Марчела 0 #1001 Отговорено 17 Юли, 2013 Привет! Скоро не съм се включвала в темата, но снощи до късно четох какво съм пропуснала. Днес с хондето ходихме на преглед и след серия клатушкания, повдигания, клатения и там стандартните му процедури майсторчето каза, че всичко е наред. Причината да ида на "доктор" - преди няколко дни ми изпаднаха едни прекрасни Континентали и ги сложих, нищо, че не са оригиналния размер. В този ред на мисли, четох един пост на Jorko относно размерите, но не помня кой номер беше - та дори и със закъснение - сложих 195/65/15 Continental Premium Contact 2 и съм изключително доволна. Стоят много добре на колата, не изглеждат грозно, возията е една идея по-мека за сметка на пъргавината, но нека си говорим истината - до 2000 об. хондичката никак не е пъргава така или иначе.Та качих аз континенталите и свалих едни спортиви на 2000 км, които са в отлично състояние, но ме притесниха едни грапавини от външната страна и затова марш на проверка. Иначе по ходовата част са ми сменяли шарнири, тампони на носачите и амортесьори. Според майстора нямало нужда от стенд и затова не съм минавала, но смятам в най-скоро време да свърша и това. Работата е там, че при по студено време при преминаване пред легнал полицай или друга подобна неравност се чува един много неприятен звук, малко като хлъцване (не от двигателя, разбира се, нещо по окачването е). Отново подчертавам - тоя звук е само когато е по-студенко.Друго, което ме тормози и майсторите не могат да кажат нищо е следното - при потегляне с леко навит надясно волан понякога се чува прискърцване, като контакт на гума в гума. Идеи?Така и не съм решила проблема с "chech engine" лампата - светва си на свой акъл когато поиска... и така си караме вече година и половина. Знам, че не е за казване, ама пусто му безпаричие...Много безаварийни километри на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolean 7 #1002 Отговорено 23 Юли, 2013 (Редактирано) здравейте колеги и колежки.нов съм в този форум 10 години съм карал само мерцедеси и опели ,и сега се метнах на един CIVIC . 1.6.110к.с.спорт 7 ма генерация фейслифт 2005 та година ..общо взето за един месец съм доволен от колата само искам да попитам някой колега или колежка със същия мотор и с ръчни скорости на 5 та предавка с 3000 оборота с колко километра върви колата .че мойта на 3000 оборота върви някъде 94-95на 3200 върви със 100. и някой да каже дали има от къде да се регулира светлината на таблотои дали тази колица има някакви блокажи. щото като пиля гими и двете драскат а лампа за блокажи не свети. може ли да е със шпер????.благодаря предварително. Редактирано 23 Юли, 2013 от kolean Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #1003 Отговорено 25 Юли, 2013 Колата няма блокажи, не очаквай нещо да ти светне. Модификацията "Sport" се различава само по допълнителните екстериорни елементи (прагове и разни др.), като "карантия" е нормален Civic.Оборотите и скоростта са си нормални, а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи. Натискане преклювчва между общо изминати километри, Trip A и Trip B, натискане и задържане нулира Trip A или Trip B, а завътране наляво и надясно намалява и увеличава интензитета на светене на таблото, като то помни поотделно за режим с включени фарове и без тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wasp 5 #1004 Отговорено 26 Юли, 2013 здравейте колеги и колежки.нов съм в този форум 10 години съм карал само мерцедеси и опели ,и сега се метнах на един CIVIC . 1.6.110к.с.спорт 7 ма генерация фейслифт 2005 та година ..общо взето за един месец съм доволен от колата само искам да попитам някой колега или колежка със същия мотор и с ръчни скорости на 5 та предавка с 3000 оборота с колко километра върви колата .че мойта на 3000 оборота върви някъде 94-95на 3200 върви със 100. и някой да каже дали има от къде да се регулира светлината на таблотои дали тази колица има някакви блокажи. щото като пиля гими и двете драскат а лампа за блокажи не свети. може ли да е със шпер????.благодаря предварително.На пета при 3600 оборота трябва да върви със 120. От 0 до 100 за 9.9 секунди и максимална скорост 187 км/ч.;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1005 Отговорено 27 Юли, 2013 ... а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи.Явно не е, защото моята е хеч и няма такава екстра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1006 Отговорено 28 Юли, 2013 ... а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи. Явно не е, защото моята е хеч и няма такава екстра На моя сивик хетчбек след фейслифт-а има регулиране на осветлението на таблото по описания по-горе начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1007 Отговорено 29 Юли, 2013 ... а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи. Явно не е, защото моята е хеч и няма такава екстра На моя сивик хетчбек след фейслифт-а има регулиране на осветлението на таблото по описания по-горе начин. Мхм... Моят е преди фейслифт-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin87 13 #1008 Отговорено 30 Юли, 2013 един въпрос към колегите със сивик 7 ген. 2004-2005 D16v1 нашият компютър OBD2c ли се води? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #1009 Отговорено 1 Август, 2013 Колеги да ви питам как се разглабя лявата врата че ми се прецака палчето за заключване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1010 Отговорено 1 Август, 2013 Колеги да ви питам как се разглабя лявата врата че ми се прецака палчето за заключване?Лесно се разглобява по принцип. Имам снимки на вече разглобена врата, но утре ще снимам сглобената. Сега ще опиша горе-долу как се разглобява.Започва се от пластмасата до огледалото (издърпва се смело - има метално копче ), след това се отваря дръжката (издърпва се внимателно - щипките са пластмасови и може да се счупят). Под дръжката за затваряне има една пластмаса около 30-40 см. - сваля се и тя с помощта на отвертка. Има едно пластмасово капаче в дръжката за отваряне - с тънка отвертка се маха и има под него два болта. Отвъртат се всички болтове, откачат се буксите за управлението на стъклата, откача се дръжката за отключване. Отдолу-нагоре се откопчават копчетата на кората. Моите излязоха здрави всичките. Успех !!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #1011 Отговорено 1 Август, 2013 Ето малко картинки от сервизното ръководство, ако ще помогнат с нещо: @galin87 Да, OBD II е, диагностичната му букса е някъде над педалите (поне моята там я закачаха). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #1012 Отговорено 2 Август, 2013 Ще изчакам и снимките за да съм по сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1013 Отговорено 3 Август, 2013 Извинявам се за закъснението, но вчера имах други проблеми и беше тъмно вече за снимки. Отбелязал съм основните места, където трябва да се внимава. Щипките (пластмасови кръгли) излизат лесно - виждат има се дупките. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #1014 Отговорено 3 Август, 2013 Благодаря ти много Извинявам се за закъснението, но вчера имах други проблеми и беше тъмно вече за снимки. Отбелязал съм основните места, където трябва да се внимава. Щипките (пластмасови кръгли) излизат лесно - виждат има се дупките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #1015 Отговорено 4 Август, 2013 Здравейте колеги,някой да знае как да си сменя маншона на скоростния лост. Как да сваля стария и да сложа новия . Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1016 Отговорено 4 Август, 2013 Здравейте колеги,някой да знае как да си сменя маншона на скоростния лост. Как да сваля стария и да сложа новия . Благодаря ви предварително.Привет!Някъде в началото на темата мисля, че имаше нещо, около 7-8-9 страница, ако не ме лъже паметта. Погледни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #1017 Отговорено 18 Август, 2013 Прецака ми се машинката за заключване на шофиорската врата, с ключа се заключва с дистанционното неиска.. може ли да се поправи или трябва нова машинка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1018 Отговорено 19 Август, 2013 Може да се поправи. Най-вероятно е моторчето, което я задвижва (това беше при мен). Самата машинка е лепена и трябва да се внимава като се отваря. Беше пълно с прах от четките и не правеше хубав контакт, поради което изключваше моторчето. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #1019 Отговорено 19 Август, 2013 (Редактирано) Здравйте колеги.. имам следното питане.. онзи ден изръчках малко "стария дизел" на втора на около 4 оборота байр нагоре и леко черен дим излезе и светна чека предполагам пак турбуто което преди няколко месеца почистиха нагара от лопатките та пак светва отвреме на време но, сега забелязвам се е появило едно свистене от турбуто и то само в интервала от 1000 до 2000 оборота... до онзи ден не се чуваше в тези граници така, та някой има ли идея от какво може да е и може ли да стане някаква сериозна авария, прикачвам видео.... (най добре се чува във края на клипа този звук) .... Редактирано 19 Август, 2013 от ico_kudreviq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin87 13 #1020 Отговорено 20 Август, 2013 колеги да попитам кое е по добре да сложа на мястото на катализатора тръба или резонаторно гърне?става въпрос за 7 ген. фейса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1021 Отговорено 20 Август, 2013 Каквото и да сложиш ще ти светне чека. Ако на катализатора му няма нищо не го барай. Моя го махнах и сега се чудя как да лъжа сондата....http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86758&pid=1057361117&st=0entry1057361117 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1022 Отговорено 21 Август, 2013 Каквото и да сложиш ще ти светне чека. Ако на катализатора му няма нищо не го барай. Моя го махнах и сега се чудя как да лъжа сондата....Колега сложих мин. година права тръба на мястото на катализатора , в момента карам от 1 месец без никакви гърнета- само тръбата от турбото и меката ми връзка стоят (чакам генерация фи60) така че чек-а не ти свети заради това а и незнам въобще да имаме ламдбасонда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin87 13 #1023 Отговорено 21 Август, 2013 7 ген. са с 2 ламбда сонди една на изпускателния колектор и една на катализатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1024 Отговорено 22 Август, 2013 Каквото и да сложиш ще ти светне чека. Ако на катализатора му няма нищо не го барай. Моя го махнах и сега се чудя как да лъжа сондата....Колега сложих мин. година права тръба на мястото на катализатора , в момента карам от 1 месец без никакви гърнета- само тръбата от турбото и меката ми връзка стоят (чакам генерация фи60) така че чек-а не ти свети заради това а и незнам въобще да имаме ламдбасонда ?Да защото е дизел предполагам, както е казал колегата над мен бензина е със две сонди и чека с права тръба или резонатор ( в случая съм с такъв) светва. Има някви пинизи, чакам $ и ще сменям тръбите на Ф50 след това ще го мисля тоя чек. Насочиха ме към един майстор във Варна, който ги оправял, ако има ефект ще споделя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1025 Отговорено 24 Август, 2013 Здравйте колеги.. имам следното питане.. онзи ден изръчках малко "стария дизел" на втора на около 4 оборота байр нагоре и леко черен дим излезе и светна чека предполагам пак турбуто което преди няколко месеца почистиха нагара от лопатките та пак светва отвреме на време но, сега забелязвам се е появило едно свистене от турбуто и то само в интервала от 1000 до 2000 оборота... до онзи ден не се чуваше в тези граници така, та някой има ли идея от какво може да е и може ли да стане някаква сериозна авария, прикачвам видео.... (най добре се чува във края на клипа този звук) .... При мен го има същото свистене, но е само, когато светне чека и турбината изключи и е точно около 2000 оборота. Иначе след гасене и повторно запалване няма свистения. Та и на мен ще ми е от полза малко информация по този въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #1026 Отговорено 27 Август, 2013 Здравйте колеги.. имам следното питане.. онзи ден изръчках малко "стария дизел" на втора на около 4 оборота байр нагоре и леко черен дим излезе и светна чека предполагам пак турбуто което преди няколко месеца почистиха нагара от лопатките та пак светва отвреме на време но, сега забелязвам се е появило едно свистене от турбуто и то само в интервала от 1000 до 2000 оборота... до онзи ден не се чуваше в тези граници така, та някой има ли идея от какво може да е и може ли да стане някаква сериозна авария, прикачвам видео.... (най добре се чува във края на клипа този звук) .... При мен го има същото свистене, но е само, когато светне чека и турбината изключи и е точно около 2000 оборота. Иначе след гасене и повторно запалване няма свистения. Та и на мен ще ми е от полза малко информация по този въпрос Ти твоята отваряли ли сте я да я почиствате нещо а-у и на колко км е хондичката ? Скоро ще посетя сервиз да видим какво ще кажат ... А случайно някой да знае къде във София извършват качествено рециклиране на турбото но във стил пълна програма оставям им колата свалят го рециклират го и го сглобяват във колаta а не като повечето ае свали го докарай го ние ще го оправим.. и аз им задавам въпроса вие пари ли искате да правите или искате да стойте без работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1027 Отговорено 28 Август, 2013 (Редактирано) Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Редактирано 28 Август, 2013 от Марчела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #1028 Отговорено 29 Август, 2013 Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Е чак доста стъпичко.. 250 лв ми взеха на мен във София... доста скъпичко е нова турбина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1029 Отговорено 29 Август, 2013 Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Е чак доста стъпичко.. 250 лв ми взеха на мен във София... доста скъпичко е нова турбина Верно? На мен в Пловдив ми обявиха цена 600 лв., като свалянето и качването на турбината щяло да стане в Бултрако, а аз трябва да си закарам турбината в някакъв си сервиз, който явно бил само един на територията на града. И хората давали 6 месеца гаранция, само ако демонтаж-монтаж бъде усъществен в Бултрако.При теб чистенето на турбината до каква степен беше ефективно. Аз имам огромни съмнения, че е проблем по електрониката при мен, но нека не се изказвам неподготвена и некомпетентна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #1030 Отговорено 31 Август, 2013 Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Е чак доста стъпичко.. 250 лв ми взеха на мен във София... доста скъпичко е нова турбина Верно? На мен в Пловдив ми обявиха цена 600 лв., като свалянето и качването на турбината щяло да стане в Бултрако, а аз трябва да си закарам турбината в някакъв си сервиз, който явно бил само един на територията на града. И хората давали 6 месеца гаранция, само ако демонтаж-монтаж бъде усъществен в Бултрако.При теб чистенето на турбината до каква степен беше ефективно. Аз имам огромни съмнения, че е проблем по електрониката при мен, но нека не се изказвам неподготвена и некомпетентна След 6 месеца пак светна лампата като предварително ми казаха че не могат да дадат каквато и да била гаранция, това си е проблем на самото турбо но след 2004-та слагат по нов модел и проблема е решен.. а ти в Бултрако тези вампири нормално такава цена да ти обявят те си мислят че сме със заплати като в Англия Отиди в някой друг сервиз в пловдив има сигурно доста който се занимават със почистване на турбо Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро stream 2 #1031 Отговорено 1 Септември, 2013 КОЛЕГИ БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧЕ ОТ ЧАСТИ С МАРКА FEBEST 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1032 Отговорено 2 Септември, 2013 Колега аз лично не знам каква е тази марка.Би ли споделил повече по въпроса?Защо да бягаме, какво е станало? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1033 Отговорено 3 Септември, 2013 Здравейте колеги,Карам Сивик 2004 1.6i Sport. Вчера ходих на един майстор да провери едно тропане на волана. След огледа се оказа, че е червяка предаващ усилването от електромотора. Майстора ми каза, че това не може да се ремонтира, а и да се смени с друга рециклирана или втора ръка рейка не било добро решение, защото този елемент пак ще е износен.Имате ли някакви предложения за ремонт или сте имали сходен проблем и сте го оправили, моля кажете. Намирам се Пловдив, ако знаете точният майстор в града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #1034 Отговорено 3 Септември, 2013 Здравейте колеги,Карам Сивик 2004 1.6i Sport. Вчера ходих на един майстор да провери едно тропане на волана. След огледа се оказа, че е червяка предаващ усилването от електромотора. Майстора ми каза, че това не може да се ремонтира, а и да се смени с друга рециклирана или втора ръка рейка не било добро решение, защото този елемент пак ще е износен.Имате ли някакви предложения за ремонт или сте имали сходен проблем и сте го оправили, моля кажете. Намирам се Пловдив, ако знаете точният майстор в града.Днес се заговорих с един колега понеже и аз имам същия проблем каза за майстор на рейките който се намира караш по бул. България посока Алати кръстовището което е за руския пазар има бензиностанция на Петрол завиваш надясно и патя прави десен завои на този завои от лявата страна са халетата трябва да има паркирани хонди отпред питай там и сподели понеже и аз трябва да отида за което ти благодаря . Нека ако някои колега е доволен от диодни или лед светлини за габарит да сподели че ми писна от тия китаиски ментаци горящи за няколко месеца и струващи доста повече от колкото трябва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #1035 Отговорено 5 Септември, 2013 Колеги, дайте съвет за предни накладки от къде да си взема и на коя марка-1.7 CTDi 101 hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1036 Отговорено 5 Септември, 2013 Здравейте колеги,Има ли някои от вас говорители в пластмасата до страничните огледала. И ако да да знаете дали от някъде мога да намеря да сложа на моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1037 Отговорено 5 Септември, 2013 Здравейте колеги,Има ли някои от вас говорители в пластмасата до страничните огледала. И ако да да знаете дали от някъде мога да намеря да сложа на моята.да, от магазин за левче (някъде около 2-3лв. бяха пищялки) - сам си ги сложих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1038 Отговорено 5 Септември, 2013 Здравейте колеги,Има ли някои от вас говорители в пластмасата до страничните огледала. И ако да да знаете дали от някъде мога да намеря да сложа на моята.да, от магазин за левче (някъде около 2-3лв. бяха пищялки) - сам си ги сложихИмах предвид самата пластмаса. Защото моята кола е без тази екстра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #1039 Отговорено 11 Септември, 2013 А според вас нормално ли е колата като е стояла няколко часа и като я запаля и отзад при паланете хвърля едно кълбо бял пушек и после го няма това... какво означава това ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1040 Отговорено 13 Септември, 2013 Колеги,някой опитвал ли се да монтира DRL дневни светлини на нашата генерация 7?Гледам по нета доста схеми,но за хонда не намерих конкретно нещо.За дневни светли имам предвид тези дето са 20-30лв,като ползвам реле за управлението им.Ако някой е слагал да сподели как стават нещата,че от въртене вече клуча за фаровете ще даде фира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове