fshit 3 #1 Публикувано 21 Декември, 2009 (Редактирано) На хондата съм с "ангелси очи" на Sonar и ксенон на "Luxima" на 6000К. Преди 2-3 седмици забелязах, че десния фар някак премигва. спрях и се загледах в лупата - фара си светеше, но като че ли нещо мигаше(една област от лупата си променяше интензитета на светене-не мога точно да го обясня, но не мигаше целия фар) сега преди 3-4 дни на левия фар се вижда едно жълтеене, особенно на снега като спра и част от осветеността е жълтеникава. и пак като погледна лупата само един участък от лупата е жълтеникав а останалата част-бяла. не мога да си ги обясня тези аномалий, от какво може да е - от ксенона ли, от фара? и как само един участък ще е така, а друг не? Някакви предложения? Редактирано 21 Декември, 2009 от fshit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 21 Декември, 2009 Моето предположение е марката Луксима. Ти няма да си първия оплакал се от тази марка. Един приятел така му подарихме за рождения ден Луксима. Ползва го известно време и едната крушка направо стана на "щайга", взе си китайче и си свирка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 21 Декември, 2009 Крушката си заминава опрелено, или почва да свети жълтеникаво или неможе да се запали или пресвятка... п.с. А после как да си вземе човек Луксима а хората се оплакват повече от него от колкото китайките.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 21 Декември, 2009 аз пък казвам че е от лупата.. колегата да размени 2те крушки или да взема от някоя друга кола така ще разбере Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #5 Отговорено 22 Декември, 2009 От лупата може да жълтее,но неможе да премигва.Май ксенона е тръгнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uzsree 0 #6 Отговорено 22 Декември, 2009 Намираш си гаранционната карта и се обаждаш на Луксима.Фирмата е точна и по време на гаранцията сменя крушки без проблеми.При мен беше започнала да става лилава крушката (на 5000К) - това стана 3-4 месеца след монтажа и каране на дневни светлини (беше зимата купен) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumaneca 2 #7 Отговорено 22 Декември, 2009 Какво като е Луксима? Имам такъв и мога да кажа,че тези ксенони са много добри. И изобщо не могат да се сравняват със останалите евтинийки.Ксенона си има 2 години пълна гаранция и отиди да го погледнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #8 Отговорено 22 Декември, 2009 При мен беше започнала да става лилава крушката (на 5000К)И при мен стана така, но след 33месеца от монтажа, като постоянно карам на фарове и зиме и лете.Изчаках я 20 дни и изгоря.Смених я с нова 25лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #9 Отговорено 27 Декември, 2009 Тормози ме това, че жълтеникавата област е само частична, а не целия фар жълтее. ако е от ксенона как може само една част да е бяла, а съвсем малка част жълта? Иначе сега в студовете си палят без проблем от първия път. Има ли някакъв вариант да е изгорял рефлектора например? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #10 Отговорено 27 Декември, 2009 От крушката е . Моята пък отиде чак към розово и почти не светеше! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #11 Отговорено 28 Декември, 2009 По принцип всичко е възможно извади крушката от фара сложи я на цокъла и я включи да свети.Огледай я добре дали не жълтее в някакой край на дъгата на газоразряда.Сложи си слънчеви очила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове