Jump to content
motohristo

Съвет Cr-v или Hr-v

Recommended Posts

Здравейте колегиБихте ли ми помогнали със съвет и мнения за тези две коли, че съм изпаднал в двоумение. Интересува ме всичко - разходи по подръжката, разходи на гориво, вървеж, съвместимост с газ и всичко, което се сетите. Знам, че двата автомобила са от различен клас, но наистина се колебая. Карам доста градско (София), а зимата с жената често ходим на ски и заради това е зора за 4х4. Ако някой има сравнителни цифри по подръжката на тези две коли с други марки ще съм благодарен. Инвестицията не е малка за мен и не искам да скачам без да имам повече инфо. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Изборът ти е добър и каквото и да вземеш няма да сбъркаш!По малката Хонда Hrv мисля че ще ти пасне по добре от към градско движение като горене , габарити и видимост но пък моторчето е по слабо (сивишкият 1.6 105 или 125к.с.) се слага на този модел При Crv моторите са също два - до 2001г. съответно 128 и 147к.с. като вторият е по нов по мощен и гори по малко.Тук визията наистина вече си е на джип а не на амфибия както при Hrv.Въпрос на вкус.И аз много се колебах между двата модела но в крайна сметка взех Hrv по простата причина че жената главно ще ползва колата и на нея тези габарити по и допаднаха.Мога да ти дам линк за сравнение на габарити и други данни от един Руски сайт http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/ Успех с изборът и да се похвалиш! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито единия нито другия е 4x4

Как така не е 4х4? Да не би да имаш предвид, че HR-Vто е с предно и зацепват и задните само при нужда - халдекс система с виско муфа? Ако е това не ме притеснява, защото няма да плзвам колата за офроуд, а само в града и на заснежени пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HR-V има и само с предно така че внимавай какво купуваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ценови диапазон и с подобно предназначение (разходи, вървеж, газ, ски) защо не погледаш и Honda Shuttle (не старите, а тези след 95). Само с предно е и вероятно поддръжката му е по-скъпа от на HR-V, но като че ли е по-практичен и от CR-V, и от HR-V :D  Не съм карал нито един от трите автомобила, просто ти предлагам още един вариант за избор

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито единия нито другия е 4x4

Как така не е 4х4? Да не би да имаш предвид, че HR-Vто е с предно и зацепват и задните само при нужда - халдекс система с виско муфа? Ако е това не ме притеснява, защото няма да плзвам колата за офроуд, а само в града и на заснежени пътища.
Не е с Халдекс, а с Хонда механична система - сработва при превъртане на 1/4 оборот на предните гуми, т.е. няма принудително зацепване. Не е истинско 4х4, но не и съвсем "обикновено" предно :DОт Харвитата - всички 125кс 4 вратки са с горния вид 4wd, има и 2wd но те са с малкия двигател - там вече трябва да се гледа или да се провери вина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и аз имах такава дилема но за семеен автомобил и избрах цр-в то.По просторно има добър багажник добре се представя и на пътя и извън него .Разхода с обикновена газова е 12-13 градско и 10 извънградско до 120км .Частите не са нищо ангажиращо като цена стига да не пазаруваш от Бултрако.Ако имаш желание пиши ще ти дам да го пробваш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах една HR-V и се оказа, че е с само с предно - благодаря, че ме подсетихте да гледам. А тази механична система на Хонда, която сработва след 1/4 превъртане удачна ли е, има ли обслужване и как точно работи. Май клоня към HR-Vто. Вярно, че е с много по-малък багажник, но като се замисля за двама човека за какво ни е повече - по-малка начална инвестиция, по-малки разходи за гориво, по-градски автомобил. Ще съм Ви благодарен да ми дадете и мнения за подръжката на тази кола - ремъци, ролки и как например понася ходовата част чудните БГ пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2 броя ЦР-В. Едно бензиново и едно дизелово, бензиновото е първа генерация 126 коня. Според мен ЦР-В е по-добрия избор. Гори колкото ХР-В, събира повече, има значително по-добра визия (мое мнение) и е по-популярно, тоест има по-лесна поддръжка. ЦР-В отпред е с двойно А (долен и горен носач, като Паджеро, Туарег, Акорд, Мазда 6 и т.н.). Отзад е с триточково окачване. ХР-В отзад е с тръба на Де Дион, безмислено усложнено петточково окачване. Освен това е и прекалено тясно отвътре. С една дума твърдо за ЦР-В.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,двата автомобила имат много общи неща.Аз преди време също имах подобни въпроси.Дори не бях се спрял точно на Хонда.Просто ми трябваше малък СУВ.Почетох по форумите и се оказа,че системата на Хонда за задвижване на задния мост е по-надежна от аналогичните на другите марки.Доколкото схванах с моя лаишки мозък,в Хонда задвижването има един или два в повече диска на виско муфата и от там няма претоварване и прегаряне.И си взех CR-V! :) Две години го карам с газов инжекцион и няма проблеми.Имай пред вид,че в по-голямата кола можеш да качиш и малко,и много багаж.А в по-малката само малко багаж. :) Отиди в някои автосалон,качи се на едната,покараи я.Качи се на другата,покараи и нея.Сам ще разбереш коя е "твоята" кола! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията и съветите. От три дни съм горд собственик на HR-V :) и мога да кажа, че първите ми впечатления от колата са много добри. Смених маслото с Мотул 6100 полусинтетика, ролки, ремъци, филтри и колицата е на 6. Само дето някой кретен през ноща е изкъртил малката чистачка на задното стъкло и сега трябва да търся по моргите, че без нея е кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито, колега! :( Безброй безаварийни километри! ;) Ще споделиш ли какво HR-V си взе - къса/дълга база, 2WD/4WD, двигател? Колко приблизително ти излезе смяната на ремъка + ролките? Мой съвет - смени си маслата и в ск. кутия и задния диференциал (ако имаш такъв). Купуваш от Бултрако оригинални Honda масла - с други НЕ рискувай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито, колега! :fun: Безброй безаварийни километри! :drunk: Ще споделиш ли какво HR-V си взе - къса/дълга база, 2WD/4WD, двигател? Колко приблизително ти излезе смяната на ремъка + ролките? Мой съвет - смени си маслата и в ск. кутия и задния диференциал (ако имаш такъв). Купуваш от Бултрако оригинални Honda масла - с други НЕ рискувай :)

Благодаря! Хондичката е с две врати, 4WD, 105кс. Смяната на ролка и ремък ми излезе 165лв, като 80 от тях за работа. Малко се притеснявам от качеството на частите, които купих (случайно магазинче за японски части), но се надявам да нямам проблеми. Смених маслото с Мотул 6100, както и филтрите. Ще те послушам за маслото в диференциала, но малко по-натам, че колата е с летни гуми и ми предстои да ги сменям с зимни и вече не издържам финансово. Май колата е била гледана добре в Италия от бившата собственичка - ремъка и ролката, която свалихме били нови според маистора и се надявам да няма неприятни изненади :santa:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...