Jump to content
Ryuugan

Подготовка за състезание?

Recommended Posts

Каква трябва да е работната температура на двигателя, за да е в състояние да стартира на пистата под максимално натоварване?И какво налягане на гумите е препоръчително?Ако се сетите за нещо друго - добавете, ако е нужно посредствено преди състезание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната тема с недомлъвки!!!Какво състезаниe, писта, каква кола....просто питаш и се интересуваш за себе си или поредната тема в която да разпъваме локуми???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да е вдигнала работна температура за да я мъчиш. (колко е тя - обикновено в средата на скалата, а може и да си разгледаш менюала).Налягането на гумите се определя с каране - проба-грешка в общи линии :)Не виждам значение каква е колата, но може би ми убягва нещо ;)Къде ще се състезаваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май Мишо е прав ... как да ти кажем какво налягане в гумите ти трябва, като не знаем дисциплината, колата, камбъра ... въобще нищо не знаем ... когато стрелката е стигнала средата на скалата, водата е загряла ... ама двигателя има още доста да поработи преди и той да загрее :) ..обаче за някой това не е причина да не стартират ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква трябва да е работната температура на двигателя, за да е в състояние да стартира на пистата под максимално натоварване?И какво налягане на гумите е препоръчително?Ако се сетите за нещо друго - добавете, ако е нужно посредствено преди състезание.

Работната Т трябва да е от 50 000лв до 100 000лв като начало, после се покачва право пропорционално на състезанията,Препоръчително налягане 10 000лв на състезание, независимо от терена!И не на последно место ти трябва голямо юнашко сърце! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да е вдигнала работна температура за да я мъчиш. (колко е тя - обикновено в средата на скалата, а може и да си разгледаш менюала).Налягането на гумите се определя с каране - проба-грешка в общи линии :huh:Не виждам значение каква е колата, но може би ми убягва нещо :)Къде ще се състезаваш?

Никъде няма да се състезавам.Просто преди да си направя грешните заключения ме интересуваше дали работната температура е когато двигателя е загрял и оборотите се установяват на около 700 автоматично? А за налягането да считам, че стига да не е твърде ниско и гумите да не опират по външните ръбове в завоите, останалото е по-преценка на шофьора за сцеплението?ПП: Наскоро някъде прочетох спор за форсирането на студен двигател. Тоест едната страна твърдеше, че не трябва да се форсира, а другата, че може ,стига да не е под натоварване(т.е. колата да не е в движение). Къде е истината ? Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Потготовка за състезание" а после "Никъде няма да се състезавам"Колега, някои от нас ще ни ленчуват заради теб! Излизаш ли на писта или не? Слаб мотор или марка кола не е оправдание или пък най-малкото срамно,за да го прави човек!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да е вдигнала работна температура за да я мъчиш. (колко е тя - обикновено в средата на скалата, а може и да си разгледаш менюала).Налягането на гумите се определя с каране - проба-грешка в общи линии ;)Не виждам значение каква е колата, но може би ми убягва нещо ;)Къде ще се състезаваш?

Никъде няма да се състезавам.Просто преди да си направя грешните заключения ме интересуваше дали работната температура е когато двигателя е загрял и оборотите се установяват на около 700 автоматично? А за налягането да считам, че стига да не е твърде ниско и гумите да не опират по външните ръбове в завоите, останалото е по-преценка на шофьора за сцеплението?ПП: Наскоро някъде прочетох спор за форсирането на студен двигател. Тоест едната страна твърдеше, че не трябва да се форсира, а другата, че може ,стига да не е под натоварване(т.е. колата да не е в движение). Къде е истината ?
Лукчо е прав, че когато водата стигне средата двигателя не е загрял т.е. маслото не е загряло. В общи линии маслото загрява 2 пъти по-бавно от водата (ако нямаш датчик за темп. на маслото).Който иска да си форсира двигателя студен си е негова преценка, аз не го правя и на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи темата трябваше да бъде формулирана така:"Кой са показателите за напълно загрял до работна температура двигател"? ... или нещо от рода.Защо трябва да вкарваме думата състезание??? Ако искате тема, в която да си обсъждаме подготовка на автомобил за състезание в различни дисциплини, аз съм "ЗА".Но моля ви колеги формулирайте си правилно и разбираемо питанките!!!Така или иначе сме започнали тази тема, ако искате да й променим заглавието, да поставим верните въпроси и смятам, че ще се получи една прекрасна дискусия. Офтопика ще го забърсваме бързо, както и некомпетентните мнения.Такава тема ще е доста полезна и интересна.ОК ли сме за идеята?Очаквам предложения за вярно зададени въпроси, както и за заглавие на темата. Разделът "Хонда спорт и тунинг" е точният за тази тема!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направете тема за всичко необходимо, което трябва да знае човек преди да се качи на пистата. На мен това ми беше идеята и въпросите за гумите и двигателя бяха част от подготовката. Задавам въпросът, за да се разясни всичко. От 10-11 отговора, точно 1 човек почна да обяснява ясно и точно. Ако нямате какво да кажете по въпроса, защо всеки се чувства длъжен да напише мозъчната си диария?

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да вкарваме думата състезание???

 

ОК ли сме за идеята?

 

Очаквам предложения за вярно зададени въпроси, както и за заглавие на темата. Разделът "Хонда спорт и тунинг" е точният за тази тема!!!

За да обърне някой внимание на темата :o;) ,не зависимо дали е коректно.

 

Аз съм за, не че съм много по състезанията. Засега де .

 

А за заглавие нека колегите да предложат .

Подготовка на състезателен автомобил .Харектеристики и параметри .... и тн. Знамли ;) .

 

П.п Колко е нормалната работна температура на маслото? Да питам ,че това ми е интересно .Та не е лошо и да се знае.

 

Цитат -Ако нямате какво да кажете по въпроса, защо всеки се чувства длъжен да напише мозъчната си диария?

 

Ryuugan Колега ти много докачлив ще да дойдеш ,нестига че колегите седнаха да мислят как да се направи една полезна тема ,сега някакви диарии мозъчни .Извинявай че излях мозъчната си ДИАРИЯ в темата ти това ми е за последно!!!

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направете тема за всичко необходимо, което трябва да знае човек преди да се качи на пистата. На мен това ми беше идеята и въпросите за гумите и двигателя бяха част от подготовката. Задавам въпросът, за да се разясни всичко. От 10-11 отговора, точно 1 човек почна да обяснява ясно и точно. Ако нямате какво да кажете по въпроса, защо всеки се чувства длъжен да напише мозъчната си диария?

мааалко прекалено за човек, който не знае какво иска да пита, но държи да го направи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямате какво да кажете по въпроса, защо всеки се чувства длъжен да напише мозъчната си диария?

Имам какво да кажа!!!Не си формулирал заглавие на темата като хората, нито върпосите в нея. Само по този параметър темата ти трявбаше да замине в коша. Решихме, че наистина може да бъде интересна, ако я пооформим като хората, но ти реши, че си изливаме "мозъчната диария". Никой не те е обиждал, за да го правиш към всички участници в темата. Моля , ако имаш желание поработи върху речника си и мисленето преди следващият си пост.Повярвай ми, че всеки има желание за дискусия, но не и по начина , който ти подхвана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е че така де неразбрахме сега колко трябва да ти са надути гумите при драг сиркут ? и в крайна сметка как е по добре при загрял двигател или при студен да се тормози ;)и както предложи мишо и аз съм ЗА таква тема да се разбере точно кво трябва да се прави ;) и ще настане голям чат там :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ;) Обещаха да "разчистват" А "чата" явно ще е тук...До колкото усещам темата се заформя като предложение за подходящо заглавие за нова тема. И като това стане явно тази да се изтрие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бееее, ще пускаме 100000 теми. Оправяме тази, изчистваме всички мнения. Мммммм, така като гледам ще остане 1-2 мнения и се започва с "даването на акъл" :P Измислете подходящо заглавие, засега само "фена " даде предложение, ще редактирам първият пост с правилно зададени въпроси и белким колегата остане горд че е пуснал полезна тема, а не да се изказва за мозъчни диарии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дрифт гумите се помпат на камък :) Колкото до темперетурата - доста хора си изтезават колите на студен двигател и казват че вървят повече, но от друга гледна точка хич не е здравословно за двигателя. Загряваш до средата на скалата, въртиш 3-4 обиколки на пистата, ако е разрешено, и после си стартираш както си искаш.

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редактирайте както сметнете за добре, просто ме изнерви начинът, по който се подхожда във всяка втора тема. Вместо да получа адекватни отговори всички ми пишат колко съм зле, че се правя на интересен, че всяко дете го е научило и бог знае още какво. Трябва човек с 1 поглед да получи информация, не през 10 мнения да има 1 по темата/полезно. Заради това мисля, че иванкръстев беше пуснал темата относно форума.Сега някой да се захване да изтрие мнения да коригира постове и аджеба да разберем какво трябва да се подготви преди състезание. Пък кой знае може да си направим някое гран при на форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дрифт гумите се помпат на камък :)

и един мармот завива шоколада в станиол :) ... дрифта не е тема точно за тоя форум, но това което си писал най-общо ще накара колата да се пързаля където си иска и да яде гуми ... само по себе си това не е дрифт :)

 

>>>>>>

 

Ryuugan, ти май не разбра ... НЕ СИ задал въпрос, а се сърдиш че не получаваш отговор ! Задай си въпроса най-накрая и може да получиш много изчерпателни отговори !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве лукчо ти май си еродит ве вав всякя тема се месиш не се заяждам но това ми е впечатлението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не еродит - просто спамер :)а сега се придържай към темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори локчо ще се запознаем .Но просто това ми е впечатлението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съжаляваш, а да ми кажеш защо реши да ме класифицираш точно в тая тема ! Нещо невярно ли написах ? Ако не - пусни си тема "мнението ми за лОкчо" и коментирай там ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Добре,Аз имам един въпрос:Защо просто който иска да се състезава да не погледне първо тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21255 едва ли има по-добре направена за състезания кола в този форум.А заглавие "какво е нужно,за да се подготви една кола за състезание" как ви звучи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лукчо кажи вариант при дрифта да не се ядът гуми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гумата винаги се яде, това не означава, че трябва да я свършиш не първия завой ... дрифт означава, колата да е малко, но достатъчно извън грип, а не "сецай мъжката" и виж кво ще стане ... ще се опитам да го обясня така - дрифт в смисъл на "спорта дрифт", с отворен диф трудно се получава, но за сметка на това всеки опит с достатъчно мощна кола води до свършване на гумите за отрицателно време ... да напомпаш гумите безразборно е горе-долу същото: можеш да го направиш, но е доста безсмислено ... особенно за предните гуми .. ако това твърдение беше вярно, никой нямаше да си помисли да кара слик за дрифт, а всички щяха да са с галоши втора ръка ... ако може дот92 видинки ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...