Jump to content
manch

Най-накрая намерих "моята" Хонда

Recommended Posts

Здравейте колеги, най-накрая и аз се сдобих с Хонда. Количката е 1996г Д15З6 хеч внесена от Италия от мой познат. Външното състояние на колата е плачебно а именно - предна и задна брони, откачени огънати счупени, драскотини и вдлъбнатини по абсолютно всеки детайл освен тавана за цялостно боядисване е, за жалост "жабара" който я е карал въобще не се е грижил за автомобилчето си, но под капака и ходовата част са отлични (засега). За момента само ще бъде цялостмо обслужена а пролетта боядисана и освежена. Но въпреки външното й неогледно състояние аз съм изключително щастлив :)Първи впечатления:На прибиране а именно - Дупница - Самоков - Ихтиман - Пловдив около 200 км пробег с 15 лв. бензин ... потресен съм, страхотен мотор, возия и удовлоствие от шофирането.Не мога да повярвам че кола 1120кг. може да вози така :) Днес я регистрирах в КАТ Пловдив смених маслото, филтри, чистачки, антифриз утре ремъка и ролките.Благодаря предварително на всички който ще отделят 5 мин за темата ми и съжалявам, че е така разхвърляна но ... все оше съм в лека еуфория :D Ще се виждаме по срещите - към колегите от Пловдив/Асеновград ако тази сряда ми остане време може да се видим.... Имам и едно въпросче към колегите с същите хеч-ове. Не ми светят уредите за парното как се разглобява това чудо.От няколко дена ровя из форума за 5 ген хеч има ръководства като комикси а за 6 ген не можах да намеря едно сносно обяснение даже :) Ето малко снимки като я взимах:Цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ти хонда колега .да си я караш със здраве.Ти как я описа тая кола останах с впечатление че само гръм и черпак не са я удряли :) не е толко зле на снимките споко.Ти тия по жабарско имаш ли идея как карат и по точно паркират :) .Много километри ти пожелавам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Да ти е честита колега,много да те радва и много безавариини километри и аз преди седмица се здобих с такава и съм много доволен! :)http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=...;AlbumId=134423 за съжаление сега прохождам в занаята и не мога да помогна с разглобяването на таблото ще се обадя на един приятел и той е с такава мосля 4е той знае и ще ти пиша ако има нещо!Приятно каране из града на тепетата,надявам се да се засечем на някой светофар :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, и аз имам такава. Относно таблото, махаш подред: пластмасата около ръчната спирачка, после следващата с пепелника която е, средния панел с парното има 2 винта от долната страна и още 2 които се намират зад бутоните на аварийните и бутона за реотана на задното стъкло. Поне по спомен е така де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега. Много безаварийни километри ти желая.Относно схеми и обяснения: преди година колегата "Olmy" беше пуснал линк към едно доста обширно ръководство за Civic (на испански), Civic Ej6 Ej7 Ej8 96-00 Service Manual за съжаление обаче вече линка не е активен. Ръководството е повече от 400MB и, ако някой колега знае къде е качено - може да сподели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеална е. Такива са инталианците, малко мърлячи си падат и ги не интересува какво става отвън (това ожулвания, това вдлъбнатини - тях не ги грее и не им пука), но реално външен вид кола не кара, така че не се кахъри, екстра е - даже "armrest"-че си има :) PS: виж как ти загравя (да не би бавно да вдига температура), че има голяма вероятност "жабара" да е изкривил нарочно термостата, та да е отоворил непрекъснато или направо да го е изхвърлил - масово италианци правят такива магарии от страх да не прегрееят колите им в техните жеги, което реално е дивотия, но....Честито, много кеф и по-малко ядове.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Радвай й се, ще "я" направиш хубава, не се съмнавам! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито фен да те радва много само, че линка кадето си дал на снимките не се отваря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита хонда. Много да те радва.А за да си смениш крушките на парното не е нужно да разглобяваш чак от ръчната. Свали жабката и кората под волана, там ще намериш страничните болтове на малката кора с пепелника и запалката. Има и по един над запалката и пепелника (трябва да отвориш пепелника за да го видиш). След това дърпаш. Средната част с касетофона, часовника и т.н. се държи на 4 болта, по един зад бутоните за аварийни и за отопление на задния прозорец и два от долу, където са били пепелника и запалката. Отново дърпаш тя излиза по трудно със щипки е. Може да съм забравил някое болче така че преди да дърпаш огледай :), но по спомен така беше. Успех с колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вече я видях добра е само да и оправиш бронята отзад и заспива супер е колето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията и съветите колеги!!! А като имам време ще се позанимавам с таблото, че много неудобно така вечер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Да си я караш със здраве и не се съмнявам в ентусиаст като теб че ще я направи както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...