Jump to content
lz2lps

Honda Hsv-10 Gt

Recommended Posts

Колега кво е това животно бе тцтцт ;);) Трябва че ще да е много добро с какав двигател е това?!?Явно ще са само някакви определени бройки или...?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създадена е за Японският шампионат за туристически автомобили - SuperGT (SuperGT - Wikipedia), ex JGTC 500+hp, 3.4-liter V8Според статията, шасито е на заместника на NSX, върху което са работили Хонда... но май го спряха.

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еб@@@@хти красотата ! неземно :) .. да ми запазят една бройка докато продам NSX-а ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че на тези суперавтомобили мястото им е само и единствено на пистата. Ако не друго, може би ще можем да я гледаме 2010, въпреки че не е в серийно производство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кой каза че Хонда са минали напълно към "Еко" глупостите :D Чак не ми се вярва това :D Голяма точилка ама си искам НСХ-а :) п.п. абе не ви ли мяза малко на Лотус ?? :D или ми е развинтена фантазията :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мяза, да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тоя голям задник ми мяза на зонда повече :)

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

сега като гледам май съм в грешка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май печеля (даже го намерих черен и със спойлер ) :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тоя голям задник ми мяза на зонда повече :)

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

сега като гледам май съм в грешка :D

май печеля (даже го намерих черен и със спойлер ) :D

 

Публикувано изображение

зондата е напълно различна като конструкция да предната линия е сходна с лотуската, но назад кокпита е съвършенно друг аз чух нещо за V10, а не V8 някой да знае точната информация или чакаме докато не го пуснат по кината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да има малка серия за хомологация както беше едно време. Едни 500 броя, които да са бест селър и да станат после 1200бр. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В статията, която е дал eddy го пише:

Also required for competition in the series' top GT500 class is a naturally aspirated 3.4L V-8 making no more than 500 hp. Honda engineers would have to replace the prototype's rumored 500-plus-hp Formula 1-derived V-10 with a brand-new motor in order to take a place on the grid.

т.е. класът GT500 във SuperGT изисква да е 3.4L V-8, с мощност до 500hp.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко клипчета:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

звукът е точно, като на булид. Изрудия просто!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мамо колко е красива, и звучна... ех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D тоя звук 1:1 с двигател от Ф1 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda engineers would have to replace the prototype's rumored 500-plus-hp Formula 1-derived V-10 with a brand-new motor in order to take a place on the grid.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като й слушам звука и като гледам колко са й "високи" гумите, в същото време ниско разположен пилота това си е направо болид от F1 с оптичен тунинг. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като напомпан wankel. :D Уж V8 бил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, напомня по звука на Мазда Фурай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе взели двигател от Ф1 преди 2 години, сложили прекъсвача на 14К, сменили колекторите с по-дълги за да докарат правилния момент на по-ниски обороти ... и готово ... :D имат надежден мотор .. с ограничен толкова ниско двигател от Ф1 могат да карат 2 сезона без проблеми .. ама скоростите как са хич не ми е ясно :D ... при Ф1 скоростите са част от окачването, дифа е вграден и няма мегдан за изваждане .. освен ако не са изкарали дифа, пробили дупка отзад на скоростите, изкарали кардан и набучилиго в някакъв друг диф, не се сещам :) .. ма те са умни копелета де - колата е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че двигателя няма общо със F1, а е от Formula Nippon - HR09E (да не забравяме че Хонда доставят двигатели И за Indy Racing League - IRL). Класът е GT500, т.е. до 500hp, така че не виждам смисъл от F1 двигател и от прекалено много обороти :)http://toyotabg.net/viewtopic.php?t=12460&start=30

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с какъв двигател е, но звочи супер :unsure::bounce: :bounce: :punk: :punk: :plane: :plane: :worthy: :worthy: :worthy::wub: :wub: и изглежда невероятно :tease: :tease: :tease::):D :D :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че двигателя няма общо със F1, а е от Formula Nippon - HR09E (да не забравяме че Хонда доставят двигатели И за Indy Racing League - IRL). Класът е GT500, т.е. до 500hp, така че не виждам смисъл от F1 двигател и от прекалено много обороти :(

8 цилиндров от формула нипон може, ама въобще не свучи на инди ... освен това тоя двигател се върти с идиотски обороти, без значение дали има смисъл или не ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Според теб какви са оборотите на горните клипчета?Не казвам че е същият като във IRL, а че може би е базиран на него. Не съм запознат кой точно прави/доставя двигателите за Formula Nippon... мисля че Mugen.От официалният site на Formulla Nippon:

The name of the engine Honda supplies is HR09E. This engine has also been designed with the possibility of use in other categories, but as of 2009 there are no specific plans to use it categories other than Formula NIPPON.

Неофициална информация:

Honda HR09E - 600+ hp at 10,300 rpm (based on Honda IRL engine block)

Замисли се и колко би струвал един F1 двигател, както и подръжката му. До колкото знам има 18 HSV-010. На снимките от един от линковете от тестовете на Suzuka се виждат поне 5 различни. Тойота също използват двигатели от Formula Nippon във SuperGT. П.П. Във Formula Nippon са ограничени до 10300, така че на клипчетата не може да са повече. Във IRL са ограничени до 10500, което не значи че не могат повече. Acura също използва 3.4L V8 за LMP2 прототипа си във ALMS, макар че двигателя е със друго обозначение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тука гледайте след 3.40 мин. има отговор на спора ви :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въпреки че липсват особено подробности, състезателният автомобил се очаква да бъде идентичен с проекта NSX, който бе затворен в края на миналата година. Но състезателният NSX по-скоро ще ползва 3.4-литров V8 двигател вместо 5-литровия V10, който бе планиран първоначално за серийния модел. ТОВА Е ОТ ДНЕС 29.12.2009 :)

Редактирано от Coupe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HSV-010 ще е със 3.4l V8 защото такива са техническите разпоредби за клас GT500 във SuperGT. Според мен една от основните причини да пуснат HSV-010 e и промяната на разпоредбите, че автомобилът ТРЯБВА да е със предно разположен двигател. Старият NSX не отговаря на тези изисквания, така че ако Хонда искат да продължат да имат автомобили в този шампионат е трябвало да направят нещо. Можи би и това е причината прототипът на наследника на NSX да е с предно разположен двигател. http://supergt.net/supergt/2009/09regulation/indextc_e.htm

[GT500] The only engine permissible is a normally aspirated V-shaped 8-cylinder engine with the cylinder capacity of 3,400cc and was approved by JAF. If permitted by the GTA, engine with other specification can be used by conducting adjustment of performance, etc.

◊Position[GT500] Engine must be mounted at the front.

Така че няма нищо чудно нито в разположението на двигателя, нито в обема му. HSV-010 е създадена с цел да участва в даден шампионт, с определени изисквания и за това е, което е. Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[GT500] The only engine permissible is a normally aspirated V-shaped 8-cylinder engine with the cylinder capacity of 3,400cc and was approved by JAF. If permitted by the GTA, engine with other specification can be used by conducting adjustment of performance, etc.

точно за тая клауза се спекулираше че са използвали

 

а за предния ти пост - ти взе че се върза и взе да спориш за тая глупост за Ф1 двигателя ... прочети ми поста пак ( не съм ог редактирал ) .. за мен максимална мощност на 10300, където е прекъсвача, са идиотски обороти ... и още нещо - прекъсвача и на двата двигателя, за които говориш е на 10300, но с дребната разлика, че тоя за Инди има доста повече момент на средни обороти и се кара предимно там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.racecar-engineering.com/news/ca...-the-track.html

The new Honda HSV-010 GT500 ran for the first time shortly before Christmas at Suzuka. As with the NSX Dome has been Honda R&D's main technical development partner on the project, with Dome engineers running the car at the first test. Dome will also run at least one car in the 2009 Super GT championship.The GT500 is fitted with a modified version of Honda's 3.5 litre V8 Formula Nippon engine. The two engine variants share many common parts, something that the sanctioning body (JAF) hope will cut costs. The valves and pistons are unique to the GT500 engine but the crank is shared.

Според мен на това клипче се чува по-ясно...без допълнителни ефекти:

за мен максимална мощност на 10300, където е прекъсвача, са идиотски обороти ...

Извинявам се ако съм разбрал погрешно. Аз го разбрах че от клипчето ти се струват много високи обороти....Ако говориш за това:

Honda HR09E - 600+ hp at 10,300 rpm (based on Honda IRL engine block)

и от там си правиш извода че максималната мощност е при ограничител... Мисля си че просто автора иска да каже че двигателя е ограничен на 10300 RPM. Не съм виждал характеристики на нито един от двигателите, така че не мога да кажа че спорим :drunk: Дискусията (не спора) е просто какви са максималните обороти на HSV-010, и според мен от клипа (първият 11 минутен, който беше пуснат) не могат да се направят категорични изводи. Отразяване на звуковите вълни, повече от една кола на пистата (и съответно се чува на заден план), .... по добра представа би се получила от onboard или datalogger. Това че звучи като болид от F1 не значи че се кара на 18000 rpm, защото при определени условия и на клипчетата от Formula Nippon се чуват подобни звуци. Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и от там си правиш извода че максималната мощност е при ограничител... Мисля си че просто автора иска да каже че двигателя е ограничен на 10300 RPM. Не съм виждал характеристики на нито един от двигателите, така че не мога да кажа че спорим :huh:

аз търсих снощи графики от формула нипон и инди, и не намерих, а съм гледал са инди преди .... но за формула нипон намерих сайта на подразделението което прави двигателя на хонда и там пише също, че максималната мощност ( не момент ) е при ограничителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Мисля че много се задълбах в неща, които не са ми толкова интересни :huh: Какво като знам каква е мощността и при какви обороти я прави? Нали няма аз да карам :D

Просто ми беше интересно какъв е произхода на двигателя и с какви обороти се върти. На доста места виждам коментари от типа "звучи като F1", та просто исках да знам с приблизителна точност на какво отговаря звукът от клипчетата и защо оставя такова впечатление.

 

Има начин за акустичен анализ на видео, от което да се определят оборотите, но той е валиден само ако микрофона е закачен за колата поради доплер ефекта...

Малко повече информация тук: Acoustic Spy (за съжаление изглежда е архивирана статия, и картинките ги няма...)

 

Малко интересна информация и за IRL двигателя:

 

http://motorsportsforum.com/smf/index.php?topic=9047.0

 

Each Honda HI9R engine is tuned and rev limited to produce over 650 horsepower reliably over a 1200-mile duty cycle.

 

This year, Honda was able to introduce a new muffler which had been in the works over the last 18 months. The IRL knew the IndyCar engines were loud and saw the value in minimizing the noise for the urban street races.

 

Honda anticipated this. "It took us a little while to talk the League into it," said a Honda representative.

 

The new system was ready in 2008, but the IRL was reluctant to add it in the same season the former Champ Car teams joined the League. Waiting a season game these teams time to get to know the IRL equipment and minimize their start-up costs.

 

Публикувано изображение

The exhaust now uses 180-degree headers, which are currently manufactured by two firms for Honda.

 

Reports indicate a small drop in horsepower with the loss of the flow-through, back-pressure relief, but a drop in ambient decibel noice of over 10dB, which is pretty significant if you spend any time around these engines.

 

IndyCar teams lease the engines from Honda for about $950,000 per year, which is the same price Honda charged the last three years. Most teams budget a full-season's engine cost - lease and rebuilds - at about $1.2 million.

 

Engines are rebuilt after they run a carefully-calculated 1200 miles.

 

Here at Indy, there are special May-only leases available to teams wishing to power their way into the Greatest Spectacle in Racing.

 

A May-only lease, which allows a team to run at Indy all month, is $225,000. It allows a team to have two motors - one for practice and qualifying, which is swapped out for a fresh second motor to be run during Carb Day and Race Day.

 

There are also Week 1 and Week 2 engine deals available for about $95,000. Week 1 is the first week of practice and Carb/Race Days-only, and Week 2 is the second week of practice and Carb/Race Days-only. Each deal gives a team one motor for the entire time.

 

The plan seems to be working. Since Honda entered Indy Racing League competition, they have sustained no engine failures in the Indy 500. Various mechanical gremlins have cropped up from time to time, but the 3.5-liter, normally-aspirated V-8 has proven as reliable as their road cars.

Този двигател работи на 100% етанол.

 

Oще малко детайли от официален site на Хонда:

http://racing.honda.com/about/engine.aspx

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нови клипета HSV в действие с други БАТМОБИЛИ :huh:http://www.youtube.com/watch?v=EZFWpEeq-Bk...feature=related Part 1http://www.youtube.com/watch?v=5-nr0Ve_0P4...feature=related part 2http://www.youtube.com/watch?v=0fJr7ejSOvw...feature=related part 3http://www.youtube.com/watch?v=82jLzGQu8I4...feature=related part 4EGocentric тази "тойотка" много ми напомня на hsv- -тоМен колега воопще неми напомня на хонда hsv .А и не забравай, че в Япония има нещо сбъркано :dry: през всичките години на автопроизвдство всичките им модели особено в началото много си по -наприличват :dry:

Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...