Jump to content
K_ski

Газ за Civic 1,6 Vtec

Recommended Posts

Здравейте, след дълги лутания между Mazda, Mitsubishi, Daihatsu и дори Audi i Rover , след като изтървах един прфектен Shuttle, вече съм собственик на Civic седан 1,6 vtec, и кaкто гледам май лутанията ме доведоха на правилния автомобил . Сега имам едно еретично за голяма част от съфорумците питане, някой кара ли такава кола на ГАЗ. Маздичката ми 10 г работи перфектно на това гориво и моля да ми бъдат спестени евентуалните обяснения колко скапва газта двигателя.Моля по темата да споделят впечатления хора които са "прежалили" колите си и са ги газифицирали.Как се държи Vtec на газ, ако има впечатления от обикновенна АГУ и газов инжекцион още по добре.Благодаря на отзовалите се "газаджии"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 1,5 V-tec на газ, с обикновено АГУ вече почти 9 месеца.Единственото нещо което съм правил до момента е да ходя да ми настройват газовата когато си сменям въздушния филтър.Не съм си проверявал клапаните, колата не трака за момента, няма проблеми. Карам и във V-tec зоната и си върви прилично. На изкачвания умира и на бензин и на газ ако не я държа в обороти, така че газта не влияе супер осезаемо на мощността. Твоята обаче ще бъде доста пъргава.Въпроса за обикновено АГУ или ГИ е изцяло финансов...след колко време ще я "изплатиш" ( то това е абсурдно де, винаги се набутваш, няма изплащане), но да кажем след колко време ще започнеш да караш по-евтино.Много интересно е изказването "прежалили". Едвам прежалих 12 годишния двигател на 12 годишната ми хонда. Не че не ме кефи, просто карам по-евтино кола която иначе не мога да си позволя да карам на бензин, а ми харесва.Не си си купил нова кола, така че няма какво да се притесняваш...хора дето карат само на бензин също си правят ремонти по двигателите.Хубавото е, че освен евтино ще караш и екологично, което е много голям +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таргата на жена ми е с газов инжекцион и се държи перфектно.Разхода е повече от нормален,всъшност същият като на бензин.Е,като я напъна и включи ВТЕК-а прехвърля на бензин,но това е въпрос на настройка :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Единственото нещо което съм правил до момента е да ходя да ми настройват газовата когато си сменям въздушния филтър.

Колега,Да ти кажа ли как да не даваш по 20 кинта на месец-два?Купуваш си същия филтър и си ти....Пояснявам-намираш си като мен квартален магазин.купуваш си филтър и свещи(примерно)отиваш да ти я настроят и си возиш опаковката на филтъра в багажника.целта е след 5 хил км. да си намериш абсолютно същия филтър и да не даваш излишни 20 кинта :lol::dry::dry: п.п. Поздрави и дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата ми е в гаранция и до момента винаги са ми я настройвали безплатно. Филтрите ги сменям на 10 000 км и не изглеждат много замърсени, но май си прав за това да са от една марка.Да не се отклоняваме от темата, колега най-важното нещо е кой и как ще ти монтира газовата уредба и как ще я настрои. Избирай внимателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш газов инжекцион няма да те бърка когато сменяш филтъра, просто го сменяш и толкоз, никакви настройки не се правят :dry:Само ако си с обикновена газова се появява този проблем и то най-вече когато караш известно време с доста мръсен филтър. Ако слагаш обикновена гас сменяй филтъра примерно на 6-7000 км, нищо не пречи и до 10 000 да изчакаш, но зависи в какви условия караш колата. Идеята за смяна на филтъра преди 10 000 км не е толкова, че ще ходиш за настройка, а просто като е позацапан при обикновената газова колата започва да гори повече, примерно 0.5 до 1 литър и като смениш филтъра по-рано просто колата не се запушва от към вървене а цената на филтъра си я избиваш от разхода :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай си газ без да се замисляш,но ако ижбереш конвенционална газова уредба (Вентури ефект) ти препоръчвам да е с Ламбда контрол(чрез показанията на ламбда сондата посредством стъпков мотор коригира винаги правилното съотношение гориво-въздух и се получава нешто като не много напреднал технологично газов инжекцион).А газов инжекцион кадърно монтиран и настроен ти решава проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се, в момента след покупката съм още зле с парите, а и трябваше да се обслужи колата, та още малко мнения няма да са ми излишни. По въпроса за уредбата имам възможност да монтирам кавато си искам (имам познат който е дистрибутор и монтира повечето марки уредби на много добри цени) . Тъй като до момента съм карал само карбураторна ( с два карбуратора :dry: ) кола на газ се колебая по отношение на газовия инжекцион тъй като ще разпробием смукателните тръби и т .н.т , а с обикновенната уредба само ще добавим смесител при евентуалното махане на който, по същество всичко ще си стане непроменено. Интересува ме на някой с обикновенна уредба случвало ли се е да му гръмне, колко газ ви горят на дълго и как е динамиката.И един въпрос към модераторите не е ли възможно да се обособи, както във форумите на колегите с дсруги марки раздел за АГУ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен ми гърмя веднъж и то от пълна глупост, бях на втора скорост, напълно спрял и натиснах педала на газта все едно че ускорявам на първа ама яко... е тогава изгърмя, но не загасна. Продължих да си карам нормално и след месец започна да вдига високи обороти, светна ми engine check-a, бях се ошашкал тотално. Отидох при Омбре, погледнаха я и казаха: Тичай при газаджиите, те ще я оправят. Отивам аз и едно момче само погледна на едно-две места и веднага намери проблема. Бяха се сцепили два малки маркуча които са за вакуум. Като ги махнеш колата вдига високи обороти, като ги сложиш се нормализират. Та общо взето това е с гърменето. Май не може да поеме толкова гориво колкото и се подава и в резултат на което изгаря отвън или поне аз така си го обяснявам. Преди колектора имам клапан който изпуска газовете от гърмежа. Гърмежа може евентоално да повлияе на кутията на въздушния филтър. Имам предвид да я пукне.Разхода на газ зависи много от настройките, и от настъпването.Моята харчи 8,8 смесенКато рекорда ми извънградско е 7,6 на 100, ама вече отдавна не го мисля, просто си карам със скорост не по-голяма от 140 и така ги докарвам 8,5-8,8 смесено.

Редактирано от nch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих Газов инжекцион "Фобос", след големи родилни мъки по монтажа (слагах го почти сам) резултата е отличен върви си като на бензин, сега да видим разхода и да въртим повече км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, пред покупка съм на пъвата си Хонда. Винаги съм бил фен на марката, но поради други причини последните 5-6 годинки движех една бавария 318Ti. Харесах си ей тая машинка. Доколкото проверих двигателя е D16W7. Искам да ви попитам какъв тип газификация може да се сложи на тая колица, ГИ само или и обикновена газова става. Моля дайте препоръки и/или съвети за изборът на типът или марката на АГУ-то примерно. Всъщност всякакво инфо по темата ще ми е добре дошло като новак в Хонда-аферите :D Благодаря предварително на всички ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,Видях тема за газ и реших да я обсебя, за да не пускам нова, че и без това в последно време станаха доста теми за газ. Та въпросът ми е, решил съм да си сложа газов инжекцион и се колебая малко. От една страна ми предлагат "Фобос" с италиански изпарител за 1130 лева, а от друга - в Турция, където съм в момента - Ловато за 1250. Някой ако може да ми каже как вървят цените на Ловато в България, става въпрос за газов инжекцион за 4-цилиндров двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо което съм правил до момента е да ходя да ми настройват газовата когато си сменям въздушния филтър.

Колега,Да ти кажа ли как да не даваш по 20 кинта на месец-два?Купуваш си същия филтър и си ти....Пояснявам-намираш си като мен квартален магазин.купуваш си филтър и свещи(примерно)отиваш да ти я настроят и си возиш опаковката на филтъра в багажника.целта е след 5 хил км. да си намериш абсолютно същия филтър и да не даваш излишни 20 кинта :cool::):) п.п. Поздрави и дано съм бил полезен.
Колега напоследък само "бисери"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,а сега ТИ като СПЕЦИАЛИСТ да те питам нещо?Става ли?Надявам се на твойто компетентно мнение,което ще бъде полезно на нас простите и невежи хора :) ...?Как се настройва обикновенна газова?Отговор-според количеството въздух,нали?Значи ти си купуваш филтър и отиваш понеже си професионалист отиваш да дадеш 20 кинта за настойка. :) после 5 хил км по-късно филтъра(въздушния,да не решиш масления или бензиновия) ти е за смяна,нали?Ти отиваш и си взимаш същия 1:1 със стария от към марка и модел=> съответно материя и технология на производството,нали?Значи количството пропуснат въздух е същото,или с толкова малка разлика че може да се пренебрегне,нали?Ако си купиш спортен филтър на всяко чистене ли ще даваш кинти за настройка? :D:D:D Тая информация я знам от един пич в софето,къде се занимава с газ от преди да се родя.п.п.Ходи се рестартирай някаде или вземи малко се пообразовай,че не излагам аз а ти.И не се заяждай с хората:) Не знаеш кой и кога ще ти потрябва и за какво:) Може и да съм на 24 и да не разбирам нищо от тюнинг и => да досаждам на някой нон стоп за инфо,но поне мога да си карам колата и знам как да не давам кинти за глупости. :D:D:Dп.п.2 С този метод разхода на газ не ми е мърдал изобщо от регулировката след 1вите 1000км. до сега-9,5 макс градско при доооста душманско каране.И масло не ми харчи или поне не се налага да доливам.2-3-4мм.от пръчката може и да мърда,но никога не е на минимума.п.п.3Това не значи че не си воза 1 литър масло в багажника. :lol::lol::lol: п.п.4при тебе явно рестарта няма да помогне-по добре стани милионер-да те вози някой като мен и да не ти се налага да мислиш за колата-не ти се отдава явно :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: п.п.п.Нищо лично,просто ми писна от теб :):cool::)

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз се консултирах с доста хора преди да си сложа инйекцион(Landi-Renzo).Моето мнение е не си слагаи българки или турски инжекцион.Евтиното,излиза скъпо.Дай 100-200лв повече сега за да не дадеш 400лв повече после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Понеже понастахме темата на колегата да му дам и аз съвет-к'ва газова си решаваш ти.По скоро се зачуди при кой да я монтираш-това е по-важното.Трябва човека да си разбира.Комшията кара ситроен 1.4 и сложи инжекцион заради колектора-български комп,турско ловато за изпарител и бутилката от жигулата :cool: ама газаджията е читав и знае.Аз съм с обикновенна и няма яд.а съм виждал грумнали кутий и светещи чекове колкото искаш :)п.п.Попълни си профила да те насочи някой към читав майстор :)

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз ще слагам ГИ на Логото ,но не мога да се спра на марка или сервиз. Какво ще кажете за BARDOLINI ? Също къде и за колко е наий-добрата оферта за фобос ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах по горе урдбата която сложих е Фобос, цените са около 920 с монтаж и бутилка, Моята я слагах сам с помоща на момчетат от сервиз Олимпик (http://olimpic.hit.bg/bg/indexbg.htm) -това не е практика просто с шефа сме близки и исках да знам къде какво имам по колата. Та по въпроса за газифицирането при мен колебанията не бяха дали да слагам, а само Кога и каква уредба? Колата си върви както на бензин. Когато човек е решил да слага газ да не му мисли много ами да я слага по скоро, задължително при проверен сервиз и да си върти колкометрите с кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то много зависи и от настройката на гаазта. и кой го прави.. аз имах БМВ Е30 с газ . колата беше пълна инжексия а агуто ловато обикновенно .. след майстора си махнах кихалката оставих кутията да види своботно с филтара,че като гръмне даневарне в инжекциона.. настройх си клапите и си вървше доста стъбилно на газ. но определено газта влиае на бензина.. в някой случай върви повече на газ отколкото на бензин ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От скоро притежавам Хонда Сивик 1.4 is и мисля да сложа ГИ. Бихте ли ми препоръчали добър сервиз в Пловдив, защото знам, че е много важно качественото монтиране на газовата, за да няма проблеми в бъдеще.Благодаря Ви много предварително. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сериза на brc на околовръсното на Тракия.много са в ред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K_ski , защо си взел 1.6 втек, като искаш икономия. Да, верно е че няма да ти дърпа толкова от джоба ако му сложиш газ, но според мен да беше взел 1.5 икономичния втек или моно, къде къде по-евтино щеше да се возиш. А относно 'вървене' и ' на газ' нещо не се връзват при мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата ми е в гаранция и до момента винаги са ми я настройвали безплатно. Филтрите ги сменям на 10 000 км и не изглеждат много замърсени, но май си прав за това да са от една марка.Да не се отклоняваме от темата, колега най-важното нещо е кой и как ще ти монтира газовата уредба и как ще я настрои. Избирай внимателно.

Аз съм с мотор ф20а4 без втек,ако имаш възможност сложи газ инжекцион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K_ski , защо си взел 1.6 втек, като искаш икономия. Да, верно е че няма да ти дърпа толкова от джоба ако му сложиш газ, но според мен да беше взел 1.5 икономичния втек или моно, къде къде по-евтино щеше да се возиш. А относно 'вървене' и ' на газ' нещо не се връзват при мен :cool:

Абе чета форума.От 20 години карам само на газ и никакъв проблем.По-чисто работи колата.И никакви проблеми.Как има хора дето пишат за скапване на двигател и т.н.Не знам.Има само една огромна разлика.И тя е в парите.Особено за такива като мен дето въртят по 40-50к на година.И като чета за противниците все едно виждам комшията дето само търка с парцал колата и я изкарва само на високосна година
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...