Jump to content
Stancho

Спирачки на Del Sol

Recommended Posts

От доста време насам се чудя какво да направя, за да ми спира по-добре колата и мисля че е крайно време сериозно да се заема със въпроса. Първо ми бяха казали някой стругар да ми шлайфа дисковете + нови накладки и щяло да има голям ефект. Онзи ден ходих при един приятел (майстор) да го питам колко пари ще ми вземе да ги свали ала-бала и той ги гледа гледа, те почти нямат никакъв ръб и ме убеждава, че нямало да има ефект от шлайфането.. Накладки отпред има доста и много цапат (меки са), за отзад съм си поръчал нови.. Гумите ми са зимни, нови на 1 сезон, добре зацепват. Проблемът е че за това вървене искам колата ми да спира доста повече за да се чувствам сигурен. Незнам дискове ли апарати ли какво да сменя, но в момента дисковете ми отпред са 262мм (максимумът за 14" джанта, каквито са ми зимните) и немога да сложа по-голям диск. Апарати само има ли смисъл да сменям и евентуално с какви? На брат ми прелюда също е с такива дискове(262мм) и макар че тежи 100-тина кг повече, спира много много повече. При мен до момента в които се вкючва АБС-а спирачките просто са слаби. Посъветвайте ме какво да сменя и евентуално за какви суми става въпрос.. Може би диск+апарат пак с тази големина, но от някаква друга кола на 4х100 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такива дискове и накладки единственото което ми идва на ум е спирачна помпа с по-голямо усилие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност сменял ли си я ? Ако не я смени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност е долята да е на ниво? Да я подменя ли все пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,според мен е хубаво да си я подмениш особено ако незнаеш кога е правена последната подмяна, при мен след смяна на помпа(беше протекла) и течност колата наистина започна да спира, сравнено с преди когато помпата беше здрава. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Смяна на задни накладки2. Смяна на спирачна течност3. ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За течността говорех аз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апарати от Прелюд и дискове на 280мм от Корадо :P Това е отговора на твоят въпрос :) и си решаваш проблема кардинално :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... в момента дисковете ми отпред са 262мм (максимумът за 14" джанта, каквито са ми зимните) и немога да сложа по-голям диск. ...

до колкото знам на 280(282)мм вече трябва 15-ка джанта, или не съм прав?а от въпросното Корадо няма ли модификация с 262мм диск и има ли смисъл да сменям моя с такъв?въобще ако е пак 262мм има ли смисъл да го сменям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би имало смисал само и единствено ако диска е по-добър - в смисъл ако е надупчен/нарязан/двойно вентилиран.... Иначе ако са еднакви, просто от различни коли - все едно си купуваш за твоята. Това е мое мнение и ако съм сбъркал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, проблемите със спичачките могат да дойдат отвсякъде.Щом си поръчал нови задни накладки започни от тях, като при смяната е важно да ги регулирате правилно ,някъде във форума имаше и тема точно за тях потърси я , че малко ме мързи да пиша.Новата спирачна течност също ще помогне малко- тук номера е да смените цялата течност ,горе-долу 1лтр. ще ти трябва . С предните апарати може да проверите дали се движат леко водачите и евентуално да ги почистите и смажете .На тях се слага технически възелин или специална смазка ( виждал съм на Текстар) а не грес. Дебелината на дисковете трябва да е мин 19мм за сивиците , нови са 21 мм. Проблема в помпата също е възможен , но там накрая. Ами това е , и ако си купуваш накладки от 15-18 лв не чакай добри спирачки :rolleyes:

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще го оборудваме с нови наклатки, ще му сменим спирачната течност и едни хубави дискове ;) и да видим дали няма да спира :rolleyes:

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам на 280(282)мм вече трябва 15-ка джанта, или не съм прав?а от въпросното Корадо няма ли модификация с 262мм диск и има ли смисъл да сменям моя с такъв?въобще ако е пак 262мм има ли смисъл да го сменямПрав си,на 282мм минимално се слагат 15" джанти,по малки не влизат.Корадовите дискове се ползват поради това,че са на 4/100мм., каквото е м/у болтовото разстояние при Сивика.Същото така като размер отговарят и се пригаждат към апарати от Прелюд Н22 или Н23,който е на 282мм диск.Много колеги,включително и аз,са го правили и са доволни от резултата.Спирането е много по-добро и си заслужава труда :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,лично мое мнение...аз ако бях на твое място си купувам 4 желязни 15 ки с със зимни гуми ..верно...знам,че пак пари ще се дават...така ще кажеш...НО.... после пък ще се кефиш с уникални дискове.....пръскаш апаратите червени и става супер...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете марка или препорачаите нова спирачна помпа ,защото след смяна на барабаните ми с дискове педала потава ,сменена течност и обезвьздушена няма резултат.Явно е помпата за смяна. 5 генерация сивик хеч е колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете марка или препорачаите нова спирачна помпа ,защото след смяна на барабаните ми с дискове педала потава ,сменена течност и обезвьздушена няма резултат.Явно е помпата за смяна. 5 генерация сивик хеч е колата .

Ами марката е NISSIN демек същата като тая която си имал досега. По магазините не знам дали я продават но по моргите я има със сигурност разбирай втора употреба. Другия вариант е чистак бърсак нова някаква италианска колкото да спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете марка или препорачаите нова спирачна помпа ,защото след смяна на барабаните ми с дискове педала потава ,сменена течност и обезвьздушена няма резултат.Явно е помпата за смяна. 5 генерация сивик хеч е колата .

Серво с помпа на 1 цол върши ли работа от B18C :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,лично мое мнение...аз ако бях на твое място си купувам 4 желязни 15 ки с със зимни гуми ..верно...знам,че пак пари ще се дават...така ще кажеш...НО.... после пък ще се кефиш с уникални дискове.....пръскаш апаратите червени и става супер...

Само да споделя, че на дискове 262мм и 15" желязна джанта е на 2мм от апарата :)Поне при мен е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже преди няколко дни пробвах едни джанти 15-ки 8J и с 262мм апарата беше токова накосъм, колкото и с 14-ката, може би защото беше с борд..Колеги според вас заслужава ли си да подменям дисковете с нови(същите като оригиналните или евентуално някакви скъпи), ако са пак на този размер.. Чувал съм и съвети, че изправна спирачна система на ВТИ би трябвало да спира много добре, може би дисковете или апаратите ми нещо не са наред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...