liubo 0 #1 Публикувано 31 Октомври, 2009 Здравейте колеги, имам едно въпросче. Имам Хонда Сивик 95г. Мотор 1.5 Vtec, 90сс. Та не ми харесваше как върви и послушах кой не трябва и избуших питата на катализатора. Разлика във вървенето беше минимална, но вади по-гаден звук. Но не това ми е проблема. Светна ми чека на таблото и спря да функционира лампичката която ми показваше кога карам на икономичен режим. Други проблеми няма но тази крушка ме дразни. Инетересува ме дали проблема е в това че съм махнал карализатора или просто си е дотраяла ламбда сондата. Тя се намриа преди катализатора. Интересува ме дали ако сложа друг катализатор ще отстраня проблема. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 31 Октомври, 2009 моя катализатор го смених направо с колектора (който е без) и нямах никакви проблеми с чека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #3 Отговорено 31 Октомври, 2009 (Редактирано) Ако ландата ти е преди катализатора не виждам защо оттам да е проблема. Да не би като сте махали катализатора във бързината да се измушили някоя жица на ландата и ся да се чудиш какво сттава? Аз съм със 4-2-1 колектор,като ландата ми е само на колектора,след смяната на оригиналния изпускател със спортния нито ми сяветна чека ,нито нищо ,всичко си е ток! Редактирано 31 Октомври, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
liubo 0 #4 Отговорено 31 Октомври, 2009 Няма как да съм изпуснал нещо, защото като махнах питата, карах известно време и висчко си беше наред. След около 20 км светна. След като я изклиучвах няколко пъти, махах акомолотора изгасна за известно врееме и след тово пак светна и от тогава няма гасене. Закачих я на комп и ми казаха, че отчита грешка при подгряването на ламбда сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 31 Октомври, 2009 (Редактирано) ами проблема се решава с нова. малко може да те депресирам ама цената й в магазин е ~500 лв . Понеже са малко по специални от на останалите модели са по-скъпи и живота им е по-малък. Издържат обикновено около 180-200 хил. км. Редактирано 31 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
liubo 0 #6 Отговорено 31 Октомври, 2009 Благодаря ви мн, но май ще премахна крушката от таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 31 Октомври, 2009 Коя крушка ? Ако е на "чека" по добре недей . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #8 Отговорено 31 Октомври, 2009 И други ланди стават до колкото знам ,стига да му стигнат жилата и резбата за захвата да е същия. Търси втора ръка от друга Д серия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
liubo 0 #9 Отговорено 31 Октомври, 2009 От нея няма смисъл, защото свети постоянно и да се появи друга повреда няма как да разбера. Само дразни окото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #10 Отговорено 31 Октомври, 2009 Не е толкова скъпа!Мисля беше около 150лв.Лампата не махай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
liubo 0 #11 Отговорено 31 Октомври, 2009 Моята наистина е толкова, аз обмислях вариант за нова но като проверих се отказах от тоя вариант. 460лв беше най-евтиния вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 31 Октомври, 2009 (Редактирано) И други ланди стават до колкото знам ,стига да му стигнат жилата и резбата за захвата да е същия. Търси втора ръка от друга Д серия!става ама от д15з3 ..... само тези два двигателя са с 5 жила дето да вършат работа. резбата е една и съща на всички ! liubo, махай всичко наред. тея японци и без това никой не знае защо са ги слагали тези работи. колата като не е в изправност не очаквай да светне "Еконо" ..... японци. plamendobrev, ами помогни на човека да си намери за 150 лв тогава ...... п.п. някой беше си купувал от ибей , маи излезе към 270 лв. ама не беше оригинална до колкото си спомням. Редактирано 31 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #13 Отговорено 31 Октомври, 2009 При мене става от доста хонди,стига да са със 1 жило! търси втора ръка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #14 Отговорено 31 Октомври, 2009 Колеги да не пускам нова тема,да питам някой имал ли е проблеми с разхода след премахване на катализатора?Знам че не е добре за ламбда сондата да се променя потока на изходящите газове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 31 Октомври, 2009 лично на моята грам разлика не видях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #16 Отговорено 31 Октомври, 2009 живота на един катализатор палноценно е 100 хил км. след това е малко излишен може да кара и повече ама не и с балгарски горива а и като се премахва е хубаво да баде заместен с някое резонантно гарне за да се избегне звантенето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYH 0 #17 Отговорено 31 Октомври, 2009 колега моят съвет е търсиш втора употреба има доста англичанки (с десен волан) на части но в никакъв случай НЕ МАХАЙ ЛАМПАТА НА ЧЕКА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #18 Отговорено 31 Октомври, 2009 (Редактирано) лично на моята грам разлика не видях.Винаги е така. При мене става от доста хонди,стига да са със 1 жило! търси втора ръка!Но на колегата май са повече "жилата" и не стават от "доста хонди". Редактирано 31 Октомври, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #19 Отговорено 2 Ноември, 2009 Втора употреба ламбда не върши работа. Така или иначе тия модели са карани поне един ламбда сонда живот. Нова или жълта лампа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #20 Отговорено 2 Ноември, 2009 Моето мнение -маха се катализатора, слага се гърне , разхода пада малко 5%-7% при положение че всичко друго е ОК (по генерацията) шума не се повишава . наистина 1 катализатор работи добре до 120х. км в БГ и по малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #21 Отговорено 3 Ноември, 2009 Ако проблема е с подгряването на ламбдата, то си прекъснал кабел, тя може да е здрава. Кабелите са четири, два са за подгрев, виж някой да не се е оголил и като се е допрял до генерацията да се е стопил и замасил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #22 Отговорено 3 Ноември, 2009 При мене става от доста хонди,стига да са със 1 жило! търси втора ръка! Ако проблема е с подгряването на ламбдата, то си прекъснал кабел, тя може да е здрава. Кабелите са четири, два са за подгрев, виж някой да не се е оголил и като се е допрял до генерацията да се е стопил и замасил. 4-ри кабела, ама друг път на тези двигатели точно Абе стига сте подвеждали човека бре, не разбрахте ли че този вид икономици докато не се смени екуто не става с едножилна или четирижилна сондаЕдинствено и само 5 жилна за Д15З1/3 - това е положението, нищо друго не ставаСондата на Д15З1/3 е най смотаната в историята на Хонда и в поправка на Теро искам да добавя че не издържат 180-200 хил км, а около 160 хил км.Само заради тъпата сонда в смотаното П07 ЕКУ си има втори процесор, затова и няма как да се сложи друга сонда от Д-серията, или поне засега никой не се е преборил с това.Аххаааа, става със смяна на ЕКУ, чипче и без сонда, ама то като пари си отива да си купи колегата нова широколентова сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord`82 1 #23 Отговорено 3 Ноември, 2009 Добре де, в крайна сметка какво става като се махне лампата на чека?Не съм в час, а гледам почти всички това съветват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #24 Отговорено 3 Ноември, 2009 Ами спира да свети чека и да те дразни и когато еку-то изтреля грешка, въобще няма и да разбереш За другите незнам как мислят, но Теро в преносен смисъл е препоръчал махането и на чека и и на сондата.Аз лично не бих рискувал да си махна чек лампата, полезна е и щом я има служи за нещо, та било то и елементарно инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #25 Отговорено 5 Ноември, 2009 Имах подобен проблем. Решава се единствено със смяна на кислородния сензор (ламбда сонда). Имам нова ламбда сонда и мога да я предоставя за тестове. Колега, ако желаеш подробности-пиши на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #26 Отговорено 5 Ноември, 2009 докат сте подхванали темата за катализаторите....Дали ще има някакъв проблем ако разкарам моя(става въпрос за Х23 прелюд...)Не търся икономия а ако е писано малко повече вървене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове