Jump to content
PARUSHEV

Поцинковани ли са, как мислите?

Recommended Posts

Здравейте колеги, много ми е любопитно едно нещо. Знаете ли дали са поцинковани против ръжда купетата на хонда сивик 6-та ген. хечбек, японка, и въобще, като цяло кои модели на сивик са поцинковани и, ако са, от коя година започват? Нека по - запознатите да кажат :fun::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....за сега нямам ръжда :P , но искам да разбера от чисто любопитство :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че сивика ръждясва само след удар или нарушаване на покритието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат, който има ауди 80 (те нали са поцинковани) и има големи драскотини по цялата си кола и нищо и няма, вижда се само кремаво покритие под боята, а от тогава са минали поне 6-7 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драскотините вероятно не са до ламарина, и кремавото което се вижда може да е кит :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето на Сивик 6 ген. е двойно поцинковано, без прагове и вежди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво те най-важното не са поцинковали :P:P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво те най-важното не са поцинковали ;):P:P

Колега прав си :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдя по надраният ми преден капак - може и да е подцинкован, ако съдя по вратите - не е .Предният капак бе надран от 3 сериозни пирона, така и не го оправих от Септември 2009 до сега и все още не е ръждясало там, а се вижда чиста ламарина. За съжаление, положението с най-долната част на предните врати е коренно различно. Вижда се ръжда, която е тръгнала от вътрешната старна на вратите. Ужас. Всичко това на 6ген Онда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно зависи коя година е колата, не знам от кога започват да ги поцинковат. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейс-ка, 2000год, за такава писах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам сериозни надирания и 1здрав удар на калника но грам ръжда нямам дори задницата ми е заваряна и се вижда земята долу но пак няма ръжда 5та ген 92 хеч .. да не чуе дявола само :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 6ген. насам всички са двойно поцинковани единствено двувратите сивици 6ген и англичанките преди фейслифта не са подцинковани по веждите и праговете това го четох няколко чужди сайта преди да си купя сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е някакъв вид злобен садизъм от страна на производителя... :thumbs1: Аз пък на предния капак имах дупчици в боята от камъчета, които бяха почнали да поръждясват. Изчистих ги и ги напълних с боя. По едната вежда на задния калник от вътрешната страна почвам да напипвам "херпеси" и лятото ще я правя, за да не стане лошо. Според мен нищо не са "поцинковали" нашите англичани... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....моето Купе е 94г. при леко огъване на предния калник боята падна на едно място но не ръждясва вече цяла зима,между другото никъде нямам ръжда :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 6ген. насам всички са двойно поцинковани единствено двувратите сивици 6ген и англичанките преди фейслифта не са подцинковани по веждите и праговете това го четох няколко чужди сайта преди да си купя сивика

Значи да разбирам, че всички 6-ти генерации японки след фейслифта, са поцинковани? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами така пишат а друг интересен факт е че 6ген при фейслифта били променени над 400 детайла а 7ген 2003 г. при фейслифта променят 3000 детайла понеже работата ми е свързана с автомобили нов внос 90% от аудитата и мерцедесите който се внасят са ръждясали по веждите и праговете говоря за модели 2001 нагоре а пък за тях твърдят че освен че са двоино подцинковани имали и някакви други покрития дори през последните месеци попадам на споменатите вече марки раждясали и по тавана лично съм виждал поне 50- 60 сивика нов внос още необработени за продан(90% от колите нов внос минават през сервиз тенекеджия бояджия и през автомивката за пране а някой и през тапицер говоря за щто годе нормални автокъщи то и повечето коли който се вкарват са или спроблем блъснати или занемарени тт. който се купуват евтино за справка вижте цените в аутоскоут 24)за сивици след фейслифта съм видял само един по раждясал и няколко с натръпнали вежди естествено тези работи се замаскират и да кажа защо може 6ген да раждяса по веждите там ако сте забелязали има една гума която да предпазва когато колата е била нова тя е залепена добре и зимата когато хвърлят химии предпазва но за 5-6 год. там се разлепя по малко и започва да влизат тези препарати и почват да разяждат първо боята после покритията и раждясва и понеже тази гума стой там когато се мие колата самата вежда не се измива и не се махат вече споменатите мизерии така че саветвам хората да свалят от време на време тези гумени уплътнения и да измиват отдолу ако има ръжда да зашкурят и да нанесат боя от друго място няма да раждяса сивика само да обележа че там където по колата има свалена боя трябва ако не се боядиса поне с едно тампонче или ако е само драснато с една клечка за зъби да се положи боя защото дори ламарините да са поцинковани пак ще раждяса не на първата година но след няколко естествено има и по уязвими места няма как да раждяса например лесно предния капак на колата айде че се отплеснах надявам се да съм бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам англичанка 6 генерация след фейслифт (1998) и имам ръжда по задните вежди и предните врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 6ген. насам всички са двойно поцинковани единствено двувратите сивици 6ген и англичанките преди фейслифта не са подцинковани по веждите и праговете това го четох няколко чужди сайта преди да си купя сивика

Значи да разбирам, че всички 6-ти генерации японки след фейслифта, са поцинковани? !!!
И преди фейслифта също.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен би трябвало да са поцинковани, нали уж след 96 г казват, че всички производители са длъжни да го правят... друг е въпросът дали изпълняват !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поцинковани са и преди, и след фейслифта, но доколкото знам 5-тата генерация не е поцинкована. Моят съвет към всички колеги е - внимавайте много и оглеждайте всеки детайл при покупката на англичанки или 6-та генерация, освен това задължително да проверявайте за гумените уплътнения на задните калници и подкалниците отпред! Ако ги няма, не е болка за умиране, но задължително си ги набавете след покупката! Особено зимата се усеща липсата им... миналата година карах без ляв подкалник и постоянно вътрешната страна на калника се пълнеше с гадости... съответно трябва редовно да се мие с пароструйка! :D Освен това ако колата се кара редовно през ЗИМАТА, трябва и да се МИЕ доста често! Зимата е най-трудният сезон за ламарината, тъй като обикновено е най-влажна, а солта по пътищата влошава допълнително положението. Мийте колите си по-честичко през зимата, ако искате да ги запазите за по-дълго в добро състояние! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 5-та съм чувал, че никоя от тях не е поцинкована :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в моита книжка на хондата пише че има 12 години гаранция против корозия колата е от испания 97г и наистина няма ръжда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е от там, също няма ръжда, но според мен е поради факта, че там няма зими (сега им е за пръв път от 50г) и не пръскат като луди със сол по улиците. Същата кола от Германия или Австрия надали ще е в такова перфектно състояние откъм ръжда.П.С. Вероятно поради това, че колата ми е купена в Испания няма ABS и спирачният път страда, но за сметка на това климатика е поддържан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички 6ген имат 6 год гаранция за корозия чак от 2001г почват да дават по 12год а и при всяка кола вкарана от германия или още по зле от австрия има 2-3 по голяма вероятност от ръжда отколкото тези вкарани от италия и испания

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанките не би ли трябвало да са по - добре защитени от ръждата, все пак Англия е влажна и дъждовна страна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е 6-а преди фейс лифта, като я купих имаше ръжда с лека язва вече на веждата, след 1 зима имам ръжда сериозна и на единия калник, най-долу, лятото като махнах подкалника изкарах 2 шепи кал от там, има тръгнала ръжда по друтия калник и вежда... сериозно се чудя дали да се занимавам - то не се знае утре какво ще и се случи, мн грозно ама то в тоя град и без това е толкова кално, че няма как за се забележи. само ми е кофти, че карам най-прогнилата хонда във варна и срамя марката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо срамно колега :) Значи не са поцинковани, май така излиза :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поцинковани-дрън дрън. ни една не е поцинкована :) имат прозрачно антикорозионно покритие, което далеч няма нищо общо с поцинковането. има си го навсякъде, вкл и на праговете и веждите и на 4,5,6 и пр генераций, както и на црх-те. и доста си държи, но не вечно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според английските сайтове дори 7-ма генерация не е двойно поцинкована, а само едностранно - каквото и да значи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки казва различно, че не знам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблядения относно корозията по ходовата част. Понеже вежди и капаци се правят доста по-лесно, а и не е болка за умиране, мен нме притеснява повече дали гният отдолу...понеже има марки на които дори им изпадат мостовете от корозия, а да не говорим за леглата на пружините и прочие. Та въпроса ми е какви са вашите наблюдения над този потенциален проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са поцинковани или не, ама колите ни които са внос от по южните страни - Италия, Испания и т.н. в повечето случаи нямат проблеми с ламарините, докатао тези от Австрия, Германия и особенно от планиските им градове са в повечето случаи за здраво кърпене :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е английски и е поцинкован на 100 %. До сега имах 2 зверски удъра - един бакшиш ме нацели отзад и ме смаза до задните врати, и една женица дето не гледаше знаци ми смачка левия калник и вратата. И в двата случая имах паднала боя - задна врата, задни калници, предна врата, преден калник. Там ясно се виждаше, че са поцинковани. Ако искаш сам да се убедиш, вземи едни клещи, отвори си предния капак - там ще видиш някои ръбчета при снадките. Хвани кое да е ръбче и го огъни с клещите - боята ще падне и отдолу ще се покаже цинка. После си мацни охлузеното място с няква боичка и готово :love:

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам дупка на багажника от стрелба и от две години ламарината не е ръждясала...оксидира, но не ръждясва. Има подцинковане и при 6-та генерация японки то е тройно. Хората с тайвански и китайски ламарини по тех (слагани след удари), които не са сигурни за произхода на колите си, според мене не трябва да коментират.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...