Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

+1 Honda Civic 2.2 diesel 2007г екзекутив без навигация  :punk: :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брейй, увеличават се стабилно 8-ците, супер! От последното ми засичане, ако не греша някъде в преброяването, работите стоят така:uebstar - 78,revenue - 79,Emo877 - 80,belamondo1 - 81,marin_yosifov - 82,isimeonov - 83,SpookyBS - 84,Ирена - 85,Със сигурност има и колеги с нови придобивки, писали в темата за Техничски въпроси, но не и преброили се тук (може и да пропускам някой).purshingkindisctx

BorisHristovАко се впишат скоро ще догоним стотака ;).Поздрави и безаварийна на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте маняци на 8-ма генерация ;-)  Време беше и аз да се похваля с Хондичката ми 2.2 i-ctdi, 2006 (без дпф) спорт изпълнение, черна на цвят. Купих я юли месец 2014. Вече изминах 15.000 км. Изключително доволен съм от мотора! Невероятно еластичен и пъргав мотор! Много икономичен! Определено е един от най-приятните дизели които съм карал, а съм се возил на доста :-) До колкото и се запознах по форумите, лесно може да бъде ремапнат до към 190 коня! 

Смених консумативи наскоро в Бултрако. 309 лв ми излезна смяната на масло и филтър, въздушен филтър, филтър купе плюс пълен преглед на цялата кола! Също искам да споделя, че съм много доволен от момчетата в Юби Ко! При тях си смених спирачна течност и масло на скоростите. Смятам занапред колата да я подържам при тях!

За съжеление, имам и няколко проблема и забележки. 

 

Първо: имам проблем с изпускателният колектор - спукан е (мирис на изгорели газове в купето, много често срещан проблем при сивика и акорда). Хонда е удължила гаранцията до 7 години или 125.000 км (което първо настъпи) за този проблем. Ако някой от вас случайно се е сблъскал с тази мъка, а и също така разполага с пълна сервизна история на колата си, би могъл да се опита да изиска смяна на колектора под тази гаранция в Бултрако! Иначе цена около 300 паунда в Е-bay за колектора (нов) и още 240лв за смяна в Юби Ко. Доста пара! Много хора ме посъветваха да не го заварявам!!!

 

Второ: Тропа ми курмилната рейка, също често срещан проблем. Разбрах, че я рециклират за 500 лв в Бултрако. Някой ако може да сподели и къде другаде мога да я рециклирам?Или съвет какво/как? 

 

Трето: Возията на тази кола е ужасна! Верно много е стабилна, няма клатушкане etc. ама как тропа, скача - имам чувството, че се возя в картинг. Някой от вас сменял ли е амортисьори? Вие как определяте комфорта на возене? Четох в civinfo.com, че най-доброто решение е да се монтират афтер маркет амортисьори на марката: Meister R. Това било изключителното решенеие за подобряването на возията! Карам я в момента с гуми: 205/55/16, лятото съм с: 225/45/17. С 17-ките определено вози още по твърдо.

 

Отделно 8 серия има няколко още добре познати на публиката често срещани проблеми: съединител - приплъзва/превърта; лак/боя - бели се, слабо покритие, страничните огледала не се прибират (проблема е сравнително лесно решим), проблем с намирането на радиостанциите (слаб обхват) и др.

 

Доста от ремонтите, скъпичко ще ми дойдат!

 

И така.... :-) 

 

ps.http://www.civinfo.com/

http://www.coxmotorparts.co.uk/

http://www.all4honda.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката е проблемна при всички - аз рециклирах в техническия университет и нямам ядове . Амортисьори сложих Sachs отпред и Monroe отзад ... ами една идея вози по-меко, но пак е твърдо. Аз съм и зиме и лете със 17ките и си ме друса яко. Просто ми се струва проектирана за хубав европейски път , а не е да поема ударите от дупките по нашите улици  :punch:

Редактирано от kokalbokal
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъква цена да споделиш за рециклирането на кормилната рейка в ТУ? С 16-ки ще се возиш още една идея по-меко ;-) Те англичаните масово се оплакват от возията на този модел. В Англия пътищата са мисля сравнително ОК! :-)

Редактирано от Zlatozator
Моля, не цитирайте предходни постове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
...

Второ: Тропа ми курмилната рейка, също често срещан проблем. Разбрах, че я рециклират за 500 лв в Бултрако. Някой ако може да сподели и къде другаде мога да я рециклирам?Или съвет какво/как? 

 

Трето: Возията на тази кола е ужасна! Верно много е стабилна, няма клатушкане etc. ама как тропа, скача - имам чувството, че се возя в картинг. Някой от вас сменял ли е амортисьори? Вие как определяте комфорта на возене? Четох в civinfo.com, че най-доброто решение е да се монтират афтер маркет амортисьори на марката: Meister R. Това било изключителното решенеие за подобряването на возията! Карам я в момента с гуми: 205/55/16, лятото съм с: 225/45/17. С 17-ките определено вози още по твърдо...

Здравей,

Аз също рециклирах кормилната рейка, но в Бултрако Варна, но там ми я направиха за 350лв. Рециклирали ги в някаква пловдивска фирма, която била оторизирана за това (поне така казаха). Колата стоя при тях 3 дни, защото изпращат рейката в Пловдив, правят я там и им я връщат, и монтират. Ако някой знае коя е тази фирма и каже, може направо там да отидеш, може би и по-евтино ще ти излезе.

А за окачването колегата marto сложи на неговата жълто Koni и беше много доволен от към возия и стабилност. Има и още един колега, но от друг форум, който също е с такова окачване, и той е много доволен. Мисля, че Руди 96 бяха представители на Koni и цените им май са добри.

Успех с подобренията и отстраняване на кусурите :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, ще преслушам Руди 96 за ценички :-) 

Редактирано от Zlatozator
Колега, преслушайте и правилата, че предходен пост е забранено да се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

                 Здравейте,колеги!Тия дни мисля да сменя горивния филтър.Някакви съвети  )  карам 8 серия 2.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги ! От седмица съм горд собственик на Хонда Сивик 2.2 EX.Изключителна кола доставя ми изключително удоволствие прочетох по-голямата част от темите за колата и ми бяха доста полезни.Ще се радвам да обменяме по някоя друга приказка за този космически кораб :) След някой друг ден ще кача и снимки стига да приключат тези снеговалежи 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,  поемай само по хубави пътища с нея! Очаквам с нетърпение снимки да видя красавицата, тъй като и аз имам същата - 2,2 Екз.

А сега, тъй като и аз съм още боса и неука за този модел ( а и блондинка)  :tooth::P  , искам да попитам  на таблото от дясната страна до километража пише ECO ( това ми е ясно - икономичност), но от ляво пише REV. Ей това някой ще ми каже ли за какво е ?  :|  :angel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

REV - Revolutions, запълват се когато се покачат оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

REV - Revolutions, запълват се когато се покачат оборотите

:bow:  :thumbs1:  благодаря за отговора. И  аз се разрових и прочетох това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!!:) Незнам дали това е правилното място за този въпрос но още съм нов и се уча , може ли някой да ми препоръча къде да отида да ми затъмнят стъклата на сивикчето в София мерси предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в шарки фолио искат 135 лева за Сивика ,иначе аз съм затъмнявъл на Lancer в Булфолио и беше 190 лева ,много добре работиха момчетата и не разглабят корите за да сложат фолиото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз си затъмних задното стъкло и задните врати с 3М фолио за 160лв във В.Търново. Стана кукла!  :punk:  :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

на някой налагало ли му се е да подменя фолиото на страничната греда на предната врата. Преди няколко дни след една едно парченце се отлепи и в момента малко ме дразни. До колкото виждам всички греди са с някакво черно фолио, много финно. Ще ми е от помощ ако някой сподели дали е правил нещо такова и с какво фолио, така че да се доближава до оригиналното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и аз ще мина през булфолио, допадна ми сайта им

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой тук да му се е "раздрънквала" (не знам как да го кажа по друг начин) пласмасата пред самия километраж - това бяло нещо като стъкло, което много обичат да ни мият по автомивките :)? Явно има някакъв луфт между пластмасите и започва да дрънка особено на павета. Днес ще отида до Ю би кю за да проверя какво могат да направят, защото е убийствено дразнещо...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой тук да му се е "раздрънквала" (не знам как да го кажа по друг начин) пласмасата пред самия километраж - това бяло нещо като стъкло, което много обичат да ни мият по автомивките :)? Явно има някакъв луфт между пластмасите и започва да дрънка особено на павета. Днес ще отида до Ю би кю за да проверя какво могат да направят, защото е убийствено дразнещо...

 

Моята си скърца отпред таблото при усукване на купето. Това се получава при потегляне или преминаване през неравномерен път. На павета скърца кората на едната задна врата. Като усиля баса и се чува дрънчене. За малко да забравя. Като смяням скорости скърца и пластмасовия обръч около лоста. Въобще музика от всякъде :D

 

Юбико занимават ли се с такива неща? Колко излиза смяната на масло, горивен филтър, въздушни филтри там и масло на трансмисия, че след 10 хиляди километра мисля да го правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На някой тук да му се е "раздрънквала" (не знам как да го кажа по друг начин) пласмасата пред самия километраж - това бяло нещо като стъкло, което много обичат да ни мият по автомивките :)? Явно има някакъв луфт между пластмасите и започва да дрънка особено на павета. Днес ще отида до Ю би кю за да проверя какво могат да направят, защото е убийствено дразнещо...

 

Моята си скърца отпред таблото при усукване на купето. Това се получава при потегляне или преминаване през неравномерен път. На павета скърца кората на едната задна врата. Като усиля баса и се чува дрънчене. За малко да забравя. Като смяням скорости скърца и пластмасовия обръч около лоста. Въобще музика от всякъде :D

 

Юбико занимават ли се с такива неща? Колко излиза смяната на масло, горивен филтър, въздушни филтри там и масло на трансмисия, че след 10 хиляди километра мисля да го правя?

 

Ами казаха, че ще погледнат какво могат да направят по въпроса. Обясниха ми, че цялото табло е на щипки и тук-таме на болтове. Така или иначе това нещо ще го оправям малко по - късничко.Колкото до смяната на масла и т.н - нямам идея. Със сигурност мисля, че могат да ти го направят, но за пари - звънни им. Аз сменях при тях течност на спирачки и масло на скоростите(мисля... вече не помня), но беше част от по - голям ремонт и не си спомням кое колко струваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже на колко км се сменя пистовия ремък? :|  Препоръчайте ми и марка. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ирена При мен на 120 000 по километраж (колко са реални , един господ знае) започна да си просвирва сутрин на студено  и към 125 000 почна да се усилва и да се чува когато дори е загряла , монтирах Contitech (ot technopart - за около 50 лв беше - и съм ОК ) Според мен километрите не са от толкова голямо значение , колкото климатът където се кара колата и циклите (градско ,извнъградско) в които се ползва.

 

PS: Излезнала е нова версия на навигацията и картите - 3.90 - някой пробва ли я - има ли разлики ? Тази седмица ако ми остане малко време ще се възползвам и ще си я кача .

Редактирано от kokalbokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави този update на картите защото аз имам диск но е от 2006 и е доста постен, а не съм запознат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави този update на картите защото аз имам диск но е от 2006 и е доста постен, а не съм запознат

http://www.navitotal.com/honda-acura-f106/honda-navigation-western-and-eastern-europe-2015-t17034.html

 

Сваляш записваш на бавна скорост на двуслоен ДВД диск (от 9 гигабайтовите) препоръчват Вербатим около 5 лв са . Слагаш в Навигацията тя сама всичко си прави и ползваш новите карти :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви преброя аз мързеливци :ppp , докато са на една страница вписалите се нови собственици, че после по-трудно става:

Jikumo - 86

BorisHristov - 87

MFG - 88

vrabetz - 89

Showsville - 90

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви преброя аз мързеливци :ppp , докато са на една страница вписалите се нови собственици, че после по-трудно става:

Jikumo - 86

BorisHristov - 87

MFG - 88

vrabetz - 89

Showsville - 90

90 :) Направо си е време за един ''meeting'' на 8-ма генерация  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми хайдее - междинна точка Търново  :punk:  :honda:  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да ви преброя аз мързеливци :ppp , докато са на една страница вписалите се нови собственици, че после по-трудно става:

Jikumo - 86

BorisHristov - 87

MFG - 88

vrabetz - 89

Showsville - 90

90 :) Направо си е време за един ''meeting'' на 8-ма генерация 

Аз май пропуснах да се отбележа, така че 91 място е за мен :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не съм собственик на сивик, но съм потенциален и имам един въпрос отностно поддръжката на този автомобил, защото ме притеснява.

Ходна Сивик 8 ген. 1,6 МТ, седан, ще имам ли проблеми за намиране на части на този автомобил, доколкото знам не е европейската версия.

Въпроса ми е, ако ми се наложи да търся нова броня/ капак, по специфични части по двигател при необходимост, има ли проблем със закупуване в БГ. Ако са налични, в кой магазин или сайт мога да проверя, за да добия и представа за цената на поддръжката на колата, наличността им.

 

П.П. Притеснява ме основно достъпността на части в БГ за такава, сравнително рядка кола, която все пак ще се ползва за единствена ежедневка

Редактирано от Delyan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да ви преброя аз мързеливци :ppp , докато са на една страница вписалите се нови собственици, че после по-трудно става:

Jikumo - 86

BorisHristov - 87

MFG - 88

vrabetz - 89

Showsville - 90

90 :) Направо си е време за един ''meeting'' на 8-ма генерация  :punk:

 

къде може да се види пълният списък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не съм собственик на сивик, но съм потенциален и имам един въпрос отностно поддръжката на този автомобил, защото ме притеснява.

Ходна Сивик 8 ген. 1,6 МТ, седан, ще имам ли проблеми за намиране на части на този автомобил, доколкото знам не е европейската версия.

Въпроса ми е, ако ми се наложи да търся нова броня/ капак, по специфични части по двигател при необходимост, има ли проблем със закупуване в БГ. Ако са налични, в кой магазин или сайт мога да проверя, за да добия и представа за цената на поддръжката на колата, наличността им.

 

П.П. Притеснява ме основно достъпността на части в БГ за такава, сравнително рядка кола, която все пак ще се ползва за единствена ежедневка

 

Какво не му е Европейското , баш баш имам познат който си купи нов седан Сивик от Бултрако и е доволен  :) Просто не е хеч ... части по моргите по-рядко , в martyltd и там където продават другите корейски и китайски едрогабаритни части има бол , за консумативи итн в косер, технопарт итн цените са си ОК . Дори в Бултрако не е нещо стресиращо .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Искам и аз да отбележа моята дългоочаквана нова придобивка: Honda Civic 1.8 GT Sport 2010г.,  (повече от 1 година следа форума и гледах за оферти :) ) цвят червен.

 

Аз заемам 92 място.

 

Искам да препоръчам на всички, които избират коли от България много да внимават! Тествах над 10 такива хонди от частни лица и автокъщи тук и мога да кажа, че всеки се опитва да те излъже с нещо. Затова реших, че ще купувам от чужбина. Спрях се на Германия, защото хората там наистина си пазят колите и се грижат за тях. Също така разполагат и с пътища, нещо с което май ние скоро няма да се похвалим. И аз като колежката Ирена си вкарах сам колата от Германия. Купих я от частно лице със сервизна книжка и последен TUV от 13/03/2015 на 83 000 km. Взек колата със следните джанти и гуми:

 

Sommer-LM-Felgen "DOTZ TUPAC" auf Michelin Pilot Sport 3 225/ 40 ZR 18

Winter-LM-Felgen "RONAL R41" auf Yokohama W-Drive 205/ 55 R16

 

На връщане нямах никакъв проблем 1700 км, перфектни пътища. Карах на места с 180 и колата просто летеше, дупчица не срещнах, дори и през Сърбия. За съжаление, дупките започнаха от влизането ми в България. Колата е страхотна засега, но бих искал да направя няколко сравнения с други коли, които съм карал и опиша впечатленията си до момента. Колебах е се до последно между Мазда 3 и Субару Импреза. Субаруту е уникална кола със страхотен звук на мотора, но е доста по-скъпа и харчи доста. Тъй като имаме и Хонда Джаз 1.2, мога да кажа, че за мен Джаза е по-пъргав и по-маневрен, като цяло завива по-лесно, но разбира се няма мощността на Сивика. За мен Джаза е най-здравата кола (за 8 години, е сменяно само масло, накладки и един път съединител), но просто това е семейна кола. Вози по-меко, по-малък разход на гориво и както казах е по-маневрена поне според мен. Маздата няма красивата визия на Хондата нито вътре, особено в задната част, но пък има определено по-добра музика и ми направи впечатление, че и Маздата и Субаруту спират по-добре от Сивика. По-бавното спиране, лошата видимост назад, заедно с прекалено твърдата возия са минуси на Сивика. От друга страна ускоряването, визията от вън и от вътре плюс страхотния шум на двигателя до 140-150 км (след това става прекалено шумен), огромното пространство, което се освобождава при вдигането на задните седалки са само плюсове. Преди това карах Опел Корса и мога да кажа, че едниственото нещо, което ми харесваше в тази кола беше спирачката, направо те заковава на място.

 

Засега малко за разхода: направи ми впечатление като карах в града в Германия разход 7.5 - 7.8, без климатик, тук в София: 8.3 предполагам, че от разликата в качеството на горивата между немското и сръбското, с което съм в момента. По магистралите нормално каране до 130 км., без климатик 6.7л. Над 170км. ми отчете 10.7л, смуче доста зверчето :) Това ми е наблюдението след около 20 часа каране от Германия до България.

Редактирано от Niko_Hondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за спама, но го публикувах, без да искам.

 

Немеца ми сподели, че комбиниран разход му е давала 7.4л. като е сипвал бензин Super 95, малко по-добър от нормалния.

 

Сега искам да се оплача малко..... Колата наистина е направена, следващите дни ще кача снимки. Тя е с шибидах по-поръчка, спойлери, както отбелязах по-горе с джанти Dotz Tupac 18 R и гуми Мишелин Пилот 3, които са 5 сезон, за смяна. Първия ми ден в София започна добре. Регистрих колата, сложих номера и карай, кеф. Ужаса настъпи вечерта: минах през няколко дупки в Ст. град и резултата беше 2 изкривени джанти и спукана гума......., просто нямам думи. Посъветваха ме, че е най-добре е да си продам 18 ските, да взема 17ски, защото е възможно да имам бъдещи проблеми. Сега ми предстои да купувам нови летни гуми и много се чудя как да процедирам, при положение, че тези джанти са уникални. Също така, все още излиза грешка на компютъра с удивителна да си проверя Tyre pressure, въпреки, че проблема беше отстранен и гумата сменена. Дали трябва да отида да ми махнат грешката на компютър или мога да го направя и сам, някой случайно да се е сблъсквал със същия проблем ?

Редактирано от Niko_Hondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се отбележа -макар че имам колата от 2г.

8 генерация --2010г. 1,4 i-VTEC 

взета е от Щвейцария 48 000 км --Реални 

в момента е на 62 000 км 

на края на април ще и свърши гаранцията точно.

Редактирано от jijo99

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ви кажа само едно голямо честито и безаварийно каране. 

Niko_Hondata - направил си много добър избор с вноса от Германия. Аз също гледах коли може би около 2 месеца на БГ-пазар... пълна трагедия... Който може, препоръчвам да си купува от там. А от частно лице - това е най-доброто!!!  :biggrin:

Редактирано от Ирена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за спама, но го публикувах, без да искам.

 

Немеца ми сподели, че комбиниран разход му е давала 7.4л. като е сипвал бензин Super 95, малко по-добър от нормалния.

 

Сега искам да се оплача малко..... Колата наистина е направена, следващите дни ще кача снимки. Тя е с шибидах по-поръчка, спойлери, както отбелязах по-горе с джанти Dotz Tupac 18 R и гуми Мишелин Пилот 3, които са 5 сезон, за смяна. Първия ми ден в София започна добре. Регистрих колата, сложих номера и карай, кеф. Ужаса настъпи вечерта: минах през няколко дупки в Ст. град и резултата беше 2 изкривени джанти и спукана гума......., просто нямам думи. Посъветваха ме, че е най-добре е да си продам 18 ските, да взема 17ски, защото е възможно да имам бъдещи проблеми. Сега ми предстои да купувам нови летни гуми и много се чудя как да процедирам, при положение, че тези джанти са уникални. Също така, все още излиза грешка на компютъра с удивителна да си проверя Tyre pressure, въпреки, че проблема беше отстранен и гумата сменена. Дали трябва да отида да ми махнат грешката на компютър или мога да го направя и сам, някой случайно да се е сблъсквал със същия проблем ?

 

Колега трябва да влезнеш и да си изтриеш грешката: Прилагам ти клипче да видиш как се прави :)

 

 

Аз карам със 17ки и да ти кажа не са за нашите пътища ... като влизаш в нашите дупки направо ми се свива сърцето ... добре че фабричните лети  джанти на Хондата са много здрави и не са ми за изправяне , но 18 ки ми се вижда самоубийствено... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега Kokalbokal.

 

Като смених гумата ми казаха, че грешката сама ще изчезне, но не стана така и аз започнах да ровя. Изтрил съм я, без и да разбера :) . Сега като гледах клипчето, видях, че съм направил каквото трябва и се разминах с едни 10-20лв. да ми изтрият в някой сервиз. За возията си прав, че е много твърда, но просто не ми се иска да се разделям с тези джанти. Карам по-внимателно и така, още малко и ще трябва да решавам - оставам ли с 18ски или ги продавам и купувам 17ски. Засега колата е огън, единствено, когато паркирам назад нямам никаква видимост, добре че поне имам задни сензори за паркиране.

 

Сега ми предстои влизане в сервиз за обслужване, но не съм решил точно къде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...