FuckHonda 20 #1 Публикувано 16 Март, 2010 (Редактирано) Имам 3 въпроса: 1. Става ли на д15б2 хеч 95-та да се сложят предни и задни спирачки от ВТИ седан ? (Защо седан, ами защото знам, че дисковете са по-големи от хечовите) 2. Какво друго ми е необходимо освен дискове и апарати ? 3. Някакъв Шанс да сложа и ABS Мерси Редактирано 16 Март, 2010 от yokozuna™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 16 Март, 2010 1.Да 2.Трябват ти и шенкелите(захващането на планките на спирачният апарат са различни) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #3 Отговорено 16 Март, 2010 1.Става(кой ти каза че седановите дискове са по-големи и с колко)2.Вземи и жилата за ръчната спирачка3.Принципно е възможно,но най малко твоите външни карета нямат гривни за АБС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #4 Отговорено 16 Март, 2010 за последното ( в кръга на фантастиката ) гледах един кит - универсален състезателен АБС на сименс ... струваше около 25К, но имаше всичко нужно в комплекта ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #5 Отговорено 16 Март, 2010 Май 3 отпада. Относно дисковете за седан, бях чел някаде преди време, че са по големи малко (поне предните) ПП: Ако греша ме поправете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #6 Отговорено 16 Март, 2010 Еднакви са дисковете на 262мм.-предните.|Абс-а го забрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROKURORA 0 #7 Отговорено 16 Март, 2010 колкото предимства имаш с абс-а,толкова и недостатъци.слагай големите дискове и няма да имаш грижи повече със спирането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DROGI 40 #8 Отговорено 16 Март, 2010 Колега извинявам се че ти ползвам темата.Днес и аз започнах с спирачната система.1-во намерих винтилирани нарязани и надупчени дискове,но проблема е че за хонда няма такива попринцип.За целта се правят по поръчка от немска фирма в полски завод,и ще са готови и ще са тук в средата на месец април.Както и наклатките така и апаратите ще се сменят.Интересуваме дали някои ползва такива и дали е доволен.Отново се извинявам за ползването,на темата на колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #9 Отговорено 16 Март, 2010 1. как ти дойде на акъла че няма такива ? 2. какво си мислиш, че ще спечелиш от тях ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DROGI 40 #10 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) Лоокчо имах предвит че няма там по принцип,или трудно се намират за тоя модел.Извинявам се ако несъм разбрал нещо,и по тая причина съм казал нещо което не е така.Просто дисковете ми харесаха как изглеждът както в кутията така и на кола след 30хл. км.да ти кажа нямаше разлика.А това че ще се правят по поръчка е щото човека не е поръчал за този модел,и трябва да се даде заявка. Редактирано 17 Март, 2010 от DROGI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #11 Отговорено 17 Март, 2010 Ами ще спечелиш от тях преди всичко визия.Ефект от по-големи дискове и апарати за тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #12 Отговорено 18 Март, 2010 Значи предни дискове на 262мм. от ВТИЗадните някой да има представа колко са големи (пак вти)АБС-а го забравям, но защо да има и недостатъци системата ? БТВ: помпата ако сменя с по голям дебит, след като ъпгрейдна ще е с положителен резултат нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #13 Отговорено 18 Март, 2010 Аз карам 5г хеч със спирачки от ВТИ предните дискове са 262мм, задните са 240. Сменил съм спирачната помпа и сервото с такива от Интегра Type-R, както и клапана за разпределението на спирачното усилие с такъв от кола със задни дискови спирачки. Всички апарати са сервизирани и съм доволен как спира колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #14 Отговорено 18 Март, 2010 Wyvern кви пари ти излезна всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Malano4e 0 #15 Отговорено 18 Март, 2010 Аз карам 5г хеч със спирачки от ВТИ предните дискове са 262мм, задните са 240. Сменил съм спирачната помпа и сервото с такива от Интегра Type-R, както и клапана за разпределението на спирачното усилие с такъв от кола със задни дискови спирачки. Всички апарати са сервизирани и съм доволен как спира колата.разпределителя различен ли е за барабани и за дискове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #16 Отговорено 18 Март, 2010 Да разпределителя е различен за барабани и дискове. А за парите няма да говоря защото частите съм ги домъкнал от UK и парите са далеч от това което би струвал тук подобен суап. Разбирай доста по-ефтино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #17 Отговорено 19 Март, 2010 А какво става с разпределянето на спирачните усилия след като сложим големи дискове от пред а от зад сме с барабани или с малки дискове???? не е ли опасничко относно стабилността по време на спирачен път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #18 Отговорено 24 Март, 2010 предните стават по-силни спрямо задните (тоест местиш баланса напред), което е доста по-безопасно от обратния вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #19 Отговорено 19 Август, 2010 вдигам поостаряла тема но имам въпроси по нея.искам да сменя дисковете си (преди задни) с по голями такива, какъв е максимума който мога да сложа, и дали мога да сложа еднакъв размер дискове отпред и отзад (мисля да взимам цял кит диск+апарат) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #20 Отговорено 19 Август, 2010 Макса отпред зависи от цолажа на джантите.В 17' влизат 320-330мм мисля ,но дисковете тежат доста,мин 10кг пар4ето.Ако колата е няква кекава атмосверка много ще я спънат.Ако викаш готов кит е важно да се разберете за какви шенкели ще са преходните планки,има разлика в изнасянето на ушите за които се хваща апарата/преходната планка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове