migga 20 #1 Публикувано 9 Ноември, 2009 Здравейте карам хонда D15Z6 и започна да ми гори масло когато я карам сас 180 , 200 задалжително трябва да долея когато я карам с нормална скорост грам не гори някой имали си представа какво може да е? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 9 Ноември, 2009 ми или ти го прекарва на високи обороти през вентилацията/дросела/двигателла или са ти трягнали сегментите. опечени гумички. я си я карай нормално щом не бута и ще си ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenjiro 0 #3 Отговорено 10 Ноември, 2009 Здравейте карам хонда D15Z6 и започна да ми гори масло когато я карам сас 180 , 200 задалжително трябва да долея когато я карам с нормална скорост грам не гори някой имали си представа какво може да е? Благодаря предварителноЗдравей колега,Карам същият двигател и при мен е същата работа.Сменях гумички на клапани, седем пъти смених маслото за една година, за да пробвам различни марки и вискозитети и в крайна сметка достигнах до мойта истина, този двигател не е за такова каране! Двигателя е VTEC - I или икономичен, направен е за нормално каране, а и да не забравяме, че и твоя двигател най-вероятно е навъртял голямо ЕГН, затова си мисля, че е нормално да ти пипа масло при продължително каране с такава скорост, зависи обаче колко.При мен беше много драстично, но се оказа че ми е спукан картера и от там изчезвала по-голямата част от маслото. Сега след като е поправен, следя внимателно маслото и когато имам по-солидни наблюдения ще ги споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #4 Отговорено 10 Ноември, 2009 Дано се изказвам правилно, но по моите наблюдения повечето хонди купувани втора ръка са за сегменти. Причината е, че са високооборотни двигатели, но са направени много качествено, доколкото ми е понятно основен ремонт на хонда се прави само с лагери и сегменти, без да шлайфаш и пренабиваш ризи. Та като се замислиш е по-добре да си смениш едни сегменти като си отвориш двигателя и да нямаш проблем, а не като отвориш на нещо немско и покрай сегментите да смениш и половината карантия вътре. Сменяй сегментите и си свиркай. И за никой двигател принципно не е нормално да гори масло в големи количества. Само гледай да отидеш при майстор, който е разглабял В-текова глава, че иначе може да побелееш после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #5 Отговорено 10 Ноември, 2009 Хора откъде имате толкова пари за пръскане на вятъра (7 смени на масло за година)? Най-вероятно толкова струва един основен ремонт...И на мен ми гори по 2-3-4мм от пръчката от смяна до смяна, и аз съм забелязал, че го прави само при зверско ръчкане по магистралата. Явно има някаква причина за това, но докато не почне да гори по литър/1000 няма какво да го мислиме, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #6 Отговорено 10 Ноември, 2009 Ще сменявате масло, докато накрая започнете да пушите като локомотив, и тогава ще се сетите , че сте за сегменти и гумичкиВместо да си правите експерименти си обслужете на 100% мотора и определено ще ви струва в пъти по-евтино отколкото 7 пъти смяна на маслоП.С. Стига с тия глупости че икономиците са направени да се карат леко, всъщност какви са тия 180км, нали макс, скорост на магистарла е 130км??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
migga 20 #7 Отговорено 10 Ноември, 2009 Благодаря ви за отговорите ще видя как ще постапя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 10 Ноември, 2009 ...че коя кола като я юркаш с 200км/ч няма да гори масло не си написал кокло ти изгаря ако не е много карай и доливай когато я юркаш и не я мисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 10 Ноември, 2009 ами примерно кола със сменени сегменти и гумички тествано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 10 Ноември, 2009 ами примерно кола със сменени сегменти и гумички тествано Ти не си караш колта в червеното а след него там пак е черно затова не гори масло . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #11 Отговорено 10 Ноември, 2009 абе кви сегменти бе кви гумички кви 5 лева.Тои тръгнал да се самоубива па за маслото мисли.Като ти се кара бързо купи си порше поне да има смисъл да натискаш.Ама и то ще гори масло като го караш в лютеницата, ГАРАНТИРАМ.По каталог му дават 300 грама масло разход на 1000 км пробег при скорост над 240.И това е мотор 3500 кубика па твоето 1500 направо издиша масло от всякъде сигурно.Караи си колата нормално и не бутаи нищо по мотора и нема да имаш ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 10 Ноември, 2009 (Редактирано) и накрая даже няма да я караш че да не бута масло, защото ще почне и на празен ход да лапа ! а проблема с масло на празен ход се решава като спреш да палиш двигателя harabijta, ако при 200+ км/ч поршето гори масло , защо си мислиш че хонда в добро здраве и тя ще гори (по твоята логика че и повече ) ? ходих на гости на fenabg, и за близо 700 км и доста каране над и около 200 км/ч маслото не беше мръднало ! Естествено двигателя ми е от ремонт , преди това беше страшно не можех да насмогна с масло, дори и при леко каране такива решения са малко смешни ! Ако ви се разбалансира гумата какво ?? спирате да карате с 90 (примерно) за да не ви тресе :D п.п. а за тея дето искат да карат бързо направо препоръчвам не Порше ами да си вземат совалка п.п.п. а това да ли ще се самоубивам смятам че си е моя работа . може да ми е писнало от живота вече, защо ми държите сметка ? Редактирано 10 Ноември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #13 Отговорено 10 Ноември, 2009 Всъщност Мишо е прав, ограничението на магистралата е 130. При тая скорост дори и икономика не гори масло (стига да не е на 2-ра) Пусто обаче ако си на 5-та при 120-130 си адски муден и при натискане на газта колата почти не реагира. При 140-160 VTEC-а си работи и колата е супер, но пък вече си нарушител... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #14 Отговорено 10 Ноември, 2009 Колеги я ми подскажете за кола която при 180-200км НЕгори масло .Аз мислих мислих и неможах да се сетя.Колега аз последния път със 190 си загубих подкалника на магистралата .Само изпукването ми докара такъв ужас че сега претягам всички "гайки" ако мисля да пробвам колата ми данеби да има "кикдаун". Е няма такъв разбирасе.Та карай си колата спокойно и си свиркай . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #15 Отговорено 10 Ноември, 2009 ами примерно кола със сменени сегменти и гумички тествано Колега заинтригуваме с този тест дето при 100% обслжен двигател негори масло.Знам че си вещ защото редовно следя форума.Но този път няма как да се съглася . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 10 Ноември, 2009 (Редактирано) забележката ти е на място под "не гори масло" имам предвид че не гори повече от това което си е заводско сметнато. ясно е че маслото си отива при работа на двигателя, НО не е нормално в такива количества. За 300 км (примерно) да отиват 200 грама (примерно) масло някой ако ми каже че е нормално ...... ако ще и с 300 да караш(образно казано) . Редактирано 10 Ноември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #17 Отговорено 10 Ноември, 2009 (Редактирано) Мдаа малко оточнение но важно .Но вече новите напомнапани мотори стигат до 500гр на 1000км .Е да при доста здрав тормоз на мотора ,но е в допуските на производителя.Между другото преди време ми даде съвет непомня за какво но беше адски прав и сега е момента да ти благодаря Малко късно и не на място но все пак ... Редактирано 11 Ноември, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #18 Отговорено 11 Ноември, 2009 Четох в AUTOBILD за 100 000 км . тест на MERCEDES 180 C ,/нов/ , за този пробег на автомобилчето са долели 13 литра масло и никой не го смята за ненормално.За последният брой става дума . 1,3 л. на 10 000 км ., ами то и моят ACCORD на 270 000 гори по малко . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uzsree 0 #19 Отговорено 11 Ноември, 2009 Четох в AUTOBILD за 100 000 км . тест на MERCEDES 180 C ,/нов/ , за този пробег на автомобилчето са долели 13 литра масло и никой не го смята за ненормално.За последният брой става дума . 1,3 л. на 10 000 км ., ами то и моят ACCORD на 270 000 гори по малко .13л масло които са стрували общо 611 лв, което прави по точно 47лв на литър.Много ми се иска да знам кое е това масло....? Освен ако не е доливано от дилъра в негов сервиз?сори за офтопика, ама не се сдържах - списанието беше точно до монитора и погледнах за справка.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #20 Отговорено 11 Ноември, 2009 Ъхъ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #21 Отговорено 11 Ноември, 2009 Абе малко е завешина цената но масло на Мерцедес 5W30 пройсведено от Мобил или Фуш е около 42лв.Но да не цапаме темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenjiro 0 #22 Отговорено 13 Ноември, 2009 Хора откъде имате толкова пари за пръскане на вятъра (7 смени на масло за година)? Най-вероятно толкова струва един основен ремонт...И на мен ми гори по 2-3-4мм от пръчката от смяна до смяна, и аз съм забелязал, че го прави само при зверско ръчкане по магистралата. Явно има някаква причина за това, но докато не почне да гори по литър/1000 няма какво да го мислиме, нали?Не става въпрос за бесзмислени смени на масло. Просто за една година съм наввъртял около 37-38000 км. като гледам на около 7-8000 км. да си сменям маслото понеже ми е тежък десния крак.Доколкото, бързото каране и горенето на масло не съм спец, просто споделям личен опит, но си мисля че колегата teror1sta е прав като казва, че горенето не трябва да е драстично дори при яко каране. При мен беше, но както споделих имах пукнатина в картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #23 Отговорено 13 Ноември, 2009 Това е друго нещо, аз си помислих, че го сменяш само за да провериш дали няма да гори с друго масло.Предполагам, че и при мен сегментите са поизносени като на всяка стара Хонда, но не драстично и затова ми гори по малко и то само във високите обороти.От 2 месеца (2-3хил. км) не ми е изгорило и грам (съдейки по пръчката), защото не съм излизал от града... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
techo 3 #24 Отговорено 15 Ноември, 2009 (Редактирано) здравеите ,колеги! аз имам сивик 6ген ,седан,със същия този d15z6 и също посръбва масло... само, че не мога да го хвана по какви причини... последните пъти когато я изкарах на дълъг път и съответно карах с по-висока скорост,въобще не беше пипнала от маслото...по-скоро забелязвам че губи масло при каране на кратки разтояния...последния път долях около300гр за пробег около 1800км възможно ли да е от некачествено масло и тогава мога ли да ви питам вие с какво масло карате аз сложих 10w40 esso. Редактирано 15 Ноември, 2009 от techo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #25 Отговорено 15 Ноември, 2009 САМО КОЛА КОЯТО НЕ СЕ КАРА ТЯ НЕ ГОРИ МАСЛО!И СЪС ТЕЗИ СКОРОСТИ ОТ 180 -200..НЕ МАСЛОТО ВИЕ ЩЕ ИЗГОРИТЕ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Milen Pantileev 0 #26 Отговорено 19 Април, 2010 Здравейте, отскоро живея в Канада. Взех си една Хонда сивик 2000 дв.д16у7. Колата върви добре, поддържа обороти. Обаче се оказва, че моторчето гори масло. За 1000 км. около половин литър. Таа, поразрових се из форума и прочетох мнаго полезни съвети. Мисля си, че в колата все още има живот, въпреки, че е на 240 000 км. Конкретно има ли този двигател също ПСВ клапан и от него ли да започна? А също и гумички на клапаните. Благодаря Ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #27 Отговорено 19 Април, 2010 Аз карам същия двигател D15Z6 и впечатленията ми са като на всички вас- под голямо напрежение двигателя гори масло-малко, но гори(по-скоро гореше). Аз мисля,че разреших проблема си като изолирах маркуча ,който излиза от капака на клапаните и влиза в всмукателната тръба малко преди дросела. На мястото намаркуча сложих малко тунинг филтърче и работата заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #28 Отговорено 19 Април, 2010 Идеята ми е,че когато двигателя е подложен на голямо натоварване, всмукателя смуче въздух, но изсмуква и маслото откъм клапаните през въпросния маркуч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #29 Отговорено 19 Април, 2010 Това сериозно ли го твърдиш ?? И как точно ще стане номера да измуче маслото ,че не моо се светна, и кат го измуче свършва ,и си караш без масло . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #30 Отговорено 19 Април, 2010 Идеята ми е,че когато двигателя е подложен на голямо натоварване, всмукателя смуче въздух, но изсмуква и маслото откъм клапаните през въпросния маркуч.идеята не ти ли е,че изсмуква маслените пари?защото това е отговора.колкото повече се кара на високи обороти,толкова е високо налягането на маслото и при загряването се отделят повече пари.съответно парите се изгарят и оттам количеството масло намалява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #31 Отговорено 19 Април, 2010 Ако не бъркам по немския стандарт при над 1л. на 1000км се прави основен ремонт. Настина новите коли си горят масло но са ми разказвали за сивик който са го карали с 260km/h двете стрели превъртели и не харчи масло но новичък. Ако имаш пари смени му сегментите ремонтирай и главата сигурно има нужда или си сложи друга глава с CPU и ще можеш да караш и над 200km/h но най добре по намали скороста и оборотите ще спре да ти гори масло и като слезеш от колата ще си като къпан а не като замаян парцал а и ще спестиш доста пари от полицай и гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #32 Отговорено 19 Април, 2010 Ако не бъркам по немския стандарт при над 1л. на 1000км се прави основен ремонт....бе ти сигурен ли си в ей тва което си писал,щото на някой немски им дават допустимо 1 литър да изгарят до 10 000 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristian_nk 1 #33 Отговорено 19 Април, 2010 1 литър за 10к е старо инфо.Имаме във фирмата служебни BMW-та 530D и 730i и при разговор с шофьорите се установи,че с едно ходене и връщане до морето си доливат около 500мл.Естествено колата се кара с 200.И при консултация с дилъра са им казали че е ок!Това все пак са немски машини де !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #34 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) Ако не бъркам по немския стандарт при над 1л. на 1000км се прави основен ремонт....бе ти сигурен ли си в ей тва което си писал,щото на някой немски им дават допустимо 1 литър да изгарят до 10 000 !!!Няма да си заложа главата но аз пиша 1л на 1000км а ти за 10 000км и мисля че германците имат предвид нормално каране. Повечето масларки ако ги караш до 3000rmp почти не харчат масло но ако ги настъпиш на магистралата например на 4 скорост колкото могат ще прескочи немския стандарт(за който не си залагам главата) многократно.Германците за магистралите по принцип не ползват малолитражни коли, ако не бъркам при 4 платна няма ограничение на скоростта, С това не искам да обидя хонда, все пак като работих в БАН съм се возил на одисея великолепен двигател 3,5l при 130 е на 2000 оборота а разхода извън градско беше 8 на 100 а градско 15-20 Редактирано 19 Април, 2010 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #35 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) Ако не бъркам по немския стандарт при над 1л. на 1000км се прави основен ремонт....бе ти сигурен ли си в ей тва което си писал,щото на някой немски им дават допустимо 1 литър да изгарят до 10 000 Баща ми има 190-ка 93 година,дойде с книжката си в която наистина пише точно това, ремонт при 1 литър на 1000!!!На акорда шлайфах глава, припаснах клапани, смених гумички и сегменти и кат я погна, еми гори си го дееба..... Редактирано 19 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #36 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) Колко гори, моя сивик като направих същото и май не гори но аз рядко го настъпвам както трябва а и градско няма как и да исках. Но той вътре беше много добре само се беше спекъл здраво И нещо важно имах щастието сам да си изчистя буталата грам нагар не остана с един приятел който е работил такива неща го направихме Редактирано 19 Април, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #37 Отговорено 19 Април, 2010 Идеята ми е,че когато двигателя е подложен на голямо натоварване, всмукателя смуче въздух, но изсмуква и маслото откъм клапаните през въпросния маркуч.идеята не ти ли е,че изсмуква маслените пари?защото това е отговора.колкото повече се кара на високи обороти,толкова е високо налягането на маслото и при загряването се отделят повече пари.съответно парите се изгарят и оттам количеството масло намалява.A Ти как ще ми обясниш че моя двг като е изправен и не го гори си го карам на ръчки нон стоп почти(щом загрее де) и от смяна до смяна от средата на пръчката не падам под минимума????карам го с 10w40,сипвал съм и 5w40 пак не го пипа.Просто и от старите майстори знам,че почне ли човек да доливанад 1литър м/у смените значи има проблем(първо на гумичките на клапаните се углеждат) .Е са то си зависи и от ръчкането де.Аз съм квартално-градски рейсър,но ако е нон стоп на ръчка- Може и повече.Не знам колко пише в книжката.Важното е като я изфорсираш да не синее и да не смърди на масло...За всичко друго има майстори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #38 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) Говориш глупости,трябва да си ненормален да отваряш мотор който гори литър между смените,аре да не казвам колко гори моя след ремонта че ще се почне па майсторите,па качеството на частите......при отварянето маслените сегменти бяха яко запечени в канала,направо ги извадих на парчета.... Редактирано 19 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #39 Отговорено 19 Април, 2010 аз съм с D15Z6 отскоро, вече 3500 км минах от както я обслужих и не забелязвам да е изхарчила масло! ръчкам си я до прекъсвач и няма проблем, това са глупости че нее правена за ръчкане... предимно си я карам кротко де, 1500-3000 оборота.предишната ми кола беше Поло 1.0 , при леко каране не пипаше маслото но при ръчкане гореше, не много но горешепък мотора както и да го карам изобщо не гори или поне не се забелязва на прозорчето, а там вече карането си е каране 200+++ обороти 10 000+++ на един приятел пък пежото 208 HDI, чисто ново си го купи след 10 000 км му светна лампата за маслото :lol: оказа се ,че било нормално да харчи толкова... френска му работата има си всякакви двигатели, някои горят поваче други по малко, трети незабележимо малко, четете какво пише в менюала, оставете кварталните майстори и разбирачи дето за всяка кола и двигател знаят точно колко трябва да гори...няма такъв човек да знае всичко, затова са менюалите, отваряш четеш и ти става яснопоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #40 Отговорено 19 Април, 2010 Говориш глупости,трябва да си ненормален да отваряш мотор който гори литър между сменитеКолега,Ако за теб едни гумички е отваране на мотора значи реглаж на клапани си е основен ремонт п.п.Сори ама не се сдържах.Със здраве и всеки да си кара квото и както си иска щом иска и може да го позволи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове