Jump to content
FuckHonda

Ъпгрейд на спирачки

Recommended Posts

Имам 3 въпроса:

 

1. Става ли на д15б2 хеч 95-та да се сложят предни и задни спирачки от ВТИ седан ? (Защо седан, ами защото знам, че дисковете са по-големи от хечовите)

2. Какво друго ми е необходимо освен дискове и апарати ?

3. Някакъв Шанс да сложа и ABS :)

 

Мерси :)

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Да 2.Трябват ти и шенкелите(захващането на планките на спирачният апарат са различни)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Става(кой ти каза че седановите дискове са по-големи и с колко)2.Вземи и жилата за ръчната спирачка3.Принципно е възможно,но най малко твоите външни карета нямат гривни за АБС :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за последното ( в кръга на фантастиката ) гледах един кит - универсален състезателен АБС на сименс ... струваше около 25К, но имаше всичко нужно в комплекта ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май 3 отпада.

 

Относно дисковете за седан, бях чел някаде преди време, че са по големи малко (поне предните)

 

ПП: Ако греша ме поправете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са дисковете на 262мм.-предните.|Абс-а го забрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото предимства имаш с абс-а,толкова и недостатъци.слагай големите дискове и няма да имаш грижи повече със спирането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявам се че ти ползвам темата.Днес и аз започнах с спирачната система.1-во намерих винтилирани нарязани и надупчени дискове,но проблема е че за хонда няма такива попринцип.За целта се правят по поръчка от немска фирма в полски завод,и ще са готови и ще са тук в средата на месец април.Както и наклатките така и апаратите ще се сменят.Интересуваме дали някои ползва такива и дали е доволен.Отново се извинявам за ползването,на темата на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. как ти дойде на акъла че няма такива ? 2. какво си мислиш, че ще спечелиш от тях ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лоокчо имах предвит че няма там по принцип,или трудно се намират за тоя модел.Извинявам се ако несъм разбрал нещо,и по тая причина съм казал нещо което не е така.Просто дисковете ми харесаха как изглеждът както в кутията така и на кола след 30хл. км.да ти кажа нямаше разлика.А това че ще се правят по поръчка е щото човека не е поръчал за този модел,и трябва да се даде заявка.

Редактирано от DROGI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще спечелиш от тях преди всичко визия.Ефект от по-големи дискове и апарати за тях ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи предни дискове на 262мм. от ВТИЗадните някой да има представа колко са големи (пак вти)АБС-а го забравям, но защо да има и недостатъци системата ? :hondarulez: БТВ: помпата ако сменя с по голям дебит, след като ъпгрейдна ще е с положителен резултат нали ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 5г хеч със спирачки от ВТИ предните дискове са 262мм, задните са 240. Сменил съм спирачната помпа и сервото с такива от Интегра Type-R, както и клапана за разпределението на спирачното усилие с такъв от кола със задни дискови спирачки. Всички апарати са сервизирани и съм доволен как спира колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 5г хеч със спирачки от ВТИ предните дискове са 262мм, задните са 240. Сменил съм спирачната помпа и сервото с такива от Интегра Type-R, както и клапана за разпределението на спирачното усилие с такъв от кола със задни дискови спирачки. Всички апарати са сервизирани и съм доволен как спира колата.

разпределителя различен ли е за барабани и за дискове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разпределителя е различен за барабани и дискове. А за парите няма да говоря защото частите съм ги домъкнал от UK и парите са далеч от това което би струвал тук подобен суап. Разбирай доста по-ефтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво става с разпределянето на спирачните усилия след като сложим големи дискове от пред а от зад сме с барабани или с малки дискове???? не е ли опасничко относно стабилността по време на спирачен път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните стават по-силни спрямо задните (тоест местиш баланса напред), което е доста по-безопасно от обратния вариант

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вдигам поостаряла тема но имам въпроси по нея.искам да сменя дисковете си (преди задни) с по голями такива, какъв е максимума който мога да сложа, и дали мога да сложа еднакъв размер дискове отпред и отзад (мисля да взимам цял кит диск+апарат)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макса отпред зависи от цолажа на джантите.В 17' влизат 320-330мм мисля :),но дисковете тежат доста,мин 10кг пар4ето.Ако колата е няква кекава атмосверка много ще я спънат.Ако викаш готов кит е важно да се разберете за какви шенкели ще са преходните планки,има разлика в изнасянето на ушите за които се хваща апарата/преходната планка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...