Jump to content
LSSAH

Как да се тунингова ХондаСивик 1.5 Vei ?

Recommended Posts

Здравейте отново :) Бях се позагубил малко покрай университета ама още съм ентусиазиран заСивика, за който ме навихте :D Затова имам още досадни въпроси да задавам :sick1:;);) Таааа, по темата - явно е, че колата ще е гореспоменататаи питанката ми е, може ли да й се сложи турбокомпресор и интеркулер с водно охлаждане, колко би струвало това и какъв би бил резултатът - като мощност и разход на гориво????? Също така, ако някой от вас има представа нека каже колко струва изцяло ново спортно окачване (гледах някакво за 800 лева - пружини и амортисьори комплект), прословутия шпер и щангите за двата моста. :);):drunk: Питам, за да си направя сметката колко пари трябва да събера за тези интервенции след като купя колата :sad2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много груба сметка за всичко горе споменато около 4000 - 5000 лева зависи от марки модели и т.н.p.p. Въпроса ти не е зададен както трябва и ако ще и слагаш турбо защо ще вземаш Vei

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа,не се и съмнявам, че може да съм задал въпроса неправилно, това съм си аз все пак :):D:) Ами каквому е на Vei??? Като гледах характеристиките в Аутомедияпросто попаднах на този вид - 90к.с. - какъвто търся. Има ли и друг с 90к.с., че този е неподходящ за турбиниране????? Щото 1.6VTEC читави са много скъпи и исках като за началонещопо-икономично, което да се турбинира на по-късен етап. Какво предлагаш като алтернатива???

Много груба сметка за всичко горе споменато около 4000 - 5000 лева зависи от марки модели и т.н.p.p. Въпроса ти не е зададен както трябва и ако ще и слагаш турбо защо ще вземаш Vei

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ще стагаш турбо по-добре си вземи ESI (малкия втек). Този който ти си избрал е направен за икономия не за перформанс. Не че не може да му се смени смукателя и главата но са още излишни разходи. Има още един 90кс но той е с моно инжекция и няма втек и пак ще трябва да сменяш глава и смукател.

 

Като казваш че искаш турбо какво очакваш от колата? В смисъл ако искаш сериозни коне се сменя цялата карантия вътре и цифрата става големичка. Ако ще е само колкото да има турбо може и със стоковата но не очаквай чудеса. Въпроса ти би трябвало да изглежда по следния начин:

 

Колеги имам планове да си купя сивик д15з1 (VEI) и искам на по-късен етап да си я тунинговам със следното:

 

турбо-кит

спортно окачване

стабилизиращи щанги

шпер

 

Като мощност целта ми е около 200 коня. Можете ли да ми кажете приблизително колко ще струва всичко това?

 

Нещо в тоя смисъл ако кажеш и съответни марки и модели ще е още по лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако намеря малкия ВИТЕК (125 к.с.) ще е повече от прекрасно :D Иначе корекцията ти на въпроса ми е най-правилната възможна :) Точно това имах предвид :) След като казваш, че е по-голяма

разправия да се пипа икономичния, значи се ориентираме към малкия ВИТЕК (и без това ще се ползва предимно на дълги разстояния, така че разхода ако е около 8 макс. извънградско няма проблем).

Цел като коне не съм си поставил (200 стигат ;) ), но искам да зверче и без да се налага да се сменят двигатели доставени от Пичковци придружени със сума ти нерви, разправии и торби с пари. Есествено, ще става постепенно всичкото това тунинговане - най-напред смяна на основните консумативи, после ще я направя по-красива - ще я лъсна да блести, нови джанти, фарове и стопове, малък спойлер отзад, прагове и въздухоотвод на капака и накрая работата по окачването и двигателя. Значи стават 3 етапа. А реших да е турбо, защото всички големи ВИТЕЦИ са изтормозени и скъпи, а пък хем пада разхода, хем се увеличава мощността с турбото. И както казах не ми се занимава със смяна на цялата карантия ;)

След като ще стагаш турбо по-добре си вземи ESI (малкия втек). Този който ти си избрал е направен за икономия не за перформанс. Не че не може да му се смени смукателя и главата но са още излишни разходи. Има още един 90кс но той е с моно инжекция и няма втек и пак ще трябва да сменяш глава и смукател.

 

Като казваш че искаш турбо какво очакваш от колата? В смисъл ако искаш сериозни коне се сменя цялата карантия вътре и цифрата става големичка. Ако ще е само колкото да има турбо може и със стоковата но не очаквай чудеса. Въпроса ти би трябвало да изглежда по следния начин:

 

Колеги имам планове да си купя сивик д15з1 (VEI) и искам на по-късен етап да си я тунинговам със следното:

 

турбо-кит

спортно окачване

стабилизиращи щанги

шпер

 

Като мощност целта ми е около 200 коня. Можете ли да ми кажете приблизително колко ще струва всичко това?

 

Нещо в тоя смисъл ако кажеш и съответни марки и модели ще е още по лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода да падне ... не се сещам как да стане с турбина :)за това което пишеш си приготви някви пари за колата + 10К за тунинг ... постепенно ... после ще започнеш смяната на двигатели ...съвет: вземи покарай нещо по-малко вървящо и чупещо се първо, и като се научиш, и добиеш представа какво искаш, може да се върнеш към идеята си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо първо почваш с най лесните етапи "ще я направя по-красива - ще я лъсна да блести, нови джанти, фарове и стопове, малък спойлер отзад, прагове и въздухоотвод на капака" и занакрая оставяш двигателя?? не мисля че е уместно.. Аз бих почнал от двигателя и турбото и после другите циганийки ако ми останат някакви пари.. Предпочитам да усетя каде са отишли парите ми ( а турбото и добрата работа на двигателя постоянно ще ми напомнят за това), отколкото да я накича като циганска булка. това си е мои възглед на нещата не те упреквам в нищо, просто различна гледна точка..това е..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото след турбото идва смяната на двигател :D и няма да останат пари за другите циганийки ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото след турбото идва смяната на двигател :) и няма да останат пари за другите циганийки ...

е прав си .... но и зависи как ше се направи двигателчето! С сток карантия 200 коня верно ше сменя двигатели.. :D Редактирано от xxx84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако намеря малкия ВИТЕК (125 к.с.) ще е повече от прекрасно :D Иначе корекцията ти на въпроса ми е най-правилната възможна :) Точно това имах предвид :D След като казваш, че е по-голяма

разправия да се пипа икономичния, значи се ориентираме към малкия ВИТЕК (и без това ще се ползва предимно на дълги разстояния, така че разхода ако е около 8 макс. извънградско няма проблем).

Цел като коне не съм си поставил (200 стигат :D ), но искам да зверче и без да се налага да се сменят двигатели доставени от Пичковци придружени със сума ти нерви, разправии и торби с пари. Есествено, ще става постепенно всичкото това тунинговане - най-напред смяна на основните консумативи, после ще я направя по-красива - ще я лъсна да блести, нови джанти, фарове и стопове, малък спойлер отзад, прагове и въздухоотвод на капака и накрая работата по окачването и двигателя. Значи стават 3 етапа. А реших да е турбо, защото всички големи ВИТЕЦИ са изтормозени и скъпи, а пък хем пада разхода, хем се увеличава мощността с турбото. И както казах не ми се занимава със смяна на цялата карантия :D

След като ще стагаш турбо по-добре си вземи ESI (малкия втек). Този който ти си избрал е направен за икономия не за перформанс. Не че не може да му се смени смукателя и главата но са още излишни разходи. Има още един 90кс но той е с моно инжекция и няма втек и пак ще трябва да сменяш глава и смукател.

 

Като казваш че искаш турбо какво очакваш от колата? В смисъл ако искаш сериозни коне се сменя цялата карантия вътре и цифрата става големичка. Ако ще е само колкото да има турбо може и със стоковата но не очаквай чудеса. Въпроса ти би трябвало да изглежда по следния начин:

 

Колеги имам планове да си купя сивик д15з1 (VEI) и искам на по-късен етап да си я тунинговам със следното:

 

турбо-кит

спортно окачване

стабилизиращи щанги

шпер

 

Като мощност целта ми е около 200 коня. Можете ли да ми кажете приблизително колко ще струва всичко това?

 

Нещо в тоя смисъл ако кажеш и съответни марки и модели ще е още по лесно.

Пич извинявай но явно нямаш много опит с Хонда и колите като цяло

Първо с турбо няма сила на земата която да накара мотора да гори по-малко :D

Второ ще излееш в пъти повече пари и нерви отколкото за суап ;)

и трето какво разбираш под изтормозен двигател ?(визирам изказването ти за витек-а)

Според мен подобен сетъп не е за теб на този етап ;) нищо лично просто явно не си наясно за какво упражнение става въпрос всъщност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с колите нямам опит, но доколкото съм чел за турбото, сгъстеният въздух води до повишаване на мощността чрез по-ефективно изгаряне на горивно-въздушната смес. В абсолютно всеки източник

за турбокомпресорите, който съм прочел, пише, че разхода намалява за същите обороти, на които работи турбиниран двигател спрямо атмосферен (естествено,че като се ръчка няма как да се икономисва). Въпроса ми беше точно затова дали си струва да се турбинира или мога да си купувам циганийки както се изразихте на първо време, докато дойде време за суап. Под изтормозен двигател разбирам някой, който е ръчкан до фаза да се нуждае основен ремонт (някак си ми се струва логично при рядкостта на 1.6 160 к.с., който го има да му се радва пълноценно и да го изцежда, съкращавайки му живота(наливисоките обороти на малка кубатура съкращават живота?) Та така:D

Ами ако намеря малкия ВИТЕК (125 к.с.) ще е повече от прекрасно :) Иначе корекцията ти на въпроса ми е най-правилната възможна :D Точно това имах предвид :D След като казваш, че е по-голяма

разправия да се пипа икономичния, значи се ориентираме към малкия ВИТЕК (и без това ще се ползва предимно на дълги разстояния, така че разхода ако е около 8 макс. извънградско няма проблем).

Цел като коне не съм си поставил (200 стигат :D ), но искам да зверче и без да се налага да се сменят двигатели доставени от Пичковци придружени със сума ти нерви, разправии и торби с пари. Есествено, ще става постепенно всичкото това тунинговане - най-напред смяна на основните консумативи, после ще я направя по-красива - ще я лъсна да блести, нови джанти, фарове и стопове, малък спойлер отзад, прагове и въздухоотвод на капака и накрая работата по окачването и двигателя. Значи стават 3 етапа. А реших да е турбо, защото всички големи ВИТЕЦИ са изтормозени и скъпи, а пък хем пада разхода, хем се увеличава мощността с турбото. И както казах не ми се занимава със смяна на цялата карантия ;)

След като ще стагаш турбо по-добре си вземи ESI (малкия втек). Този който ти си избрал е направен за икономия не за перформанс. Не че не може да му се смени смукателя и главата но са още излишни разходи. Има още един 90кс но той е с моно инжекция и няма втек и пак ще трябва да сменяш глава и смукател.

 

Като казваш че искаш турбо какво очакваш от колата? В смисъл ако искаш сериозни коне се сменя цялата карантия вътре и цифрата става големичка. Ако ще е само колкото да има турбо може и със стоковата но не очаквай чудеса. Въпроса ти би трябвало да изглежда по следния начин:

 

Колеги имам планове да си купя сивик д15з1 (VEI) и искам на по-късен етап да си я тунинговам със следното:

 

турбо-кит

спортно окачване

стабилизиращи щанги

шпер

 

Като мощност целта ми е около 200 коня. Можете ли да ми кажете приблизително колко ще струва всичко това?

 

Нещо в тоя смисъл ако кажеш и съответни марки и модели ще е още по лесно.

Пич извинявай но явно нямаш много опит с Хонда и колите като цяло

Първо с турбо няма сила на земата която да накара мотора да гори по-малко :D

Второ ще излееш в пъти повече пари и нерви отколкото за суап ;)

и трето какво разбираш под изтормозен двигател ?(визирам изказването ти за витек-а)

Според мен подобен сетъп не е за теб на този етап ;) нищо лично просто явно не си наясно за какво упражнение става въпрос всъщност

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ако възнамеряваш да турбинираш стоков мотор мога да ти гарантирам че на каквото и налягане да го направиш основният ремонт ще дойде мноого бързоа доколко са счупени и изтормозени витек моторите може да поспорим защото бая хора са ги слагали и си ги карат и си има дават газ и всичко е ок ,а повярвай те не са ги купили нови :D а относно разхода това си го избий от главата при каквито и да е обороти ще харчи повече,просто няма как да стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ти уби всичко детско в мен :) И какъв е извода - да си карам сток, да хвърля малко парички за красотки и глезотии и след време направо суап????? След казаното от вас до тук,това ми изглежда да е вариантът за мен???????? Благодаря за съветите, аз затова питам - че май живея само с книжки и статии ама риал лайфа си е друго.

значи ако възнамеряваш да турбинираш стоков мотор мога да ти гарантирам че на каквото и налягане да го направиш основният ремонт ще дойде мноого бързоа доколко са счупени и изтормозени витек моторите може да поспорим защото бая хора са ги слагали и си ги карат и си има дават газ и всичко е ок ,а повярвай те не са ги купили нови :D а относно разхода това си го избий от главата при каквито и да е обороти ще харчи повече,просто няма как да стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не кавам че задължително трябва да правиш суап на мотор д16з6 е много добър мотор и добре направен може да бъде много силенпросто почети малко за турбо сетъпи на сивици ,виж кое как правят какви пари излиза ,как се настройва и тн.Така сам ще стигнеш до извода точно какво искаш да направиш и какъв сетъп ще те устройва :D Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва което си чел за турбото и за икономичността на двигателя да не е било на дизелов мотор, че там май я има наистина тая зависимост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LSSAH, принципно това което си чел за турбо двигателите е вярно, но за определени случаи ... проектиран за турбо двигател, може да е по-икономичен за единица мощност от съответния атмосферен мотор, но това трудно може да се отнесе към турбинираните хонди ... основната причина е, че ако направиш достатъчно икономични настройки, карантията ще излезе през ауспуха пред очите ти ... същото важи и за всяко "тунинг" начинание - надеждност и икономия са две думи, които е добре да извадиш от речника си ако ще се назнимаваш с тунинг ... Освен това много лесно се литкаш по коне ... личи си, че си поиграл определен клас игри и сега си превъзбуден, но повярвай ми 90 коня хонда е напълно достатъчна за да не могат да те разпознаят :) .. първо покарай нещо по-кротко и чак тогава се качвай на коли, които няма да можеш да вкараш в пътя ... ако е дал господ, един ден ще сложиш едно б18 и колата ще литне ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее lookcho цитат: "ако е дал господ, един ден ще сложиш едно б18 и колата ще литне ... " от твоята уста в божиите уши и накрая в празният кош на рекса ми :)...... сорри за спам-а..

Редактирано от xxx84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко много ще литне ?? .. сорри за спам-а.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една идея над сток д15, ще харчи една идея под турбинирана д16-ка, и ще бъде също малко по-надеждно :dry: ... знаеш, че това е най-простия вариант колата да тръгне ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко много ще литне ?? .. сорри за спам-а.. :D

това зависи от цифрата цлед ц-то хаха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за да стигнеш 200 коня за под 10 000 лв може да си вземеш сивиче 5ген. за около 2500/3000лв и двигател б18ц6 от интегра за около 5000/5500 и проблемите ти ще са по малко отколкото да правиш турбалан без никакви знания и разхода ще е по приемлив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има случай и К20 за 3000 лв , така че който търси намира. С тези стокови двигатели вече съм съгласен да се каже "Върви доста". Ама за "литне" ще трябват доработки. До сега летяща "нашенска" Хонда освен на edikoisi , друга не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запазете един К20А суап ако намерите за 3к лв. :).. пс. сериозен съм като по голяма нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с колите нямам опит, но доколкото съм чел за турбото, сгъстеният въздух води до повишаване на мощността чрез по-ефективно изгаряне на горивно-въздушната смес. В абсолютно всеки източник

за турбокомпресорите, който съм прочел, пише, че разхода намалява за същите обороти, на които работи турбиниран двигател спрямо атмосферен

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- Колега това което си чел няма нищо общо с действителността /поне за бензинови турбо мотори/

Сгъстеният въздух и количеството му е един от факторите на мощността и ако един атмосферен двг игаря едно количество гориво /при смеси 14:1/то какво ще е при турбо мотора /ако гоним смес 12-13:1/

Само въздуха не прави коне!

П.С. И турбо кола се прави с много пари.УСПЕХ! :P;)

Редактирано от kiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия цифрички, които пишеш 12:1, 13:1, 14:1 ... 29:1 и т.н. са съотношение на МАСА въздух към МАСА гориво т.е. това е безразмерна величина, наричана AFR ... тя не зависи директно от налягането, а само от качеството на въздуха и горивото и качеството на изгарянето ... от там нататъка при турбо двигателите се търси по-ниска от оптималното, с цел да се спаси двигателя, а не защото налягането било някво си ... или по-просто: като увеличиш ябълките, които трябва да се изядат, няма да промениш количеството, което ти можеш да изядеш, а само бройката хората участващи в изяждането т.е. ябълките на човек(Я:Ч) си остават същото количество

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се омешаха смесите със степента май. Турбо колите до колкото знам се карат със степен на сгъстяване ~8:1, пък действителната смес дето изгаря вътре може и да е 50:1, в зависимост от количеството постъпил въздух/кислород/. (така наречения afr).п.п. Лукчо, недей да се караш на Кико - на него само атмосферки са му в главата. :)п.п.2. Ако и аз съм угрешил нещо - и за мене важи горното п.п. :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се карам бре :afro: само разяснявам ... за сгъстяване още никой не е говорил :) , ама ако искаш и на тая тема можем да поспамим :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...