Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Прехода е София-Бургас.

Не е на круиз.. Неработи и скоро ще я карам на диагностика....

Също така ми изписа на компютара check level engine oil. Като я изгася и запаля се маха атеншъна, правя 20-30 км и пак изпищява.

Оставих я един ден, извадих щеката маслото си беше в идеално положение, точно посредата. Да долея ли 100 грама масалце или ... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при 140 разхода е около 7,2. Това с 3-ма в колата и малко багаж. Но круиза прави осезаема разлика.

Ще пътувам евентуално уикенда, ще засека и ще кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги 7.2 трябва да е много ненормално каране само газ и спирачка. Според мен 140 с климатик разходът каквото и да става не трябва да е над 6/100. На прибиране миналият месец си правих експеримент и Словения - Хърватска и Сърбия до София - 750 км магистрала (и 80 км извънградско)  през цялото време на автопилот закован на 135 с климатик се прибрах на 4/100 ... да теренът е по-лек от наш'та магистрала ... но 7.2 е доста доста висок разход 

 

 
20150509_221006.jpg
 
 

@istarus - на сивика маслото му се мери в топло състояние :) загряваш колата до 90 градуса , гасиш - чакаш 2-3 минути да се стече и тогава мериш.  След 1 ден не е правилно.

 

Пише го в книжката ето цитата ...

 

222.jpg

Редактирано от kokalbokal
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега говорех, че това е разхода на моята. Тя е бензин и трудно качва разхода пи магистрала над 7 освен ако не включа климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops:  не съм обърнал внимание, че си бензин ... понеже колегите обсъждаха дизела :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми няма. Просто ми беше странно моята бензинка да харчи, като дизел.

Само едно въпросче:

При ниски обороти (под 2500 за бензина) усещате ли понякога леко трепване (замисляне) когато натиснете повечко газта пред да започне да ускорява плавно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Постоянно пътува Бс-Сф и обратно. Зависи много от страничните фактори, като време, вятър, климатик, хора, багаж и др. Зимата, при скорст 140 на круиз ми даваше, мисля 6.8. Даже питах тук, дали не е много. Миналата седмица, при идеално време, почти без климатик, 6.1. По борд показа 5.8, но по метода пълно-празно винаги ме лъже 300 мл.;).

За маслото, най вероятно е достигнало средата, между двете дупки на щеката, и при високите обороти индикира чека. Аз сменям маслото на 10 000 км и винаги около 5000 светва. Доливам 600-700мл и до следващата смяна няма проблеми.

Колата е сивик 2.2 дизел.

Редактирано от Legal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, тази събота пробвах с 140 км/ч на магистрала. За изминати 40 км с климатик без багаж и без други хора , показа на борд  5,3 л. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оправих проблема с маслото, за което ви благодаря.

 

Ямбол- София климатик и 3ма човека 6,5  с около 130 км\ч. Както и да карам и сам да съм и с климатик и без  под 5.7 не мога да я докарам.

 

 

П.С Забелязах, че  като карам и на дисплея съм дал да ми показва моментния разход и изключа от скорост ми  пълни разхода догоре, а оборотомера си е в норма  и двигателя не се форсира ???

Редактирано от istarus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С Забелязах, че  като карам и на дисплея съм дал да ми показва моментния разход и изключа от скорост ми  пълни разхода догоре, а оборотомера си е в норма  и двигателя не се форсира ???

И при мен е така, обяснявам си го с това че компютъра на изключена скорост не затваря дюзите (което би се случило ако се кара на скорост без газ) и моментния разход отива на "безкрайност". Не знам дали съм прав, но това си мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз да се включа в статистиката.

София -> Варна през Шумен. 460 км от които поне 20 градско и климатик на места. Разход по борд 7. По колонка над 7 и половина. Да си призная по магистралата карах бързо, като средната скорост беше около максималната разрешена.

Разхода е поносим, но защо такава разлика между борд и реално?

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък ходих до морето -> 

 

До пловдив порой и силен вятър, от пловдив пек и силен вятър - цялото на климатик с тежки 18ки и големи фланци. Отклонението на бордовия е 10%, колкото по-добра нафтата толкова по-малко е отклонението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Отклонението на бордовия е 10%, колкото по-добра нафтата толкова по-малко е отклонението.

 

:thumbs1: В Словения , Хърватска 0.2/100  зареждах на OMW , PETROL и INA . В  Македония LUKOIL  0.3/100 . В България SHELL и LUKOIL  0.4 до 0.7 . Другият месец ще пътувам до Чехия и Германия и пак ще си вадя статистика .

 

Разбира се засичам пълно - пълно при изразходени поне 40-41 литра за максимална достоверност. Винаги зареждам първо щракване - броя до 10 и след това до второто щракване ... не си играя да тъпча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

отскоро съм собственик на Сивик 2.2 .... за което съм много щастлив но .....извинявам се ако се повтарям, но вече очи не ми останаха на чета .... появи ми се някаква засечка явно... зареждам, а индикатора стои пак на резерва, как се оправя , защото адски дразни, не съм я карал на майстор все още дали е поплавъка или датчик ( не съм я отварял да погледна под седалките, какво е положението ) .... или нещо съвсем различно... исках 1во да се допитам до вас ... някой да е имал същият проблем ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, днес капарирах една хонда сивик 2.2 и утре я плащам. Интересува ме какво включва Limited edition. Пише на колата, но не намирам никаква информация. Колега по напред в темата беше писал нивата на оборудване, но не пише нищо за limited edition. Колата е с 17ки, нчма навигация и панорамен таван, значи не е екзекютив. Има всички бутони по волана, няма подгрев на седалките. И още един въпрос-всички ли имат хладилна жабка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, днес капарирах една хонда сивик 2.2 и утре я плащам. Интересува ме какво включва Limited edition. Пише на колата, но не намирам никаква информация. Колега по напред в темата беше писал нивата на оборудване, но не пише нищо за limited edition. Колата е с 17ки, нчма навигация и панорамен таван, значи не е екзекютив. Има всички бутони по волана, няма подгрев на седалките. И още един въпрос-всички ли имат хладилна жабка?

Ако колата има климатик трябва да има хладилна жабка. Това е реално вентил, които се отваря и част от въздуха за купето влиза в жабката. За нивата оборудване не съм запознат. Част от екстрите може да са доплатени отделно.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, днес капарирах една хонда сивик 2.2 и утре я плащам. Интересува ме какво включва Limited edition. Пише на колата, но не намирам никаква информация. Колега по напред в темата беше писал нивата на оборудване, но не пише нищо за limited edition. 

Здравей колега!

По мои наблюдения Limited edition е кола с производство 2011 година , разликата до колкото се сещам е в джантите и също така лайсните на праговете са с надпис Civic. 

Така ли е при твоята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега когато захладня имам едно въпросче за това как си пускате парното.

Аз моето го пускам като натисна стрелката нагоре за силата на въздушната струя. Проблем ми е, независимо как е било изключено парното преди това (на макс, на мин или средно положение), с пускането се включва и AirCon-а, при което за да го спра трябва да натисна A/C-то. По този начин се получава едно ненужно товарене (понякога дори за секунди) на компресори и механики свързани с климатика.

Въпроса ми е има ли начин да си пускам парното само на духалки, без да ангажирам климатика?

Може и да е нещо елементарно, но не съм си играл да тествам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега когато захладня имам едно въпросче за това как си пускате парното.

Аз моето го пускам като натисна стрелката нагоре за силата на въздушната струя. Проблем ми е, независимо как е било изключено парното преди това (на макс, на мин или средно положение), с пускането се включва и AirCon-а, при което за да го спра трябва да натисна A/C-то. По този начин се получава едно ненужно товарене (понякога дори за секунди) на компресори и механики свързани с климатика.

Въпроса ми е има ли начин да си пускам парното само на духалки, без да ангажирам климатика?

Може и да е нещо елементарно, но не съм си играл да тествам...

Аз попринцип поради тази причина никога не натискам ''OFF'' бутона на системата, защото при пускането и следващия път (квото и да правиш, който и бутон да натиснеш), се пуска и А/Ц-то автоматично както и ти описваш. Просто като гасиш колата не спирай системата с ''OFF'' бутона, само намали силата на въздушната струя на минимум. Би трябвало при следващото запалване на колата, настройките на системата да са същите както си ги оставил, и А/Ц-то няма да се пусне. Поне при мен е така. Ако някой има други съвети, да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не ти се включва AC при позиция само на предното стъкло? При много коли е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да го оставям на минимална степен може и да реши проблема, но не ми допада идеята вентилаторите да работят нон стоп.

 

А иначе може и това да е, което dindin загатва. Винаги си държа духалките на позиция стъкло и крака.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вие карате екзекютив, при вас може да е различно.

За моята кола ( с климатик) съм установила, че auto и бутона за разскрежаване стартират и климатика.

Държа я на духалка стъкло-крака, поставена t и избор на сила на вентилатор, обикновено 1-2. Когато е влажно, сутрин пускам разскрежаването за минути и после го изключвам, помни си последните настройки.

Ако не искате постоянно работещ вентилатор има бутон off, но при него след отказ тръгва на auto.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека разговаряме на ти :) Веси, така както си го описала, честно казано не откривам разлика между работата при теб и моя EX. И както излиза май няма опция да си спирам парното от OFF бутончето и после да го пускам (нагласен на стъкло-крака) без да се активира и климатика. Хммм...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека разговаряме на ти :) Веси, така както си го описала, честно казано не откривам разлика между работата при теб и моя EX. И както излиза май няма опция да си спирам парното от OFF бутончето и после да го пускам (нагласен на стъкло-крака) без да се активира и климатика. Хммм...

Ако натиснеш "Mode" бутона не става ли - при изключено парно това? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С mode, върти през различните режими на духане, а аз не искам да го променям, както си е нагласено искам направо да го пусна до духа без да пуска климата. Трябва да го променя да духа през централните и да го тествам дали ще ангажира климатика при пускане. Но това няма да ми реши проблема, искам да си седи на горно и долно положение. ... :)

Ще живея с това в крайна сметка, интересно ми беше дали някой му е намерил чалъма, ако има такъв.

Благодаря на всички за мненаията, достатъчно внимание обърнахме на парното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налага ми се да сменям чистачки, но съм се насочил само към замяна на самите перата и т.к. за момента не успях да намеря пера дълги 68 см. (за шофьорската чистачка) се ориентирам да си поръчам от вън. Добре обаче докато разглеждах видях че се предлагат пера с различна ширина - 6, 6,5, 8 мм.

Някой знае ли на сивиците (8 ген) колко са широки? Или ако някой си е сменял старите с нови и е захвърлил някъде оригиналните чистачки да издърпа перото и да го измери, ще бъда много благодарен. За момента не искам да издърпвам мойте, за да не ги прецакам нещо, преди да имам заместителите.

 

Прилагам и примерна снимка за да се ориентирате за каква ширина говоря (въпреки че на сминката е показана цяла чистачка) - http://www.golfmk6.com/forums/attachment.php?attachmentid=14851&d=1322616572

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налага ми се да сменям чистачки, но съм се насочил само към замяна на самите перата и т.к. за момента не успях да намеря пера дълги 68 см. (за шофьорската чистачка) се ориентирам да си поръчам от вън. Добре обаче докато разглеждах видях че се предлагат пера с различна ширина - 6, 6,5, 8 мм.

Някой знае ли на сивиците (8 ген) колко са широки? Или ако някой си е сменял старите с нови и е захвърлил някъде оригиналните чистачки да издърпа перото и да го измери, ще бъда много благодарен. За момента не искам да издърпвам мойте, за да не ги прецакам нещо, преди да имам заместителите.

 

Прилагам и примерна снимка за да се ориентирате за каква ширина говоря (въпреки че на сминката е показана цяла чистачка) - http://www.golfmk6.com/forums/attachment.php?attachmentid=14851&d=1322616572

Колко горе долу излиза като цена с доставката ? Моите ги смених с бош и съм доволен, мога тях да ти премеря по-късно ако искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената зависи и от тази ширина на перото. Ти имаш предвид да ми измериш новите ти БОШ или оригиналните, които си сменил. Понеже имам съмнения, че е възможно да има разминаване в перата от двата модела.

Ще премеря мойте (старите пера) weekend-а, че сега не остава време да се занимавам, и ще пиша във форума, поне да го има някъде като информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите ги изхвърлих, бошовите мога да ти премеря.

Недей, не се занимавай. Благодаря ти все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измервам тези, но са различни от вашата снимка.

Опитвах на тях да сменям пера, леко разпарчетосах пасажерската.

Не успях, гуменото перо има Т образен профил; по-тясната част за тези е 6 мм, а по-широката горна е 9 мм.

Прикачам снимки.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодря Веси! Снимката от линка, който бях постнал по-горе беше примерна, изобщо не е от хонда.Аз като разглеждах обявите чак 9 мм не видях да се предлага, но няма да се очудя и 9 да е. Ше се опитам да измеря и мойте weekend-а, но ако тръгнат да се късат няма да ги насилвам, че не знам кога ще пристигнат другите :) В най-лошия случай поръчвам 8 мм пък все ще ги напъхам :)

Благодаря отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, днес ходих да гледам тази> http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446792373103572&slink=b9wyus

Избора ми е ограничен защото искам само 3 врати. Тази е с ниска цена защото е на канче. Няма детайл който да не е със забележка. 
Стъкления таван и навигацията не са ми по вкуса, но това което ме резервира е махнатия ДПФ и сложена тръба на негово място. Съответно колата веднага плюе грешка ДПФ. Какво може да се направи ?
Износването по колата е правопропорционално с по-ниската цена. 
Друго не ме спира за тази кола.

5 врати изобщо не гледам а ще отида на друга марка/модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8мм няма как, ако са фабрични; казах 6 - 9мм Т, но по средата има нещо, което фиксира металните ламели по дължината на чистачките. Проблемът при тези бе, че няма "тапа" като накрай; опитвайки се да измъкна перото наруших фиксирането в края, на перото и ламелите.

Сега съм с Bosch aerotwin A392S, за 77 лв. и съм по- доволна от тези- фабричните от Бултрако или поръчка.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях решил че ще си взимам оригиналния комплект, но като се загледах тези с които я купух са бош аеротуин и ще взема пак същите,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената зависи и от тази ширина на перото. Ти имаш предвид да ми измериш новите ти БОШ или оригиналните, които си сменил. Понеже имам съмнения, че е възможно да има разминаване в перата от двата модела.

Ще премеря мойте (старите пера) weekend-а, че сега не остава време да се занимавам, и ще пиша във форума, поне да го има някъде като информация.

 

Днес си купих силиконови пера и замерих старите, да остане за поколенията, ако на някой му се наложи или търси инфо :)

Оригиналното перо е в дясно на снимката, а новите "универсални" в ляво. Въпреки "нихилистичната" си визия се захваната доста добре за рамената. В комплекта има пластмасов водач, оригиналните са с две метални ленти, който реално ги държи.

Самата смяна е елементарна, старите излязоха а новите влязоха доста лесно и изобщо не са създавали неудобства. Остава и да чистят хубаво.

За парите си, дори и само зимата да издържат ще бъде перфектно.

Дължините на самите пера са:

шофьорска чистачки - 67 см.

пасажерска чистачка - 57 см.

 

post-32703-0-78266100-1448300976_thumb.jpg

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението е ...

Сигурен ли сте, че това ще работи, напишете отзив, моля.

Въпрос. Как измъкнахте перото с двете ламели? Иска си сила да огънеш конструкцията, да?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...