Jump to content
wildcats

Проблем със съединиеля, сивик Д16

Recommended Posts

Здравейте колеги!Налице е следният проблем: преди няколко дни, когато температурата във Варна беше -14 запалих колата и след 3-4 минути потеглих нормално на първа скорост. След 10-тина метра натиснах съединителя и повече неуспях да тръгна. Усещането беше като на залепнал съединител в най-долно положение и при отпуснат педал скоростите влизаха нормално без да натискам съединителя, дори и при задна скорост. Появи се едно постоянно стърженепри отпуснат съединител, а след като го натисна до долу шумът изчезва. Помислих си, че от студа някое от цилиндърчетата е блокирало и реших да изчакам малко да поотпусне времето, бутайки я на съседния паркинг. Днес отново направих опит, но неуспешен - подължава да стърже дори по-силно.Въпросът ми е към по-опитните и компетентни членове на форума: каква би могла да е причината за този шум (износенферодов диск, притескател, лагера?), както и начини за разрешаването на проблема?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толкова време нито едно мнение :D Хайде като отвориш, сподели кое се е счупило - притискателния или феродовия диск

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и при отпуснат педал скоростите влизаха нормално без да натискам съединителя, дори и при задна скорост.

Това на запален мотор или как ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега докъде стигна с проблема откъде е тоя шум?Съединител,аксиален лагер или първичен вал на скоростната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички, които следят темата и би им била от полза! Повредата е отстранена, като причината беше: излязло каре, в следствие на което шлиците на полуоската бяха изронени (точно това стържене, което се чуваше). Благодаря на отзовалите се колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на теб благодарим. Малко хора споделят как са разрешили проблема си в темите, които пускат докато са на "зор"Безаварийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повредата е отстранена, като причината беше: излязло каре, в следствие на което шлиците на полуоската бяха изронени

А открихте ли причината за излизането на карето ?...Ако не сте, го направете за да няма рецидив...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината за излизането на карето е качеството на пътната настилка, по която всички се движим за съжаление!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината за излизането на карето е качеството на пътната настилка, по която всички се движим за съжаление!

Има още един начин да излезе. Имах един случей преди 8 години един калпав майстор като ми сменя маншона на карето на старата ми хонда ми счупи зегера който е на върха на полуоската и я държи да не излиза от карето и мълчешком ми сглобил карето със счупеният зегер Редактирано от nelikb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Склонен съм да повярвам че е от лошата настилка,просто не сте идвали този месец във Варна - толкова дупки че не може да се кара.Добре дошли в най-добрия за живеене град-най-високите данъци и най-лошите пътища!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...