Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Реле регулатора изключва зареждането на акумулатора,а диодния блок "изправя напрежението" - това принципа на работа.Ако има пробит диод в блока се чува едно ромулене все едно имате лагер за смяна.Смяната му става лесно с подходящ по мощност поялник и сте готови :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля някои колега да снима таблицата с бушоните ,че моя капак го няма. Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познато, при мен се оказа диодна плочка към 70-80лв.(не помня беше отдавна) нова без труд, може и по-евтино да минеш, ако някаде ти я презапоят, ако на някой му се занимава и работи добре...

Точно миналата седмица стана и при мен проблем с генератора - презареждаше и вдигаше напрежението до над 15волта, в следствие на което всички светлини пулсираха отчетливо.Един приятел разглоби генератора и установи проблема, един познат свали и качи генератора, а аз смених релето и сглобих генератора.Разходите - 38лв за реле и 50лв за демонтаж и монтаж на генератора.Диодната плочка беше с цена 47лв в магазина, в който поръчах релето.Сега търся да купя от някъде кората под мотора , но никъде не намирам.Ако някой знае къде има да пише или да даде идея за материал за изработка на кора.Ако не намеря никъде ще си направя сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам някой ползвал ли е това http://www.wynns.tec...ti/diesel-egr-3 за почистване на EGR клапана без разглобяване, като се пръска от спрея на мястото където влиза въздух във двигателя :rolleyes:/>:rolleyes:/>

Редактирано от ico_kudreviq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам някой ползвал ли е това http://www.wynns.tec...ti/diesel-egr-3 за почистване на EGR клапана без разглобяване, като се пръска от спрея на мястото където влиза въздух във двигателя :rolleyes:/>/>:rolleyes:/>/>

http://www.hondacivicforum.co.uk/viewtopic.php?f=56&t=44099

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябвало да проверим след запалването?Какво не било добре за двигателя? Аз нищо не разбрах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh:/>

Редактирано от chani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е може би тъп,но може ли една кола модел 2003 ,5 врата, да стане ,като faceliftova-ta-/тоест , предни фарове и задни стопове да станат на модела /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е може би тъп,но може ли една кола модел 2003 ,5 врата, да стане ,като faceliftova-ta-/тоест , предни фарове и задни стопове да станат на модела /

http://www.civictype-r.co.uk/index.php/how-to-guides/46-ep3-how-to-guides/72-fitting-facelift-headlights-to-a-prefacelift-carПреди да я купя и аз много се чудих, като цяло отпред "става" с малко напасване на кабели отзад обаче спойлера някъде ми бяха отговорили, че нямало да стане, но не съм на 100% сигурен. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на ремака-задължително ли сменяме и водна помпа???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на ремака-задължително ли сменяме и водна помпа???

Това си е твой избор,но помпата беше към 30 лв,а играе роля на още 1 ролка.По- добре сменяй за да нямаш ядове защото ремъка трудно си се сменя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да рабирам ли че ангренажният ремак задвижва и водната помпа или водната помпа се задвижва от пистовият ремак....

При смяна на ремака-задължително ли сменяме и водна помпа???

Това си е твой избор,но помпата беше към 30 лв,а играе роля на още 1 ролка.По- добре сменяй за да нямаш ядове защото ремъка трудно си се сменя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пистовия ремък са динамото и климатикаНа ангренажа е водната помпа + една ролка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,изчистих си грешките на SRS без кабел , ако някой има подобен проблем(

) ... накратко: откачаш жълтата букса под волана до бушоните,тя е за airbag-a ,връзваш я на късо с 1 кламер и даваш на контакт , след като лампата изгасне вадиш кламера ,чакаш няколко секунди да светне пак вкарваш кламера и след като изгасне 2-ри път вадиш кламера. После мушкаш буксата на мястото и палиш :rolleyes:
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги имам проблем с хондата 7 ген... 1.6 Втек 110 к.с.... Та проблема е следния както си карам на ниски обороти без значение на коя скорост е колата се получава едно придърпване все едно отнемам газта и пак я натискам,когато сам на място или е изключена от скорост понякога гасне понякога не,падат и оборотите до около 500 после се форсира сама и се мъчи да ги стабилизира.Аз мисля че това може да е от ламбда сонда,кабели или свещи моля някои които се е сблъсквал с този поблем да помогне БЛАГОДАРЯ педварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Колеги.Онзи ден направихме един преход от 340 км по магистралата и след ок.200 км ни светна жълтата лампичката с нарисуван мотор на таблото(check engine,ако не се лъжа).Колата продължи да си върви напълно нормално през следващите 150 км,но все пак има причина да светне.Въпроса ми е - кои са най-честите причини за святкането на тази индикация.Няколко дена по-рано на Хондата(Сивик 2002 г,1,6 втек-110 к.с) и сложихме газов инжекцион и понеже бензинова помпа работи на газ да не би електрониката на мотора да се бърка,заради това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,Някой знае ли как се стига до осветлението на арматурното табло (червените рингове). Имам една лампа или светодиод - не знам, който си светва само когато завъртя стартера, тоест не е изгорял. Не е болка за умиране, но дразни. Та ако на някой му се пише - да даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,Някой знае ли как се стига до осветлението на арматурното табло (червените рингове). Имам една лампа или светодиод - не знам, който си светва само когато завъртя стартера, тоест не е изгорял. Не е болка за умиране, но дразни. Та ако на някой му се пише - да даде съвет.

Сваляш волана надолу да имаш място и с една тънка отвертка сваляш черната пластмаса която се държи на няколко щипки.Имаш 3 болта развиваш ги и издърпваш таблото напред,откачаш 2-те букси и отваряш таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварям таблото, но нещо не мога да се ориентирам къде са точно лампите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварям таблото, но нещо не мога да се ориентирам къде са точно лампите

Има лампи за осветлението на цялото табло отзад се вкарват и се въртят , а за контролнтие лампи са СМД диоди и трябва някои да ти разпои старите и да запои нови
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,искам да попитам някой знае ли какви са отворите на вратите и дали тези ще влезнат http://aval-bg.com/car-audio/hertz/govoriteli/hertz-dcx-165-3(1.7 CTDI facelift)

Редактирано от Honda_Fena

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от къде да си намеря поленов филтър на сносна цена?Днес ходих в един магазин и като ми казаха 69лв направо ми попариха ентусиазма за поленов филтър.Горивен филтър на дизела на колко километра сменявате?Къде се намира?Лесно ли се сменява?

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda_Fena - извади стария говорител и премери (така на око е трудно да се прецени).

Беселин - поленов филтър си купих от евро07 (беше около 25 лева, някъде по-напред съм писал как се сменя). Горивния филтър е до разширителното казанче за антифриза и се сменя на всяка втора смяна на двиг. масло, т.е. по каталог на 30000км. Профилактично винаги в началото на зимата го източвам, ако е отделил вода от нафтата за да няма проблеми със замръзване в студените нощи (има си дренажно кранче - навивам волана надясно и бъркам през отвора на подкалника). За смяната му - лесно е. Трябва ти ключ 10мм за да разхлабиш скобата с която е закрепен и клещи за скобите с които са закопчани маркучите за нафтата. След монтажа му напомпваш с ръчната помпичка докато го напълниш - помпата става твърда щом се напълни.

Редактирано от Jorko.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,искам да попитам някой знае ли какви са отворите на вратите и дали тези ще влезнат http://aval-bg.com/c...hertz-dcx-165-3(1.7 CTDI facelift)

Тези говорители са големи а и като ще взимаш Hertz вземи с двукомпонентна система ,свирят по-добре пак и пищялките можеш да си ги сложиш на триъгълниците на страничните огледала.Предните говорители са хванати с преходници , които няма да можеш да ползваш за новите говорители ,така че както казва Жорката най добре разглоби едната кора и си намери преходници и говорители Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се свалят крушките на задния номер на сивик 2002 година хетчбек.И как са разположени самите крушки във фарчетата на номера хоризонтално или вертикално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с прекъсването на колата и светенето на чек-лампата :Чека свети защото караш на газ и при дълги преходи се получава понякога.НЯма проблеми,ще изгасне скоро освен ако нямаш някой друг проблем.Прекъсването може да е от свещи или запалителни бобини.Тази кола реално няма "кабели" нито делко !Едната бобина струва около 150 лв,комплект свещи - 50 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

vartan, относно крушките за осветяване на задния номер - прочети мнение #10 на първа страница

 

Редактирано от Jorko.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам едно проблемче при превключването от 1-ва на 2-ра при ускорение,а именно щом реша да мръдна скоростният лост назад към 2-ра предавка се получава едно задържане на лоста съпроводено с леко щракване,все едно съединителя не отделя добре,на какво може да се дължи това на отиващ си съединител ли?Иначе на другите предавки при превключване няма проблеми само от 1-ва на 2-ра го има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли , някой сменял ли е съединител скоро ? Ако може малко подробности , от къде ? каква марка ? и колко парички горе доло излиза смяната на комплекта ?Знам че по принцип Luk e предпочитан , но нещо не съм попадал на оферта освен във ebay . Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Lestar - ако не отделяше съединителя, щеше да го усетиш при опит да включиш първа или задна. При другите превключвания няма да го забележиш. Мисля, че при теб по-скоро не са настроени добре жилата на скоростния лост (на място при загасен двигател най-вероятно е същото при превключване от първа на втора Публикувано изображение). Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lestar - ако не отделяше съединителя, щеше да го усетиш при опит да включиш първа или задна. При другите превключвания няма да го забележиш. Мисля, че при теб по-скоро не са настроени добре жилата на скоростния лост (на място при загасен двигател най-вероятно е същото при превключване от първа на втора Публикувано изображение).

 

Ще трябва да ги проверя значи когато имам време....замислих се даже дали няма проблем в помпите на съединителя,нали са две май??Този проблем ми се появяваеше рядко,но вчера не спря цял ден,щом натисна съединителя да превключа от първа към втора просто се усеща как все едно не съединителя не одтеля навреме и задържа на първа предавка.

Jorko,благодаря ти ще погледна жилата на скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , смених крушките на задния номер с лед крушки на нарва 0.5 w и ми светна малко след това чек лампата на двигателя.Явно отчита че има изгоряла крушка или съм грешка.След това сложих пак старите крушки но чека продължава да си свети.Имах същия проблем когато купих колата тогава беше изгоряла габаритна крушка и чека светеше , след като я смених угасна.Да не би да трябва по някакъв начин да изчистя самата грешка.Между другото габаритните крушки отпред съм ги сменил пак с лед на нарва само , друг тип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , смених крушките на задния номер с лед крушки на нарва 0.5 w и ми светна малко след това чек лампата на двигателя.Явно отчита че има изгоряла крушка или съм грешка.След това сложих пак старите крушки но чека продължава да си свети.Имах същия проблем когато купих колата тогава беше изгоряла габаритна крушка и чека светеше , след като я смених угасна.Да не би да трябва по някакъв начин да изчистя самата грешка.Между другото габаритните крушки отпред съм ги сменил пак с лед на нарва само , друг тип.

Check engine не свети при проблем с крушките на колата . Хондите ни преди facelfit-a ( предполагам и след) нямат индикация за проблеми по осветителната уредба. Редактирано от kokalbokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги Имам Сивик 2001г, Vtec, 110кс, дреди няколко дни на радиото нещо му стана и сега иска код. Поинтересувах се как да го сменя, ама се оказа че не мога да намеря целия панел. Може би само някъде от моргите. Ако някой може да даде съвет предварително Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото иска код при откачане на акумулатора, т.е. при прекъсване подаването на ток.Кода го пише в книжката на колата. Ако случайно я нямаш .. по спомен .. можеш по ВИН да искаш код от Бултрако като цената май беше около 20 лева..Понеже е по спомен ... може информацията да не е съвсем точна :)Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги Имам Сивик 2001г, Vtec, 110кс, дреди няколко дни на радиото нещо му стана и сега иска код. Поинтересувах се как да го сменя, ама се оказа че не мога да намеря целия панел. Може би само някъде от моргите. Ако някой може да даде съвет предварително Благодаря.

И по моргите няма да намериш. Има един сайт от който може да се поръчат, все не ми остава време и мисля другата седмица да поръчам ако си навит пиши на ЛС да се разберем за поръчката (ще си разделим доставката) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,искам да попитам за нещо,което ме тревожи доста.Проблема е следния-колата е 1,7 ctdi 2003 год,вече 4-5 пъти,както карам ми светва жълтата чек лампа,след което повече от 2500 оборота не мога да вдигна.Гася колата,след това е паля,лампата продължава да свети,но проблеми с вървенето няма,след като покарам известно време и лампата огасва.Прави ми впечатление,че всичките пъти това се случва по едно и също време-след като запаля и двигателя започва да вдига температура,малко над първата голяма чертичка.Преди 3 години когато я купих имах подобен проблем,светкаше ми лампата и колата гаснеше.Тогава смених датчиците на коляновия вал и се оправи.Ще съм благодарен ако някой може да даде някаква идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяната на датчика за коляновия вал симптомите са ти били други както го описваш. Да не би да се е задръстил EGR клапана? Обърни внимание кога се случва - при празен ход; при набиране и смяна на предавката; при постоянна скорост; при високи обороти? На колко километра е автомобилчето (поне какво пише де)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен-задръстен ЕГР клапан ми свети лампата//малко двигателче/ и угасва когато си иска ,без логика,без да ми прави проблеми,,без диагностика няма да мине колагата...Колега пиши .като разбереш подробности, моляте!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...