Jump to content
gabara

какво ще кажете за ибейските коилоувъри?

Recommended Posts

Става вапрос за нещо подобно:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-98-99-00...sQ5fAccessories Някой ползвал ли е такива?Стават ли за нещо?Искам да си сваля малко колата.Но да не е прекалено ниска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Прелюда съм с такива и нямам проблеми. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз искам да чуя отзивите за коиловърите -> полицемен кажи за разлика във возия и стабилност и за понижаване и за (повишаване(на клиренса ако е възможно)(и примерно с кои цвят си ако при тях имат разлика де..) :);):P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gabara, тоя тип пружинки са много къси и поради тая причина ги правят твърдички ... иначе пружината си е пружина - какъв проблем да има с нея ? със сток амортесьор ще се наскачаш яко :)K1r1L, синьо за момченцата а червено за момиченцата ... има разлика и в стабилноста, и във возията ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цветовете нямат никакво значение ,освен ако искаш да си ги вържиш с нещо по колата :huh: Доколкото знам им трябва някъкво преправяне за да се монтират,не е сваляш и слагаш !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искат никакво преправяне , дал съм вече около 6-7 комплекта.Дори и колегата ми е с такива.Возията си става точно като за Хонда по моите разбирания. Стабилно и по твърдно от оригиналното :huh:А и по добра екстра от "вдигни-смъкни" просто няма :)Ела ми виж колата лятото, ела я виж и зимата - нямам яодве.За цената са си прекрасни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещто да питам.Със сток амортисиори мога ли да ги карам или трябва и тях да сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно стават ли за нещо примерно тия :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1994-1995-H...#ht_4105wt_1165Защото цената е едва 12 $ или тия:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1992-1993-1...#ht_3361wt_1165Те са 30 $

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно стават ли за нещо примерно тия :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1994-1995-H...#ht_4105wt_1165Защото цената е едва 12 $ или тия:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1992-1993-1...#ht_3361wt_1165Те са 30 $

колега, долу под снимката има 1но нещо, шипинг & пеймънт. И 2та комплекта излизат към 60 долара с доставката за САЩ... а за БГ, ако ги поръчаш през фирма, в най-добрия случай - 90 и няколко долара...което е малко по-евтино от цените на които се продават тук....и ще чакаш 4 седмици доставка...по-добре си ги купи от тук. Иначе не съм против койловете, но варианта, който избрах аз, защото сметнах, че е по-удачен - нереголируемо окачване (амортесьори + пружини)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да си взема понижаващите бях купил койлове,обаче много колеги казаха ,че са повече за писта отколкото за всекидневка.Сега не мога да бъда сигурен така ли е ,обаче съм се возил във кола със койлове и мога смело да твърдя ,че понижаващите ми пружини са като стокови сравнени със койловете. Адски друса ако си със сток амортисьор,и усещаш абсолютно всяка неравност по пътя,ако това нашето са пътища въобще! Най голямата екстра е ,че може да се регулират според сезона,другото е шит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 1 месец с сини пружини от този тип, впечатлението ми е едно - с заводски амортисьор НЕ СТАВА (поне във Варна). Някой казват ,че ако се скъси стержена на амортисьора ставало по-човешки. До там не смятам да стигам ... според мен решението за по ниска всекидневна Хонда е -1 витка на заводските пружини :huh:п.п. Ей сега ме изядохте ... :)

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ясно че ще те изядем :) Една витка до никъде не стига :huh: Тези дни ще слагам червени койлове на сток амортисьори и щя споделя как е при мен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си взех сини от този тип но още несъм ги сложил. Като ги монтирам ще кажа как е. Незнам какво очакват колегите но все пак са спортни поржини неможе да не друсат. Ако искате да е стабилна колата ще друса няма как, ако не сток пружинки и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги хем ви сърби , хем ви боли :huh:Кой от вас ще даде 1500-2500BGN за едно маняшко окачване на Д2 примерно. Тогава да не мисличе , че ще спре да ви друса :)Хроноса беше казал... Хонда е кола с 2 екстри - много върви и много друса.Ако на някой му друса много ... да си кара с оригиналното окачване като бръмбър или да си купи мерцедес :(Живи и здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2к не смятам че окачването ще е маняшко. Просто ще е на сравнително добро ниво :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е маняшкото окачване:

Публикувано изображение

 

П.П. Дядо Коледа,пише ти едно много добро дете,което няма дори и сефте! Моля ти се направи ми го подарък за коледа, или ми прати печеливш фиш от ТОТО-то . :huh::):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз също имам червени реголеруеми прожини купих ги от колега от форума.За парите са си страхотни. Карам със 17ки и нито опирам нито нищо.Малко е коравичко , но мен тъй мекефи.За мен това са перфектните амортисйори (газарски) :) : окачване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко сложих пружинките и мога да кажа ПЕРФЕ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко сложих пружинките и мога да кажа ПЕРФЕ !

Качи снимки да видим как изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре като цяло как седи , че сега от далеч не стават снимките .

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с същите взех ги от колегата nonamed казах му да ми прати наи меките и съм много доволен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,моите са червени,но съм ги комбинирал с Кони спорт.Надали има по-друсаща и твърда комбинация от тази :) В интерес на истината наложи се малко преправяне на шапките на койловъра инак не могат да се монтират на Прелюда.За стабилност е много добре,но на неравности със 17-ките е ужасно :) ,а при по-голяма скорост и при пропаднал път направо понякога ме връща колана,за да не се ударяв тавана на колата :) Като цяло съм доволен,а и това регулиране е в голям "+" в тяхна полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих на моя дел сол сини койловъри ОБАЧЕ !!! втулките с винтовете от където се регулира височината се оказаха късички и при максимално ВДИГНАТО положение колата ми е адски ниска.... явно ще ги свалям на ново и ще ходя при стругар да ми направи нови винтове с по-дълга резба за да се вдигне малко колата че в момента гумите влизат леко в калниците и колата опира на всякъде.... в по-големи дупки, стари прелези, легнали полицай..... инъче от към твърдост е адското няма усукване няма накланяне при завой.... но ще правя по-дълги втулки за да оправим проблема с височината!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавайте с това прекалено смъкване, може да счупите амортисьорите ако не се модефицират някой неща.Относно Д2, Тейн и другите подобни азиатски марки, НЕ стават за норамлно каране по нашите пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Д2, Тейн и другите подобни азиатски марки, НЕ стават за норамлно каране по нашите пътища.

Не че гледам да се заяждам но след като си казал че не стават поне дай накакво обяснение защо не стават. И аз казвам че Д13 върви повече от б16 ама без факти най-много да ми се смеят колегите. :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал, карал, адските кокали са, стават само за съботно-неделна кола за кратки разстояния или за каране по затворени маршрути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм със сини едно лято и оригинални амортисиори .... :( Много друса и много скача задницата и резултата от това - испуснаха 3 амортисиора ... 4тия е пътник сигорно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да си кажа, карах цяло лято с червените със стокови амортисьори, освен много твърдото возене други проблеми нямах, сега ги свалих и си взех понижаващи на FK още не съм ги слагал (в момента съм си със стоковите заради зимните гуми) но мисля тези дни да ги монтирам и ще видя каква е разликата, иначе колата изглеждаше маняшки :D единственият минус беше возията, кафето неможеш да си държиш в колата :(

 

ето и снимка

 

Публикувано изображение

Редактирано от KICK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чувал сам от хора с такива пружини .. Понеже когато пружината е понижена и си с обикновен амортисиор остава един празен ход м/у пружината и края на амортисиора кадето се хваща шапката (аз теи му викам)-резултат когато караш засилен и минаваш през бабуни от този празен ход колата почва да скача и е много опасно та .. чувал сам че може на стеблото на амортисиора да се продалжи резбата и фактически тази шапка да слезе на доло и да няма вече празен ход ... За мен схемата е ясна .. Без пари нищо не може да се постигне .. Трябват ти хубави амортисиори за тези пружини Кони регулируемо може би :(:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поскачането не е в резултат на празното място а в резултат на мекия амортесьор.Много ми е интересно да пробвам кола на човек който казва че ставало..... НЕ става бе хора, както и да го въртиш и сучеш, фабричния амортесьор не може да удържи такива пружини и колата подскача... еле пък със сините комплекти които поне аз съм мерил и излязоха 10кг/ммКолата става твърда и возията според мен е супер.... докато докоснеш първата лека неравност. Дори най-гладкия път има неравности и всяка една от тях се превръща в ужасно препядствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно да пробвам кола на човек който казва че ставало.....

Моята. :D Сини койлове отпред, ЦРХ-сови пружини отзад, на стокови амортисьори, няма друга такава :) но амортисьорите със сигурност са не-спортни... бях се замислил по едно време, та чак чертах вектори и изчислявах сили в търсене на обяснение, но накрая се отказах - може би някой ден ще изчисля и оптималната настройка... (ако не ме въдворят някъде на лечение преди това де ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D е значи не влизаш е групата на хората дето казват че става с фабрични. Последната такава кола я познах че е с фабрични амортесьори и коиловъри без дори да поглеждам окачването.... подскача си и толкоз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм от хората дето смятам, че става със стокови ще дам малко факти: Моя пачник е със стокови аморт. и червени кайлове отпред и рязани заводски отзад (задните са доста високи ама за сега толкова). Пачника на Doctor-a е със жълти конита, аморт и пружини (пружините по спомен) . Ами факта нагледно е че моята подскача АДСКИ по малко. Сега съм и съгласен че има разлика от всеки един аморт. и всяка една пружина и на различните коли и т.н. Понякога практиката е далеч от теорията. И определено предпочитам да карам с койлове и стокови аморт. от колкото със стокови пружини и стокови аморт. :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен си ми е мил живота и изправността на колата и никога не бих сложил такова нещо на сток амортесьори. По-добре някой евтин кит но поне малко от малко амортисьора да е изчислен за съответната пружина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ами факта нагледно е че моята подскача АДСКИ по малко.

Ще ми е интересно да я видя някой ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го кажа сигурно за милионен път - Неможе голям Х*Й да те е*е и да не те боли гъза.Сносен комплект/амортесьори+пружини/ с регулиране на височина и твърдост излиза от порядъка на 800-1000лв, скъпите, но и хубави надвишават 2000-2500лв.Само за смъкване на колата незнам друг вариант.Със сток рязани пружини е по зле отколкото с коиловъри на сток амортесьори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моито мнение като човек карал с такива пружини на 6 генерация хеч и карал със Koni регулируемо на твърдоста + Eibah пружини е,че коил + сток амортисиор е не ефективно окачване ... говоря когато коиловете са почти наи доло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ами то не знам как човек може да си помисли че ще е добре като ги смъкнеш до долу и да свърши хода на амортисьора. Ама явно там е проблема на повечето хора. Смъкват до долу и после " кайловете са боклук" , " много подскача" и т.н. По вашата логика съответно и конитата са боклуци и доста неефективни (това до някъде си е истина). По-добре да се вземе окачване за 5к примерно. Много ясно че до голяма степен качеството се определя от цената. Не може да се сравнява окачване за 150 лв с окачване за 600 лв !!! Винаги парите са определящи, въпроса е кой какво може да си позволи. Ама това че примерно каойловете са по евтини да се казва едва ли не , че ако сложиш такива си пътник е доста смешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно уточнение да вкарам не викайте койлоувъри на регулируемите пружини, защото двете нямат нищо общо. Това което колегата PETE TONG е сложил на втора страница е койлоувър, това на първата страница е боклук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам вече година (без 2 месеца) понижаващо "FK" 45/35 отрпед/отзад ,със разпорни щанги отпред горе,отзад горе и отзад долу. Мога само да кажа ,че най-добрата комбинация на сток амортисьор от понижаващи пружини няма. Возията е що годе поносима,пак се усещат неравностите,но не подскачам като пуканка из колата. На дълъг път са много комфотни и можеш да си изпиеш кафето на спокойствие. За поведението няда да говоря,колата е със гуми 195/50/15 и със тия модове по окачването определено във момента съм като ваденка за асвалта по завоите. Има и поницаващи пружини 60/40,обаче там вече камбъра става много под ъгъл и има опастност от ъглово износване на гумите(има пример във СТЗ). Ако сте такива мераклии,смъквайте със 60/40 правете си един или си купете камбър кит и всичко е ток и жица. Ако ли се задоволявате със приятно ниска кола,която става да минеш през 2 легнали полицая без да си оставиш половината термол ента на него,слагайте 45/35 и си се кефете! :stretcher:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...