Jump to content
rollin

дразнещо менене на оборотите при товар....

Recommended Posts

Здравейте колегиНаскоро забелязъх едно дразнещо "нещо"-При запален мотор и натисна копчето за вдигане на прозореца(а той си е вдигнат вече) се усеща как се товари мотора и мърдат оборотите....мене ми е ясно че натоварвам моторчето понеже прозорежа си е качен и няма на каде повече да ходи, но това си мисля, че не е нормално или поне не беше така на предишната ми кола...Някой да знае това нормално ли е или е при мене проблема?Всичкия този проблем става за много малка част от време, а не за времето в което се държи бутона...Или като паля фаровете първоначално пак мърдат оборотите....Може ли някой да пробва или евентуално ако знае дали е така и с другите Хонди, да знам дали има нещо нередно при мене или общ "проблем"..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на колата ти. От няколко години по цял ден правя същото упражнение като теб, т.е. паля колата на клиента и се започва едно натискане на копчета... Оборотите мени всяка марка и модел кола и то не само при включване на стъклата и фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При консумация на ток се натоварва алтернатора, и не знам що така става ама аз съм чувал веднъж че той е зацепен механично за коляновия вал? :D Тцтц, а уж си жичкаджия да та ева... :D Това в кръга на майтапа. :( Споко, Недко, напълно нормално е - а краткият интервал от време е този, в който ецу'то го усеща това и по определен коефициент (или май допълнителни таблици има) го компенсира и си вдига оборотите до приетото за нормално ниво. ;)Не си ли се замислял що казват че хидравликата и климатика тормозела двигателя и се губи мощност - по същата причина, само че те са доста по-големшки "консуматори" на енергия. Алтернатора е пренебрежим *вредител*. :lol:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е, че товариш ел. системата която взема ток от динамото, което се задвижва от мотора. И минава малко време докато компа оправи нещата. Забележи, че оборотите мърдат дори като въртиш волана, пуснеш дори габаритите или парното на първа степен, тоест от всичко което дърпа ток. Я пусни климатика така да видиш кво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на всички е така, моята усеща даже като включа нагревателите на задния прозорец ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с по голям алтернатор и 2-ри акумулатор дали ще изчезне този проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не знам как ама мама и и Хонда ако не я оправя от тоя " Проблем" ше я продам !!!Само тея дни да напече малко и да спре дъжда и ше и пусна ако трябва нова инсталация...не може на един Италиански резил всичко да е ОК а тука недай си боже да пипнеш някое копче и да ми падат оборотите...Много се съмнявам в не достатъчни маси по купето, ама тея дни ще стане ясно.Благодаря на всички за бързите отговорипп.... колега hondaraa, според мене проблема въобще не е в алтернатора или акумулатора, а по скоро или е заложено в компютъра на колата или е някаде по инсталацията.На предната хонда(Сивик d16z6) бях с два акумулатора(един отпреде и един в багажника) и пак като удареше баса макат и там музиката да беше супер слаба оборотите бягаха....Ето клипче на старата Хондаhttp://video.data.bg/27/%D0%BA%D0%BE%D0%BB...D0%B5%D0%BE0007

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си мислиш че италианските коли не правят така? Преди сивика имах пунто, а преди пунтото имах алфа 166 и те уверявам, че пак така си беше. На баща ми рендето пак е така. Ако го оправиш това по някакъв начин моля сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е, че товариш ел. системата която взема ток от динамото, което се задвижва от мотора. И минава малко време докато компа оправи нещата. Забележи, че оборотите мърдат дори като въртиш волана, пуснеш дори габаритите или парното на първа степен, тоест от всичко което дърпа ток. Я пусни климатика така да видиш кво става.

:(Благодаря, колега, че ми преразказа мнението само и само да цъкнеш един пост отгоре. ;) Я обясни сега на колегите като си толкова вещ, какво по дяволите дърпа ток като завъртиш волана? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Така,аз съм с газ и тоя "проблем" си го реших като отвърят крана на оборотите и обогатих дефакто сместа,обаче ми вдигна разхода и го върнах както си беше.Следователно с настройка може и да се оправи,но няма на място да ти харчи0,7л/ч а 0,9л/ч (примерно).А това с 15 часа задръстване за 100 км пробег ти е още 5 кила бенз.Дефакто няма смисъл. ;) Щом не гасне,няма яд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такъв проблем нито с фаровете,нито с прозорците.Ако оборотите ти падат и се качват за секунда-това е съвсем нормално.Може да ви се стори глупава идеята ама аз като си смених клемите на жиците на акумулатора с медни и доста проблемите,които споменава rollin изчезнаха.За фаровете не мога да кажа че аз съм с би-ксенон и съм си сменил жиците ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и аз се съмнявам, че има кофти връзки но само опитите и пробите ще си покажат...пп....баси... колко А консумация може да има това мизерно моторче на ел стъклото та ще повлияе на работата на мотора при положение че има батерия(акумулатор) ? Това е смешна работа направо...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е, че товариш ел. системата която взема ток от динамото, което се задвижва от мотора. И минава малко време докато компа оправи нещата. Забележи, че оборотите мърдат дори като въртиш волана, пуснеш дори габаритите или парното на първа степен, тоест от всичко което дърпа ток. Я пусни климатика така да видиш кво става.

:(Благодаря, колега, че ми преразказа мнението само и само да цъкнеш един пост отгоре. ;) Я обясни сега на колегите като си толкова вещ, какво по дяволите дърпа ток като завъртиш волана? :lol:
В грешка си но въпреки това ти се извинявам и те уверявам, че целта ми не е била да дръпна с един пост нагоре. Ако обърнеш внимание на часа ще се убедиш че е така, някой хора мислят и пишат по-бавно от други. Както и да е.Само да те питам твоята кола с хидравлика на волана ли е? Ако не е тогава нищо не товари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да те питам твоята кола с хидравлика на волана ли е? Ако не е тогава нищо не товари.

Бе остай ти моята, тя не е с хидравлика, но хидравликата си е хидравлика - тя няма нищо общо със "тегленето на ток", както ти си го обяснил. Друг е въпроса че и ХИДРАВЛИЧНАТА ПОМПА е зацепена с ремък към коляновия вал...ма то нали сичко дет дърпаше ток товари двигателя, та така. Аз покрай сервоуправлението не съм виждал жици, ма знам ли може новите модели да имат. ;)А относно "бавното писане" - вярно бавно бавно, ама тия 2 изречения 15 минути ли се пишат? Аз още преди да ти напиша предният ми отговор погледнах, да не би да сме се засекли да сме писали заедно и постовете ни да са излезнали поредни (както моят и на Krasi-mir, неговият го нямаше когато аз почнах да пиша), ама 15 минути са си 15 минути. Сори ако съм те обидил, ама напоследък форума се напълни с подобни спамове и затова палнах лесно. :(Недко - "мизерното" моторче на стъклото консумира доста повече ток ако стъклото е затворено и го цъкнеш да затваря, щото по този начин се товари - нали затуй го имаш и палеца за автоматично вдигане/сваляне на прозореца - като се стигне до едно от положенията моторчето започва да се товари, палеца цъка и му прекъсва веригата. :lol: Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де, това с товаренето е ясно, ама все пак колко да му е консумацията? 5А?И относно хидравликата и кабелите ...На какъв принцип е 4WS-а щото бая кабеляци има ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно първия въпрос - така или иначе си я разглабял тая кора заради музиката, свали я пак, изскуби буксата на моторчето - предполагам знаеш как се включва ампермер? (последователно ;)) И ще установиш колко е. :lol:А относно 4WS-a, т'ва там е друга бира вече. Там е електронно завиването и то не случайно, японците са го напрайли тъй, за да може при по-ниски скорости да маневрираш добре из улиците (задните завиват обратно на предните), а при по-високи да се изнасаш и прибираш бързо от изпреварване. (задните завиват успуредно на предните) Имаше и някъв междинен момент, мисля че към 60кмч ли да беше - там въобще не завиват, дори да е включен 4ws-a, като свиваш задните не се движат - знам ли как да го обясня. Приемаш го като функция на къде и под какъв ъгъл да завиват задните колела спрямо предните, та тая функция е обратнопропорционална на скоростта. При 0км завиват обратно едни на други, и с увеличаване на скоростта ъгъла се променя към права линия, и след това започва на обратно (успуредно на предните). Баси сложното стана. Ръчни гугъла някъде и си намери инфо да четеш за 4ws, мен за B16'ки ме питай. :DТам и друг електронен блок си има за управление, бе съвсем отделна система е - няма нищо общо със хидравликата на волана (сервоуправлението - все тая). :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личните ми наблюдения на 7 автомобила:Само с Лада-та преди 10+ години не съм го имал :):) 2-ра ръка Голф2 1.8 , голф 3 1.4, Сузуки суифт 1.3, Ауди 1.6(Б4)НовиАстра 2006 1.6 , Хонда Сивик 2008 1.8, Ауди 1.8 TFSI 2009Всичките го имат тоя проблем с клякането на оборотите като се опиташ да затвориш, затворено вече електрическо стъкло.На последните две го прави само веднъж, след това явно компа на колата блокира командата от бутона :) , явно техниката се развива :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...