Jorko. 74 #1 Публикувано 15 Февруари, 2010 (Редактирано) Доста приличен автомобил. Двигателят е на ISUZU коман-рейл и е много тих. Код на двигателя: 4ЕЕ-2 Въртящ момент 220Nm 74kW(100к.с.) - за 2009г - 26лв. данък понеже е с катализатор Разход при 130км/ч на магистрала около 5,5л/100км нафта от Лукойл (с изключен климатик) Климатикът е със съединител, който зацепва само при околна темрература >20 градуса по целзий Частите за поддръжка са както при бензиновия автомобил (имам впредвид ходова част, кормилно управление, спирачна система, купе). Иска си двигателно масло 5W40 - събира 5,8литра. Ремъци ангренажен, пистов и 2-те ролки около 200лв. Накладки 40 - 50лв. Малко по-бърза е от 1,4 бензин и малко по-бавна от 1,6 бензин - имам предвид на старт (проблемът е докато тръгне). От 40 до към 180км/ч ускорението е повече от прилично При оригинални гуми 195/60/R15 : 3000об/мин - 130км/ч 4400об/мин - 185км/ч е мойта повече не може Докато стрелката за температурата не е отлепила от долното положение не бива да форсираш над 3000 оборота заради турбото Масло в скоростната кутия 2литра - Honda MTF-3 Подгряващи свещи чешки - 16лв.; японски около 65лв. (Подгряващите свещи работят автоматично при стартирване само при температура на блока на двигателя над 8 градуса по целзий, т.е. практически само зимата) Термостат около 25лв. Спирачна течност събира 0,6л. Антифриз 5,3литра Ето Ви линк за Сивик 2001 - 2005г. http://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc Редактирано 15 Февруари, 2010 от Jorko. 1 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atsok 0 #2 Отговорено 16 Февруари, 2010 Ремъци ангренажен, пистов и 2-те ролки около 200лв. Ето Ви линк за Сивик 2001 - 2005г. http://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc Малка поправка-ангренажен ремък Гейтс-222 лв,обтяжна+паразитна ролка-около200 лв 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sergio 0 #3 Отговорено 16 Февруари, 2010 Окачване, надежност и облсужване не окачването ? Как вози? Това са важни нещя според мен, за хора които не са се возили в 7 ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #4 Отговорено 16 Февруари, 2010 (Редактирано) Сменил съм само големият тампон на единият носач - беше наполовина скъсан. В Бултрако 34лв., в Евро07 - 20лв.Когато го сменяха (понеже трябва да се свали носача) при свалянето ми скъсаха маншона на шарнира, та се наложи да сменя и него - 39лв пак от Евро07.Всичко друго си е оригинално - колата е 2003г.За возенето - сравнително по-добре от Астра. Все пак тежи - 1300кг. Редактирано 16 Февруари, 2010 от Jorko. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #5 Отговорено 16 Февруари, 2010 Колеги даите инфо и за 1.4 бензин 90 коня хеч пак 7 генерация предстои ми обслужване благодарен сьм на всякакво инфо . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #6 Отговорено 21 Февруари, 2010 Специално за Barito:1. Филтъра за купето (климатика), се намира зад джабката - отваряш я, огъваш внимателно отгоре ушите й за да увисне надолу на пантите (първо я изпразни). Сега вече ще видиш нещо като чекмедженце - в него се намира питата на филтъра за купето.2. Относно сваляне кората на вратата: триъгълното декоративно пластмасово капаче в предната част на страничното стъкло е закрепено с щифт - дърпаш към теб и излиза; лостчето за отваряне на вратата има едно капаче (маха се с отверка) - зад него има две винтчета; самата дръжка (облегалка) има декоративен капак (маха се с отверка) - зад него има също две или три бяха по-големички видии; откача се буксата за ел.стъклата; има около 7-8 копчета по кората в долния край и отстрани; след като ги откопчаеш с по-яка отверка кората се повдига нагоре към стъклото и си готов 3. Горивния филтър на дизела е в двигателния отсек до разширителното казанче за антифриз, а за бензиновите Хонди не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #7 Отговорено 22 Февруари, 2010 Колега 100 години да живееш ,снощи още разглобих кората а филтьра за климатика ще го тьрся тия дни ,кората я разглобявам защото самото стькло ми изкача от упльтнението при затваряне ,някви идеи , а за бензиновия регулатор колеги кьде се намира .Поздрави . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #8 Отговорено 24 Февруари, 2010 момчета 3 дена се чудя и немога да го измисля не ми работи централното ,преди дни понеже една врата не искаше да се заклучва и рьчно я заключвах и след това другите с дистанционото но сега и другите неискат .Някакви идеи и прозореца на сьщата врата като го затварям излиза от уплатненията не вьрви в релсите погледнах няма счупено ,ако някои знае нещо .Ако не помогнете другата сряда на Металиката заведението Пловдивската група да му мисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #9 Отговорено 24 Февруари, 2010 Ако преценят модераторите, могат да я разчистят и закачат горе. Много полезна тема! Благодаря Жоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #10 Отговорено 25 Февруари, 2010 (Редактирано) Ето така се сменят крушките на задния номер на 7-ма генерация: Редактирано 25 Февруари, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #11 Отговорено 26 Февруари, 2010 Иска си двигателно масло 5W40 - събира 5,8литра.Малка забележка : при регулярна смяна на масло и филтър са нужни точно 5л. 5.75л се сипват след основен ремонт на двигателя Refill with the recommended oil . Capacity 4.8 l (5.1 US qt, 4.2 Imp qt) at oil change. 5.0 l (5.3 US qt, 4.4 Imp qt) at oil change. including filter. 5.75 l (6.1 US qt, 5.1 Imp qt) after engine overhaul. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #12 Отговорено 27 Февруари, 2010 (Редактирано) Да, в каталога пише 5,8 литра, но наистина при смяната на двигателното масло събра само 5 литра до max. Колеги, предлагам да споделяме тук всеки проблем който сме имали със 7-ма генерация Сивик и решението му Редактирано 27 Февруари, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #13 Отговорено 28 Февруари, 2010 Нормално, не е само твойта. Всъщност, не знам , дали е нормално , но със сигурност не си единствен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #14 Отговорено 28 Февруари, 2010 Да, в каталога пише 5,8 литра, но наистина при смяната на двигателното масло събра само 5 литра до max. Колеги, предлагам да споделяме тук всеки проблем който сме имали със 7-ма генерация Сивик и решението му В каталога пише : 4,8л. при смяна на масло 5л. при смяна на масло и филтър 5.75 при смяна на масло след основен ремонт на двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #15 Отговорено 28 Февруари, 2010 Мойта също гасне 4-5сек. след като запали двигателя. Отдавам го на това, че ми сипаха масло 10W40 вместо 5W, но явно е нормално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stmar 0 #16 Отговорено 1 Март, 2010 при мен ако по-дълго време не е палена стига до 6-7 секунди - с 5W40 съм и съм сменял масла и филтри на 3 различни производителя.Веднъж бях с 10W40.И точно затова се върнах на 5W40.Между другото в инструкцията е дадено само това БЕЗ алтернатива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #17 Отговорено 7 Март, 2010 Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от: 1. Включено копче за климатика 2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо 3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен. При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Опитайте 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #18 Отговорено 9 Март, 2010 Става въпрос за 7-ма генерация 1,7CTDI Ето къде са схематично - позиция 5 Реално достъп до водоподгряващите свещи има след като се извади въздушният филтър + кожухът му (голяма борба беше докато усетя как става) Можеш да провериш дали са здрави чрез 1 крушка последователно свързана на + на акумулатора и на електрода на свещта. Ако са здрави, трябва да търсиш предпазител. Довечера мога да кача и актуална снимка къде са тези свещи - моите и трите са здрави. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #19 Отговорено 9 Март, 2010 (Редактирано) Това е снимка на водоподгревните свещи: Редактирано 9 Март, 2010 от Jorko. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #20 Отговорено 16 Март, 2010 На мен не ми се е случвало. Май имаше такъв бутон на радиото - да не си го натиснал случайно?Данък за 2010г за нашето двигателче - 35лв. (за Пловдив) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #21 Отговорено 16 Март, 2010 не е ли 101 коня тоз матор...35 лв....??????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #22 Отговорено 16 Март, 2010 Колегата Иванов това което ти мига "ТР" е трафик или извън бг . като го натиснеш през определено време ти казва обстановката по пътя май така ва му беше функцията .Натисниго да ти се изкл. и няада имаш проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #23 Отговорено 16 Март, 2010 не е ли 101 коня тоз матор...35 лв....???????за да сме точни - 74kW = 100,6к.с. Точно на границата е и минава по тънката тарифа . Освен това има катализатор, така че 1/2 .....Днес го платих и понеже има 5% отстъпка до 31.03 - 33лв и някакви стотинки беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #24 Отговорено 16 Март, 2010 не мое да бъде...пак си над 100 коня ...познат с мареа 101 коня плаща 130 лв...над 100 коня никой не те и пита дали имаш катализатор---наличието му не променя цената, поне у наше село е така 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #25 Отговорено 17 Март, 2010 Границата е 74kW (под и над тази мощност) - ако при регистрирането в данъчна служба е писано 101к.с. - гориш с 95 лева отгоре , но ако е записано 74kW и катализатор става точно нашият вариант За миналата година ако не се лъжа пътният данък за Пловдив на същата кола платих около 28лева, тази (2010) - има увеличение и става 35лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #26 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) Ей МА И ТИ ВЕЧНО С РОГАТА НАПРЕД БРЕЙ....изхождах от това че масово ваще печки ги дават 101 коня....да ама не точно 100 са и за тва кярите...грешката е моя..поздрави на всички много вървящи и малко горящи исузата...оп обърках се хонди! Редактирано 17 Март, 2010 от едмундо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikigeen 1 #27 Отговорено 17 Март, 2010 Данъците да са ви проблемите Моята дизеларка пък започна да потропва отпред ,леко се усеща едно почукване на волана и малко звук при неравности ,но по-големия проблем е ,че от време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?И според мен не е нормално да ми зачезва антифриза ,а се случва ,но нивото на маслото не се променя ,не съм забелязъл да мокри на капачката и не мокри и като я спря някъде.Такъв проблем имате ли? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #28 Отговорено 17 Март, 2010 и при мен се губеше .... , доливах до MAX и гледах, доливах и гледах ..... 6000км и нищо не се виждаше.Всичките ни водни съединения са с едни скоби като на дъртите перални (визирам Перла 04 - стискаш с клещи и се отварят) - изобщо не вярвам да държат добре. Някои ги смених и започнах да държа нивото на MIN - вече 500км не съм доливал нищо и нивото си е там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stmar 0 #29 Отговорено 17 Март, 2010 Не залъгвай човека. Извинявам се. Според мен това не може да е от тези скоби на водните съединения.Скобите са много сигурни и се използват на много отговорни места. Виж колега моя съвет е да огледаш внимателно за теч. Теч от антифриза се разпознава лесно ще е омасленои пепелта от улиците (в следващите дни ще има много такава) ще е полепнала. Още една идея: Като спреш отвори капака и предпазвайки се с кърпа бнимателно отвори капачката на разширителния съд на охладителната система. Не трябва да има голямо налягане или да кипи. Бъди внимателен!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumbachev 1 #30 Отговорено 20 Март, 2010 Колеги имам проблем със светлините всички мигат а най интересното е че когато полея ремъка с вода спира да мигат покъсно като замерихме се разбра че динамото спира да зареждакато полеем с водал.Въпросите ми са защо мигат светлините и защо като полея ремъка место да зацепва от водата то динамото спира да зарежда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atsok 0 #31 Отговорено 21 Март, 2010 ...време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?...И аз имам подобен проблем.Оказа се че десния тампон на двигателя е за смяна.А цената му е .... 178 евра.Не е кеф,но това е положението.Провери си тампона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumbachev 1 #32 Отговорено 21 Март, 2010 Какво общо има тампона на двигателя със светлините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #33 Отговорено 21 Март, 2010 (Редактирано) Че кой ти отговаря, ти nikigeen ли си ??? За светлините виж реле регулатор, диоди..., сваляй алтернатор ! П.П. И четки ! Редактирано 21 Март, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Carlos Arner 0 #34 Отговорено 22 Март, 2010 Колеги, карам същата хондичка - 7ма генерация, 1.7 CDTi. Купих я преди месец и съм много доволен засега. Предстои ми смяна на масла и филтри. Къде ще ми препоръчате да отида? Живея в София. Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #35 Отговорено 22 Март, 2010 Ако не можеш сам да си ги смениш и си от София, иди при Омбре - не съм чул лоша дума за този сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikigeen 1 #36 Отговорено 23 Март, 2010 ...време на време при дупки се чува е по -яко "дан' на метал отдясно .Кюстендил е целия разкопан от лятото и сега пролича и на колите.От какво ли може да е проблема?...И аз имам подобен проблем.Оказа се че десния тампон на двигателя е за смяна.А цената му е .... 178 евра.Не е кеф,но това е положението.Провери си тампона.Добре,но все ме човърка ,че е нещо по окачването.Ще сменям дисковете ,че са поизтънели и оттам и потраква на волана понеже спирачните апарати отпред са хлабави.Абе само дразнения.И това дето ми чезне антифриза ме дразни ,а така и не открих течове А за светлините и аз брах ядове с примигване ,но смених акумулатора и цялата офанзива приключи.Само дето ми се блокира стереото и никъде не открих по купето кодовете ,а и за тъпата Мацущита (стереото е такова) никъде в нета не открих генератор за кодове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumbachev 1 #37 Отговорено 23 Март, 2010 Проблема беше в релерегулатора 35 лева от Косер и 25 лева за сваляне качване на динамото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #38 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) Предни спирачни накладки от Акорд1,6 бензин 99г. са точно като нашите (Civic 1,7CTDI) - форма и размери съвпадение 100%.Височина 49,2ммШирина 131,7ммДебелина 17,2мм Редактирано 28 Март, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #39 Отговорено 30 Март, 2010 Не по темата...D16B6, D16B7... - отговорче... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumbachev 1 #40 Отговорено 31 Март, 2010 http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/avtom...li-civic65.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове