Jump to content
Mitrovich

Японски трак дей

Recommended Posts

27 март 2010 (Събота) - Писта "Дракон" Калояново Отваряне на пистата: 9:00 Начало: 10:00 Серии по 10 минути и максимум 5 автомобила на пистата. Времената от сесиите ще се обявяват на табло своевременно. Правила за ползване (от www.dracon.bg) Правилник за учстие в мероприятия без състезателен арактер 1.Всички посетители на пистата са длъжни да изпълняват указанията на стюардите и на лицата, отговарящи за сигурността. 2.Вход на пистата 2.1.Стюардите на централния вход осъществяват контрол на потока от зрители и автомобили. 2.2.Правилата на Закона за движение по пътищата са в сила за вътрешната пътна мрежа на пистата, като ограничението на максималната скорост е 30км/ч, а на територията на паркинга е - 5км/ч. 2.3.Забранени са стартовете, дрифтът, въртенето на място на автомобила с помощта на ръчната спирачка и всякякви агресивни маневри на паркинга и вътрешната пътна мрежа на пистата. 2.4.Забранено е влизането на лица, употребили алкохол и други опиати. Същите ще бъдат принудително отстранявани от територията на съоръжението. 2.5 Забранен е престоят на автомобили на централния паркинг, през който се осъществява влизане и излизане на пистата. Същият е предназначен единствено за сервизните автомобили на писта, противопожарна кола и линейка. 2.6 Автомобилите на участниците се разполагат на предвидената за това сервизна зона. 2.7 Автомобилите, желаещи да влязат на пистата, изчакват монтирането на транспондерите, описването им и приключване на текущата сесия, на бялата лента, разположена на 3м пред входа на пистата, в колона по два автомобила, и не повече от обявеният максимум за серията ( 4 до 6 автомобила, според броя на записаните участници ) 2.8 Останалите автомобили, изчакващи реда си за влизане на трасето се нареждат съгласно указанията на стюардите, на пътя към централния паркинг. 2.9 Организаторът има право да пренарежда колите чакащи реда си с цел избягване на едновременна сесия с много бързи и много бавни автомобили. Пренареждането се прави така, че да няма ощетени участници откъм брой излизания на пистата 3.Специални правила за използване на пистата за обиколки 3.1.Не се допускат технически неизправни автомобили. 3.2.Допускането до пистата се осъществява след подписване на съответната декларация за ползване на пистата и заплащане на такса за участие. Представят се задължително документ за самоличност и шофьорска книжка. 3.3.Автомобилите се движат само по посока обратна на часовниковата стрелка. Напълно е забранено навлизането на пистата по опасен начин и без разрешение и подаден сигнал от стюарда на входа. 3.4.Забранено е обръщане на посоката на движение дори и за малко разстояние, както и движението на заден ход. 3.5.Забранено е спирането върху пистата и слизането от автомобила. Ако автомобилът спре принудително, то той трябва да бъде избутан вън от трасето от стюардите. 3.6.Пълненето с гориво и поправките на автомобилите трябва да бъдат извършвани извън пистата. 3.7.Задължително е използването на каски и колани, както за пилота, така и за пасажера до него. 3.8 Задължително е наличието на изправен укрепен пожарогасител в автомобила. 3.9 В случай на подаден червен флаг от страна на стюардите, автомобилите трябва веднага да спрат. Освен това те трябва да изпълняват последвалите указания и заповеди на стюардите. 3.10 Забранено е едновременното движение на двуколесни и четириколесни превозни средства. При обиколки на пистата максималният брой автомобили може да бъде 6, пускани през 10сек. 3.11 Забранено е изпреварването на други участъци освен на правата. Изпреварването става само и единствено при условията на точка 3.12. 3.12 При застигане на автомобил, пилотът на предния е длъжен да осигури на задния безопасното подминаване. Това се осъществява само и единствено на правата, като пилотът на предния автомобил е длъжен да сигнализира с десен мигач на задния, че е забелязан и му се предоставя предимство. Пилотът на предния автомобил е длъжен да осигури безпрепятствено приключването на маневрата преди края на правата, като ако е необходимо намаля скоростта си. Пилотът на задминаващия автомобил е длъжен да изчака правата и сигнал от предния преди да преприеме маневра. Изпреварването задължително става от лявата страна на изпреварвания. 3.13 Задължително е навременното известяване на организаторите в случай на забелязана опасност по трасето с цел прекъсване на мероприятието до отстраняването на същата. За опасност на пистата се счита аварирал автомобил във и до трасето, разляти течности (масло, охладителна течност), разместени подсигурителни уреди (гуми, конуси), наличие на всякакви предмети по трасето. 3.14 Забранено е карането на "дрифт" освен при изричното разрешение от страна на организаторите и подсигуряването на сигурността за това. При забелязано нарушение участника се отстранява от пистата. 4. Излизане от пистата 4.1 Участникът има право да напусне сесията по всяко време, като предупреди останалите за това със мигач или аварийни светлини. 4.2 Участникът е длъжен да напусне трасето при подаден червен флаг за отстраняване, или кариран за приключване насесията. 4.3 По време на предпоследната обиколка на сесията, участниците се предупреждават със жълт флаг с две черни ленти за финална обиколка. Същата е и единствената позволена за охлаждане на автомобила. 4.4 Сесията приключва, когато и всеки от автомобилите на трасето направи минимум 10 обиколки Вход 5лв. Такса участие: - 25лв при заплащане на място - 20лв. при предварително заплащане За контакти: 0898 456 822_________________

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имам финансовата възможност и аз съм там :lol:

Редактирано от addevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще присъствам

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой го организира?дано да постегна бегачката и да дойда да направя един шейкдаун преди започването на сезона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой го организира?дано да постегна бегачката и да дойда да направя един шейкдаун преди започването на сезона

Стахме двама !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да има предвидени дрифт сесии ? :) Все пак темата на събора е японски бегачки , а с какво са най известни те ?

Редактирано от Oyama

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

touge? :) предполагам че ще има и дрифт

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Организирам го аз, но това на дали има някакво значение, пък се съмнявам, че името ми ви говори нещо :) Дрифт серии се надявам да има, стига да има достатъчно мераклии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз по възможност съм там. Емо той сезона трябва да е започнал тогава май :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, няма да е започнал, тези дни стават ясни датите, но за сега за откриване се гласи втората или третата седмица на март. При всички положения няма да е последната, защото има този японски трак ден :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се опитам да дойда :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към колегата Mitrovich :

 

ЩЕ участвам, но искам малко инфо, което не открих в никой форум, къде се коментира темата ->

Според описанието ще има свободно каране на 10 минутни сесии до 5 коли едновременно.

Предполагам всички ще излизаме с транспондери, за да можем да си видим възможностите накрая :plane:

 

Цял ден ли ще е така - редуване на ентусиастите на кратки сесии или след първите няколко сесии или ще отсеете малко според времената, за да излизат сравнително еднакво бързи участници??

 

Въобще има ли някаква допълнителна идея, освен 10 мин. сесии?

Също никъде не намерих тема за официално записване и плащане... ще следя в този форум за ново инфо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към колегата Mitrovich :

 

ЩЕ участвам, но искам малко инфо, което не открих в никой форум, къде се коментира темата ->

Според описанието ще има свободно каране на 10 минутни сесии до 5 коли едновременно.

Предполагам всички ще излизаме с транспондери, за да можем да си видим възможностите накрая :)

 

Цял ден ли ще е така - редуване на ентусиастите на кратки сесии или след първите няколко сесии или ще отсеете малко според времената, за да излизат сравнително еднакво бързи участници??

 

Въобще има ли някаква допълнителна идея, освен 10 мин. сесии?

Също никъде не намерих тема за официално записване и плащане... ще следя в този форум за ново инфо!

Ще се въртят сесии на принципа на свободното каране. Ще се кара докато има желаещи. Все пак, аз лично, не очаквам някакъв огромен инерес. Каращите се съмнявам да са повече от 15-20 човека, тоест за 1 час спокоино може да се направят 2-3 сесии а за цял ден миналата година имаше хора които навъртяха по над 180 км на пистата, но свършиха накладни и т.н. Та на въпроса отсяване ще има по естествен път. Не всеки може да издържи финансово и физически да кара цял ден.

Относно заплащането, притеснява ме времето, да не се прецака, така че таксата за предварително записване ще отпадне и записването ще става на място на по малката такса (20лв.)

 

Поздрави на всички и дано се видим скоро :)

 

П.П.: Ако разгледате календара на писта "Дракон", може да намерите нещо интересно за края на август, което ще бъде анонсирано дни след Японския трак дей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към колегата Mitrovich :

 

ЩЕ участвам, но искам малко инфо, което не открих в никой форум, къде се коментира темата ->

Според описанието ще има свободно каране на 10 минутни сесии до 5 коли едновременно.

Предполагам всички ще излизаме с транспондери, за да можем да си видим възможностите накрая :)

 

Цял ден ли ще е така - редуване на ентусиастите на кратки сесии или след първите няколко сесии или ще отсеете малко според времената, за да излизат сравнително еднакво бързи участници??

 

Въобще има ли някаква допълнителна идея, освен 10 мин. сесии?

Също никъде не намерих тема за официално записване и плащане... ще следя в този форум за ново инфо!

Ще се въртят сесии на принципа на свободното каране. Времена ще се засочат о ще се обявяват на таблото. Ще се кара докато има желаещи. Все пак, аз лично, не очаквам някакъв огромен инерес. Каращите се съмнявам да са повече от 15-20 човека, тоест за 1 час спокоино може да се направят 2-3 сесии а за цял ден миналата година имаше хора които навъртяха по над 180 км на пистата, но свършиха накладни и т.н. Та на въпроса отсяване ще има по естествен път. Не всеки може да издържи финансово и физически да кара цял ден.

Относно заплащането, притеснява ме времето, да не се прецака, така че таксата за предварително записване ще отпадне и записването ще става на място на по малката такса (20лв.)

 

Поздрави на всички и дано се видим скоро :)

 

П.П.: Ако разгледате календара на писта "Дракон", може да намерите нещо интересно за края на август, което ще бъде анонсирано дни след Японския трак дей

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво стана с Japan срещата.Няма ли снимки или клипове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами след 27-ми март сигурно ще има ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами след 27-ми март сигурно ще има ...

:D мале объркал съм месеците.Дано да мога и аз да присъствам.27 взучи добре според моите планове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора и още по-добре, че условията за записване са улеснени. :tease: И аз мисля да стопя едни накладки, дано нещо не се прецака преди това. :tease: Ще агитирам още фенове, ако е споко да покараме повечко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има ли организация за тръгване от Пловдив ?И много ми се иска когато се съберем там да сме на клубове !Аз лично мисля,че към 11ч. да сме там !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има ли организация за тръгване от Пловдив ?И много ми се иска когато се съберем там да сме на клубове !Аз лично мисля,че към 11ч. да сме там !

Ако има група от Пловдив пишете от колко часа и каде да видим колко ще се саберем. Аз лично имам работа но ще гледам да се оправя на време за да дойда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега сме се разбрали 4-5 коли да се съберем в 9.30 от Лукойла на карловско шосе - 30мин кафе , зареждане с бензин и към 11ч да сме там !Колеги нека който е по рано там да се оглежда за идващите Онди за да се съберем заедно !И за нас се отнася - ако сме 1ви там !Ще има доста сериозни машини от острова на дръпнатите очички и много ми се иска НИЕ да сме най- много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок момчета незнам дали ще се оправя на време но ако немога да дойда на лук оила ще се видим на калояново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес който не дойде изпусна доста :thumbs1: на пистата дойде Audi S1 от ProSpeed.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес който не дойде изпусна доста :thumbs1: на пистата дойде Audi S1 от ProSpeed.

Съгласна съм с двете ръце :) :) ;) Ето и малко снимки http://www.snimka.bg/?album;aid=486431 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре мина срещата :cool: Без това не очаквах нещо повече, но виж можеха повечко коли да се пуснат :cold: А С1-то беше черешката жалко, че поспря малко ;D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много слабо :) :) :) Аз очаквах много повече , но ..... другия път :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече на Джапан Феста или на националната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и аз очквах да има повече коли и си мислех, че ще има повече коли който да привличат окото :P Моето внимание грабнаха Хондите и то точно една хондата, която се възроди от прахта :) Седях сигурно 15 минути пред нея и не можех да повярвам че изглежда така, колата на живо надминава всички очаквания с една дума УНИКАТ - и до колкто забелязах се движеше най-добре по пистата. За аудито беше един път ама явно до сега е участвало в състезания с до 2 обиколки, щот третата му доиде в повече :) Направи ми впечатление че състезателните коли които не дойдоха на самоход не издържаха, а обикновенните коли си даваха добри времена и си тръгнаха читави :PП.П. Само не разбрах за кво бяха докарали митсубишито и супрата да покажат, че имат коли ли :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито е нечовешка машина :):P Сега вече ме хвана яд че нямаше как да дойда (ред финансови причини).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

охооо Тошко с ае86-цата с с2000 двигател е бил.... да му се не знае, яд ме е че не успях да дойда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не познавам почти никои от клуба, защото до сега нямах време да ходя по седмичните (Сряда ми беше неудобно), но ми направи впечатление че хондите преоблаваха и бяха с най-добро представяне :) А относно аудито беше много добра машина, но много бързо изгърмя аз си тръгнах малко след това (След като лансера и субарото се дръпнаха) но ми казаха, че са го видели отново да върти обиколки :P Явно е било малък проблема :)

Редактирано от ArowanA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и аз очквах да има повече коли и си мислех, че ще има повече коли който да привличат окото :P Моето внимание грабнаха Хондите и то точно една хондата, която се възроди от прахта :) Седях сигурно 15 минути пред нея и не можех да повярвам че изглежда така, колата на живо надминава всички очаквания с една дума УНИКАТ - и до колкто забелязах се движеше най-добре по пистата. За аудито беше един път ама явно до сега е участвало в състезания с до 2 обиколки, щот третата му доиде в повече :) Направи ми впечатление че състезателните коли които не дойдоха на самоход не издържаха, а обикновенните коли си даваха добри времена и си тръгнаха читави :PП.П. Само не разбрах за кво бяха докарали митсубишито и супрата да покажат, че имат коли ли :?

Благодаря колега за хубавите думи , но тази машина-черен Сивик със Смолянска регистрация е на Жена ми (plushen gad)!И наистина се държа прекрасно на пистата със стоково окачване -в много лошо съсътояние, с гуми що годе задоволителни и въпреки това НАЙ-ДОБРА ОБИКОЛКА ---- 1:06:08 .Тошко с ае86-цата с с2000 двигател даде - 0:59 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей супер е било както и си знаех ама много ми идва 2 поредни уикенда да пътувам Варна-Калояново :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много съм изненадан от слабото присъствие на нашия Клуб и Тойота клуба...

Условията и деня бяха чудесни за аматьори като мен да си пробваме колите на пистата, а не по сфетофарите.

И аз добре си покарах 40-на обиколки, без поражения по колата. :plane:

Нека официално поздравя и Iceman и Ianev, че си изкарахме супер яко и карахме докато пресушим резервоарите и че тримата записахме нелоши обиколки в рамките на 66-67сек. (имам предвид, че имаше и по-бавни от нас и не сме се срамили) ;)

 

Надявам се другия уикенд повече хора да дойдат да си начешат крастата където му е мястото! ;)

Редактирано от Чавдар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...