Jump to content
sa6o46

Дилема! 1.5 Lsi или 1.4 Is ?

Recommended Posts

Колеги помагайте че съм пред сериозна дилема, незнам кой двигател да избера, мислех да е 1.5 lsi обаче днес пробвах една и ми изглежда малко по тромава от 1.4 is която направо ме кефи колко пъргаво се форсира, от друга страна е с по къси скорости и за дълъг път 1.5 трябва да е по добре. също като разход на гориво незнам как са, и кой мотор е по подходящ за газифициране (колата ще минава доста километри)как стоят нещата с набавянето на части, Д14 е доста по популярен мотор и предполагам частите се намират по леснопо конкретно това е Д15-ката http://www.mobile.bg/11215979109896174а Д14-ки има доста, но тази най ми харесва http://www.cars.bg/u68185

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ако съм веднага онасям д15-ката, много по добър двигател а за състоянието му немога кажа ти си я гледай ако е в добро състояние не се чуди. Но кято и да вземеш ще си супер доволен. Части бол но няма да ти трябват защото не се развалят. Успех с покупката. И нова година с нова кола а кой като тебе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, добре си се ориентирал и 2те коли са много хубави, успех с покупката. Ето ти нещо което може да ти помогне - http://forums.hondabg.com/index.php?showto...73&hl=D15z6 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, добре си се ориентирал и 2те коли са много хубави, успех с покупката. Ето ти нещо което може да ти помогне - http://forums.hondabg.com/index.php?showto...73&hl=D15z6 ;)

благодаря, прочетох я цялата тема и като че ли съм поваче за Д15-катаднес я гледах и беше перфектна външо и като салон, двигателя работеще перфектно но Д14-ката някак по пъргаво работи каточели ;) съединителя ми се видя малко по твърд от на Д14 конкретно тая която гледах, но и на двете им прискърцва съединителя и изобщо на сички сивици които гледах им скърца, незнам защо :o сервото на волана нормално ли е като навия волана до край и натискам още оборотите да се вдигат и свалят? също спирачката като я помпам и мърдат оборотите? а когато нее запалена и въртя волана има едно леко чукване когато го въртя наляво-надясно, нормално ли е?мерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да ти играят оборотите, но не много(и хидравликата и сервото товарят допълнително двигателя). ако имаш възможност мини през сервиз за първоначален оглед, макар, че накрайници или кормилни щанги ако имаш разбити не са скъпи.цените като цяло са доста прилични9визирам частите), и ако се двоумиш още, винаги избирай по-голямата кубатура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 Д15ката без никакво съмнение - и съм сигурен че няма човек които да каже обратното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата, към която са те препратили колегите е доста изчерпателна, искам само да допълня едно нещо - d15z6 е с 262мм дискове отпред( a la Vti) докато d14-ката е с 240мм - ако не се лъжа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

естествено д15ката,много по добре на дълго от д14ка,повече ниутони и кончета.

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15 по малко гори

5.0 на сто извънградско, 6.5 газолинка....мандолинка...Ч.Н.Г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безсъмнение 1.5,по бърза при изпреварване,по малък разход и колегите казаха останалото.Успех

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ч.Н.Г. е как може да има различни мнения-D15Z6 разбира се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ч.Н.Г Първо на всички колеги с пожелания за мнооого безаварийни.Колега няма какво да се чудиш въобще щом става въпрос за тези две коли то е ясно (D15)-ката поради защото :drunk: :колегите по-горе обясниха защо.Със здраве!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за мненията, никой нищо не каза за съединителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз немога да си обясня как д14 е по-пъргава от д15.. Явно нещо в състоянието на д15-ката не е добре - огледай я внимателно! А за съединителя какво точно имаш в предвит "прескърцване", на всички скорости ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз немога да си обясня как д14 е по-пъргава от д15.. Явно нещо в състоянието на д15-ката не е добре - огледай я внимателно! А за съединителя какво точно имаш в предвит "прескърцване", на всички скорости ли?

на място, без да е запалена колата, при натискане и отпускане на съединителя има някакво скърцане на всички сивици които гледах до сега, на някои по-ваче на други по-малко :drunk: а за пъргавината, Д15 си се форсира като нормална кола а Д14-ката само с леко докосване на газта и скачат оборотите което много ме радва :lol: "throttle response" мисля че се казва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скърцането не се притеснявай, оправя се със смазване на едно място. Взимай Д15-ката и не му мисли. Огледай внимателно купетата, че това си е много важно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Нова Година първо живи здрави и много безавариини километри на всички от клуба :drunk: По въпроса, колега и аз бях на твоето положение преди няколко месеца и определено мисля, че НЕ сбърках като взех D15Z6. Страхотен разход и много приятен за каране автомобил. По въпроса, че 1.4 ти се е сторил по-пъргав ... нямам обяснение аз карах няколко преди да взема моя определено д15-ката е по приятна за каране. Поздрави и успех в избора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колегата се заблуждава че д14-ката е по пъргава, всяки двигател има различна еластичност и на пръж поглед може да се заблоди човек. Качвай се на д15-ката пробвай я после мини през сервиз за оглед от майстор и не се чуди ако ти отърва цената мога да ти кажа само честито и добре дошъл в клуба на Хонда с прекрасна машина и със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не каза нищо за газифицирането, при конверсия на ГАЗ дали Д15-ката ще запази икономичността си ,която до колкото знам идва от бедната смес на която работи двигателя в ниските и средни обороти? също V-tec - а как ще понесе газифицирането? дано не досаждам вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не каза нищо за газифицирането, при конверсия на ГАЗ дали Д15-ката ще запази икономичността си ,която до колкото знам идва от бедната смес на която работи двигателя в ниските и средни обороти? също V-tec - а как ще понесе газифицирането? дано не досаждам вече :)

Аз лично немога да кажа как ще е, но много колеги карат колите си на газ и до колкото знам нямат никакви проблеми с газ. Нека те да си кажат мнението. Ако не навърташ много километри няма смисъл от газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35-40 хил. км. годишно ще минава колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение че тази кола е достатъчно икономична за да я газифицираш,и никога не съм разбирал смисъла да се газифицира една хонда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

35-40 хил. км. годишно ще минава колата

При този годишен пробег газта е оправдана. Под 20 000 километра не е (осен ако не мислиш да я караш 7-8 години). При този пробег разхода за гориво е наполовина.

Лично мое мнение че тази кола е достатъчно икономична за да я газифицираш,и никога не съм разбирал смисъла да се газифицира една хонда :rolleyes:

Икономична е ако я караш в неделя. При 40 000 годишно означава средно над 110 километра на ден. Всеки ден. Включително и неделя! А ако толкова не виждаш смисъла дай ми парите за поне 2500 литра бензин годишно и аз няма да го виждам смисъла от газифицирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35-40 хил. км. годишно ще минава колата

С такъв годишен пробег още на 1вата година си избиваш уредбата.За съединителя не се притеснявай,мойта 7ца я купих със скърцащ и я карах 5 години без проблем.Притеснявай се ако го прави на запален двигател.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15z6, обикновена газова, с емулатор само на инжекторите - 5.9л газ на 100км, сам, без особен товар, при скорост 90-120(на моменти и повече), в зависимост от терена. Градско към 8-9, в зависимост от настроението smile.gif. За да върви добре, на газ('пък и на бензин) и да си държи ниските, силно препоръчвам следните операции: регулировка на клапаните, почистване на EACV и дросел. Според мен има смисъл от газифициране, особено ако се кара много колата - 6лв на 100км, са по-малко от 10-12лв на 100км, но това си е лично мнение :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взех я най-накрая, 1,5 LS 96' малко е старичка но пък лачена ;)

 

карам я вече няколко дни и съм много доволен, определено доставя удоволствие от шофирането, благодаря на всички са мненията!

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честита да ти е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега ;) Колата е супер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе все пак взе "по-тромавата" д15-ка ;) Честита и много безаварийни. И може да си оправиш секцията "Кара" на профила ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита и от мен.Супер е колицата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не съм съгласен ,че Д14 е най-скопения мотор,ама карай! ;) Д14,със в-тек главата на Д15З6 ще я отпори доволно много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си я караш със здраве и мн безавариини километри. И ти вече си от сектата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее колега, то и D13 с прилични модификации тупа и двете, не е там въпроса ;) Хайде още едно честито! Много запазена изглежда външно! Дано и под капачето е така ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взета е вече май :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честит автомобил :D:hondarulez: в семейството имаме D15z3 (90к.с. VTEC-E) с газов инжекцион и върви перфектно. Кара се много повече от 20 000км годишно и поради това е газифицирана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за пожеланията, наистина е много запазена и вътре и вън, и на двигател поне за сега нямам проблеми освен един странен шум който двигателя издава, като въртене на лагер металическо (немога да го опиша точно) , може и така да си работи незнам (майстора каза че е нормално), времето ще покаже.друго което не ми харесва е изключително лошата шумоизолация, направо нее за вярване как дрънчи тая кола :Pще трябва да я шумоизолирам :P иначе няма такъв кеф от карането за кола с предно предаване :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За мен д14-та е най слабия мотор на хонда ...изобщо

С д13 имаше една гонка и д14ката беше доста назад :whistle:Иначе честито за придобивката :P Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...