Jump to content
Naz

Обръщане на волан на кола от Англия

Recommended Posts

И преди сме водили подобен разговор, даже мисля че аз пуснах темата и ми казаха да не се занимавам с глупости и че разваляло колата, НО както някой знаят като си наумя нещо трудно ми се избива от главата. Така, намерих много подходяща кола, отдавна желаната '99 Civic Coupe Si, много прилична цена, само че от Англия и с дясна дирекция. Последната среща на която бях, Палеца каза че японците си правят заготовките за колите по един и същи начин, без значение дали ще са с дясна или лява дирекция. Така че от хората с опит нека споделят колко, как, къде може да се смени волана, и също така след известно време разтропва ли се нещо както някои хора говорят. http://pistonheads.com/sales/1276970.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на фарове:Смяна на кори на вратите както и на кабелите им ако искаш да ти е удобно.смяна на кормилна рейка??Панела зад таблото е огледален на европейския...и така на татък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на цялото табло,кутията на парното и всичко около климатика.Щита (под предното стъкло) няма нищо общо с този на LHD.Тръбата от компресора към купето също е различна.Огледалата и предните седалки се преживяват.Забравих..... магарето е различно.И като цяло инсталацията в купето се удължава.Заабравих....жилото за предният капак както и предните пластмасови прагове (заради лостчето за отваряне на капак и резервоар),Сандо е споменал за останалите нещаПропуснах и капачката на пасажерският Еърбег

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе Драгич тия понеже са по подразбиране ги пропуснах :tooth: добре че ги каза.Та такааааЩе ги връткаш ли?

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах и капачката на пасажерският Еърбег

Пропусна и чистачките заедно с моторчето, АБС-а, лоста на ръчната спирачка, педалите... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:tooth: Верно!Има и още засади май

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и разни копчелъци, планки и реленца, ама това са дреболии... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също и чистачките трябва да се обърнат :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-опитните бяха писали в една тема, че най-добре да си вземеш и една ударена кола с лява дирекция и да присадиш всичко (щото се вижда, че списъка е дълъг). Да не говорим, че в ударенатата всичко необходимо трябва да е напълно здраво. Но тогава къде е далаверата да си купиш кола с десен волан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен точно състоянието на колата и вида ме блазни, иначе ВТи-ка и с присаждане на всичко в евро купе също мисля. Далаверата п окръчмарски сметки е 6 г. ВТИ - 1500-200 лири - едно купре 1.4 тук или само ламарините 2000-2500 лв., правиш сменянето на всичко и ти остават една планина части да избиваш някакви пари. Накрая равносметката сигурно е приемлива като имаш примерно ВТИ-ка със всичкото - окачване, спирачки, двиг. и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До нас спира едно новичко Порше с десен волан и ... определено бих си купил такава колица и няма да я преправям изобщо... колкото по-малко "майсторски" намеси толкова по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам тогава, ако си я ема колата за донор двиг. + скорости + изпускателна с-ма + спирачки + окачване и някой други дрепболии, пасват ли частите на същия модел автомобил с ляв волан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземеш 2 коли е най-добре . Ще даден най-малко пари .Ще избиеш от части после много . Обаче работата по смяната ..... голям ентусиаст трябва да си :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма невъзможни неща , но моето мнение е, или си я карай с десен волан или не се захващай, а ако започнеш голяма веселба те чака :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземеш 2 коли е най-добре . Ще даден най-малко пари .Ще избиеш от части после много . Обаче работата по смяната ..... голям ентусиаст трябва да си :lol:

Теб те броя в основния състав по сменянето :D Но думите на боса ме стряскат леко ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе за смяна на дирекция майсторите поне познавам един де зимат 1000 лв само за работа отделно пазариш чаркалаците :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda killer-а си направи неговата impreza WRX сам и днес се возих и разглеждах, доста добре се е справил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има коли при които смяната на дирекцията не е чак толкова сложна, но хондите са отвратителни в това отношение, пропуснахте бушонното табло, тръбички на сприачки, абс и серво :DП.С. Както и ръчките за отваряне на резервоара, задния капак със все жилата им и инсталацията към задната част на купето :)

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но думите на боса ме стряскат леко ...

Може да звъннеш и на Омбре, да те дооткаже.Както казва колегата Чарли, отиваш на война неподготвен.По-добре събери пари и си купи оригинална VTI.Swap-овете от 6г VTI с дясна дирекция към 6г 1.4 излиза горе долу същите пари.Труда смяташ ли си го може и да излезе по-скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава , смятъл сам го , с много компромис и личен труд -2 бона ти бягат , ако всичко искаш да е перфектно /седалки , светлина за мъгла , огледала , кори с управление , жила и др. хиляди дреболии/ , добре е да имаш автоморга и сервиз ... Ама кеф цена няма....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караи си я с десния волан и не се занимаваи с глупости! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се захванеш с обръшането на STI ще помагам имаш думата ми.На мен ми отне около 200 часа работа и 3 месеца време понеже ходех и на работа.Не е кой знае какво когато вече си минал по този път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, колко пари ти отне?Това е доста важно!Всички части от 6ген са взаимозаменяеми и намирането е лесно.Така правя и аз, взимам си всичко необходимо от нормална 6ген.А за STI частите са си скъпи, а и в колко морги ги има на части?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои части са скъпи по - точно?Мога да ти дам няколко , които са ми трябвали.Ангренаж 280 лв включва ремък 281 зъба х 30мм + 3 паразитни ролки + 1 обтяжна ролка. Водна помпа 110лв понеже върви с ангренажа я смених и нея. Гарнитури за капаците на клапаните 2бр по 15 лв включват и гарнитури за около свещите. Накрайници по предницата са по около 30-35лв стават същите от 1.6 мотор пробвано е. Всъщност си купих още една импреза за части на цена под 1500 лв. От нея си взех рейка, табло, парно + всички малки неща като планки и т.н. за закрепяне на лявата дирекция. Педали си купих от форестер понеже импрезите атмосферки са със съединител с жило, а на мен ми трябваше хидравличен. Ламарината между пътниците и двигателния отсег е направена симетрична на щампа , но отворите са изрязани съответно за лява и дясна дирекция.Има си място къде точно да дупчиш за волан и за съединител и т.н.Кабелите са най- изнервящото нещо всъщност от цялата работа. Понеже се удължават повечето и навсякъде се запояват и после термосвиваем термошлаух и прочие.Части от STI всъщност няма да ви се налага да търсите по моргите освен ако не ви се скапе нещо по колата и да ви потрябва на по - късен етап.Части за 1.6 и 1.8 и 2.0 мотори има бол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарината между пътниците и двигателния отсег е направена симетрична на щампа , но отворите са изрязани съответно за лява и дясна дирекция.Има си място къде точно да дупчиш за волан и за съединител и т.н.

При Субару може да е така, но при други Японци, нещата не стоят така...По някога се налага да се започне ето така...http://media.snimka.bg/3646/013547137.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно щях да си спестя доста главоболия ако бях започнал по този начин. Така си се запазва уплътнението за входящия въздух в купето и всички нужни малки планки и закрепващи детайли щяха да са си на място. На животното STI-to ще го направим по тоя начин. Друго е да вървиш по отъпкана пътека.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и един среден вариянт... взимаш ударена ЛЯВА дирекция и присаждаш МОтора и здравите части от Дясната... :)Като най-голямата игра ще е мотора, но ти това го знаеш най-добре. Иначе по темата за импрезата - евала на Хонда КИлар. Аз също съм за това, ти да си правиш сам нещатата по колата (или поне част от тях). Така я опознаваш, а и ако не дай Боже, ти се случи нещо на път...? Аз така процедирам, при моя майстор винаги участвам, дори и само да му придържам нещо, примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, тази тема е на 3 години, кой консултираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък и една консултация .. :D На практика при смяна на дирекции, мотора е най малкият проблем :) той си седи по един и същи начин и при двете коли, проблема е във всичко друго около и зад мотора .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е да се занимаваш да обръщаш. Ето ти решението

Публикувано изображение

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...