Данаил Коев 18 #1 Публикувано 10 Февруари, 2010 Здравейте, колеги!След удар, радиаторът на англичанката сълзи. С около капка на час. Дайте идеи какво да правя. Къде могат да го стегнат? Каква пара горе долу струва?Четох, че имало навремето някакви 'стружки' или нещо такова, които се сипвали в антифриза...Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #2 Отговорено 10 Февруари, 2010 ...откъде точно сълзи ако е откъм пластмасовата част има вероятност да се увеличи на моята имаше леко сълзене чак не можех да забележа мислех че е от металната част,но за около месец стигна 5 см. цепнатина.Нов радиатор е около 110 лева всяко друго решение ще е временно !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данаил Коев 18 #3 Отговорено 10 Февруари, 2010 От металната част е.Сервиз в югоизточната част на София? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prisoner 2 #4 Отговорено 10 Февруари, 2010 Във всеки магазин които продават автоаксесоари има (Препарат за спиране на теч в охладителната система) струва не повече от 10лв.аз имах по серюзен проблем от теб взех си такава течност и вече година няма проблеми.Ако намериш наи добре (STOP LEAKAGE) това е стар препарат и е наи хубавия по принцип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #5 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Здравей преди 1 година сипах на старата ми кола едно препаратче защото имах дупка на радиатора и течеше сравнително много за 1 седмица доливах 1 литър вода. Добавката я зех от лукойл за 11 лева , но не помня как се казваше.Шишенцето е около 100мл синьо с червен надпис. По разни форуми бях чел, че много го хвалят и се оказа напълно вярно. Решението може да е временно но може да изкара и 5 години !!! Все пак пробвай първо с 11 лева после със 110 Освен ако не ти пречи нулата на втората цифра.А за руския пясък или "стужките" преди тва 2 пъти спипвах и никав ефект.Ако изтраеш до утре, като мина през лукойл ще видя как точно се казваше и ще пиша в темата !!!EDIT >>>Намерих я в нета http://www.carcare-online.com/images/radweld.jpgТова е.Само да те посаветвам сипи полувината и карай минимум 15-20 мин за да запуши, ако не стане сипи и втората полувина. Редактирано 10 Февруари, 2010 от Tonchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #6 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Да не е това: Това ми препоръча един приятел.. Цената пак му е около 11 лв. П.П. Извинявам се колегата си е редактирал поста.. !!! Редактирано 10 Февруари, 2010 от eddy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #7 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Ако държите на колата си не сипвайте подобни помии в нея...просто си купи нов радиатор!!!! Редактирано 10 Февруари, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #8 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Точно аз останах много доволен. Сипах полувината на Jeep Cherokee с 8 литра охладителна система и стабилен теч в радиатора свърши страхотна работа. И вече поне година (може и повече) няма никви проблеми !!!@едмундо Всички държим на колите си !!! Въпроса е кой колко пари може и иска да извади Със заплата 600 ти какво би избрал ? 110 лева тоя месец за радиатор който има голяма вероятност да оправиш с 10% от тези пари.примерно 400 лева за нови гуми при положение, че можеш да караш със старите още един сезон.Ако имам пари само в оторизирани сервизи и няма и да питам по форуми Ама кризата ме учи да си оправям колата сам Редактирано 10 Февруари, 2010 от Tonchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #9 Отговорено 10 Февруари, 2010 А ти би ли избрал дооста по-скъпи последващи ремонти??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #10 Отговорено 10 Февруари, 2010 Еми сигурно имаш право, аз от собствен опит съм видял добрата страна на добавката, но това все пак е от 1 опит !!!.Кажи ни какво може да се повреди от нея ? Чувал съм, че можело да ти се прецака водната помпа, но просто не знам как това ще стане при положение, че тя се върти непрекъснато и ако следваш инструкцията да караш колата 15-20 мин и да я сипеш на загрял двигател слузта ще залепне по други, части но не и по водната помпа. Също така съм чувал, че може да ти запуши парното, но от 125 мл не виждам как ще се запуши отвор Ф20-25 примерноНо естествено тва си е лично мое мнение и ще се радвам ако кажеш и твоето !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 10 Февруари, 2010 двигател слузта ще залепне по други, части но не и по водната помпа. Също така съм чувал, че може да ти запуши парното, но от 125 мл не виждам как ще се запуши отвор Ф20-25 примерноФ 20 Ф25 е маркуча а "клетките" на радиатора на парното и водния колко са ? ДА не говорим че съм свалял и кратуна със запушени канали от какво незнам ама запушени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 10 Февруари, 2010 икономията е майка на мизерията макар и аз да съм сипвал такива боклуци този път съм напълно съгласен с колегата едмундо-най-добре да не се сиват такива пумий. радиатора ти не е ли меден/бронзов/? ако е така спокойно могат да ти го калайдисат.п.с.- от стружките само ще те боли глава, запушват всичко друго, само не и дупките по радиатора. ако ще наливаш нещо, поне да е скъпо. аз слагах на вюрт/15тина лева/ движи се течно в охл система, и при допир свъздух/като излезе през дупката / става твърдо като поксипол. от него бая файда има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #13 Отговорено 10 Февруари, 2010 +1 за нов радиатор,тези добавки са колкото да се продават и както има една поговорка"не съм толкова богат да си купя нещо евтино"е много вярна!пп.колега Тончев,като работиш за 600лв. на месец ще заделиш половината пари единия месец и на следващия ще си купиш нов радиатор,да не говорим че има и 2-ра употреба за по 60-70лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #14 Отговорено 10 Февруари, 2010 От тия добавки за радиатори, смениха сумати неща по Аудито на баща ми ... повече не искам да чуя за тях.Запушиха всичко ,но не и теча.Съветвам те да търсиш друг вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 10 Февруари, 2010 Течните ги хвалят, сухите запушват и каквото не трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #16 Отговорено 10 Февруари, 2010 Като работех като студент в тандер(към бул имс сервиза) радиаторите ги лепяхме с течен метал но е добре там където е дупката да се сплеска ако е възможно но ако е на лошо място може и така да се пробва. Ако е тръбичка се сплесква и надрасква и после се слага течния метал като радиатора се обърша няколко пъти така че течния метал да не се стече преди да засъхне но без сваляне сигурно пак може да се измисли. Ако тече от сглобката на пластмасата с радиатора се разглобя(не е много лесно) маже се с силикон за гарнитури и се стяга отново с голям "клещи" ако е спукана пластмасата се лепи с голям мощен поялник защото тази пластмаса се разтапя при около 600 градуса и като се "шие" се натиска с нещо при всеки шев че да стане плътно и да не остават пори през които да излиза вода и накрая ги пълнихме с вода и ги надувахме с въздух на 1 атмосфера за проба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #17 Отговорено 11 Февруари, 2010 Малее като слушам с тоя поялник какво сте правили се радвам, че не опитвах разни временни решения, а си смених радиатора. Моят беше спукан в пластмасовата част горе под големия маркуч. Не правете компромиси с качеството на новия радиатор - Нисенс изглеждат като разумното решение (аз сложих такъв), но струват не 110, а 150лв за Сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #18 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) И не само с поялник а и с пистолет за горещ въздух. Имаше не малко случай на лепена броня която е ударена пак там и не се пука по шева а до него ако е на правено добре има голям шанс да нямаш проблеми но настина най добре си е нов особено на тия коли на по 10-20 години а и предвид какви могат да са последиците... А и ако се направи здраво както трябва тръбичката дето се сплесква не работи и радиатора охлажда по зле. Не се сещам човек да се е връщал за протекъл радиатор след ремонт но това не значи че не може да стане и не е протичал на някой.Един съвет ако ударите кола с каско взимайте си парите и бягайте далеч забравете за доверени сервизи, не си струва риска. Редактирано 11 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #19 Отговорено 11 Февруари, 2010 На скоро сипах на едно ситроенче подобна добавка.Ефект беше двустранен:1)Течовете намаляха2)Купих си нова гарнитура за главата+термостат+водна помпа++...Колата беше като гейзер направо,след като прегря по незнайни причи.Сипах въпросната добавка като трънах към търново.На връщане едвам се прибрах....Вземайте новите радиатори и не се занимавайте с тия боклуци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #20 Отговорено 11 Февруари, 2010 Точно същото се случи и на Аудито ... никога повече такава добавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki1 2 #21 Отговорено 11 Февруари, 2010 Не слагайте добавки за запушване на течове!! На мен ми сълзеше водната помпа и пробвах една добавка-задръсти всичко,за малко да прегрее-карам си аз и всичко нормално,по едно време съвсем случайно погледнах стрелката на водата и щях да получа удар.От там в сервиза-нова водна помпа,нов антифриз,обезвъздушаване,почистване на системата-200 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #22 Отговорено 12 Февруари, 2010 Още един глас за нов радиатор .Патил съм си от добавки не само за радиатор а и за масло и повече няма да повторя никога .Както се отнасяш към колата така и тя ще се отнася с теб . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #23 Отговорено 13 Февруари, 2010 (Редактирано) или нов радиатор или тоя го карай така докадето изкара но никакви добавки. Редактирано 13 Февруари, 2010 от xxx84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
иванчо 0 #24 Отговорено 13 Февруари, 2010 Има една добавка на Валволин е много качествена на две Хонди съм слагал и две години са без никакъв проблем. Препоръчвам ти я,има я по магазините за авточасти, виждал съм я и по бензиностанциите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peroludiarom 1 #25 Отговорено 9 Ноември, 2010 Момци, брат ми си сложи такава добавка и след около 200км отиде на ремонт на глава от прегряване.. Добавката запушила някакви отвори към блока и отиде на 300-400лв ремонт.. Аз лично не смея да слагам такива добавки от тогава.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове