Jump to content
EmbaTa

Тресе ми предницата при подаване на газ!

Recommended Posts

Колеги,имам неприятен проблем и моля за съвети и коментари?При подаване на газ тресе предницата доста осезаемо, особено м/у 80-100км/ч, като пусна газта тресенето спира,мога ли да съм 100% сигурен, че не става дума за проблем в гумите и джантите???Възможно ли е да е от не добър реглаж?Възможно ли е да е от крива полуоска?Става въпрос за Акорд 2004 автомат.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре иди в някой сериз да ти кажат със точност какво е .. Не ми се вярва да е нещо, което може да си го оправиш сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са или гуми и джанти или реглаж предница. При мен този проблем се появява от крива джанта/гума от нашите хубави пътища.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са или гуми и джанти или реглаж предница. При мен този проблем се появява от крива джанта/гума от нашите хубави пътища.....

Ама като пусна газта изчезва, за това си мисля че не е от гуми или джанти или пак е възможно?Иначе и в сервизите се чудят какво може да е, някои казват крива полуоска, други вътрешно каре и не са сигурни!!!За това питам някой от Вас ако е минал по подобен път да сподели какво е излезнало при него!Мерси Редактирано от EmbaTa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми като пуснеш газта при 100 примерно нали и гумите и полуоските продължават да се въртят, а тогава не тресе!!!!полуоската като я качиш на струг ще стане ясно дали е в час, възможно е да е от гуми и джанти, мо според мен те биха били и по инерция с тази скорост. а тампоните на двигателя как са, дали като го помпиш не са омекнали и не се появява от там проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем - оказа се вътрешно каре - ако има къде да качиш колата, минаваш отдолу проверяваш полуоските и ще видиш къде има луфт и тропа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви гуми или джанти, неточен централен отвор и липса на втулки на джантите или вътрешно каре. Аз бих заложил на каре или джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че е неравномерно износен съединител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щеше да тресе постоянно когато е на скорост, не само при 80-100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви гуми или джанти, неточен централен отвор и липса на втулки на джантите или вътрешно каре. Аз бих заложил на каре или джанти.

Вътрешно каре е, едва ли са другите неща. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от криви гуми или джанти щеше да продължава да тресе и след това, нещо друго е според мен. Карал съм с криви гуми, джанти и без баланс - едновременно. Тресе само на определени километри и то без значение дали даваш газ или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем - оказа се вътрешно каре - ако има къде да качиш колата, минаваш отдолу проверяваш полуоските и ще видиш къде има луфт и тропа

Гласувам с 2 ръце за вътрешно каре Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че е неравномерно износен съединител

какъв съединител на автоматик? :) и според мен е карето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше вътрешното каре симптомите са същите има и тема моя по въпроса :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно е вътрешно каре - кое от двете ще разбереш по скъсаният му (или разхлабен) маншон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътрешно каре,особено ако я напъваш на баир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мене е джанта по добре отиди някаде да ти ги проверят. На мен не ми взеха пари да ми проверят окачването и джантите пробваи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за предложенията,наистина една от гумите излезе малко крива, но тя е от зад. 6те купя две нови и ще ги сложа отпред а предните 6те сложа от зад,но въпреки всичко ми се струва, че ако беше поради тази причина тресенето щеше да го има постоянно, а не само като подавам газ!!!???Иначе джантите са железни, при тях възможно ли е да има луфт към главините или тва го има само при летите? Никой нищо не казва за реглажа, възможно ли е да е от него проблема???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако са ти оригинални джантите няма как да имат луфт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е от лош реглаж, а за гумите или джантите като си купиш аправи така както смяташ, но ако е от тях и по инерция с 80-100 км трябва да тресат не само с газ. по съм склонен точно за реглажа да се хвана, щото и тва с карето ми се струва доста нереално( защо да ти тресе само като подаваш газ, като и когато си на скорост по инерция също всичко си работи по същия начин. и само при 80-100 км. ;) надали. а и вътрешно каре доста трудно се скапва). обърни внимание на гуми, джанти, реглаж. а бих погледнал и всички тампони по двигателя!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е да има луфт с около 2-3мм м/у отвора на джантата и главината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е да има луфт с около 2-3мм м/у отвора на джантата и главината?

Сложи си втулки !

Може да се центрова и без - Магнум беше писал как става, някъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...