Jump to content
fr33z0v

Проблем а Автоматик на Акорд

Recommended Posts

Здравейте, днес се регистрирах в този форум и реших да потърся малко помощ.Преди 3 месеца си купих Хонда Акорд 2001г. 2.3 ВТЕК Автоматик. Преди това карах ЛЕКСЪС ИС 200 ръчни скорости , който имаше проблем с кутията и виеше когато е пуснат съединителя на всички предавки с изключение на 5та скорост (ЛЕКСЪСА беше със 6). Оказа се, че в следствие на предишен удар е за смяна първичен вал на скоростната кутия , който струваше в ТМ АУТО 4200лв. ( с труда). Одрусах се и го платих като 2 месеца след това катастрофирах и колата беше тотал щета , но това е друга тема:( . Въпроса ми е, на Хондата има същото виене, само че няма как да натисна съединител (защото както писах по горе е автоматик), за да разбера дали виенето ще спре. Има обаче още нещо което ме навява на мисълта, че става въпрос за същия проблем като на ЛЕКСЪС-а - само на 3та предавка не вие.Много ще съм благодарен за информация и помощ по въпроса , защотото само като се сетя колко пари дадох за Лексъс-а и лошо ми става.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си маслото в скоростната кутия?Слага се Хонда АТФ (99% от другите АТФ не стават!)Нормално се източва около 1/3 от пробка и се долива има вариант и за почти пълна подмяна с неколкократни (май 3) повторения)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страничен въпрос , дано не ми се ядосате :( От Асеновград ли си ? Или от там ли си купил Акорда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото трябва да ерозаво на цвят (кафяво..черно и т.н.... бързо го изливай).Мери се като загрее колата (двапъти да се включи вентилатора на радиятора и да е на нивелирана повърхност) на паркинг и се гледа да е в границите на маркировката.Също така си купи магнитен филтър магна тек или нещо такова ако искаш да спиш спокойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я купих смених абсолютно всичко по нея, ангренаж, масло, масло в скоростите ( в този форум прочетох какво точно трябва да е маслото за скоростите и си го купих от БУЛТРАКО 3л. 80лв. , но не помня точно името на маслото ) всички филтри и накладки. Понеже за пръв път в живота си карам Хонда и не знам кое е нормално и кое не , затова се допитвам до вас , но както като отворих темата споменах, че съм имал подобен проблем на друг автомобил. Ще ми е полезно, ако някои знае сервиз, в който като ида да не гледат като индианци ,( защото примерно съм с ХОНДА а не с ГОЛФ), някой който е отварял хонда и знае за какво става дума.Благодаря на всички че бързо се включихте по темата, дано скоро да имам разрешение на проблема ( но не на цена 4200лв.;))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3литра? Значи сега си с 50% АТФ-З1 и 50% лайна в скоростната.Ако пак прочетеш ще видиш че 2/3 от наслото остават в скоростната ко точиш през пробката.така че го смени 4ри пъти по 2литра (или там колкото ти източва)3литра 80лв?? Нещо са те ментаросали от Бултрако или ти не си им казал какво ти трябва!!!Ако си го купувал в близките 2 месеца цената е 3литра=114лвЯ провери наистина ли си сипал АТФ-З1

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3литра? Значи сега си с 50% АТФ-З1 и 50% лайна в скоростната.Ако пак прочетеш ще видиш че 2/3 от наслото остават в скоростната ко точиш през пробката.така че го смени 4ри пъти по 2литра (или там колкото ти източва)3литра 80лв?? Нещо са те ментаросали от Бултрако или ти не си им казал какво ти трябва:)Ако си го купувал в близките 2 месеца цената е 3литра=114лвЯ провери наистина ли си сипал АТФ-З1

Точно така над 100 лева дадох , обърках се. Ами сега искаш да кажеш че трябва да си купя още 6л. и да го сменя ?А ако виенето остане на къде да се насочвам ?:)Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо отиди при омбре да ти кажебот къде вие. После на диагностика на фирма занимаваща се само с автоматици и чак като се разбере дали ще си с нова или не прецени дали да нсливаш пари в масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми вие! Ама на всички скорости и при отнета газ, т.е. колкото повече намалява колата се увеличава звука. Вече 25 000 км и си мисля (или се надявам), че звука за сега не се увеличава. Много евтино изглежда пълна смяна на масло - 4 х 114 = 450лв - много яко за едно масло. Но пък си е без пари за алтернативата от 4200 лв. Успех при диагностиката! И дано те успокоих, че има и други с твоите проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страничен въпрос , дано не ми се ядосате :) От Асеновград ли си ? Или от там ли си купил Акорда ?

В Асеновград наистина се прдаваше един страхотен златист Акорд, американски, 2.3 автоматик. Ако си в Асеновград мога да ти препоръчам сервиз Автоекспрес, много са пекани момчетата, имат много информация, работят добре и не правят нещата "на око".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да го намеря този ОМБРЕ?Доста четох, и до колкото разбирам този ОМБРЕ доста разбира от Хонда , но ще ми трябват някакви координати .Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Първо да уточня, че Акорда ти явно е американски. В европа купе 6-та генерация се продава с двигатели 2.0 или 3.0.За съжаление нищо добро не пише точно за този автоматик.Не съм и много сигурен дали изобщо се е продавал в европа и доколко някой майстор у нас изобщо е виждал такъв...Като за начало можеш да прочетеш тук:http://www.v6performance.net/forums/showth...&forumid=18Общо взето хонда са имали огромни проблеми, дори са удължили гаранцията на моделите с автоматична скоростна кутия.Имало е и дело заведено срещу тях от недоволни клиенти.Между другото, бях мярнал на форума скоростна кутия за F серия двигател за смешни пари (нещо около 200лв ми се върти). Може да разпиташ възможна ли е смяна и колко излиза...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле пиши от каде си. Защото ако си от Пловдивсия край имаме много добри майстори за автоматични скоростни котии в Пловдив. Сервиза само с това се занимава и нищо друго работят доста хора и много са светнати с автоматите. Даже момчето което е управител или е собственик е хонда фен. Ако си оттук кажи ще ти обесня каде се намира сервиза и гаранция ще ти кажат какъв е проблема. Успех и по бързо да се оправиш с проблема. А и честито и безаварийна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да уточня, че Акорда ти явно е американски. В Европа купе 6-та генерация се продава с двигатели 2.0 или 3.0.

За Европа на Акорд 6-та генерация се слагат двигатели :D16B6 , D16B7 - SOHC 16valvesF18B2 , F18B3 , F18B4 - SOHC 16valves VTECF20B6 - SOHC 16valves VTECH22A7 - DOHC 16valves VTEC Type RИма и 2.3 който се води "Type V" мисля, а 3.0 се монтира на Американките.Автоматиците на европейските Хонди са по-близки (ако не и еднакви) с тези на Акура отвъд океана, а за тях фабрични или други дефекти не се е чуло. Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата спомена че е ТипТроник (или както се казваше на ХОДНА системата).Така че този от 200лв за 120кс или там някаде не става.колега праи ми на лично телефона си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматиците на европейските Хонди са по-близки (ако не и еднакви) с тези на Акура отвъд океана, а за тях фабрични или други дефекти не се е чуло.

Точно 5-степенните автомати на Акура от началото на десетилетието в САЩ са с много лоша слава. На vtec.net бях попаднал на тема , където дилар на Хонда твърдеше че 100% от тия кутии в комбинация с 6-цилиндров двигател давали фира за 100-150К км, което било нечувано дотогава за хонда. Същия твърдеше че дори за 6-7 годишна Акура с 4-цил двигател, в момента, Хонда-САЩ поемат 50% от разходите по смяната на кутията ако собственика им се оплаче. Проблемът бил решен чак 2004 или 2005-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да уточня, че Акорда ти явно е американски. В Европа купе 6-та генерация се продава с двигатели 2.0 или 3.0.

За Европа на Акорд 6-та генерация се слагат двигатели :D16B6 , D16B7 - SOHC 16valvesF18B2 , F18B3 , F18B4 - SOHC 16valves VTECF20B6 - SOHC 16valves VTECH22A7 - DOHC 16valves VTEC Type RИма и 2.3 който се води "Type V" мисля, а 3.0 се монтира на Американките.Автоматиците на европейските Хонди са по-близки (ако не и еднакви) с тези на Акура отвъд океана, а за тях фабрични или други дефекти не се е чуло.
Изброил съм двигателите за Accord Coupe. Явно грешно съм решил, че колегата кара такова. 2.3 двигателя в европа го водят F23Z5, като му дават 154 коня, F23A1 за USDM е 150... На линка, който съм приложил, има и съвети за някакво допълнително охлаждане на скоростната кутия(?!), за да се увеличи малко живота и...Както и да е. Успех с ремонта и не забравяй да напишеш как си решил проблема Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...