Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

седя и се чудя какви сравнения правите и направо не ми го побира главата... по какви параметри сравнявате кой мотор е по-добър? по конски сили? по 0-100? по 402м? и защо не слагате к20 моторите в кюпа ако говорите за сериозни тунери...? Ей аман от глупости стана вече в тоя форум. мине се не мине и се роди някоя проста тема дет сички почват да се карат и да мерят п...шки в нея. тука според някои от вас д14ката си върви като б16... дайте я тая д14ка дет върви толкова да я видим. освен да взема да си продам суапа за д16 че нали е много по добра... истината е че с достатъчно финанси и двата мотора биха свършили работа... ама нали ние тука с чип и китайски колектор правим вървежни д13ки и д14ки... евала на хората които си пипат по колата и никога не се спират пред нищо независимо дали карат хонда д, б или друга марка! толкова ли няате друга работа та трябва да седим и да се караме?

тук усещам че визираш мен, ами за жалост колата я смачках, но предполагам, че до края на месеца ще си купя друга, задължително д14-ка и до лятото живот и здраве ще върви повече от старата (сток Б16 в 6ген. няма да е фактор)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее само 4 часа ме нямаше :):):D . Дотука всичко добре ама намесвате Д серия + турбо - въобще има ли такава която е слязла във високи 14ки :tooth::)

Това че ти не знаеш за съществуването на такава,не значи че няма колега ;) ако искаш да я видиш ,мисля че знаеш за какво ти говоря...поздрави :D
незнам колега, не говорим за гтеци а за време на писта, ако е някой от варна бих искал да замери с мене защото ми е интересно какво може Д серия с турбо (досега несъм виждал, но мисля че няма да съм изненадан) :D п.п. абе какво стана с тази твойта к20ка, ако някой ден си накеф ела да покараме 2мата че ми е инетресно кое е по бързо х22 или к20 в сток вариант на еднакво купе ;)
:) Говорим каквото ни дойде май колега...разчитай на това да се пробваш с турбо Д16ка ;) колкото до моя кеф-такъв няма , всеки ден го изпитвам карайки моята К20ка, въпреки че е 75 коня ;) поздрави !
Неможах да те разбера много какво каза, но както и да е ;) Идеята ми беше че примерно утре ще се зачепкат кое е по добро х22 или к20 примерно... и в момента дето се казва има реална възможност да сравним 2та мотора когато са сток в еднакви купета и да видим кой къде е по добър :lol: И аз всеки ден и се кефя на мойта, но искам да я наредя до друга 75 коня да видим кво стаа .Абе този банзай преди много му се кефех, но сега като гледам какви времена дава и направо ми се плаче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Б-серий , няма Д-16-ка, най-доброто на Хонда е Д15-ка и то не каква да е, ами ИКОНОМИК бе момчета!!!;):) :)

Ще ви разбия до един с моят иконопмик, няма по-вървежна Хонда в БГ от моята, не разбрахте ли. :P :P :P

Щв ви извадя Динографики и ще гледате ей така ;) ;) ;) ;) ;)

Ае на ви материл за поне още 20 страници спор и простотии :lol:;)

:);):)

;):blabla::P:):tooth:;):D::D::D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че е крайно време да се престане с това спамене и заяждане!!!В последните няколко месеца освен заяждане,обиди и мерене на кой е по-голям,нищо друго не чета в тоз форум ;) Толкова от по-старите потребители вече дори и е влизат вече тук :tooth: Защо ли?Просто не намират нищо смислено в тези безсмислени заяжданици и закани.Аре поспрете се малко а! :lol: Прескочихме всички форуми май,а до скоро ги сочихме с пръст и им се смеехме?!Май ние станахме за смях!Вместо да си помагаме и радваме на успехите, и мерака на пичовете,с който си правят колите ние се самоизядохме!!!:):D :D То не беха Д16-ки,Д15-ки и незнам си кво още!Ебахти и разделението,кому е нужно това?!Май сме далеч вече от идеала,който ни обединява под думата Хондаджии ;) Май по-скоро сме комплексари,че вече не намирам точното определение за моментното състояние на форума ;) ;) :P Това не е само мое мнение,това е мнение а много от потребителите,които от ден на ден губим,като част от нашето малко общество :) Честно казано съм малко разочарован,че това се случва тук,но такава е действителността :) Много приятели намерих тук сред вас и за това сега ми е малко болно,че нещата не са такива,каквито бяха реди 3-4г.,а се промениха драстично :) Нека бъдем приятели,а не врагове!Пичове,радвайте се на успехите си не се превъзгордявайте с тях-не джентълменско,пошло е!!!Евала на пичове като Тони,Марто,Стамен,Емо,Драго и ред други готини момчета,които си правят колите с желание,постигат успехи но не бият тъпана ежедневно и не виждам дори в тъпите теми да постват глупости-евала приятели :P Не визирам никой в горните редове и не искам да насаждам мннието си по въпроса,просто изказвам мнението си и на много от по-старите юзъри тук :P Малко може би ми е по-рязък тона,но мисля,че съм прав!Мир!!!:D;) п.с. Копнах мнението си и тук,да го прочетете всички!!!

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:tooth: да бе, само дето с мойто д14 по което почти нишо не беше пипано до трета вървех с сток 5ген ВТи

Де я намери у наше село тая вти..ти тогава с лекота ше го газиш малкия втек...вози ме ,вървеше ама чак па толкова???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВТи-то е на колега от форума (ако иска да си каже кой е), а малкия втек до средата на втора го забравях, тоя синия с КН регистрация. А таб съм те возил в самото начало - когато бях сменил само гарнитурата за 75 --> 90 коня :)п.п. да не забравяме и едно б18 в англичанка, което неискаше да се пуснем, защото неискал после ако падне да се похваля в спамерската тема "сгпних се най-накрая и", пък и бил с много по-голяма и тежка кола от мойта :)

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker напиши каква ти е колата и какво почти нищо не е правено? п.с. ако си го постнал по рано сори ама не съм видял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колата ми БЕШЕ 6ген д14а3, нямаше кой знае кви интервенции по нея, но и втек глава нямаше! вървеше си прилично, но лека и пръст :) Следващата ще върви повече. Но иначе беше лекичка, нямаше нито климатик, нито нищо. Екстрите и бяха хидравлика и еърбеците (внос от къде ли може да е била :) )п.п. Аа и между другото и пича с Б18-ката в англичанка е от форума :)

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е отговор - освен ако не искаш да отговориш - точно какво си правил ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти кво искаш да ти кажа, достатъчно е да знаеш че моторя си беше със всичко от д14а3, нямаше чаркалъци от други мотори, бе сток си беше :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не беха Д16-ки,Д15-ки

policeman, защо така ? Да нямаш лоши спомени от стокова Д15/6-ска ? Сега ми кажи че като дойде не си си мисли " тоя пък с тая Д15-ска де е тръгнал!" , ама на пистата ластика беше доста голям (в истинския смисъл на думата голям).

 

Знам те че си пич и ще ме разбереш правилно :) Просто се опитвам да обясня на 1-2 бясни рецери , че не трябва да се подценяват колите без значение с какъв двигател са дори и от каква марка !!! Винаги ще се намери някой по-бърз! Но това не е нещо лошо, даже е хубаво, защото в същност ще видиш какво ти е нивото на колата. Пък и щом те е бил някой значи има защо и е доста грозно да се омаловажава труда му. Тука колите дето ме бият са добре направени и освен да им стисна ръката на момчета друго не виждам какво. Ама те са хора, а не някакви пубери, защото като ги питам какво е правена , пипал ли си я нещо от миналия път ти казват и обясняват , а не да ти викат сток съм :) . Като се приказва с хората като с хора винаги ще получиш добро отношение от тях иначе няма кой да търпи селски прояви и изказвания присъщи на една друга марка , която е станала нарицателна вече. (скоро и нашата ще е такава)

 

а относно д14 вс ВТИ 6 ген : Може би на Доктора колата щеше да е добър опонент , но така и не намерихме ВТИ-ка да я замерим.

 

п.п. Хората дето защитават Б-то явно са толкова обсебени от мисълта да се заядат нещо или да се дракат , че те дори не виждат че ние НЕ казваме че Б-то е лошо , а точно ОБРАТНОТО - радваме се че има добре вървящи Хонди. Ама явно до толкова им стига умствения потенциал (не визирам никой).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха ;) как се обърнаха нещата изведнъж ;):):) :) :) :) :):lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се е обърнало, отговора е ясен още преди да е зададен въпроса - Тунингована Д серия е по-добре от Б серия, просто Б серията е по добра база за по-нататъшно развитие ако финансовата страна не ти е проблем. Тоя въпрос сигурно ще го има и в следващия сезон на "това го знае всяко хлапе" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: добро сравнение !

 

K1r1L, извади цитат от темата дето твърдя че Б-то не става !!!

 

Нормално е Б-то фабрично да е по-бързо. Обаче то излиза с по-големи портове , с по големи смукатели и изпускатели и т.н. И като вземем една Д серия и ги изравним тези неща , какво се получава ???

Двигател , който е толкова близко до Б-то (под или над няма значение) , че е доста смешно да се каже че Д-то няма потенциал или там какво си :)

И другото нормално нещо е : Изравняваме Д-то с Б-то (като колектори и т.н. да не се повтарям) и Д-то примерно върви на едно с Б-то. Обаче така не е честно, защото Д-то е пипано. Пипаме и съответно Б-то . Естествено Б-то почва да върви повече . Ама в Крайна сметка се оказва че Б-то пак е с по големи всмукатели и т.н. и е напълно закономерно да върви повече :) Това че Д-то е фабрично скопено не означава че след няколко промени не става добре вървящ двигател :lol:

 

п.п. Само като загледате на пръв поглет всмукателните колектори на Д и Б серията и може да ви стане ясно за каква гавра е направена с Д - мотора :)

 

п.п.п. K1r1L има хора дето твърдят че Д-то не става за нищо :lol: Хората ако са гледали повечко серии на " бест моторинг " щяха да видят за какви Б-серии иде реч :lol: Ама на едната имаше и хонда сити 1.3 беше към 160 коня и си вървеше на едно с другите барани коли :lol:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кои е казал че д серията няма потенциал има но не е както при Б серията просто е по малък това е :)аз го казах какъв е 180-200 коня на другото около 230 ако си чел правилно ( и тогава почнаха да ми обясняват ти каде си виждал.. такова б16 или д16)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) добро сравнение !

 

K1r1L, извади цитат от темата дето твърдя че Б-то не става !!!

 

Нормално е Б-то фабрично да е по-бързо. Обаче то излиза с по-големи портове , с по големи смукатели и изпускатели и т.н. И като вземем една Д серия и ги изравним тези неща , какво се получава ???

Двигател , който е толкова близко до Б-то (под или над няма значение) , че е доста смешно да се каже че Д-то няма потенциал или там какво си :)

И другото нормално нещо е : Изравняваме Д-то с Б-то (като колектори и т.н. да не се повтарям) и Д-то примерно върви на едно с Б-то. Обаче така не е честно, защото Д-то е пипано. Пипаме и съответно Б-то . Естествено Б-то почва да върви повече . Ама в Крайна сметка се оказва че Б-то пак е с по големи всмукатели и т.н. и е напълно закономерно да върви повече :) Това че Д-то е фабрично скопено не означава че след няколко промени не става добре вървящ двигател :lol:

 

п.п. Само като загледате на пръв поглет всмукателните колектори на Д и Б серията и може да ви стане ясно за каква гавра е направена с Д - мотора :lol:

 

п.п.п. K1r1L има хора дето твърдят че Д-то не става за нищо :lol: Хората ако са гледали повечко серии на " бест моторинг " щяха да видят за какви Б-серии иде реч :lol: Ама на едната имаше и хонда сити 1.3 беше към 160 коня и си вървеше на едно с другите барани коли :lol:

е ама това е сити турбо з акоето говориш и беше 800 кила хаха

ебати гадта :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) пак с тия кила, защо 5ген вти или 4 ген вт, да не би даса много по тежки. или 5ген д13-ка с присаден б16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много по тежки са да :) разликата е 100 кг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=hWGxdwJGrIg :) 1300 NA 160 HP :) И другите коли освен олекотени са и пипани, така че тука няма как да се отрече че не върви добре . То какво добре , за 1.3 направо кърти :lol: Ама Рекса направо смазва с ускорение :lol: , психопатска машина. Та така че дори и да не са конете колкото при Б , не означава че Д-то ще върви по-малко :) То накрая обикновено целта е да върви , не да имаш някакви коне на хартия (поне за мен). Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сити-то излиза и с д13-ка със моно и 100 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя грешка мислих си че говориш за едно зелено сити турбо то е в бая старите серий

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха ;) как се обърнаха нещата изведнъж ;):);):lol::);):):):):lol::lol::lol::lol::lol::lol:

аз изчетох всяко мнение от темата отново - направи го и ти и ще видиш, че нещата не са се обърнали ни най-малко ! Продължаваме да си твърдим едно и също, а вие продължаватае да си пеете вашата ...нашата теза "б е супер, но д-серията не е за изхвърляне"вашата теза "махайте се от тука със смешните си д13/14/15/16-ки, те за нищо не стават"ние се обосновахме, вие - ни най-малко :) ... пожелавам ви успех от тук нататък :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покажи ми наи мощната д серия колко коня е изкарала :) (атмосферна) като си почнал да се обоносваваш поне да видим факти за момента никакви...поне да има нещо интересно в темата

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто няма динота на тези Д-серии но съм сигурен че на Нейчо от Бургас, който ти много добре ознаваш, колата му е доста повече коне от сток Б-серия. Друго нещо е защо трябва да е атмосферна Д-серията. Никъде в заглавието на темата не пише атмосферна. За парите които както казахме са 2500лв. можеш спокойно да си турбинираш Д-серията. Пръдържайте се към темата и четете какво се пише. Не само да си знаете вашето. Както казах и в първия си пост, същото нещо повториха и доста други колеги ( ама Вие не четете ) е че никой не подценява Б-серията, има наистина голям потенциял за развиване.Айде мир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире тя колата може и 200 коня да ти е и кво от това, след като излиза някоя атмо хоничка с д-серия двигателче и 90-100 коня под капака и дава по-добро време от теб на 400м :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се е случвало още :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не визирах теб конкретно, но както и да е. Ще ти се случи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се случва защото има и други важни фактори освен мощноста на двигателя при състезание на 400м като на пример гуми, диференциал, съидинител и т.н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма то цялото ти изказване е тъпо бе пич

ВТи-то е на колега от форума (ако иска да си каже кой е), а малкия втек до средата на втора го забравях, тоя синия с КН регистрация. А таб съм те возил в самото начало - когато бях сменил само гарнитурата за 75 --> 90 коня :)п.п. да не забравяме и едно б18 в англичанка, което неискаше да се пуснем, защото неискал после ако падне да се похваля в спамерската тема "сгпних се най-накрая и", пък и бил с много по-голяма и тежка кола от мойта :)

Чакайте да се запиша в темата за мерене на п**ки и аз. :) Веднага да отговоря на младежа. Познаваме се, приятели сме и такива се надявам да останем, но ти умишлено се опитваш да кажеш, че твоя е по дълъг от моя. Е това няма как да стане. :lol: Първо за да разберат колегите от форума защо ти отговарям, трябва да кажа, че визираш мен с Б18-ката. И сега да кажа реално защо не исках да се пускам с теб.1. Такива гонки в населено място за мен са нередни и опасни, особено там където трябваше да стане гонката има няколко смъртни случая регистрирани. Това ти сам го доказа, като си размаза колата при едно от безразсъдните си карания в града. Тук е мястото и да ти кажа, че хора, които знаят че се познаваме, са ме молили да ти кажа да караш по нормално, за да не стане някоя беля. Не забравяй, че изрично те предупредих, че града не е писта. И ето, точно това стана, добре, че никой не е пострадал. Надявам се да си вземеш поука.2. Да казах ти, че колата е по тежка от твоята, което си е така, но не това ме спря, по скоро не те смятам за конкуренция и според мен не си заслужава да се пробваме. Щом станеш конкурентен ще се пуснем, но не в града, за да не утрепем някое невинно дете. 3. Още нещо, което не ми се струва редно, е да отидеш на място където има поне 10% наклон, да пуснеш колата надолу, да заснемеш клип за ускорение, да го постнеш в форума и да държиш всички в заблуда толкова време. Както сам виждаш, допуснах това да се случи и си мълчах, но нещата излизат извън контрол и според мен вече е време да си признаеш. Ако нямаш желание, мога да направя едно клипче и аз на същото място и да скрия шапките на половината форум. Разликата обаче при мен ще бъде, е на края ще вдигна камерата да покажа наклона, по който се пускам. Знам, че дори и с телефон да снимам, ще се вижда че наклона не е малък. Сега да обобщя. Возил съм се в Д14-ката, върви добре, не казвам че не върви. Ако искаш да покажеш на форума как върви, ела на националната и покажи какво може колата, а не да пускаш подвеждащи клипове. Имай предвид при отговора си, че не се заяждам или нещо от сорта, нито пък щях разбивам илюзията, която създаде, ако не ме беше споменавал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това всеки го знае, но ако е 10 % е добре ( аз си мислех че е 20 ) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това беше най-смисленото мнение от началото на темата, евала колега Stefan Milev.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма то цялото ти изказване е тъпо бе пич

ВТи-то е на колега от форума (ако иска да си каже кой е), а малкия втек до средата на втора го забравях, тоя синия с КН регистрация. А таб съм те возил в самото начало - когато бях сменил само гарнитурата за 75 --> 90 коня :Dп.п. да не забравяме и едно б18 в англичанка, което неискаше да се пуснем, защото неискал после ако падне да се похваля в спамерската тема "сгпних се най-накрая и", пък и бил с много по-голяма и тежка кола от мойта :D

Чакайте да се запиша в темата за мерене на п**ки и аз. :D Веднага да отговоря на младежа. Познаваме се, приятели сме и такива се надявам да останем, но ти умишлено се опитваш да кажеш, че твоя е по дълъг от моя. Е това няма как да стане. :) Първо за да разберат колегите от форума защо ти отговарям, трябва да кажа, че визираш мен с Б18-ката. И сега да кажа реално защо не исках да се пускам с теб.1. Такива гонки в населено място за мен са нередни и опасни, особено там където трябваше да стане гонката има няколко смъртни случая регистрирани. Това ти сам го доказа, като си размаза колата при едно от безразсъдните си карания в града. Тук е мястото и да ти кажа, че хора, които знаят че се познаваме, са ме молили да ти кажа да караш по нормално, за да не стане някоя беля. Не забравяй, че изрично те предупредих, че града не е писта. И ето, точно това стана, добре, че никой не е пострадал. Надявам се да си вземеш поука.2. Да казах ти, че колата е по тежка от твоята, което си е така, но не това ме спря, по скоро не те смятам за конкуренция и според мен не си заслужава да се пробваме. Щом станеш конкурентен ще се пуснем, но не в града, за да не утрепем някое невинно дете. 3. Още нещо, което не ми се струва редно, е да отидеш на място където има поне 10% наклон, да пуснеш колата надолу, да заснемеш клип за ускорение, да го постнеш в форума и да държиш всички в заблуда толкова време. Както сам виждаш, допуснах това да се случи и си мълчах, но нещата излизат извън контрол и според мен вече е време да си признаеш. Ако нямаш желание, мога да направя едно клипче и аз на същото място и да скрия шапките на половината форум. Разликата обаче при мен ще бъде, е на края ще вдигна камерата да покажа наклона, по който се пускам. Знам, че дори и с телефон да снимам, ще се вижда че наклона не е малък. Сега да обобщя. Возил съм се в Д14-ката, върви добре, не казвам че не върви. Ако искаш да покажеш на форума как върви, ела на националната и покажи какво може колата, а не да пускаш подвеждащи клипове. Имай предвид при отговора си, че не се заяждам или нещо от сорта, нито пък щях разбивам илюзията, която създаде, ако не ме беше споменавал.
И аз бех сигурен че клипа е сниман от Лука надолу....нека колегата да не се засяга ,но си прав за всяка една дума..доста коментари беше провокирал с карането си..умната и успех с новата хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа е сниман по равното ма както и да е, тя ако не вървеше нямаше да имам само 2 загуби :D а теб си те хвана страх защото по един и същ участък като гледам излизахме с еднаква терминална като ме качи на Роувъра. Пък и след това имаше и други неща, който пипнахме. Ама и това не е от значение, поне вече знам кое как и колко, та до лятото ако не си направил нищо по б18-ката ще ми гледаш задния регистрационен номер на втората лъжлива д14-кап.п. единия се издаде кой е, ако иска и с б16-ката да си каже кой е :Dп.п.2. Sa8o съжалявам брат че караш 800килограмов красив на външен вид ЦРХ, със голям мотор, с пари набити по него и въпреки това не можеш да покажеш никакви резултати, ама то и в една реклама го кават "то не става само с ядене - иска и акъъл". Нищо лично ама :) става ми смешно като се сетя за твоя рекс

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич нищо лично ама защо почна да претендираш че биеш и ти б16/б18/б20 след като си тотализира колата и няма как да бъдеш оборен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16 не съм бил, но го държех под напрежение, при това Б16 в 5ген хеч, а що се отнася до Б18 в англичанка - смешна работа е ;) а що се отнася до тотализирането, майната му - ламарини се оправят и се купуват, не виждам нищо смешно в това и не го пожелавам на никой, но явно на смешници като теб им е забавно. Аз на хора као теб не им обръщам внимание по принцип, но то наистина си много нагъл

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакай бе пич не ми е смешна катастрофата а поведението ти и се пооспокой малко живот и здраве ще си направиш"вървящата" кола пак споко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се изруди доста и почнахте да си ги мерите - последните смислени постове са на лукчо,както и да е - колега с леки модове по колата които остават неизвестни ще му кажа както предполагам и на всички ви е ясно каква разлика може да доиде само от една генерация и от едно филтърче,и тука едни обяснения на кои колко вървиНякои колега го каза много добре времената се дават на пистата - иначе и аз бих два пъти едно ферарри и съм сигурен че не беше със д-серия двигател! и въобще да не ми се оправдава че е нямало шофиор!!!Стегнете се малко то смех смех ,но вече е тъжно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакай бе пич не ми е смешна катастрофата а поведението ти и се пооспокой малко живот и здраве ще си направиш"вървящата" кола пак споко

"вървяща" кола си направи само ти пич, да не забравяме, че караш най-бавното присадено Б16 в БГ, мойта беше без кавички, и следващата също ще е без кавички :D Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо реши че карам най-бавната ?или и мене си ме бил без да разбера :):D във ваше село незнам на какво казвате б18 или б16 ама май не на общо приетото щом твоята кола ги е биела хаах айде поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...