Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

аз имах шкода 120 ... мотора, макар и 40 коня, нямаше нищо общо със хондовия ... развърташе се по-бавно !ама TrAdIuLi, наистина ли сток д16 се развърта по-бавно от пипано б16 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Ако правилно съм разбрал заглавието на темата, а именно: "Тунингована Д серия или Б серия (сток?!?)", то определено мисля, че Д-серията, ако се направи да достигне конете на стокова Б-серия (та дори и по-малко) ще я поразмаже!А разликата в цената на 2-та двигателя, когато са стокови, определено ще стигне за доработката на Д-то, та и ще хартиса!А иначе съм напълно съгласен, че по-добро от стоковото - няма! Ако имах възможност щях да взема Б-серия! :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за момента пълен превес на б-сериите което си е нормално (само човек които не е имал б-серия може да каже че д-то е равностоино(като потенциал) :drunk: (и за много години момчета и момичета)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля че заглавието на темата отговаря на въпроса-след като не се уточнява как и колко тунингована да е Д серията то всяка Б серия няма шанс :drunk: поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 година бях с Д серия на колата и бях крайно разочарован как върви, то не бяха колектори филтри чипове олекотяване, само разхода беше добър. Б серия несъм карал, но гласувам с 2 ръце за нея :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 година бях с Д серия на колата и бях крайно разочарован как върви, то не бяха колектори филтри чипове олекотяване, само разхода беше добър. Б серия несъм карал, но гласувам с 2 ръце за нея :lol:

Има и други начини за повишаване на мощността на един двигател от това да му се сложат колектори,чипове,филтри и т.н ама айде здраве да е :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 година бях с Д серия на колата и бях крайно разочарован как върви, то не бяха колектори филтри чипове олекотяване, само разхода беше добър. Б серия несъм карал, но гласувам с 2 ръце за нея :lol:

Има и други начини за повишаване на мощността на един двигател от това да му се сложат колектори,чипове,филтри и т.н ама айде здраве да е :drunk:
Естествено, вече са направени :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за момента пълен превес на б-сериите което си е нормално (само човек които не е имал б-серия може да каже че д-то е равностоино(като потенциал) :lol: (и за много години момчета и момичета)

с това си мение ме убеди :lol: ... дефакто, това е анкета, която се базира на опита на хората от форума с тунинговането на двата двигателя до потенциала им ... сега ако няколко души напишат в анкета, че ти караш най-бързата б18-ка в света, то ще стане вярно ...айде за много години и бъдете все-така обективни :drunk: защо един от вас философи не ми напише в какво единия тип двигатели превъзхожда другия, за да се получи дискусия на тема "Тунингована Д серия или Б серия витек" ? да има няква база за спор, а не "аз карах две години д13, а после б16 и мога да ви кажа, че б16 е по-добър във всичко" ... говорим за тунинг !... и между другото, vtec не влияе на максималната възможна мощност, така че не ми изскачайте с него !!и още веднъж между другото ! кой подяволите говори за разход в тема за тунинг ??!? я питайте тони колко му харчи бегачката ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най якото тука е че повечето хора които дават мнение тука карат коли по 100тина коня и никога са нямали двувалов мотор Д серия или пък Б серия :lol::lol::drunk::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho неразберам много от хонди ама двте сери се различават и по ход на буталото и по диаметар ,те единият има мошност над 7000 а другия до 6000Б буталото е със по голям диаметар следователно има по големи клапани и портове ,колкото и да портваш Д главата няма да докараш пропоскливоста на Б -то

Редактирано от anastas83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е там е въпроса, че една д13-ка има по-къс ход от б16 и можеш да сложип двувалова глава. макар и без vtec, ако това е целта на упражнението ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Весела и успешна 2010 на всичкиПо заглавието на темата никаде не е описано за каква кубатура се говори!Карал съм и Д-серии и Б-серии(не много но достатъчно).Мога да кажа само че предпочитам да карам Б18Ц6 или Б16Б :drunk: от която и да е тунингована атмосферна Д-серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо не разбирам темата правилно ?! ТУНИНГОВАНА Д серия(ключова дума ТУНИНГОВАНА) или Б серия витек :lol: ...Как да стане Б мотор витек да бие добре настроена турбо примерно Д серия ? така разбирам аз зададения въпрос по темата :lol: друг е въпроса как го разбират други... и също така друг е въпроса ако съдите по нашия опит с "бегачките" в БГ :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за момента пълен превес на б-сериите което си е нормално (само човек които не е имал б-серия може да каже че д-то е равностоино(като потенциал) :lol: (и за много години момчета и момичета)

с това си мение ме убеди :lol: ... дефакто, това е анкета, която се базира на опита на хората от форума с тунинговането на двата двигателя до потенциала им ... сега ако няколко души напишат в анкета, че ти караш най-бързата б18-ка в света, то ще стане вярно ...айде за много години и бъдете все-така обективни :drunk: защо един от вас философи не ми напише в какво единия тип двигатели превъзхожда другия, за да се получи дискусия на тема "Тунингована Д серия или Б серия витек" ? да има няква база за спор, а не "аз карах две години д13, а после б16 и мога да ви кажа, че б16 е по-добър във всичко" ... говорим за тунинг !... и между другото, vtec не влияе на максималната възможна мощност, така че не ми изскачайте с него !!и още веднъж между другото ! кой подяволите говори за разход в тема за тунинг ??!? я питайте тони колко му харчи бегачката ...
АЗ ИСкам да питам ТЕБ КОИ ТЕ Е НАПРАВИЛ МОДЕРАТОР ОТ ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФИ КАТО ТЕБ ФОРУМА Е НА ТОВА НИСКО НИВО !!!!!!!!!!какъв витек те гони с него Чувал ли си ВИТЕК КИЛаР КАМС ???????????????? (може би е нещо ново и непознато за теб)ти си уникален само това мога да кажа :lol: караи Д СЕРИЯ И МИСЛИ че има РАВНИ ВЪЗМОЖНОСТИ С Бвсички които караТ Б серия СА "БАЛъци (хора набутали се с много ПАРИ ЗА НИщо)"що направо не вземеш да го кажеш това ? Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за момента пълен превес на б-сериите което си е нормално (само човек които не е имал б-серия може да каже че д-то е равностоино(като потенциал) :lol: (и за много години момчета и момичета)

с това си мение ме убеди :lol: ... дефакто, това е анкета, която се базира на опита на хората от форума с тунинговането на двата двигателя до потенциала им ... сега ако няколко души напишат в анкета, че ти караш най-бързата б18-ка в света, то ще стане вярно ...айде за много години и бъдете все-така обективни :drunk: защо един от вас философи не ми напише в какво единия тип двигатели превъзхожда другия, за да се получи дискусия на тема "Тунингована Д серия или Б серия витек" ? да има няква база за спор, а не "аз карах две години д13, а после б16 и мога да ви кажа, че б16 е по-добър във всичко" ... говорим за тунинг !... и между другото, vtec не влияе на максималната възможна мощност, така че не ми изскачайте с него !!и още веднъж между другото ! кой подяволите говори за разход в тема за тунинг ??!? я питайте тони колко му харчи бегачката ...
АЗ ИСкам да питам ТЕБ КОИ ТЕ Е НАПРАВИЛ МОДЕРАТОР ОТ ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФИ КАТО ТЕБ ФОРУМА Е НА ТОВА НИСКО НИВО !!!!!!!!!!какъв витек те гони с него Чувал ли си ВИТЕК КИЛаР КАМС ???????????????? (може би е нещо ново и непознато за теб)ти си уникален само това мога да кажа :) караи Д СЕРИЯ И МИСЛИ че има РАВНИ ВЪЗМОЖНОСТИ С Бвсички които караТ Б серия СА "БАЛъци (хора набутали се с много ПАРИ ЗА НИщо)"що направо не вземеш да го кажеш това ?
:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо не разбирам темата правилно ?! ТУНИНГОВАНА Д серия(ключова дума ТУНИНГОВАНА) или Б серия витек :drunk: ...Как да стане Б мотор витек да бие добре настроена турбо примерно Д серия ?

 

Докато четох темата разбрах,че се обсъждат Д и Б сериите като атмосферни мотори,затова в по горния ми пост съм писал ''атмосферна Д-серия''.

Сягласен сам че с турбо вече говорим за различно ''животно''. Макар,че май никои с турбо Д-серия удари Бос Хог :lol:

 

Уважавам всяко мнение,но това ,че Д е по добра от Б-серията ееее......моля ви се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е там е въпроса, че една д13-ка има по-къс ход от б16 и можеш да сложип двувалова глава. макар и без vtec, ако това е целта на упражнението ...

Е да има къс ход и е почти "каре" 75 х 76 = 1 но няма обем (незнам дали има място да се растърже за бутала на 81 мм.) докато б-то 81 х77 далеч от каре по скоро мотоциклетно съотношение и главната му цел е да няма задъхване на по големите обороти ,кривата на въртящия момент е изтеглена по нагоре чрез по "острите" валчета и големи клапани затова макс въртящ момент е чак на 7000об. Моето мнения че от всеки 16V мотор на хонда магат да се изкарат 100кс. от литър само със валчета , степен поне 11:1 ,изпускател и смукател (аз го постигнах със 8в и много му се радвам http://media.snimka.bg/4648/015551840.jpg)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали Д или Б серията е по-добра за тунинговане, знам само че няма да е лошо да запазите добрият тон и да си коментирате без лични нападки!!!Ооооо горкият форум е на ниско ниво, благодарение на "философа Lookcho", а може би щеше да е на супер високо ако К1iril не се заяжда и обижда!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах последно за тунинговане и на двете серии или пипана Д с/у стокова Б ??? защото ако е стокова Б ... няма за какво въобще да се коментира. А ако е за двете да са пипани: Б-то определено показва по-добри резултати, но с МНОООГООО повече пари (айде сега да не ми казва някой че не е наринал една камара че никой няма да му повярва). Така че всеки прави това , което му е по джоба ! За мен Д-то е по-добро , защото няма средства за Б. (то толкова съм и го направил това Д ама това е друга тема). По тая ваша изопачена логика мога да кажа че Б-то е пълен боклук , защото има далеч по-добри двигатели от него :D А относно "ниските " на Д-ти и останалите двигатели мога само да кажа МУХАХАХА . Последните замервания тази година бяха вчера. Пусках се с един Прелюдец Х22 (далече от сток) и от 2-ра и от 3-та от 2000 - 3000 об излизах доста напред (по над 2 коли ). За много години на всички ! :Dп.п. по моята ако направя всичко каквото има да се прави с цел вървеж ми е интересно какво щяхте да измислите тогава :P :P Защото нито съм портвал , нито сгъстявал, нито вал .... нищо.....

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМИН.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах последно за тунинговане и на двете серии или пипана Д с/у стокова Б ??? защото ако е стокова Б ... няма за какво въобще да се коментира.

 

Ето един колега който се е зачел в заглавието на темата :D това се опитвам да кажа и аз :D че според заглавието става въпрос за тунингована Д серия срещу стокова Б бре хора :P друг е въпроса дали това е била идеята на колегата пуснал темата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука все пациенти сме се сабрали. Аз питах в темата която пуснах дали б16 или б18 пуснахте нова тема и дали Д или Б серия и взехте да спорите за работи които няма и смисъл. Сравняват се стокови мотори поне аз така мисля, почне ли да се тунингова двигател вече става бесмислено. Освен ако не се правят еднакви интервенции и на двене серий двигатели. Това си е мое мнение. Но Б-то си е Б серия и затова е качват на спортните версии на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах последно за тунинговане и на двете серии или пипана Д с/у стокова Б ??? защото ако е стокова Б ... няма за какво въобще да се коментира. А ако е за двете да са пипани: Б-то определено показва по-добри резултати, но с МНОООГООО повече пари (айде сега да не ми казва някой че не е наринал една камара че никой няма да му повярва). Така че всеки прави това , което му е по джоба ! За мен Д-то е по-добро , защото няма средства за Б. (то толкова съм и го направил това Д ама това е друга тема). По тая ваша изопачена логика мога да кажа че Б-то е пълен боклук , защото има далеч по-добри двигатели от него :D А относно "ниските " на Д-ти и останалите двигатели мога само да кажа МУХАХАХА . Последните замервания тази година бяха вчера. Пусках се с един Прелюдец Х22 (далече от сток) и от 2-ра и от 3-та от 2000 - 3000 об излизах доста напред (по над 2 коли ). За много години на всички ! :Dп.п. по моята ако направя всичко каквото има да се прави с цел вървеж ми е интересно какво щяхте да измислите тогава :P :P Защото нито съм портвал , нито сгъстявал, нито вал .... нищо.....

Пич първо никой не е написал че д са боклук иако се зачетеш ще го видиш!да има много по-добри мотори от б серията но го знам иза това не коментирам и не се опитвам да убедя хората че аджеба аз ще си направя б16-ка all motor по евтино от к20 и суапа на к20 се обезсмисляпросто защото не е така !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като за начало никои не съм обиждал (АКО съм(обидил някои ! СЕ ИЗВИНЯВАМ)(Философ не е обида ;) каде сме писали Сток Б16? ( а за Б16 дори аз го написах(ТЕМАТА Е ЗА Б серия и Д серия !) защото сравнение с Б18-б20 просто Е още по смешно да се сравняват)(поне си викам и двете да са 1.6(по равностоино на мен ми изглежда по отношение на кубатура това е)в тунинг вид д15-6 бият сток б16:) но в тунингован вид Б16 си остава по добър това е ;))))) МИР :P)) няма нужда да се караме просто трябва да гледаме реално над нещата !!!:D :D :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука все пациенти сме се сабрали.Но Б-то си е Б серия и затова е качват на спортните версии на Хонда.

не ви знам кои сте пациентите :D . аз да питам само црх-а не е ли спортен модел на хонда(майче е), и що е с д-серия двигатели, а не с б?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука все пациенти сме се сабрали.Но Б-то си е Б серия и затова е качват на спортните версии на Хонда.

не ви знам кои сте пациентите :D . аз да питам само црх-а не е ли спортен модел на хонда(майче е), и що е с д-серия двигатели, а не с б?????
щото ако помислиш малко има рексове и с Б серия (б16а1) и са ПО ДОБРИ от тези с Д серията :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да има къс ход и е почти "каре" 75 х 76 = 1 но няма обем (незнам дали има място да се растърже за бутала на 81 мм.) докато б-то 81 х77 далеч от каре по скоро мотоциклетно съотношение и главната му цел е да няма задъхване на по големите обороти ,кривата на въртящия момент е изтеглена по нагоре чрез по "острите" валчета и големи клапани затова макс въртящ момент е чак на 7000об. Моето мнения че от всеки 16V мотор на хонда магат да се изкарат 100кс. от литър само със валчета , степен поне 11:1 ,изпускател и смукател (аз го постигнах със 8в и много му се радвам http://media.snimka.bg/4648/015551840.jpg)

до 81 не може да се разстърже , но със смяна на ризи ги правят на 79-80, което няма причина да не важи за д13 ... на 80мм става 1.48 обема, което не е много зле ... ето една тема за д13 http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=604242>>>>>на Кирил ще кажа следното: С теб приключвам нормалните отношения :D >>>>>http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2244465останалите - ако искате ще почна да пускам дино графики ... много бързате да изхвърляте д16 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има, но масово са д-серия. това прави ли ги неспортни????иначе и аз съм за б и такъв ще си сложа, но това е друг въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е Д-серия значи е пълен леш. аз въобще не знам защо са произвеждани като цяло ....

 

 

Я някой да ми каже коя е най - бързата Б16-ка в Бг и какво време дава на 400 м. Пък и собственика (не знам коя е и кое собственика, вие ще кажете) ако иска да каже що нещо е сменил и преправил :P

 

Ама под 400 м имам предвид на писта с Хапаратура, а не бай Пешо с Гспека , колата хвърлена от скала и дала цели 14 сек :D :D

 

 

п.п. не се заядам грам. Наистина ми е интересно , защото честно казано не знам , а ми е интересно.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси селската свада , ма то форума си е с такава нагласа маи маи lookcho както казах по нагоре от д16 споко може да се изкарат 150 коня на колелата със около 1500лв.валачетата са по скъпи само http://www.crower.com/cat/import/honda/cams/d16z.shtml

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терориста каза нещо много правилно :D Аз ще добавя като сравнявате дори тунингувани варианти имайте предвид една д15б2-ка или д16-ка стокова какво време дава на 400 метра и след интервенциите колко секунди е спечелила :D А колко една б16-ка ? Момчета , просто имате шанс , че ние с Д сериите нямаме достатъчно пари да тунингуваме Б серия :P Вкарайте малко хъс в нещата , най-сериозната Б16-ка която знам е тази на Дариус :P Изключвам Хронос-а !!! Късмет имате и , че Емо се отказа от драг , а развиваше колата си за завои , че тогава щяха да са още по-грозни нещата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я някой да ми каже коя е най - бързата Б16-ка в Бг и какво време дава на 400 м.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21255 Ето я тук. :D:P :P

 

Инак ако говориш за драг, най-доказано бързата B16'ка в бг е на нашия драг съфорумец Дойчин - ZUM_SPEED, 13.9 на Сливен ... колкото и да е да е незнам си къф наклон, колкото ще да е стар модел /кво кат е б16а1/, той е единствения доказал се на пистата. Иначе супер-мега-неверятно бързи B16ки има колко ти кеф ... но като гледам май са само клавиатурни. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля само да не скачаме на лични нападки, хората от форума развиват колите си до степента която им позволяват финансите и тъй-като сме Българи, в повечето случаи те са скромни ...не бих искал да чувам обиди от типа "ти си беден" или "ти си богат" ... говорим за принципното положение на нещата, а не за Българската реалност !за да се закара една д16-ка до сток нивото, на б16 има много път да се извърви, а за да се докара до ниво б16 с елементарни промени, пътя е още повече, НО това отново не поставя д16 далеч като потенциал от б16спорете с динографики или поне линкове, или ще смятам, че говорите просто за да става вятър като Кирил ... П.П. в нито един пост не съм твърдял, че единия двигател е по-добър от другия и няма да го направя, но доказан факт е, че на ниво сток б16, д16 е по-надежден двигател ( или поне д15 ) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не визира кой е богат и кой беден. То е ясно че на никой не му стигат парите иначе щеше да има поне една истински направена Онда (без значение Б или Д) , а то такава май няма. Поне резултатите са доста плачевни спрямо другите страни.

 

На Хронуса совалката дайте да не я визираме че там е друга бира, Все пак да говорим за евридейки.

 

"Инак ако говориш за драг, най-доказано бързата B16'ка в бг е на нашия драг съфорумец Дойчин - ZUM_SPEED, 13.9 на Сливен ... " - това ме интересуваше :D Другото е общи приказки и изхвърляния от колеги дето си мислят че карат непобедими коли....

 

ZUM_SPEED - едно голямо браво на човека :D

 

Тино - ами я си представи да имаш пари ама да ги хвърлиш не в Б ами Д серия... интересни ми е какво би се получило. Защото никой не е напомвал Д серия както си му е реда.

 

 

п.п. почти съм сигурен че Д16з5/а8/а9 (все едно) може да падне под 14.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май тука е мястото да питам за разликите в главите д15б2 и д15а9 като големина на клапаните и портовете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а9 главата не е слагана заводски на д15, но това няма значение в случая... портовете са по-големи, но не мога да ти кажа с колко в момента .. .. клапаните със сигурност на а9 са поне с 1мм по-широки, но също са само спекулации ( като търсих да си купувам за з6 главата, се опитваха да ми продават по-малки и на кутията пишеше б2 )>>>>..http://wiki.clubcivicquebec.com/index.php?title=Mugenтфа е интересна капачка за последната снимка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Int. Valve, Exh Valve, Head cc's, Stock C/R:D16A1 30mm 27mm 43.8 9.5:1D16A6 29mm 25mm 38 9:1D15B1 29mm 25mm 38 9.2:1D15B2 29mm 25mm 38 9.2:1D15B8 29mm 25mm 38.2 9.1:1D15Z1 27.5mm 23.5mm 25.3 9.3:1D15B7 29mm 25mm 38 9.2:1D16Z6 30mm 26mm 34.6 9.2:1D16Y5 30mm 26mm 32.8 9.4:1D16Y7 30mm 26mm 34.6 9.4:1D16Y8 30mm 26mm 32.8 9.6:1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...