Nile 171 #721 Отговорено 31 Януари, 2013 Реле регулатора изключва зареждането на акумулатора,а диодния блок "изправя напрежението" - това принципа на работа.Ако има пробит диод в блока се чува едно ромулене все едно имате лагер за смяна.Смяната му става лесно с подходящ по мощност поялник и сте готови 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #722 Отговорено 1 Февруари, 2013 Ще помоля някои колега да снима таблицата с бушоните ,че моя капак го няма. Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #723 Отговорено 1 Февруари, 2013 Познато, при мен се оказа диодна плочка към 70-80лв.(не помня беше отдавна) нова без труд, може и по-евтино да минеш, ако някаде ти я презапоят, ако на някой му се занимава и работи добре...Точно миналата седмица стана и при мен проблем с генератора - презареждаше и вдигаше напрежението до над 15волта, в следствие на което всички светлини пулсираха отчетливо.Един приятел разглоби генератора и установи проблема, един познат свали и качи генератора, а аз смених релето и сглобих генератора.Разходите - 38лв за реле и 50лв за демонтаж и монтаж на генератора.Диодната плочка беше с цена 47лв в магазина, в който поръчах релето.Сега търся да купя от някъде кората под мотора , но никъде не намирам.Ако някой знае къде има да пише или да даде идея за материал за изработка на кора.Ако не намеря никъде ще си направя сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #724 Отговорено 3 Февруари, 2013 (Редактирано) Да ви питам някой ползвал ли е това http://www.wynns.tec...ti/diesel-egr-3 за почистване на EGR клапана без разглобяване, като се пръска от спрея на мястото където влиза въздух във двигателя :rolleyes:/>:rolleyes:/> Редактирано 3 Февруари, 2013 от ico_kudreviq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #725 Отговорено 4 Февруари, 2013 Да ви питам някой ползвал ли е това http://www.wynns.tec...ti/diesel-egr-3 за почистване на EGR клапана без разглобяване, като се пръска от спрея на мястото където влиза въздух във двигателя :rolleyes:/>/>:rolleyes:/>/> http://www.hondacivicforum.co.uk/viewtopic.php?f=56&t=44099 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #726 Отговорено 5 Февруари, 2013 Какво трябвало да проверим след запалването?Какво не било добре за двигателя? Аз нищо не разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #727 Отговорено 5 Февруари, 2013 (Редактирано) :huh:/> Редактирано 5 Февруари, 2013 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #728 Отговорено 5 Февруари, 2013 Въпроса е може би тъп,но може ли една кола модел 2003 ,5 врата, да стане ,като faceliftova-ta-/тоест , предни фарове и задни стопове да станат на модела / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #729 Отговорено 6 Февруари, 2013 Въпроса е може би тъп,но може ли една кола модел 2003 ,5 врата, да стане ,като faceliftova-ta-/тоест , предни фарове и задни стопове да станат на модела / http://www.civictype-r.co.uk/index.php/how-to-guides/46-ep3-how-to-guides/72-fitting-facelift-headlights-to-a-prefacelift-carПреди да я купя и аз много се чудих, като цяло отпред "става" с малко напасване на кабели отзад обаче спойлера някъде ми бяха отговорили, че нямало да стане, но не съм на 100% сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #730 Отговорено 8 Февруари, 2013 При смяна на ремака-задължително ли сменяме и водна помпа??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #731 Отговорено 8 Февруари, 2013 При смяна на ремака-задължително ли сменяме и водна помпа???Това си е твой избор,но помпата беше към 30 лв,а играе роля на още 1 ролка.По- добре сменяй за да нямаш ядове защото ремъка трудно си се сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #732 Отговорено 8 Февруари, 2013 Да рабирам ли че ангренажният ремак задвижва и водната помпа или водната помпа се задвижва от пистовият ремак.... При смяна на ремака-задължително ли сменяме и водна помпа???Това си е твой избор,но помпата беше към 30 лв,а играе роля на още 1 ролка.По- добре сменяй за да нямаш ядове защото ремъка трудно си се сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #733 Отговорено 8 Февруари, 2013 На пистовия ремък са динамото и климатикаНа ангренажа е водната помпа + една ролка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #734 Отговорено 9 Февруари, 2013 Колеги ,изчистих си грешките на SRS без кабел , ако някой има подобен проблем( ) ... накратко: откачаш жълтата букса под волана до бушоните,тя е за airbag-a ,връзваш я на късо с 1 кламер и даваш на контакт , след като лампата изгасне вадиш кламера ,чакаш няколко секунди да светне пак вкарваш кламера и след като изгасне 2-ри път вадиш кламера. После мушкаш буксата на мястото и палиш 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n3dkoo 1 #735 Отговорено 11 Февруари, 2013 Здравеите колеги имам проблем с хондата 7 ген... 1.6 Втек 110 к.с.... Та проблема е следния както си карам на ниски обороти без значение на коя скорост е колата се получава едно придърпване все едно отнемам газта и пак я натискам,когато сам на място или е изключена от скорост понякога гасне понякога не,падат и оборотите до около 500 после се форсира сама и се мъчи да ги стабилизира.Аз мисля че това може да е от ламбда сонда,кабели или свещи моля някои които се е сблъсквал с този поблем да помогне БЛАГОДАРЯ педварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #736 Отговорено 11 Февруари, 2013 И аз мисля, че е ламбда сонда колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_xe 3 #737 Отговорено 11 Февруари, 2013 Здравейте,Колеги.Онзи ден направихме един преход от 340 км по магистралата и след ок.200 км ни светна жълтата лампичката с нарисуван мотор на таблото(check engine,ако не се лъжа).Колата продължи да си върви напълно нормално през следващите 150 км,но все пак има причина да светне.Въпроса ми е - кои са най-честите причини за святкането на тази индикация.Няколко дена по-рано на Хондата(Сивик 2002 г,1,6 втек-110 к.с) и сложихме газов инжекцион и понеже бензинова помпа работи на газ да не би електрониката на мотора да се бърка,заради това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #738 Отговорено 11 Февруари, 2013 Здравейте, колеги,Някой знае ли как се стига до осветлението на арматурното табло (червените рингове). Имам една лампа или светодиод - не знам, който си светва само когато завъртя стартера, тоест не е изгорял. Не е болка за умиране, но дразни. Та ако на някой му се пише - да даде съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #739 Отговорено 12 Февруари, 2013 Здравейте, колеги,Някой знае ли как се стига до осветлението на арматурното табло (червените рингове). Имам една лампа или светодиод - не знам, който си светва само когато завъртя стартера, тоест не е изгорял. Не е болка за умиране, но дразни. Та ако на някой му се пише - да даде съвет.Сваляш волана надолу да имаш място и с една тънка отвертка сваляш черната пластмаса която се държи на няколко щипки.Имаш 3 болта развиваш ги и издърпваш таблото напред,откачаш 2-те букси и отваряш таблото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #740 Отговорено 12 Февруари, 2013 Отварям таблото, но нещо не мога да се ориентирам къде са точно лампите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #741 Отговорено 13 Февруари, 2013 Отварям таблото, но нещо не мога да се ориентирам къде са точно лампитеИма лампи за осветлението на цялото табло отзад се вкарват и се въртят , а за контролнтие лампи са СМД диоди и трябва някои да ти разпои старите и да запои нови 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Fena 0 #742 Отговорено 13 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте ,искам да попитам някой знае ли какви са отворите на вратите и дали тези ще влезнат http://aval-bg.com/car-audio/hertz/govoriteli/hertz-dcx-165-3(1.7 CTDI facelift) Редактирано 13 Февруари, 2013 от Honda_Fena Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #743 Отговорено 13 Февруари, 2013 (Редактирано) Колеги от къде да си намеря поленов филтър на сносна цена?Днес ходих в един магазин и като ми казаха 69лв направо ми попариха ентусиазма за поленов филтър.Горивен филтър на дизела на колко километра сменявате?Къде се намира?Лесно ли се сменява? Редактирано 13 Февруари, 2013 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #744 Отговорено 13 Февруари, 2013 (Редактирано) Honda_Fena - извади стария говорител и премери (така на око е трудно да се прецени). Беселин - поленов филтър си купих от евро07 (беше около 25 лева, някъде по-напред съм писал как се сменя). Горивния филтър е до разширителното казанче за антифриза и се сменя на всяка втора смяна на двиг. масло, т.е. по каталог на 30000км. Профилактично винаги в началото на зимата го източвам, ако е отделил вода от нафтата за да няма проблеми със замръзване в студените нощи (има си дренажно кранче - навивам волана надясно и бъркам през отвора на подкалника). За смяната му - лесно е. Трябва ти ключ 10мм за да разхлабиш скобата с която е закрепен и клещи за скобите с които са закопчани маркучите за нафтата. След монтажа му напомпваш с ръчната помпичка докато го напълниш - помпата става твърда щом се напълни. Редактирано 13 Февруари, 2013 от Jorko. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #745 Отговорено 13 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте ,искам да попитам някой знае ли какви са отворите на вратите и дали тези ще влезнат http://aval-bg.com/c...hertz-dcx-165-3(1.7 CTDI facelift)Тези говорители са големи а и като ще взимаш Hertz вземи с двукомпонентна система ,свирят по-добре пак и пищялките можеш да си ги сложиш на триъгълниците на страничните огледала.Предните говорители са хванати с преходници , които няма да можеш да ползваш за новите говорители ,така че както казва Жорката най добре разглоби едната кора и си намери преходници и говорители Редактирано 13 Февруари, 2013 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #746 Отговорено 21 Февруари, 2013 Как се свалят крушките на задния номер на сивик 2002 година хетчбек.И как са разположени самите крушки във фарчетата на номера хоризонтално или вертикално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #747 Отговорено 21 Февруари, 2013 Към колегите с прекъсването на колата и светенето на чек-лампата :Чека свети защото караш на газ и при дълги преходи се получава понякога.НЯма проблеми,ще изгасне скоро освен ако нямаш някой друг проблем.Прекъсването може да е от свещи или запалителни бобини.Тази кола реално няма "кабели" нито делко !Едната бобина струва около 150 лв,комплект свещи - 50 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #748 Отговорено 21 Февруари, 2013 (Редактирано) vartan, относно крушките за осветяване на задния номер - прочети мнение #10 на първа страница Редактирано 21 Февруари, 2013 от Jorko. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #749 Отговорено 22 Февруари, 2013 Колеги,имам едно проблемче при превключването от 1-ва на 2-ра при ускорение,а именно щом реша да мръдна скоростният лост назад към 2-ра предавка се получава едно задържане на лоста съпроводено с леко щракване,все едно съединителя не отделя добре,на какво може да се дължи това на отиващ си съединител ли?Иначе на другите предавки при превключване няма проблеми само от 1-ва на 2-ра го има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #750 Отговорено 23 Февруари, 2013 В тоя ред на мисли , някой сменял ли е съединител скоро ? Ако може малко подробности , от къде ? каква марка ? и колко парички горе доло излиза смяната на комплекта ?Знам че по принцип Luk e предпочитан , но нещо не съм попадал на оферта освен във ebay . Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #751 Отговорено 23 Февруари, 2013 (Редактирано) Lestar - ако не отделяше съединителя, щеше да го усетиш при опит да включиш първа или задна. При другите превключвания няма да го забележиш. Мисля, че при теб по-скоро не са настроени добре жилата на скоростния лост (на място при загасен двигател най-вероятно е същото при превключване от първа на втора ). Редактирано 23 Февруари, 2013 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #752 Отговорено 23 Февруари, 2013 Lestar - ако не отделяше съединителя, щеше да го усетиш при опит да включиш първа или задна. При другите превключвания няма да го забележиш. Мисля, че при теб по-скоро не са настроени добре жилата на скоростния лост (на място при загасен двигател най-вероятно е същото при превключване от първа на втора ). Ще трябва да ги проверя значи когато имам време....замислих се даже дали няма проблем в помпите на съединителя,нали са две май??Този проблем ми се появяваеше рядко,но вчера не спря цял ден,щом натисна съединителя да превключа от първа към втора просто се усеща как все едно не съединителя не одтеля навреме и задържа на първа предавка.Jorko,благодаря ти ще погледна жилата на скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #753 Отговорено 24 Февруари, 2013 Колеги , смених крушките на задния номер с лед крушки на нарва 0.5 w и ми светна малко след това чек лампата на двигателя.Явно отчита че има изгоряла крушка или съм грешка.След това сложих пак старите крушки но чека продължава да си свети.Имах същия проблем когато купих колата тогава беше изгоряла габаритна крушка и чека светеше , след като я смених угасна.Да не би да трябва по някакъв начин да изчистя самата грешка.Между другото габаритните крушки отпред съм ги сменил пак с лед на нарва само , друг тип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #754 Отговорено 24 Февруари, 2013 (Редактирано) Колеги , смених крушките на задния номер с лед крушки на нарва 0.5 w и ми светна малко след това чек лампата на двигателя.Явно отчита че има изгоряла крушка или съм грешка.След това сложих пак старите крушки но чека продължава да си свети.Имах същия проблем когато купих колата тогава беше изгоряла габаритна крушка и чека светеше , след като я смених угасна.Да не би да трябва по някакъв начин да изчистя самата грешка.Между другото габаритните крушки отпред съм ги сменил пак с лед на нарва само , друг тип.Check engine не свети при проблем с крушките на колата . Хондите ни преди facelfit-a ( предполагам и след) нямат индикация за проблеми по осветителната уредба. Редактирано 24 Февруари, 2013 от kokalbokal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
halbata 0 #755 Отговорено 25 Февруари, 2013 Здравейте колеги Имам Сивик 2001г, Vtec, 110кс, дреди няколко дни на радиото нещо му стана и сега иска код. Поинтересувах се как да го сменя, ама се оказа че не мога да намеря целия панел. Може би само някъде от моргите. Ако някой може да даде съвет предварително Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #756 Отговорено 25 Февруари, 2013 Радиото иска код при откачане на акумулатора, т.е. при прекъсване подаването на ток.Кода го пише в книжката на колата. Ако случайно я нямаш .. по спомен .. можеш по ВИН да искаш код от Бултрако като цената май беше около 20 лева..Понеже е по спомен ... може информацията да не е съвсем точна Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #757 Отговорено 25 Февруари, 2013 Здравейте колеги Имам Сивик 2001г, Vtec, 110кс, дреди няколко дни на радиото нещо му стана и сега иска код. Поинтересувах се как да го сменя, ама се оказа че не мога да намеря целия панел. Може би само някъде от моргите. Ако някой може да даде съвет предварително Благодаря.И по моргите няма да намериш. Има един сайт от който може да се поръчат, все не ми остава време и мисля другата седмица да поръчам ако си навит пиши на ЛС да се разберем за поръчката (ще си разделим доставката) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cecovec 0 #758 Отговорено 27 Февруари, 2013 Колеги,искам да попитам за нещо,което ме тревожи доста.Проблема е следния-колата е 1,7 ctdi 2003 год,вече 4-5 пъти,както карам ми светва жълтата чек лампа,след което повече от 2500 оборота не мога да вдигна.Гася колата,след това е паля,лампата продължава да свети,но проблеми с вървенето няма,след като покарам известно време и лампата огасва.Прави ми впечатление,че всичките пъти това се случва по едно и също време-след като запаля и двигателя започва да вдига температура,малко над първата голяма чертичка.Преди 3 години когато я купих имах подобен проблем,светкаше ми лампата и колата гаснеше.Тогава смених датчиците на коляновия вал и се оправи.Ще съм благодарен ако някой може да даде някаква идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #759 Отговорено 27 Февруари, 2013 При смяната на датчика за коляновия вал симптомите са ти били други както го описваш. Да не би да се е задръстил EGR клапана? Обърни внимание кога се случва - при празен ход; при набиране и смяна на предавката; при постоянна скорост; при високи обороти? На колко километра е автомобилчето (поне какво пише де)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #760 Отговорено 27 Февруари, 2013 При мен-задръстен ЕГР клапан ми свети лампата//малко двигателче/ и угасва когато си иска ,без логика,без да ми прави проблеми,,без диагностика няма да мине колагата...Колега пиши .като разбереш подробности, моляте!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове