Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

верояно и а8/9 трябва да са на 30/26, защото в главата няма много място за повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадете в София и околия D16 без значение с къв тунинг е само без турбо и азот и да е около 1000 кила 0-200 срещу моята почти сток B16 ,че нещо не сте в час грам ..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди 2-3 години Б сериите си бяха мечта за по старите съфорумци колеги.Никой няма опит с (ефтино) атмосферно тунинговане на Б серята.Докато Д-тата бяха бол и са се правили какви ли не експерименти.Моля ви-не ме карайте да се връщам преди време когато само като се споменеше Б-серия и всички получаваха оргазъм!Но защото никой нямаше.Сега се напълни с Б-серии и колегите които не ги карат, се опитват да кажат на черното бяло по всевъзможни начини!!!На всички ви е пределно ясно, че Б-серията е по-добра.И тя не се изчерпва с Б16А2 :P Пък и от Б16А2 до Б16А2 има разлика :D Виждал съм Абсолютно сток Б16А2 в 5-та ВТИ да дава 14.9 без проблем :P Виждал съм и такава да не може да смъкне под 15.4.И фактора не е човешки.Някой спомена, че Б-сериите са масларки? :D Просто капризни към маслото ;) Миналите 10к - 10в40 Мобил - 800г. Сега с Халволин 5в-30 - 5000 км., не е мръднала от максимума!Е, разликата в маслото (освен физически) си е 15лв. на литър. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се търси ОТГОВОР на някакъв ВЪПРОС, но надали ще го откриете при положение , че той не е зададен правилно.Аз виждам нещата по следния начин.Максимален капацитет на Д16* мотор.Максимален капацитет на Б16* мотор.-------------------------------------------------Тунинг на Д16 --- Тунинг Б16-Изпускател ОБХ --- -Изпускател ОБХ-Всмукател ОБХ --- -Всмукател ОБХ-Валове Crower Stage 2 311" --- -Валове Crower Stage 2 311"-Генерация на 60мм --- -Генерация на 60мм-Бутала за степен 10.8:1 --- -Бутала за степен 10.8:1------------------------------ --- ------------------------------Краен резултат: ***кс --- Краен резултат ***ксКраен резултат: 402.33м --- Краен резултат: 402.33мМожете да сравнявате два различни мотора само ако ги поставите при абсолютно едни и същи условия.Един и същи сетъп за двата мотора, едни и същи скорости/ като предавателни часла /.Едно и също купе в което да е поставен мотора.Едно и същп дино на което да се замерят.Това е.п.п. Верно че е зима и няма какво да правите по цял ден, но тва не ви дава право да си чешете пръстите тук и да дрънкате врели не кипели.Нещата даже тръгнаха на сръдни и обиди.Не упреквам никой. Това се наблюдава във всички форуми с периода от 20.11 до 20.04 :D

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато един човек , не се качи и лично да покара другия автомобил със съответния мотор просто неможе да го убедиш в противно на неговото мислене !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.streetracing.org/boards/archive...hp/t-59466.html

 

bisi си има клипове и никой не се съмнява в успехите му с атмосферна д15-ка ... айде намерете еквивалентната информация за б сериите ... искам да видя сериозна разлика в потенциала на двигателите и приключвам със спора !

казва, че ежедневната му д16-ка е била малко над 230коня на колелата, а д15-ката - тайна ... ама и двете в разкостен CRX дават 2 секунди разлика на 400м, така че аз ще предположа 20-25%

 

World's Fastest All Motor SOHC Honda: 1988 CRX Unibody, D16 full street: 12.68 @ 107mph

1988 CRX Unibody, D15 full race: 10.77 @ 123mph

 

http://www.jgenginedynamics.com/Dynosheets%20main.html

тука има също малко динота, но предимно б18-ките им са интересни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.streetracing.org/boards/archive...hp/t-59466.html

 

bisi си има клипове и никой не се съмнява в успехите му с атмосферна д15-ка ... айде намерете еквивалентната информация за б сериите ... искам да видя сериозна разлика в потенциала на двигателите и приключвам със спора !

казва, че ежедневната му д16-ка е била малко над 230коня на колелата, а д15-ката - тайна ... ама и двете в разкостен CRX дават 2 секунди разлика на 400м, така че аз ще предположа 20-25%

 

World's Fastest All Motor SOHC Honda: 1988 CRX Unibody, D16 full street: 12.68 @ 107mph

1988 CRX Unibody, D15 full race: 10.77 @ 123mph

 

http://www.jgenginedynamics.com/Dynosheets%20main.html

тука има също малко динота, но предимно б18-ките им са интересни ...

d15 all motor 10.77 :) :)

това трябва да го видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси bisimoto... в момента пича кара инсайт със акордов ф22 и 700 коньов шътъл '89 4х4, но има клипчета и със CRX-а .. само дето още спя и не мога да ги намеря пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Норамално е, те тея от Bisimoto са откачени.Най обичат да дават 8-ци, 9-ки с N/A F22-и :)..ПП: Той Локчо ме е изпреварил....

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се в сайта на Бисимото и давам един цитата:"We design power products for road race too! If we can do this with SOHC engines, imagine what we can do with Twin Cam powerplants!"Bisimoto website.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и Ф22-така е един умрял кон, дето се чудя хората защо въобще го карат :) ама за това ще пусна друга тема ... да дразня хората с Х22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се в сайта на Бисимото и давам един цитата:"We design power products for road race too! If we can do this with SOHC engines, imagine what we can do with Twin Cam powerplants!"Bisimoto website.

имат предвид д16а8/9 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото, тунинга е въпрос на пари, а с достатъчно пари по света има доста фирми, които могат на инат да изпроектират и произведат двувалова v-tec глава за д-серията, но това е безсмислено за тунинга на ръба единственото предимство на б, пред д е размера на клапана, но когато говорим за атмосферни приложения, на един етап това спира да дава 40% разлика, защото б-цилиндъра си удря тавана на пълнене и д започва да го застига ( говоря за процеса на тунинга, а не за състезание ) сериозна разлика се пявяра обаче при турбо колите , защото по-големия клапан дава на б серията доста повече потенциал там - над 30% ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за това какво може да си позволи Българина!Не за мотор с 100 000 $ доработки.Какво може да се постигне с 2000лв. например добре настроена Б и Д-серия.Атмосферни разбира се. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво може да се постигне с 2000лв. например добре настроена Б и Д-серия.Атмосферни разбира се. :)

Не е точно така защото не даваш равен старт. След като ще говорим за България само, въпроса най-често се свежда до "имам бюджет от 5000 лева и искам нов мотор кой да избера - малкия или големия втек? Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждал съм 9 секундна д16 но беше с 88 турбина а не атмосфера малко ми е трудно да го повярвам защото all motor б20 във рекс трудно може да падне под 12ките но няма невъзможни неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за това какво може да си позволи Българина!Не за мотор с 100 000 $ доработки.Какво може да се постигне с 2000лв. например добре настроена Б и Д-серия.Атмосферни разбира се. :)

Аз до момента споря само за липсата на потенциал в д-серията, но не и за рентабилноста :) ако говорим за рентабилност б16 няма шанс :D За 2К не можеш да сложиш б16 и да си сигурен че ще работи ;) ... най-малкото за да я ревизираш ти трябват 1000лв, а дори да не я купиш от някой от търговците, колко ще ти струва самия двигател да си го внесеш и инсталираш ? Дарко в момента продава б18 за 2К, ама в това е чисто изключение ... хайде като ще сравняваме ценово, да направим малка сметка ?въпрос 1. колко пари струва кола с б16 и колко такава с д16 ( да речем 4-та хеч ), защото е можеби най-добрата база за бегачка въпрос 2. колко струват колекторите за двете въпрос 3. колко струват валовете за двете въпрос 4. колко струват ковани бутала и биели з адвете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lookcho ако всички пишеха като теб добре обосновани мнения това щеше да е перфектния форум :) и да добавя към твоето сравнение.въпрос 5: Колко струва скоростна кутия за Б и за Д серия ? - защото Кирил повдигна и тоя въпрос

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като говорим за скорости, снощи четох, че се предлага кит за скорости от б-серия на д-двигател ... само ако имате желание да си присъдите "по-яка" скоростнатова в кръга на тунинга :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата май взе да става коя от двете серий е по скапа и коя е по евтина.А от това,че Б-серията е по скъпа сами си правете изводи коя е по добра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за това какво може да си позволи Българина!Не за мотор с 100 000 $ доработки.Какво може да се постигне с 2000лв. например добре настроена Б и Д-серия.Атмосферни разбира се. :)

Темата май взе да става коя от двете серий е по скапа и коя е по евтина.А от това,че Б-серията е по скъпа сами си правете изводи коя е по добра :)

съберете се и съставете обща стратегия, защото си противоречите и никого не убеждавате ... но за да ти отговоря... цената е въпрос на 20% себестойност, 40% маркетинг и 40% мода ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко струва онова колко струва това ОБЪРНАХТЕ Го на бит пазар :) :) :) :) повече няма да вляза в тая тема(За да не получа инфаркт не за друго) утре ще пускам б серията за продажба и почвам д серията да тунинговам до сега съм бил в ОГРОМНА ЗАБЛУДА :) (само дето.. моита както е седан ще трябва да и сложа турбо че да излезе нещо че тия килограми са и доста 1000+ и едва ли ще падне лесно под 15 секунди ;((( а сега Сериозно ИМАМ: два седана С еднакви модове единствено разликата е в изп. колектор единия 4-2-1 другия 4-1 (едва ли от там ще е голямата разлика)разликата на 400 метра им е ~1-на секунда в полза на б серията едната е 15-се секундна другата е 14-се (терминаланта скорост е около 15-6 км/ч разликатА)имам предвид че едновалката е с 100 кг по лека от Вти-аиката ми на кантар съм ги мерил ,едната ТЕжИ 1045 кг (другата е 1140 кг) по кантар (в сток вид без олекотяване)ето две "еднакви купета ЕДНАКВИ МОДОВЕ И КРАЕн резултат !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!и двете имат чип, генерация(60.5мм), колектор 4-1(4-2-1) аир интаке(АПекси) (Сега вече едната е още малко модната ,но още не се знае към по добро или по лошо) (тук говоря за неотваряни двигатели не са портвани пилени ) със олекотени части и други подобни)някои ако може да направи друго такова сравнение ще съм му благодарен( даже знам че колега Калоян(от Сливен) неговата беше с д16 сега е с б18 (мисля че пак с еднакви модове и пак разликата им е около секунда (на едно и също купе (но нека да не говоря от негово име !)ОТ тук нататък си правете изводите кои е по добрия мотор :D;):lol: :lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ШОТЛАНДЕЦ , ами купи си БМВ че са по скъпи от Хонда ;):) (в кръга на шегата) . Б-то като цяло е по-скъпо , но това се дължи на по "изработения " и "пипнат" двигател. НО пък това по никакъв начин не следва че това нещо не може да се постигне с Д-то . Просто Б-то излиза по подготвено от Д-то (чисто заводски).

 

Ами то ако гледаме потенциала на двете серии да сме реалисти трябва да се гледат другите държави , защото в нашета е ясно че няма средства да се направи нито една от сериите . И пак съм на мнението че Б-то превъзхожда с малко, но си е доста по скъпо удоволствие :)

 

Прост пример за това е точен пример на скоростните кутии:

 

СТОК Б16 кутия - 800 + лв

Наредена Д15/6 кутия - 100-150 лв

 

п.п. K1r1L, наистина си в ОГРОМНА заблуда ако си мислиш че твоите резултати не могат да се стигнат с Д серия (че и подминат далеч) .

 

п.п.п. АМИ КАКВО ЧАКАШ ??? :lol: :lol: :D мятай двигателя в един рекс .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. K1r1L, наистина си в ОГРОМНА заблуда ако си мислиш че твоите резултати не могат да се стигнат с Д серия (че и подминат далеч) .

ако си сложа мотора в твоито купе съм 13-секуден както е в момента :) с терминална 170+ :lol::):lol::):D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ШОТЛАНДЕЦ , ами купи си БМВ че са по скъпи от Хонда :) :) (в кръга на шегата) . Б-то като цяло е по-скъпо , но това се дължи на по "изработения " и "пипнат" двигател.

 

 

Теро аз бмв няма да си купя :D искам само да ми отговориш какво би предпочел да налееш 5000 за мотор б18ц или да разработваш Д-серия

за тез пари от която не сигурно колко ще изкараш а и колко дълго време ще я караш.Все пак някои каза за всекидневно каране и без турбо.

 

Това колко струват скоростите е минала тема(ако няма кои да дава 800 няма да е такава цената и ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата иска да обясни,че кола с Б16 струва с 3000-3500 пове4е от такава с д16 и,че ако се инвестира разликата в парите в перформанс може би д16ката ще е по-бърза.Говоря за суапови Б16ки,оригиналните ВТИ са тежки и нямат шанс.Въпросът е ,че Бсериите-б16,б18ц4 са доста по-добри бази за резултати-дори да се налеят една кофа пари стриит д16ка без принудително пълнене и нитро трудно ще свали под 14.А всеки суап е с идеята,че това е само началото и ще следва по хард тунинг.Иначе Б16 моторите са прекалено надценени като стойност-(да уникални мотори са,няма мотор в този клас да върти в стоково състояние до 8800-9000),но проблемът с високооборотните Хонда двигатели и теглото винаги остава.Но гледайки резултатите в драг състезания термина бърза хонда се свърза повече с принудително пълнене отколкото с атмосферни варианти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ШОТЛАНДЕЦ, така е ама явно ги дават ...

 

Ами Ако имам 5К определено няма да си взема Б -серия. Ще си сложа К20-ска. Иначе си го представи така. Имам кола Д-нещо си и имам 5К лв. За 2К налети в нея ще подминавам Какъвто и Б-мотор да е за тези пари (не че за 2К въобще може да си сложиш някакъв). А за да сложиш Б се почва .... една камара лев и 5К ще ти стигнат ама не и да я буташ кой знае колко (почти нищо, и смукател няма да може да се смени сигурно).

 

Това е при положение че двигателите са 6+ . Ама на ли се сещаш че тея двигатели са таркаляни и таркаляни и трябва да се направи ремонт. Ремонта на Д-то е 300 лв в части ... за Б-то да каже някой дето е взимал на скоро. 5К не те оправят до никъде.

А някой като иска да има бърз автомобил да си взема нещо по-леко. Не после да се оправдава със 100 кг :)

 

 

werz, и като си сложиш Б18 ще литнеш сигурно ?? Не се самозаблуждавай , виждал съм колко върви стокова Б18ц4. И оправданието "по лек си" при положение че е 80 коня , 300 кубика и нам колко си въртящ момент и тя дори не може да седи с мен ...... (и беше с по-къси скорости) :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега Сериозно

това ли ти е сериозното ? еднакви сетъпи ? ами да беше пуснал сток коли да сравниш б18 с д16 :) ... никой не би се сетил, че тая със 200-те коня, ще е по-бърза от 125-те с какви продължителности и какви повдигания са двата мотора и има ли ралзлика в обема, процентно малко по-голяма от разликата във времената, само да попитам и ще свърша с конкретния спор ... ти със същия успех можеше да сравниш сток б16а1 с б18ц...Р ... нее няма разлика ... те трябва да вървят еднакво ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я някой да ми каже коя е най - бързата Б16-ка в Бг и какво време дава на 400 м.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21255 Ето я тук. :) :) :)

 

Инак ако говориш за драг, най-доказано бързата B16'ка в бг е на нашия драг съфорумец Дойчин - ZUM_SPEED, 13.9 на Сливен ... колкото и да е да е незнам си къф наклон, колкото ще да е стар модел /кво кат е б16а1/, той е единствения доказал се на пистата. Иначе супер-мега-неверятно бързи B16ки има колко ти кеф ... но като гледам май са само клавиатурни. :rolleyes:

 

Колега,

доста неприятно е изказването ти към много хора във форума. Има доста момчета с Б-серия които влагат пари в колите и моторите си и ги разработват на страхотно ниво за българаската действителност. Те обаче не се намесват в тази тема, а правят по-умното - да се доказват извън клавиатурата. Това клавиатурни рейсъри ли са ?

За мен лично няма кофти мотор и всеки един с достатъчно $$$ ще се превърне в бегачка. Престанете с деленето на секти (Б или Д, турбо или N/A и т.н.)!

Дайте да гледаме действителността, защото на теория нещата са едни ама на практика се различават.

Ама сега да не ме почнете с "Ама ако слоновете имаха пърхут!" "Ако Септември беше Май!"

Живеем в България и нещата се доказват на писта, а не във форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

локчо ?кои говори За б18 ? в предното ми обстоино мнение сравнявах с б16 не с б18 200 коня както се изрази ти :rolleyes:става дума ЗА 5 ген ВТИ(б16а2истинско вти) с чип генерация и колектор и за ЕСИ(Д16з7) с чип генерация и колектор това евсичкия им тунинг беше еднакъв това исках да кажа и купетата са еднакви разлиакта в килограмите беше около 100 (в стандартен вид.. почнах да се повтарям ) сега разбра ли какво искам да кажа ?

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе не разбрахте ли ,че D серия за да върви във високи 14 ниски 15 трябва да тежи 800 кила и да е с един куп модове .......1000 кила бърза D серия атмосверна без азот НЯМА и НЯМА да има .... мотора е супер куц :rolleyes:Който не е карал читава Б серия никога няма да разбере огромната разлика между двата мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PoweRG, подобно нео се опитвам да обясня от няколко дни насам, ама нещо не ми вярват ... потенциал има във всичко и няма защо да се обиждаме на модели ...Кире, аз те разбрах ама ти май пак не ме разбра ... отиди и ми прочети поста още няколко пъти и ако пак не разбереш какво съм написал - питай !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

werz, и като си сложиш Б18 ще литнеш сигурно ?? Не се самозаблуждавай , виждал съм колко върви стокова Б18ц4. И оправданието "по лек си" при положение че е 80 коня , 300 кубика и нам колко си въртящ момент и тя дори не може да седи с мен ...... (и беше с по-къси скорости) :)

:rolleyes: Ей, не вървят тея Б18-ски бе!Терористе, ти май не разбираш, че от кола до кола има ралика и то голяма.Това, че на господара колата не е в кондиция, не значи, че всички останали няма да те свалят на земята...Много се възгордя, че си го напляскал, чак в подписа си го беше написал.Ц,Ц,Ц, - Марто един ден дойде в Сливен, напука разни М-тройки, ВРХ-сове и кви ли не други ама не си построи паметник в центъра на Шумен и не раздаваше автографи после! Имам чувството, че плюете тея мотори защото ги нямате?!? Направо така изглежда отстрани....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека задам така въпроса : Има ли някой който е направил суап и е останал недоволен от Б серия и се е върнал към Д серия ? Ако няма такъв или причината да го направи не е социална , защо си задържа Б серията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes::) :) Krelion, като не си разбрал какво съм писал в подписа си , защо го тълкуваш по свой начин ??? Б18-ката за която говоря не е на Господаря !!! С нея стават 2 б18. А и кола до кола с Господаря не съм се пускал , просто беше дал по слабо време (а и неговата не е пълен сток). Като бия нещо истински вървящо тогава може и да се зарадвам. Ама ако си мислиш че получавам оргазъм като бия стокова Хонда (или почти стокова) си се объркал нещо.

и Krelion , дай да видим една кола дето е "както трябва". Сток Б18Ц4 ако щеш и в СРХ го сложи пак ме съмнява да има шанс. И тея дето дават ниски и под 14 със "сток" коли само те си значт колко са сток ;)

 

И за да докажа че "пипана" Д-серия ще отрепе почти всички Б-серии във форума трябва да се пусна с всеки ли ??? Дал съм време на писта (колко ми е била зле колата тогава само аз си знам ама това няма значение) и така като гледам доста малко хора са под него. На пролет се надавам да е значително по ниско , но ще видим като се затопли. Тогава изкарайте всичките Б-серии във форума да се посмеем на "добрите " времена дето ще дадат 98% от колите.

 

И АЙДЕ СТИГА с тези килограми . Казах ви че е пълен смях това дето го пишете. Honda_EG като даде 14.7 в 5ген хетч ?? Той какво , сигурно е бил с тЮрбо азот нещо ..... Ще ми говорите за килограми, когато се пуснете с равностоен двигател (същия модел). Тогава може да кажеш "по-лек си от мен" . Иначе не очаквайте да не се смеят хората като изтърси някой с Б16/Б18 тая глупост при положение че се пуска с/у Д15 подяволите ....

 

deserteagle, и да има ще го е достатъчно срам да си признае :) А и единствения за дето се сещам да е имал вървяща Д-серия и да е минал на Б е Емо. Това че някой сложил на Д13 Б18 е много ясно че няма да си върне стария двигател и че ще е доволен от този (на фона на д13)

 

п.п. колата ми на Дупница беше само и единствено Втек глава и изпускателен колектор, а и гуми за мъгла . (без настройки, без генерация без нищо) Не се оправдавам даже обратното .. РАДВАМ СЕ :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че не съм оплюл нито един мотор от б-серията до сега :rolleyes: .. TrAdIuLi, моя мотор дава на 1200+ кила ниски 16-ки, без настройка и с минимални промени ... леко е сгъстен и има ... ммда .. няма нищо друго ...аа и гумите са за мъгла ... по твоята абсурдна скала, на колко ще падне с колектор отпред и вал( не по гърбав от на вти )+пружини ? а ако олекотя до теглото на 5-та хеч вти ? ами ако се объркам да портна ? това повече ли ще ми струва, отколкото да мина на б16 ? това сериозни модификации ли са ? ти мислил ли си някога преди да пишеш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho, да не забравиш да си разкачиш и ремъка на хидравликата, като ходиш да се дърпаш с някой :rolleyes::) :)

 

п.п. murdera, това 14.7 е времето от точка А до точка Б . Мисля че е логично да се гледат тези работи , защото в Същност са ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА ... иначе ония тръгнал малко по рано или нам какво си. техниката не може да я излъжеш ;)

 

п.п.п. Krelion, то за стоков вид въобще не може да се коментира :):D;) там е доста разликата, освен 4ген с а8/9 която е добър противник на стокова 5 ген ВТИ ... ама до там

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много спор,много нещо :rolleyes: Заставате на пистата и всичко се вижда.Тоя дал 14.7 оня дал 15.0 3ти бил 4ти , само празни приказки :) 1 2 3 и по-бързия бие :) пс. Честита Нова Година :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...