Jump to content
hardtech

Въпрос за Сивик д15б2

Recommended Posts

Първо Здравейте на всички;)

От няколко дни съм собственик на Сивик 93-та година 5та генерация с мотор д15б2,искам да задам няколко въпроса относно проблемите по Сивика ми

 

-Първият основен проблем е че гарнитурата на картера ми е протекла,ако някой може да ме насочи каква и от къде да търся, ще бъда благодарен!

 

Вторият ми въпрос е предната лява гума е износена само по външният край на гумата,къде да търся причината?,тук искам да добавя че при движение колата не дърпа на никъде,движи се по права линия с съвсем леки почти неусетни вибрации по волана,но когато набия рязко спирачки,тогава дърпа леко наляво?!?

 

Крайното ми гърне е много изгнило,падна ми тръбата която излиза от него(най крайната) и сега е ужасно шумно,искам да го сменя пак с такова тихо,въпроса ми отново е от къде и какво ?

 

Преди съм карал такъв сивик на познат и след 3-3500 оборота направо полудяваше е моят я малко по муден, съветват ме да отсраня катализатора и да го заменя с права тръба,но не искам да си правя каквито и да е експерименти с колата,искам компетентни мнения от хора които са се сблъсквали с подобен проблем! Как ще се отрази това на колата?

 

за сега основните ми питания са тези ,предваритело искам да благодаря на всички!

а ето и една снимка на сивика и на мотора ми мотора е ЦБР ф3 ама съм го подготвил за стънт ;) : Публикувано изображение

Поздрави на всички :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега отиваш в магазин за авточасти и казваш какво ти трябва и какъв е двигателя :lol: а за това за дърпането на волана предполагам накладки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай сходимостта на предния мост и няма да износва гуми и да дърпа. На мястото на катализатора сложи резонансно гърне и карай смело. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги за бързите отговори:) ще ви послушам Благодаря още веднъж на всички:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ще изпозвам същата тема защото имам друг въпрос......вече навъртях 3000+км на моя сивик,на 2 пъти ми направи следният проблем... :o след 40-50 минути каране като спра някъде и изгася двигателя,и след 2-3 минути опитам да го запаля не иска да пали....докато въртя на стартер ми светва жълтата чек-лампа след това изгасва ?!? След още 2-3 опита колата пали ?!?Когато върна ключа и пак дам контакт помпата се чува,значи работи,предполагам няма да е от нея,въможно ли е да се получава това ако катализатора е доста задръстен,или няма вероятност :) :) или грешки в компа,или прецакана ламбда сонда ?!? Нямам си на идея помагайте ;) Къде да търся причината??? Благодаря предварителноКакто ви казах в по горните постове колата доста се пъне,не е като другите д15б2-ки които съм карал,и се съмнявам основно в катализатора...за това реших да го махна(този уикенд)! След като реших да облекча изпускателният тракт,попрочетох доста теми из форума,реших да сменя цялата генерация...Благодарение на 2-ма колеги от форума на който съм много благодарен,за целта си набавих следните части - стоков колектор 4-2-1 от д16з6 - генерация от права тръба на 55мм външно - крайно гърне тип пура! Уикенда се надявам да ги монтирам.Тъй като не искам да бъде прекалено шумна(колкото и неизбежно да бъде) мисля да добава един резонатор,...и понеже някак си не върви само изпускателната система да променя,идната седмица ще си купя спортен филтър...само се чудя панелен ли да е или конус??? ПредлагайтеКолеги искам да кажа че не търся голяма мощност с тази интервенция,също така не очаквам да "литне"хондата просто искам като си настъпя да си се изрязва колата,а не да се пъне такава...все пак това е Хонда :cool: Ще съм благодарен на всеки един който може да ми помогне с някакъв съвет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! по проблема с паленето, напиши в търсачката "Главно реле" и поне 90% съм сигурен че ще разбереш къде ти е проблема. Има даже снимков материал как точно се ремонтира релето. Доста често срещана повреда е, имах същите симптоми...на мен ремонта ми отне около 20мин. Успех :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! по проблема с паленето, напиши в търсачката "Главно реле" и поне 90% съм сигурен че ще разбереш къде ти е проблема. Има даже снимков материал как точно се ремонтира релето. Доста често срещана повреда е, имах същите симптоми...на мен ремонта ми отне около 20мин. Успех :cool:

мерси колега :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ламбда сондата е заминала може да блъска много богата смес и да дави колата като си я изгасил ако веднага извадиш някоя свещ и тя е черна даже мокри най-вероятно си за нова ламбда сонда което сигурно е и причината да не върви както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за въздушния филтър и аз се чудех дали да е в кутията или конусен и накрая се спрях на конус малко е трудно махането на долната кутия през която минава въздуха за оригиналния филтър ако нямаш канал ето как се получи при мен в ниските обороти като подам газ ръмжи малко като мускул кар :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с генерацията добре си го замислил, но имай предвид 2 неща:1во - резонатор е абсолютно задължителен, за да не звучи колата като тенекия, и да не се друсаш яко (средните гърнета обират вибрации, освен шум) - тоест права тръба е абсолютно не приемливо, освен ако не ползваш колата само на писта.2ро - моята кола е с колектор, резонатор, тъба като твоята и гърне пура. Ако искаш тиха кола не си се ориентирал към правилното гърне - това си шуми дори когато е с т-нар тапа. Моята си е шумна - понякога пускам алармите. Мисля да сложа втори резонатор, че понякога като съм недоспал и пътувам 200 км извънградско ме заболява главата...Успех, и да се похвалиш.пп. Иначе колата определено ще живне с генерацийката :)пп.2 Погледни си предните дискове, дали имат ръб и как са ти накладките - почти сигурно е че поне накладките са за смяна, ако не и дисковете...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оправи ли проблема с мудността на колата? Ако не са помогнали по-горните интервенции погледни има една диафрагма намираща се над жилото за газта дето се свързва с ТПСензора. Като подадеш газ тая диафрагма трябва да отваря една клапа която се намира вътре в моното и отваря притока на въздух. Ако не отваря значи имаш един соленоид за смяна. При мен беше същата работа, като я взех колата вървеше пушка (та стреля :) ) после нещо се спъна и докато намеря проблема ми се изтакова таковата. То не бяха гърнета сменени не беше чудо, а в тая връзка нещо не съм фен на резонаторите дето ги слагат, ама това си е мое лично мнение. За обезшумяване става но не и за скорост.

Редактирано от Q_ball

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

мерси братле така съм го замислил,четох и твоите теми :)

 

хм...ами и аз май ще се ориентирам към 2 резонатора,искам малко по тихо да ми е,а за крайно гърне ама по тихо какво да сложа да не "задушава"генерацията? дисковете нямат ръб,накладки имам

 

брат я ми направи снимки една снимка че така не разбирам за какво става дума :) ако ти е удобноПичове много благодаря за съветите и за всичко...ще ви държа в течение,ще качвам снимки...и ще задавам въпроси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След известно забавяне монтирах генерацията

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

много бръмчи голям минус е това,иначе

разлика има и то доста осезаема, но колата си ускорява от 2000 до 6500 оборота(до прекъсвач), по един и същ начин,няма я тази сила след 3500 оборота, сещате се за какво говоря, остана да погледа въпросният соленоид,утре ще прочета мауала

 

отворих и главното реле...греело е от единия край най вероятно от слаба връзка или спойка

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

презапоих го за сега няма проблем,но аз не сум я и карал толкова

мислех един ПВЦ интейк +КН филтър да сложа идната седмица но,за сега остава на заден план докато не я накарам да върви като нормално 16в

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ти уж нещеше да е шумна пак си бамнал тая права бурия отдолу.за ускоряването-не започва от 3-3500оборота,а от 2500.мойта е така след 2500 побеснява.би трабвало и при теб да е така. малко оффф-ти да не е зе от автосалоните след SPS-а,посока изгрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не намерих подходящо тихо гърне,което да не "задушава" генерацията,за това сега съм с това,със сигурност е временно, изобщо не побеснява след 2500 :D ами ако се намират в близост до Метро-тракия значи от там съм я взел :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, работата и функцията на резонатора /имам в предвид истински резонатор/ не е да обезшумява, за тази цел си има две гърнета. Така, че не търси по- ниско ниво на шум в тази насока. А и ефекта на резонатора се постига само при определени обороти на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако се намират в близост до Метро-тракия значи от там съм я взел :(ех как знам кво сам гледал преди 2 месеца.същата е.бяха е сложили навътре и аз им викам искарайте я по навънка че първо нея ще продадете.нямаше много забелешки като е гледах-само външно малко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ти уж нещеше да е шумна пак си бамнал тая права бурия отдолу.

не издържах на шума,купих си стокова генерация от малкя ви-тек,пасна идеално и е супер тиха :angry:, на някой ако му трябва генерация на 55м с резонатор + заглушител + гърне тип пура да свирка ще ги дам на символични цени,също намерих въпросният соленоид,остава само да го монтирам,ще пиша какъв е резултата Редактирано от hardtech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качи снимки на това,което продаваш и го пусни в раздел" продава",хората обичат бръмчащи хондии да пишеш кво става,развихри ли се двигателя :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок остане ли ми малко свободно време ще снимам и ще кача снимкиа след смяната на соленоида колата наистина е друга сега мога да казвам че карам наистина хонда не да ми се пънат некви смотани ТДИ-та :) Искам да изкажа Благодарности на всички от форума които ми помогнаха с всеки един съвет и Специално на колегата Q_ball-братле ако не беше ти щях да я продам тази кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...