работа?колко коня ще кача?И като са карбуратори дали разхода ще е много голям и настройка за двата карбуратора нужна ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен 100% ще качи разхода, 100% ще ти трябва настроика...Разбери какво искаш ако искаш да си човъркаш колата... двата карба ако искаш сигурен добър ефект слагай др двигател...с д16-ката ще усетия бая ряз...от друга страна ако си вземея един двигател д15-ка му словиш инжекцията с всичките рабои и една втек глава... ще тръгне по добре от д16-ката...поне така мисля аз :) ще следя темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще качиш около 5кг коне и едно магаре. Кви са тия въпроси колко коня ще качиш,никой незнае. Слагай една пълна инжексия от Д16А6 и си карай спокойно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от друга страна ако си вземея един двигател д15-ка му словиш инжекцията с всичките рабои и една втек глава... ще тръгне по добре от д16-ката..

дали ? :) Хора, не се бъркайте като казвате "карбуратори" :) От едно време се носи славата за яките бегачки с карбове, ама има едно ОБАЧЕ...... нито са сложили само карбове, нито карбовете са фабрични ..... Единственото което ще получиш от двата карба ще е "два карбуратора" :) Каквото и да го правиш си остава Д13 и не си мисли че с подаване на газ ще излиташ. Двигателя е малък и иска обороти. Двигателчето си върви ама ще трябва да го вкарваш в оборот. Да слагаш д15 и после да го правиш ...... дълга и широка. Слагаш д16 и имаш добре вървящ двигател. Ама ако после искаш да "тръгне" повече пак иска пари. Отделно ако мислиш да се гонкаш няма да имаш шансове. Определено най-евтиния вариант в случая за 20-30 коня отгоре е Д16. Ама не си мисли че ще литнеш. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пасва ли ? и какжо трябва да сменя ? /делко , комп ,инжекция /от Д16 ами главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и напиши накратко какво точно питаш, защото нищо не разбрах ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ....

Колега я земи напиши поне какво точно изкаш от колата 150 коня, визия , дрифтачка :) , драгаджийка ???

 

Една кола не е важно колко коня е а дали ще накараш конете да тичат - малко неточно казано но си е така

 

Ето как изглежда с два карба .ето ти и една тема за д13 с доста кончета за д13ка http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19826&hl=

 

П.п теро ме изпревари :) ,два часа пиша :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Искам от 75кс да я направя максимум 115кс. Това е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами почвай : глава д16з6/9, комп в зависимост да ли искаш ОБД0 (ПМ6) или ОБД1(П28), инсталация за съутветния, делко за съответния, бензинова помпа или направи резервар с такава, всмукателен колектор, изпускателен колектор, гарнитури, ремъци, филтри, пренаредена кутия или в краен случай от Д16з9. Приготви си една хубава сума и си ти човека. За работа направо не ми се мисли колко ще ти вземат .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Най накрая някой да ми каже какво да направя.Бях се отчаял !Това исках . Благодаря на "teror1sta" и на " chris_barnes" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите,има ли ефект от това да шлайфам главата на д13 ама доста ,та да отнема от обема на горивната камера? Да си сменя само главата с такава на д15 без да променям карбураторното подаване на гориво? И за това да махна ограничителя на 2рата дроселова клапа на карба като 3ти вакум свържа директно от карба към клапана?Приемам инфо за ефектите от 3те вариации!!! Благодаряви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега ат шлайф на глава ще има разлика но за сметка на биели и колянов вал тоест шанса да ги счупиш е много по голям.Та за главата от Д15 няма да стане директно ако ме разбираш няма къде да сложиш помпата за бензина на вала нямаш гърбицата за помпата за бензина иначе ляга перфектно аз съм с такъва глава но със разпределителен вал от Д13 ефект не знам може би малко по добро пълнене заради по големи клапани.

Стандартния карбуратор е труден за бъзикане за тва си сложих солекс с голями дифузори чесно да ти кажа имах време ,инструменти и части и затова го направих иначе Д13 е загубена кауза.

Иначе успех и не се отказвай.

Ако има нещо друго ще помагаме как можем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега.... ти разби сърцето ми.... ;);):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре пък сега ръзбил съм ти сърцето да я направиш пълна инжекция и как ти казват витекова глава много пара и много главоболия нова инсталация нови горивни пътища но е под въпрос дали и 100 коня ще стигне та ако ша е гарга да е рошава минаваш на Б16- 18 и е стреличка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в момента се продават няколко д15-ки на изгодни цени от сорта на 200-300лв, една глава от D16Z6 е около 300лв. Горе долу до 1000лв ще се вместиш да направиш д15-ка VTEC. Около 134 коня става ако е направена както трябва (+ генерация от-до и смислен интейк). Предимството на тоя проект е че можеш да почнеш само с д15-ка за 300лв примерно и да и сложиш една пълна инжекция за 200лв. Пак ще имаш твоите 100+ коня като за начало и след това като изкочат пари се хвърляш към vtec-a :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15-ки има и за по 100 лв ... ;) Стига да потърси. И главите са доста по евтини :tongue1: Иначе пълната е там някъде към 200 лв .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема май само Терориста осъзнава какво означава слагането на инжекцион на д13б2....uglyduckyD13b2, или не се занимавай, или скачай в дълбокото.20-30кс не се вадят ей така, еле пък само с пилене на главата.Реално погледнато, д13 можеш да го засилиш до 90-95к.с без да смениш нито една част по него, НО това включва сгъстяване с пилене, много добро портване на главата и някой стар карбураторджия, който знае много добре какво прави.Добре де, ще трябва да смениш някои неща като генерация и може би ролката на разпределителния вал ако шлайфаш над 0.5мм, но това ти е варианта с доста труд, мисъл и сравнително малко пари.Другото е да си купиш някоя омазана д16-ка и да сменяш части щото май не се замисли терориста колко части ти изброи горе.... колата остава почти по ламарина и я сглобяваш наново за да може да имаш нормално направен инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
отказах се от всичко... няма смисъл... филма е голям и скъп!!!Аз за двигател да дам 500-600лв то за работата ще отидат поне още толкова.... ОСТАВИ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги слушай бе. Има и лесен начин. 20 коня са нищо. Върви си вземи един спортен филтър и ето ти 10 коня. Взимаш една лепенка TypeR и една на клуба и ето ти още 2*5 коня. И може да се стрялкаш вече с 20 коня отгоре .... :) :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не се отказвай...силата е в теб. Земи двигатела после му мисли за слагането. ше стане изтребител...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, колега, лесно се отказваш, почети малко секцията Проекти, да ти се върне музата, и не забравяй - Кефа цена няма!Друг е въпроса, кой е най-рентабилния проект за теб... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...