Jump to content
TANKISTA

Хонда Автоматик Клуб

Recommended Posts

Откакто съм с купето автоматик, тоест вече почти година и половина все ме базикат колегите, че това били тролеи тея автоматици и били бабешка рабоота и тем подобни :) , абе незнам ама на мен ми е много готино на душичката с моя прекрасен тролей и в града не бих го сменил с която и да е било ръчка, същност единственото място, на което бих го сменил е писта. Та ми хрумна на главицата да направя тази тема, за да може да се съберем тук хората с автоматици, всеки да каже модел, двигател, година, да сподели впечатления, мнения, отколко време си кара колата, доволен ли е, а и да покажем на тея с ръчките, че и ние с тролеите караме истински хонди ;) Мойта колица е Сивик 1994г. купе D15B7 101 коня. Карам я от началото на септември 2008г. според мен един много добра и динамична кола, смяната на предавките е плавна, спокойна, а при кикдаун реакцията е много бърза и като върне от 4-та на 2-ра буквално изтрелва колата. Ремонти по колата съм имал 2-3, но нищо свързано с автомата. Случвало ми се е да подлагам скоростната кутия на разни мъчения и като за 15 годишна кутия досега работи перфектно. Карал съм няколко пъти далеч по-съвременни автоматици на други марки, но не съм останал доволен от тях, някой са мудни, други сменят скорости в странни и неподходящи моменти.чакам да чуя впечатленията и на други колеги, тъкмо ще разберем и по какви модели на Хонда има автоматици от тези в българия и на кои от двигателите в определения модел ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро и аз си взех Акорд купе автоматик 1997г...и сега вече и аз се пристрастих към автоматиците...друга работа си е просто,1 час задръстване в София въобще не се усеща.Колата създава усещане за много по-скъпа от колкото е - няма никакви шумове отвън,не тропа, дупките едвам се усештат а и моторчето много хубаво си мърка :)Двигателя е F20B3 - 136 кончета, 0-100 ги прави за 10 секунди и много ми харесва и на мен ефекта на връщането 2 скорости назад и в същото време залепването за седалката..лудница е колата.Иначе единствения "проблем" е че когато колата не е загряла,при превключването от 1ва на 2ра е малко по-грубо,но след след 1-2 км и това изчезва и предавките си ги сменя плавничко.Сигурно като сменя маслото на автоматика това ще изчезне.Като цяло Акорда ме радва много...а и не само мен, мацките също много и се кефят ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа карам акорд 99г автомат и то какъв типтроник, направо е уникален. Карал съм автоматици на познати и несъм се впечатлявал кой знае колко, 1-ва та ми кола която е автоматик и несмятам да е сменям изобщо с друга или ако е сменя пак ще е автомат, голям кеф. деигател 2.0 147коня държи се доста прилично при нормално каране и в обороти. Какво да кажа повече просто хонда и това е. Нямам забележки от както е имам вече около 2 години един болт не съм овъртял по колата освен консумативите които съм сменял. Това е всичко приятели, автоматика е бъдещето. Всички ще дойдат на нашата бъдете сигърни. Хамериканците да не са по прости от нас та карат автоматици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хеч 6-та, Д14А4 - 1.4 90 коня, декември 1997година , на около 128 000 км. в момента.Купих я след 3 месеца неуспешно търсене на 6-та автомат 1.6 V-tek - не успях да намеря такава , която се продава.Моя е от 1 юли преди година и половина - тогава бе мома германка на малко над 50 000 км. :) - от търг на държавно комендантство, където за приказката за бабата с патерицата въобще не бяха и чували ... :) .Докато я карах с немският бензин първият ден все се чудех къде са скрили електро двигателя на автомобила - нямаше го под капака , а Хондата не се чуваше как работи и превключва , а само ускорява - пълна магия за двигател с вътрешно горене ... А съм карал преди това няколко автоматика за по месец - Saab 9000 , Audi 80 , Nisan Teracan 2 , както и доста други марки автомобили с ръчни скорости свързани със службата - за 18 години с книжка няма повече от 2 месеца общо , през които да не съм шофирал ...Търсих малък семеен автомобил / за мен и жена ми / с климатик и да е автоматик . Бяхме доста учудени на първото пътуване, когато този определен за семеен автомобил вдигна 200 по километраж без затруднение и не трепна по разбитият път от Каварна до Крапец . А разхода който даде - 6 литра/100 км. до София от Камен бряг при скорости 120 - 160 км./час ни се видя невероятен . Как да не се влюбиш в него ? Леко и сигурно управление , много добро поведение на пътя и отлична проходимост извън него , голямо пространство пред седалките , елементарно управление ...Ремонт на СИВЧО не се е налагало да бъде извършван. Определено не го жаля - за риба , по балкани - на 65-70 градуса наклон се качва автомата /черен път до Троянови врата , но на D1 или R / , а особенно сега зимата ми е незаменим - с хубави зимни гуми върши чудеса ...Интересно е , че при автомата понятието мощност е трансформирано във въртящ момент / той сам си сменя оборотите за да го запази или увеличи/ .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се присъединя към градския транспорт-D14A4 6-та,хеч,с климатиче :) Доста време я търсихме колицата(за приятелката ми)и ето-90к.с автомат-идеална за цялата тая помия и задръствания в Големото село:)Лесно управление,добра динамика,като разход има какво да се желае,но все пак зависи как я караш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля - CR-V LS ES Auto и Rover 416 SLi Аuto.Ровъра(1996г.) е на съпругата ми и е почти Хонда т.е. двигателчето е истинско D16Y3 113кс, скоростите не знам какви са Хонда или Ровър. Скоро ще станат 2г, откакто го има и какво да ви кажа само масла, филтри, спирачки и яко газ. Автоматика е супер, само дето иска малко повече газ за да мине на по-ниска предавка.Моето CR-V е с B20B 126кс. Произведено е октомври 1995г. за Японския вътрешен пазар и си има всичко - ел.стъкла, ел.огледала(ел.прибиращи се), алум.джанти, тъмни стъкла, сенници отвън на вратите и климатик. Когато го купих, преди 8 месеца, скоростната кутия риташе при включване, но след като смених маслото с Honda ATF Z1 сега почти не се усеща кога превключва. Единственото нещо, което ми липсва е круиз контрола. Преди CR-V-то 2 г. карах Volvo V40 1.9 TD с круиз контрол и се разглезих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм тук карам Хонда црв 2002г новия модел К20а4 150 коня и съм доволен и то доста в тез снегове просто не пропускам да се нахакам в голям сняг :) Нищо несъм му правил ,защото не ми е създавало грижи.Ей го на тук е убавеца при другите щайги /някой от тян вече бивши :) / УБАВЕЦА клик тук

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик 97 японче D14A4 купих го заради жената че не се оправя с нормалната кутия не може да потегли ,,,,, ама маи аз сам по доволния от цялата глезотия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Прелюд 98 г.,Ф20А4-типтроник.Жестока машина,не се усеща кога превключва а кикдауна е яко кик :D шут в гъ.а :D При режим типтроник става доста зла,направо друга кола.Това ми е първия автоматик,но няма да е последния.И мен постоянно ме занасят за тролея,но нека аз съм глупавия :D

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с прелюд 99г, F20A4, естествено афтомат, изпълнява редовни маршрути по линия 27, в град Русе :) Две години без забележка, нито от скоростната кутия, нито от нещо друго!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хонда сивик автомат :lol: качиш ли се веднъж на автоматик няма връщане :huh: мързелива работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ACCORD F20B6, автоматик - типтроник, имам я от есента, перфектна е... само дето първата ламбда се оказа прецакана, и понеже тук е ужасно скъпа съм си я поръчал в щатите на приятел, очаквам да се оправи разхода като я сложа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз от скоро карам един Акорд купе '96 - 2.2 атоматик.F22B5 - 150 к.с.много блага работа е това,за града няма аналог пък нека му казват тролей :lol:някой сменял ли е филтъра в кутията си,сега като е студено имате ли проблеми с превключването на скоростите или ако потеглите веднага след като запалите колата?аз нямам никакви проблеми,тръгва си,включва си плавно ама ми е чудно вие останалите как сте в студеното време?купих я на 22 декември 2009-та,на 180 500км във видин.беше внос от австрия и без номера,със сервизна книжка и история до април 2009-та,когато е била на 169 000км и са сменявани ангренажни ремъци,масла в двг и ск.кутия.общо взето е много стегната колата,доволен съм много.чака я един газов инжекцион и съм капитан.автоматика ми е някакъв прототип на тип-троника сигурно защото няма само 'D',а има 'D3' и 'D4' които можеш да сменяш в движение и по този начин да сваляш предавка.Кик-дауна е готин ама не всеки път сваля по 2 предавки като го смачкам педала.Иначе кутията е доста 'умна' и мога да си избирам кога да ми включва предавка с леко отпускане на газта за момент.нормално при леко натисната газ включва на 2500 по-горната предавка,ако натискам повечко на 3000 или 3500,зависи колко съм натиснал.С газ до край изпъва на 1-ва до към 5000 оборота,а следващите скорости до червеното.направих си следния експеримент на едно спускане,кажете вашите коли какво правят при такава ситуация-спрях на наклон с муцуната надолу.избрах задна скорост и пуснах спирачката,беше ми интересно дали ще успее да задържи на наклона или ще спусне надолу.е,моята кола спусна но и наклона не е малък.вашите как са при такива условия?

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда ми в гореописаната ситуация, и на нагорнище на първа стои на едно място, ни напред, ни назад. Масло му сменях като го взех, на типтроника, около 2,8 литра ATF-Z, филтър няма, кикове и други лагове кутията също няма, в типтроник режим е много близко до ръчка, супер много доволно.Колата е на 118000 километра реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда ми в гореописаната ситуация, и на нагорнище на първа стои на едно място, ни напред, ни назад. Масло му сменях като го взех, на типтроника, около 2,8 литра ATF-Z, филтър няма, кикове и други лагове кутията също няма, в типтроник режим е много близко до ръчка, супер много доволно.

Колата е на 118000 километра реални.

имаш филтър,всичките имат.Номер 13 е на графиката:

 

 

Публикувано изображение

 

това е за Н22А двигател,но няма начин кутията ти да няма филтър.затова автоматиците отдолу имат като картер,коойто се сваля-за да можеш да го сменяш.не на всяка смяна на маслото май трябва да се сменя и филтъра,но не мога да го потвърдя защото книжката на акорда ми е на немски и не го чаткам.

но причината за проблемите с автоматиците идват точно от несмяна на този филтър въобще.подозирам че на мойта кола никога не е сменян или е сменян веднъж в гаранионния срок,а това е било отдавна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Акорд 2.0is - 94' година. Автоматика е супер B-). Взех си я преди няколко месеца и много и се радвам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди няколко дни се присъединих към клуба на "тролеите" :D Много съм доволен, въпреки че карам едва от 1 седмица. Много безшумна скоростна кутия, превключва плавно без сътресения. Търсих си сивик 6-та генерация седан (4-ри врат) и попаднах на този автомат. Двигател d16y7 с газ инжекцион. Автоматика си е направо супер и който ни подиграва, че караме тролеи - то вероятно завижда :DС две думи - много съм доволен (а приятелката ми още повече) :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди няколко дни се присъединих към клуба на "тролеите" :D Много съм доволен, въпреки че карам едва от 1 седмица. Много безшумна скоростна кутия, превключва плавно без сътресения. Търсих си сивик 6-та генерация седан (4-ри врат) и попаднах на този автомат. Двигател d16y7 с газ инжекцион. Автоматика си е направо супер и който ни подиграва, че караме тролеи - то вероятно завижда :thumbs1:С две думи - много съм доволен (а приятелката ми още повече) :D

ОООООООООООООООООООО,пуста завист:DНе мога да спя чак:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заех си Тодореееееееее, надуших те! :) :) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, най-после гъзарите са събрахме! :):) F20B5 ACCORD COUPE 147кс вече 3г никакви проблеми, перфектен автомат. Имах и Mitsubischi Colt 1.6 автоматик, но не работеше така гладко, както при акорда!Много съм доволен честно казано!

Редактирано от Майната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се включа към градския транспорт :) . Както всички ме нареждаха, че автоматика е за баби и много се чупел, сега не мога да се вредя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направих си следния експеримент на едно спускане,кажете вашите коли какво правят при такава ситуация-спрях на наклон с муцуната надолу.избрах задна скорост и пуснах спирачката,беше ми интересно дали ще успее да задържи на наклона или ще спусне надолу.е,моята кола спусна но и наклона не е малък.вашите как са при такива условия?

на нормален наклон си седи, ако е студена и е в по-висок оборот може и на малко по-голям да седи, но ако е загряла си тръгва надоло. Не съм сигурен за обратната ситуация със задницата надоло и включена директна, на нормален наклон си седи без грижи, ама не ми се е налагало да го пробвам на голям наклон. Незнам пък дали сте попадали на автоматик на нисан, за една микра знам от Рико, понеже прави една такава лятото и казва, че като спре на светофар примерно, не му се налага да държи спирачка защото дори на директна колата не тръгва а седи неподвижна, като на свободна, това е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При голям наклон и моето CR-V тръгва наобратно, независимо дали съм на D при изкачване или на R при спускане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при лек наклон тръгва по посоката зададена от кутията срещу наклона , но с 5 торби цимент отзад и доста голям наклон колата тръгна назад за сега много ме радва обмислям варианта за продажба че некво ми трябват 4-врати на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска в Пловдив си поваля снежец и си понатрупа, че слезнах към 15:00 доло да я изчистя от снега, да долея малко антифриз и я препалих. Че в този приятен зимен, снежен пейзаж си спомних още едно предимство на автоматика, врътнах колата из махалата и да ви кажа по тея снежни улички с 205 лятна гума, нямах някакви особени проблеми с придвижването, просто не иска рязко газ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд ББ2, Х23А2В началото мислех, че правя компромис като взимам автоматик, но сега съм супер доволен. Ако изключим старт от място, с нищо не отстъпва на същата кола с ръчни скорости.За градско каране просто няма място за сравнение с ръчните скорости.@prelude: При потегляне по наклон напред никога не е помръднала (на задна не съм пробвал големи наклони). Дори и на много големи наклони или остава на място след като пусна спирачката или веднага си потегля леко напред.Забелязах, че при много рязко смачкване на педала кикдауна понякога се "замисля", но ако плавно натисна до долу става страшно! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше автомат.Много и се радвах ама за около 30 000 км.Прецака се-бяха я теглили на въже в немско(но ми го признаха много късно).Сложих и ръчка на която се кефих първите няколко месеца но автоматика бързо ми залипсва.Вече 3 г. се оглеждам за някое тролейче ама нали съм “гърмян заек“ - не смея да предприема нищо...а и средствата на ми позволяват нещо много по-ново от това което имам.Та в тази връзка колеги,ако можете да помогнете с намирането на някной читав автомат или в диагностицирането му с полеви тест или в сервиз,от които и край на БГ да сте, ще съм ви много благодарен.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в тази група с Прелюд 97 г.,Ф20А4. Определено предпочитам автомобил с автоматична скоростна кутия и пак ще се оглеждам за такъв когато реша да сменям прелюда. Не виждам смисъл да сменям предвки по 100 пъти и да натискам амбриаж два пъти повече за да отидя до работа при положение, че мога да сложа на D4 и да приключа със избора на предавка. А тези които обичат старата технология нека си ръчкат скоростите даже могат да минат на двигатели с външно горене и да изпускат пара на всеки две минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата си е ГОЛЯМО УДОБСТВО ... ТАНК няма какво да обясняваш братле , то всеки на местото на колегите с ( ръчки ) би завиждал,че ние АВТОМАТИТЕ СМЕ НАй-НАй :huh: ДОБРИТЕ :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдееееееее....... и аз да се присъединя, карам i-shift трансмисия вече година и половина. А жена ми забрави как се кара с ръчни скорости :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Prelude H23 4ws ... ПРЕДОВОЛЕН СЪМ :rolleyes::rolleyes: Хората са си казали от край време ... " автоматика е най големата екстра ":angry:И не е "мързелива работа" , а комфорт. Някои хора предпочитаме комфорта нали така ?Знам че на кола с ръчки нема да се качим повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е Акорд '95, 2-литров, ахтоматрик.

 

Случайно стана, че взех автоматик - даже не бях карал никога преди това и дори купих колата без лично да съм я карал (щото се притеснявах да не й направя нещо - чужда кола, пък аз не съм карал никогиш автоматик). Просто месеци наред търсех 2-литров такъв Акорд и първият, който се появи, беше автоматик... и не чаках за друг.

 

Смятам, че е абсолютен пич автоматика... за в града, за на дълъг път (особено в комбинация с темпомата/автопилота/круиз-конртола)! Ако мога да избирам занапред - винаги ще предпочета автоматик!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Айде и аз Легенд 94 C32A2 освен че бавно сменя и немога да се ебавам с втиаки други недостатъци няма.Може би вече е време да сменя маслото на скоростите.

Редактирано от Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за тук CVT скоростна кутия и хибрид - най-близко съм до тролей хахахахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се наредя в тролея,понеже си правя купето и се оглеждах за няква хондица за всеки денпадна ми една за части,но като се качих реших да си я оставя за мента въпросната хонда е 5 ген.хеч д16з6 автомат,много ми е рано за мнение/карам я от 10 дена/за градски условия е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с маршрутката RA3 + F23 Vtec.Имал съм автоматик Сивик 2 ген.,Купе 5 ген,Прелюд BB2,Акорд .........Автомата си е глезотийка и ВИНАГИ съм го предпочитал пред ръчните кутии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Незнам дали имам право да пиша в тази тема, тъй като не притежавам кола автоматик, но отскоро покарвам чат-пат на един приятел, едно десноволанно JDM-ско CR-V "RD1" което е автоматик и честно казано съм безкрайно очарован (както от CR-V-то като машина, така и от това да караш автоматик). Не знам от кое повече съм впечатлен: от това, че CR-V-то се кара толкова леко, толкова приятно и из дупките и "спящи полицаи" минава като гумено топче (явно съм се намъчил с тия сивици, дел сол-и и тем подобни лагерници малки...), за вътрешно пространство, уют и простор просто няма какво да говоря - CR-V-то е като автобус... или от това, че дори и със слабия мотор (B20B - 128к.с.) с автоматик 4 степенен най-обикновен, тази машина просто лети и толкова л динамично и отчетливо сменя предавките като го сриташ с кик даун-а... просто не съм очаквал чак такова бързо реагиране и изтрелване, карал съм друга хонда автоматик (но много стара, нямаше кик даун), карал съм мерцедес автоматик които са мудни и кутиите като че ли "мислят" докато натиснеш докрай педала на газта... не искам да звучи силна приказка и да се самонавивам, но най-вероятно следващата ми кола ще е автоматик ! PS: имаше една приказка, че педерастията и колата автоматик си приличат по това, че всеки ги плюе и отрича, но откакто човек опита едно от двете - връщане назад няма и не ще да чуе за обратното :D Да се счита за лек френдли майтап към "тролейбусаджиите" :D

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Направо се изчервих ... от толкова много комплименти.Не знам, на колко km/h си пробвал "кика", но ти препоръчвам да го пробваш на 100-110. Виж тогава к'во ще се случи със светкащата с фарове отзад "бегачка".п.п.Оппа, сега видях - ЧРД, да си жив и здрав, много безаварийни и дано да са със CRV-Auto. Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги сериозно съм се замислил за закупуването на Civic Auto , но понеже съм бос на тема автомобили ще питам директно това струва ли си : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...