Jump to content
Restless

Cr-z, официални тех данни

Recommended Posts

Колеги, може би трябва да гледаме малко по-напред в бъдещето. Факт е, че по една или друга причина ДВГ ще бъдат изместени от двигателите на ток или с други алтернативни горива. Може да ви прозувчи леко сухарско, но всяка технология изминава определен жизнен цикъл:

Публикувано изображение

(Източник: http://en.wikipedia.org/wiki/Technology_lifecycle).

Без да претендирам за някакви експертни познания в областта, си мисля че и с хибридите в момента става точно това. Нова технология, която в началото сравняваме със старата и ни изглежда по-нерентабилна. А именно както казаха вече други колеги "Гадове, дайте ни 400-те коня иначе ще ви счупим ръчичките!". Обаче независимо дали ни харесва или не - това е бъдещето. Аз си мисля, че Хонда са решили да заложат на този сегмент и това ще им даде предимство. Защото едно е Ауди да покажат концептуален модел, друго е реален CR-Z, който е в продажба за широкия кръуг клиенти.

Така че аз си мисля, че ако гледаме по-напред Хонда отново ще цепи мрака. Просто им трябва време. Това се е случвало и с други технологии и смятам, че нещата ще си дойдат на мястото.

 

П.С. За успокоение - да сравним CR-Z със Prius-а на Тойота:lol: Сигурен съм, че Prius-а ще диша прахта на CR-Z и на светофара и на магистралата:lol:

Редактирано от tsurko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. За успокоение - да сравним CR-Z със Prius-а на Тойота:) Сигурен съм, че Prius-а ще диша прахта на CR-Z и на светофара и на магистралата:D

За съжаление новия Приус е с 1.8 двигател и двойно по-мощен електромотор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е жалко, че наследника ( ако може въобще да се нарече такъв ) на легендарния CRX ще е на ток :D Тук --->http://news.automedia.bg/read/8597.html пише, че и Mugen щели да представят своя версия на CR-Z. Но каквато и да е тази версия Хонда отдавна не е това, което е била преди 15+ години и подкрепям изцяло последното мнение на Stancho. Вече любимата ни марка не е икона на спорта! :)

Редактирано от Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. За успокоение - да сравним CR-Z със Prius-а на Тойота:D Сигурен съм, че Prius-а ще диша прахта на CR-Z и на светофара и на магистралата:P

За съжаление новия Приус е с 1.8 двигател и двойно по-мощен електромотор...
Пфу!!! Признавам си - с последното стрелях насляпо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

официалноhttp://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=873312

Specifications*1.5-liter SOHC i-VTEC 4-cylinder engine with Integrated Motor Assist (IMA) * 122 horsepower (estimated) @ 6000 rpm (combined engine + IMA) * 128 lb-ft. of torque (estimated) @ 1,000 – 1,500 rpm (123 lb-ft. for CVT), (combined engine + IMA)AT-PZEV CARB Emissions RatingPreliminary EPA Estimated Fuel Economy, CVT (City/Highway/Combined): 36/38/37 miles per gallon**Preliminary EPA Estimated Fuel Economy, MT (City/Highway/Combined): 31/37/33 miles per gallon**Overall Vehicle Length x Width x Height (in): 160.6 x 68.5 x 54.9 (including antenna)Wheelbase (in.): 95.8Weight (lbs., preliminary estimates): Approximately 2,670 (MT) to 2,725 (CVT)* All specifications represent preliminary estimates provided by Honda. Final specifications are subject to change.** Preliminary EPA mileage estimates determined by Honda. Final EPA mileage estimates not available at the time of printing. Use for comparison purposes only. Do not compare to models before 2008. Your actual mileage will vary depending on how you drive and maintain your vehicle.CR-Z Features3-Mode Drive System (Sport/Normal/ECON)Eco Assist™ System6-Speed Manual Transmission (standard)Continuously Variable Transmission (CVT) with Paddle Shifter System (available)Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) Body StructureVehicle Stability Assist™ (VSA®) with Traction ControlAutomatic Climate Control16-inch Alloy WheelsTilt and Telescopic Steering ColumnSecurity System with Remote EntryCruise Control160-Watt AM/FM/CD Audio System with MP3/Windows Media® Audio (WMA) playback capability and 6 Speakers [1]MP3/Auxiliary Input JackUSB Audio Interface [2]CR-Z EX FeaturesAdding to or replacing features on the CR-ZBluetooth® HandsFreeLink® with Steering Wheel-Mounted Controls [3]Honda Satellite-Linked Navigation System™ with Voice Recognition (Available) [4]High-Intensity Discharge (HID) Headlights with Auto-On/OffFog LightsPerforated Leather-Wrapped Steering WheelAluminum Shift Knob with Leather (6MT)Textured Aluminum Pedals360-Watt AM/FM/CD Premium Audio System with MP3/Windows Media® Audio (WMA) playback capability and 7 Speakers including Subwoofer

Разходът на гориво е доста разочароващ ((7 смесено, 7.6 градско...и този анемичен мотор задвижва "спортното" купе на Хонда?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак пише , че подлежи на промяна :D мощността , дано :D Или иначе , от нивото на оборудване съм приятно изненадан - остава да не ме разочарова цената обаче :D Според мен колата ще се продава , да не кажа , че може да предизвика бум ;) В крайна сметка не се предлага нещо кой знае какво / Хонда Джазз още 2002-ра предлагаше същите екстри , разход / , но съчетано с последната мода на ЕКО коли определено ще има доволни собственици :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda обяви, че разработката на хибридното купе CRZ върви по план и колата ще бъде готова към края на 2010 г. като модел на 2011.Амбициите на Honda са този автомобил да бъде купуван не защото е „зелен”, а защото е пълен с динамика и доставя удоволствие от управлението си. Нещо повече, във фирмата обмислят да пуснат и конвенционална версия на CRZ, но ще бързат първо с хибридния вариант за да бъдат конкурентни на Toyota. Напредва разработката на Honda CRZБъдещата хибридна Honda CRZ ще има бензинов двигател с обем 1.8 литра от Civic, който ще предлага мощност от 140 к.с. Той ще се комбинира със системата IMA – електромотор, акумулатор и електронно управление от Insight. От хибридния Insight ще идва и платформата (разбира се модифицирана), за да се спестят средства от разработката на нова. Като автомобил с две места, CRZ естествено има по-малка каросерия в сравнение с Insight. Теглото на спортния автомобил ще бъде около 1400 кг. Този автомобил ще бъде една възможност за феновете на Honda да се радват на истинско спортно купе, защото от фирмата няма да произвеждат наследник на Acura NSX. Това дава възможност на CRZ да бъде за Honda през 2010 това, което CRX беше за Honda през 80-те години на миналия век – масов спортен автомобил с достъпна цена.

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...