Jump to content
prozium

Как с кола за 500$ да размажеш бегачки за по 0.5 милиона

Recommended Posts

Скоро ми попадна ТАЗИ статия , която ми направи супер голямо впечатление. С две думи ( без да убивам интересното ) - един тип решава, че ще се състезава във WRC, купува си старо bmw за 500$, стяга си го колкото може и се нарежда до на Кен Блок, Кими Райконен и Льоб :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луд, луд :lol: Е т'ва е фен!Най-лошото е, че на обзора на ралито въобще не го споменаха....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата хубаво я е взел за 500 долара, ами тоя суап ан М-мотор и трансмисия + ролкейджа от безшевни тръби правят тази сума поне умножена по 10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но все пак разликата до 0.5 милиона се запазва голяма :tease: Евала на човека. Истински фенП.П: Това ми напомня на една друга статия която четох днес и някаква си хонда която можела да бие Импреза, М5 , Диабло и Вайпър :huh:http://forums.hondabg.com/index.php?showto...3278&st=285 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата на момчето. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво на пича само така !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vanks, ами виж статията, типът е станал 3ти, като е нямал нито отбор, нито кола 4х4, нито особено много средства. Вярно, че м3 суапа и ролкейджа идват отгоре на тия 500$, дето е започнал с тях :D Само дето и наполовина да бяха парите пак щеше да е впечатляващо. Специално мен ме впечатли страшно много, че кола със задно предаване успява да бие там, където владеят 4х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

о.к. не споря.Но ми се струва много нереално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахах за 500$ може само да си купи един чифт гуми и да си ги върти на пръстите хахахахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

E човека се е справил перфектно :) Тия баварци са чудесни за спорт.До колкото съм чувал са перфектно балансирани...а и м мотор от 91 не вярвам да е толко скъп.Пича като гледам може и $15000 долара макс да е минал,особенно ако си го е правил всичко сам... ;) Евала на пича ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vanks, ами виж статията, типът е станал 3ти, като е нямал нито отбор, нито кола 4х4, нито особено много средства. Вярно, че м3 суапа и ролкейджа идват отгоре на тия 500$, дето е започнал с тях ;) Само дето и наполовина да бяха парите пак щеше да е впечатляващо. Специално мен ме впечатли страшно много, че кола със задно предаване успява да бие там, където владеят 4х4.

Защо да не е нереално ????? ;) Редактирано от alekyy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е!Защото като се замислиш един поект да турбинираш една кола както правят някой колеги от форума им излиза най-малко 10000лв.А за да се подготви кола за такова састезание е много повече.Тази не само е стартирала а е и финиширала. И си мисля че много парички има вложени в нея.Аз съм бил навигатор в състезания офроуд и знам за какви суми става въпрос.Ако е толкова просто че то всеки втори ще кара с такава кола за 500$.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че се хващате за тези "500$". Идеята е, че пича е извадил 500$ за да купи колата и оттам нататък е почнал да гради. Колко още (десетки)хиляди не се споменава. Идеята е, че кола за 500 бие коли за по 50000 ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че се хващате за тези "500$". Идеята е, че пича е извадил 500$ за да купи колата и оттам нататък е почнал да гради. Колко още (десетки)хиляди не се споменава. Идеята е, че кола за 500 бие коли за по 50000 ^_^

Не за 50 000, колите струват 500 000!!!За 100 000 и колата ще е первектна, дори по-малко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ми попадна ТАЗИ статия , която ми направи супер голямо впечатление. С две думи ( без да убивам интересното ) - един тип решава, че ще се състезава във WRC, купува си старо bmw за 500$, стяга си го колкото може и се нарежда до на Кен Блок, Кими Райконен и Льоб ;)

уаууууу това май е най-интересната тема във форума ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"I once asked Bill why he insisted on going through every spectator section crossed up and with the engine banging off the limiter. "Dude," he said, "I don't care if it costs me a couple of tenths. It makes the fans go nuts.""

Е тоя цитат най-ме изкефи! ;) Пича рулира - много амбиция, много отделено време, много шоу! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално мен ме впечатли страшно много, че кола със задно предаване успява да бие там, където владеят 4х4.

Ако искаш да се впечатлиш още повече, погледни какви коли са били царете на WRC група B преди да я забранят и ще разбереш че колите със задно са владяли рали шампионатите доста преди Ауди да влезе със системата "Quattro". ;) В наши дни е също толкова възможно, явно... :P иЕвала на тоз братчед! Абсолютен маниак! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Тодор, работата е, че точно 4х4-то на ауди обръща нещата, до колкото знам, заради него мерцедес се отказва да се пусне във WRC-то, защото са подготвили кола със задно. А по това време вече всички участници са били 4х4. Сега, само чакам тоя тип да реши да се пробва във f1 с хонда сивик например :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Тодор, работата е, че точно 4х4-то на ауди обръща нещата, до колкото знам, заради него мерцедес се отказва да се пусне във WRC-то, защото са подготвили кола със задно. А по това време вече всички участници са били 4х4. Сега, само чакам тоя тип да реши да се пробва във f1 с хонда сивик например :)

Те Мерцедес са били малко бавни тогава... :) Хем си прав, хем бъркаш с малко, друже. През 1982 Шампион става Валтер Рьорл, който остава в историята като последният шампион с автомобил със задно предаване Опел Аскона 400 побеждавайки именно Куатрото на Мишел Мутон. :) Преди него това прави Ари Ватанен с Талбот Сънбийм 1981г., Мишел остава пета. :) Но също е факт, че в следващите години точно Куатро определя стандартите в шампионата, което води до разработката на системи 4х4 от страна и на останалите конструктори. Само, че има една уловка - спорно е дали двете последователни титли на Куатро се дължат повече на системата куатро или на шанс и изключителните мощности на ДВГ в реални състезателни условия (600 к.с.). При първата победа, водачът в шампионатът до последният кръг Валтер Рорл и съотборникът му Марку Алън и двамата с Ланча Рали 037 не вземат участие в последното рали. :) Хану Микола печели последния кръг и става шампион с Куатро. Ланча Рали 037 е със задно задвижване и печели титлата при конструктурите пред Куатро през същата година. :P Изводът е, че няма невъзможни неща, както доказва и поводът за тая тема. :) Ако имаш голям пилот и подходяща техника, може всичко. :Pп.п.: Тва с формулата е интересна идея. Но на мен ще ми хареса повече да вземе един Прелюд 3 ген и да спечели подиум или победа в някой Льо Ман! :D Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента Bill Caswell подготвя S2000 (собственост на баща му) за STPR - Susquehannock Trail Performance Rally :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. А 4х4 ли ще е тоз S2000?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...