EmbaTa 0 #1 Публикувано 13 Октомври, 2009 Колеги,имам неприятен проблем и моля за съвети и коментари?При подаване на газ тресе предницата доста осезаемо, особено м/у 80-100км/ч, като пусна газта тресенето спира,мога ли да съм 100% сигурен, че не става дума за проблем в гумите и джантите???Възможно ли е да е от не добър реглаж?Възможно ли е да е от крива полуоска?Става въпрос за Акорд 2004 автомат.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 13 Октомври, 2009 Най-добре иди в някой сериз да ти кажат със точност какво е .. Не ми се вярва да е нещо, което може да си го оправиш сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #3 Отговорено 13 Октомври, 2009 Според мен са или гуми и джанти или реглаж предница. При мен този проблем се появява от крива джанта/гума от нашите хубави пътища..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmbaTa 0 #4 Отговорено 13 Октомври, 2009 (Редактирано) Според мен са или гуми и джанти или реглаж предница. При мен този проблем се появява от крива джанта/гума от нашите хубави пътища.....Ама като пусна газта изчезва, за това си мисля че не е от гуми или джанти или пак е възможно?Иначе и в сервизите се чудят какво може да е, някои казват крива полуоска, други вътрешно каре и не са сигурниЗа това питам някой от Вас ако е минал по подобен път да сподели какво е излезнало при него!Мерси Редактирано 13 Октомври, 2009 от EmbaTa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 13 Октомври, 2009 ми като пуснеш газта при 100 примерно нали и гумите и полуоските продължават да се въртят, а тогава не тресе!полуоската като я качиш на струг ще стане ясно дали е в час, възможно е да е от гуми и джанти, мо според мен те биха били и по инерция с тази скорост. а тампоните на двигателя как са, дали като го помпиш не са омекнали и не се появява от там проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 13 Октомври, 2009 имах същия проблем - оказа се вътрешно каре - ако има къде да качиш колата, минаваш отдолу проверяваш полуоските и ще видиш къде има луфт и тропа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #7 Отговорено 13 Октомври, 2009 Криви гуми или джанти, неточен централен отвор и липса на втулки на джантите или вътрешно каре. Аз бих заложил на каре или джанти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #8 Отговорено 13 Октомври, 2009 аз мисля че е неравномерно износен съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 13 Октомври, 2009 щеше да тресе постоянно когато е на скорост, не само при 80-100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 13 Октомври, 2009 Криви гуми или джанти, неточен централен отвор и липса на втулки на джантите или вътрешно каре. Аз бих заложил на каре или джанти.Вътрешно каре е, едва ли са другите неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #11 Отговорено 13 Октомври, 2009 Ако е от криви гуми или джанти щеше да продължава да тресе и след това, нещо друго е според мен. Карал съм с криви гуми, джанти и без баланс - едновременно. Тресе само на определени километри и то без значение дали даваш газ или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #12 Отговорено 14 Октомври, 2009 (Редактирано) имах същия проблем - оказа се вътрешно каре - ако има къде да качиш колата, минаваш отдолу проверяваш полуоските и ще видиш къде има луфт и тропаГласувам с 2 ръце за вътрешно каре Редактирано 14 Октомври, 2009 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #13 Отговорено 14 Октомври, 2009 Каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #14 Отговорено 14 Октомври, 2009 аз мисля че е неравномерно износен съединителкакъв съединител на автоматик? и според мен е карето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #15 Отговорено 14 Октомври, 2009 И при мен беше вътрешното каре симптомите са същите има и тема моя по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #16 Отговорено 14 Октомври, 2009 Безспорно е вътрешно каре - кое от двете ще разбереш по скъсаният му (или разхлабен) маншон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #17 Отговорено 14 Октомври, 2009 вътрешно каре,особено ако я напъваш на баир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #18 Отговорено 16 Октомври, 2009 може и тампон на мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #19 Отговорено 16 Октомври, 2009 според мене е джанта по добре отиди някаде да ти ги проверят. На мен не ми взеха пари да ми проверят окачването и джантите пробваи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmbaTa 0 #20 Отговорено 16 Октомври, 2009 Мерси за предложенията,наистина една от гумите излезе малко крива, но тя е от зад. 6те купя две нови и ще ги сложа отпред а предните 6те сложа от зад,но въпреки всичко ми се струва, че ако беше поради тази причина тресенето щеше да го има постоянно, а не само като подавам газ???Иначе джантите са железни, при тях възможно ли е да има луфт към главините или тва го има само при летите? Никой нищо не казва за реглажа, възможно ли е да е от него проблема??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #21 Отговорено 16 Октомври, 2009 ако са ти оригинални джантите няма как да имат луфт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #22 Отговорено 16 Октомври, 2009 може да е от лош реглаж, а за гумите или джантите като си купиш аправи така както смяташ, но ако е от тях и по инерция с 80-100 км трябва да тресат не само с газ. по съм склонен точно за реглажа да се хвана, щото и тва с карето ми се струва доста нереално( защо да ти тресе само като подаваш газ, като и когато си на скорост по инерция също всичко си работи по същия начин. и само при 80-100 км. надали. а и вътрешно каре доста трудно се скапва). обърни внимание на гуми, джанти, реглаж. а бих погледнал и всички тампони по двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmbaTa 0 #23 Отговорено 22 Ноември, 2009 Нормално ли е да има луфт с около 2-3мм м/у отвора на джантата и главината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #24 Отговорено 24 Ноември, 2009 Вътрешно каре,без никакво съмнение.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #25 Отговорено 24 Ноември, 2009 Нормално ли е да има луфт с около 2-3мм м/у отвора на джантата и главината?Сложи си втулки !Може да се центрова и без - Магнум беше писал как става, някъде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове