Jump to content
liubo

Махнат катализатор :(

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам едно въпросче. Имам Хонда Сивик 95г. Мотор 1.5 Vtec, 90сс. Та не ми харесваше как върви и послушах кой не трябва и избуших питата на катализатора. Разлика във вървенето беше минимална, но вади по-гаден звук. Но не това ми е проблема. Светна ми чека на таблото и спря да функционира лампичката която ми показваше кога карам на икономичен режим. Други проблеми няма но тази крушка ме дразни. Инетересува ме дали проблема е в това че съм махнал карализатора или просто си е дотраяла ламбда сондата. Тя се намриа преди катализатора. Интересува ме дали ако сложа друг катализатор ще отстраня проблема. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя катализатор го смених направо с колектора (който е без) и нямах никакви проблеми с чека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ландата ти е преди катализатора не виждам защо оттам да е проблема. Да не би като сте махали катализатора във бързината да се измушили някоя жица на ландата и ся да се чудиш какво сттава? Аз съм със 4-2-1 колектор,като ландата ми е само на колектора,след смяната на оригиналния изпускател със спортния нито ми сяветна чека ,нито нищо ,всичко си е ток!

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да съм изпуснал нещо, защото като махнах питата, карах известно време и висчко си беше наред. След около 20 км светна. След като я изклиучвах няколко пъти, махах акомолотора изгасна за известно врееме и след тово пак светна и от тогава няма гасене. Закачих я на комп и ми казаха, че отчита грешка при подгряването на ламбда сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами проблема се решава с нова. малко може да те депресирам ама цената й в магазин е ~500 лв . Понеже са малко по специални от на останалите модели са по-скъпи и живота им е по-малък. Издържат обикновено около 180-200 хил. км.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви мн, но май ще премахна крушката от таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя крушка ? :rolleyes: Ако е на "чека" по добре недей .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И други ланди стават до колкото знам ,стига да му стигнат жилата и резбата за захвата да е същия. Търси втора ръка от друга Д серия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От нея няма смисъл, защото свети постоянно и да се появи друга повреда няма как да разбера. Само дразни окото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята наистина е толкова, аз обмислях вариант за нова но като проверих се отказах от тоя вариант. 460лв беше най-евтиния вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И други ланди стават до колкото знам ,стига да му стигнат жилата и резбата за захвата да е същия. Търси втора ръка от друга Д серия!

става ама от д15з3 ..... само тези два двигателя са с 5 жила дето да вършат работа.

 

резбата е една и съща на всички !

 

liubo, махай всичко наред. тея японци и без това никой не знае защо са ги слагали тези работи. колата като не е в изправност не очаквай да светне "Еконо" ..... японци.

 

plamendobrev, ами помогни на човека да си намери за 150 лв тогава ......

 

п.п. някой беше си купувал от ибей , маи излезе към 270 лв. ама не беше оригинална до колкото си спомням.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене става от доста хонди,стига да са със 1 жило! търси втора ръка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не пускам нова тема,да питам някой имал ли е проблеми с разхода след премахване на катализатора?Знам че не е добре за ламбда сондата да се променя потока на изходящите газове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично на моята грам разлика не видях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

живота на един катализатор палноценно е 100 хил км. след това е малко излишен може да кара и повече ама не и с балгарски горива а и като се премахва е хубаво да баде заместен с някое резонантно гарне за да се избегне звантенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега моят съвет е търсиш втора употреба има доста англичанки (с десен волан) на части но в никакъв случай НЕ МАХАЙ ЛАМПАТА НА ЧЕКА :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично на моята грам разлика не видях.

Винаги е така. ;)

При мене става от доста хонди,стига да са със 1 жило! търси втора ръка!

Но на колегата май са повече "жилата" и не стават от "доста хонди". :rolleyes:

 

Публикувано изображение

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба ламбда не върши работа. Така или иначе тия модели са карани поне един ламбда сонда живот. Нова или жълта лампа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение -маха се катализатора, слага се гърне , разхода пада малко 5%-7% при положение че всичко друго е ОК (по генерацията) шума не се повишава . наистина 1 катализатор работи добре до 120х. км в БГ и по малко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е с подгряването на ламбдата, то си прекъснал кабел, тя може да е здрава. Кабелите са четири, два са за подгрев, виж някой да не се е оголил и като се е допрял до генерацията да се е стопил и замасил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене става от доста хонди,стига да са със 1 жило! търси втора ръка!

Ако проблема е с подгряването на ламбдата, то си прекъснал кабел, тя може да е здрава. Кабелите са четири, два са за подгрев, виж някой да не се е оголил и като се е допрял до генерацията да се е стопил и замасил.

4-ри кабела, ама друг път на тези двигатели точно :unsure: Абе стига сте подвеждали човека бре, не разбрахте ли че този вид икономици докато не се смени екуто не става с едножилна или четирижилна сонда!!!Единствено и само 5 жилна за Д15З1/3 - това е положението, нищо друго не става!!!Сондата на Д15З1/3 е най смотаната в историята на Хонда и в поправка на Теро искам да добавя че не издържат 180-200 хил км, а около 160 хил км.Само заради тъпата сонда в смотаното П07 ЕКУ си има втори процесор, затова и няма как да се сложи друга сонда от Д-серията, или поне засега никой не се е преборил с това.Аххаааа, става със смяна на ЕКУ, чипче и без сонда, ама то като пари си отива да си купи колегата нова широколентова сонда!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, в крайна сметка какво става като се махне лампата на чека?Не съм в час, а гледам почти всички това съветват :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами спира да свети чека и да те дразни и когато еку-то изтреля грешка, въобще няма и да разбереш !!!За другите незнам как мислят, но Теро в преносен смисъл е препоръчал махането и на чека и и на сондата.Аз лично не бих рискувал да си махна чек лампата, полезна е и щом я има служи за нещо, та било то и елементарно инфо!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем. Решава се единствено със смяна на кислородния сензор (ламбда сонда). Имам нова ламбда сонда и мога да я предоставя за тестове. Колега, ако желаеш подробности-пиши на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докат сте подхванали темата за катализаторите....Дали ще има някакъв проблем ако разкарам моя(става въпрос за Х23 прелюд...)Не търся икономия а ако е писано малко повече вървене :plane::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...