Jump to content
EJ2_ro

Хонда Сивик силно тропане в двигател

Recommended Posts

Колеги проблема е следния:силно тропана в мотора,колата варви както преди,но не се "изрезва" мотора повече от 4000 об.като позагрее и работи на обороти тропането поутихва но пак се чува като се подаде газ,някои да е имал сащия проблем?поставям линк с видео клип за да добиете представа за тропанетоhttp://www.youtube.com/user/police200#p/a/u/0/hUuU24WHEAk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи като биелен лагер или лагери :angry:.Дано греша , ама е нещата отиват към основен ремонт :)Не я форсирай така колата, защото ще задълбочиш поразиите. Изобщо не я пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам до колата има кабели и акумулатор. Трудно ли пали. Масло около отвора на щеката за маслото. Май си е поизносено двигателчето :angry: . Изведнъж ли се разтропа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% Биелни лагери.Но основен ремонт е силно казано.Сваля се само картера отвиват се петите на биелите и се сменят биелните лагери.Може би дори смяна на съдинител е по-сложно и трудоемко от това.Дано в темата се включи колегата:teror1sta.Той може да ти даде най-точно инфо как да действаш.Изведнъж ли почна да тропа така?Или си потракваше леко 5-10 хил. километра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги изведнъж започна да тропа...не постепенно и да се увеличава,колата пали супер лесно както преди просто акумолатора беше паднал...значи да се готвя за лагери?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би има съвсем малък шанс да е от клапаните но от 99% май за моето предположение остава 1%. Моите тропаха много силно(само от дясната страна) но нещо се бяхме изложили с настройка след сглобяването и монтирането на главата или по скоро нещо заради фрезоването на леглата :angry: но това лесно може да се провери дори и без луфтомер се усеща при такова чукане но ми се струва че звука при теб е може би малко по различен

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пали повече колата,това клопане е на биелен лагер.Ако нее надран вече вала може и да минеш тънко.Наскоро разглобих един двигател/д16а8/със същия проблем и пораженията бяха колянов вал,превъртял лагер на биелата и съответно самата биела на буклука.Като свалите картера проверете цетката на маслената помпа,защото се запушва и от там се получават повечето главоболия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един въпрос. Ако биелните лагери са разбити и някой от цилиндрите спре да работи (дали заради свещ, палец и т.н.), какво би следвало да стане: да се разтропа изведнъж или... :angry: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има превъртял лагер по добре за нов мотор си миски защото 100% ще има поражения и по вала и др. части че ще е по лесно и е в т и н о маи целия агрегат да смениш.би следвало да работи на 3 цилиндъра какво друго.Аз имах разбити лагери а го разбрах чак като разглобих мотора за друго.Бяха посинели чак.А относно това че става изведнъж е разбираемо,бкарваш я един път по сериозно в 'лютеницата' и си готов с превъртял лагер,надран вал и дори някое бутало може да се покаже да види кои е тоз амсалак дето го боли джоба да плаща.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист,но четох тук някъде,че при хонда двигателите биелните лагери са цветни или по просто казано различен размер за всяка биела.Не знам дали съм прав,но ако е така нека по-знаещите колеги да посъветват ralka_malka откъде и какви лагери да си купи,че да не отваря 2-ри път мотора.Не знам дали "осреднените" размери биелни лагери върши работа в случая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как ги разбирате тия повреди само от видеоклип не нзам :angry: със сигурност ще се отваря двигател, ама и е почти сигурно, че няма да минеш само с биелни лагери :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осреднените са си добре стига да няма износване на вала а и цветни лагери има само в бултрако и са маика си и баща си.Ако говорим за разлика от няколко микрона че и десета в Цветните лагери и осреднените,то вала му е много по износен от това.Не казвам разбира се че ако има желание тези от бултрако не са правилния избор.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как ги разбирате тия повреди само от видеоклип не нзам ;) със сигурност ще се отваря двигател, ама и е почти сигурно, че няма да минеш само с биелни лагери ;)

А ти как разбра,че ще се сменя и друго освен билени? Не че има 100% гаранция докато не се отвори двигателя всичко е догадки ама....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами много просто износен лагер не се чува тъка.Тъка се чува като се строши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много тропа за лагер, все едно, че от него не е останало нищо.Според мен проблема е в горния край на биелата или в самото бутало - към контакта на двете с буталния болт, но това е според мен. ;) Нека колегата напише какъв е бил проблема след отварянето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

биелния лагер тропа не ами хлопа- като е превъртрял нема да мърка я - дано не е заминала шийката на вала ама требе да се мери - да не стане смених биелни лагери и после същия фиум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как ги разбирате тия повреди само от видеоклип не нзам ;) със сигурност ще се отваря двигател, ама и е почти сигурно, че няма да минеш само с биелни лагери ;)

А ти как разбра,че ще се сменя и друго освен билени? Не че има 100% гаранция докато не се отвори двигателя всичко е догадки ама....
как съм разбрал аз си знам. понеже не разбирам нищо хвърлих боб и той ми каза ;) като се отвори мотора ще говорим пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...по слаб такъв шум ме бяха извикали да чуя в една Корса и аз предположих като вас тия неща.Момчето я занесе на майстор отвори я смени ги но шума остана....накрая се оказа износен разпределителен вал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забравих да кажа,че тропането се чува високо тоест някъде от кам главата,каква е вероятността да е износен разпределителен вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава - това да не е форд или опел. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...по слаб такъв шум ме бяха извикали да чуя в една Корса и аз предположих като вас тия неща.Момчето я занесе на майстор отвори я смени ги но шума остана....накрая се оказа износен разпределителен вал :huh:

Колеги забравих да кажа,че тропането се чува високо тоест някъде от кам главата,каква е вероятността да е износен разпределителен вал?
При теб: магическа ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

несъм много на ясно с двигателите но на скоро един мотор тропаше по същия начин и като го отвориха ако не се лъжа кобилицата беше износена. После ще попитам братми ще ви кажа какво е били. Дано не греша но мисля че това беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой иска мога да му покажа износени разпределителни валове на Хонда. Тропането щом е толкова силно и неможеш да я изфорсираш за мен нещата са далеч от лагер само. Просто не си прави експерименти ами я карай да се отваря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вала не се износва от раз :huh: тук е станала друга неква игра, най-вероятно буталния болт прави беля или нещо по газоразпределителния механизъм. ще се отваря, сам няма се оправи.п.с.-абе да не би да са биелните лагери? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с.-абе да не би да са биелните лагери? :)

Може, ама не е сигурно... :huh:

несъм много на ясно с двигателите но на скоро един мотор тропаше по същия начин и като го отвориха ако не се лъжа кобилицата беше износена.

Няма вариант. :huh:

Ако някой иска мога да му покажа износени разпределителни валове на Хонда.

Е покажи ги, но да не забравиш да напишеш км и с какво М10Д е каран мотора... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не мислите ли че някоя кобилица може да се е строшила и сега да седи клапана затворен постоянно.Тогава ще се изфорсира ама друг път.А тракането е от парчетата които се разхождат из вътре.Аз на това залагам сякаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върпос към колегата ralka_malka:Как се държи лампата за маслото в момента на палене?Веднага ли гасне заедно с лаппата на акумулатора или свети 3-4 сек. и тогава гасне?Разбити биелни лагери намаляват налягането на маслото в двигателя и лампата свети по-дълго при палене затова питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега кажи как е лампата на маслото при палене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% Биелни лагери.Но основен ремонт е силно казано.Сваля се само картера отвиват се петите на биелите и се сменят биелните лагери.Може би дори смяна на съдинител е по-сложно и трудоемко от това.Дано в темата се включи колегата:teror1sta.Той може да ти даде най-точно инфо как да действаш.Изведнъж ли почна да тропа така?Или си потракваше леко 5-10 хил. километра?

Какъв диагностичен признак е дали е почнал да тропа изведнъж или е потраквал леко 5-10 хил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж биелните се разтропват от раз.Затова питам колегатаАма да каже за лампата на маслото ,че и по това личало .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този звук съм го чувал на москвич ,,,,бутало удря на клапан ,,,, водача на клапана се беше изкъртил -кофти работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как това бутало на москвето се удря в клапана - причината е интересна ??? Със сигурност звука няма общо с това. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

причината беше ,,,,на водача има стъпка която се беше изкъртила и водача беше слезъл надолу заедно с клапана ,,,беше изкривен клапана а буталото беше подбито дано при колегата да не е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...