Jump to content
REDASI

Акорд 1997,f18a3

Recommended Posts

Здравейте,съфорумци!Моля за съвет, относно нестабилност на колата при неравен пътен участък.Колата се люлее странично и "подскача" предницата при преминавене през неравности.Например : вчера карах на магитрала Хемус ,по пътя към Варна и при неравните участъци ( грапав асфалт и други неравности) колата ставаше трудна за управлени, като ми се наложи на места да карам с 80, 90 км/ч .За информация: и четирите амортисьора ,тествани на стенд имат показания около 50%, което означавало, че са добре ; предницата на колата е наред ,отчетено на стенд .Какъв е проблема?Моля, за вашето мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само на това място - нищо и няма на колата пътя е отвратителен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам подобен проблем .Ощеповече че моето окачване е спортно има същите симптоми.Бях на стенд и той ми показа че амортисьорите са на 60% после прегледах колата и забелзах че и четирте са здраво омаслени.Няколко месец апо късно минах пак на същия стенд без да съм бара; нищо по колата показателите бяха същите ,на мен ми се струва че не всички стендове за амортесьори са стока.Аз лично ще сменям амортисьори.Прегледай и твоята кола ако са омаслени дори и все още да вършат някаква работа скоро ще си заминат тотално.А пък и някой чифт хуми можеш да урезелиш със калпави амортисьори. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледайте си и големите тампони, на задните носачи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледайте си и големите тампони, на задните носачи...

Колега, дай някакво инфо, как се проверяват тези тампони? Без разглобяване май не става! На моя акорд нещо потропва отзад, и аз мисля, че са точно тези тампони, но без разглобяване по нищо не се познава причината! Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверяват се на канал или подемник, със щангата- дали играе носача ...Ако нямаш тези условия, се проверяват- като застанеш зад колата и теглиш по един як (седесарски) шут :) на задните гуми...Ако поддаде някоя гума напред при ритника, тампонът е за смяна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж си амортесьорите или тампоните аз карам същия акорд и нямам проблем за сега. успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички! Ще сменя предните амортасьори и проверя задните тампони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не почивай само на предните амортесьори, виж и задните! Аз съм имал голяма нестабилност при неравен път над 70км/ч именно заради изпуснал заден амортесьор !!!

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма вероятност нищо да и няма на колата! Ако примерът ти за люлеене е в участъка след Нови пазар и Невша там проблема е неравния грапав асфалт съчетан с износени и с прави канали гуми. На мен ми случи така преди една година. Бях ошашавен в този участък. Колата започна да ходи накъдето си иска и се наложи да намаля до 90. Това лято съм с нови гуми, но пак се усеща една несигурност на колата в този участък, но не ме кара да намалявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50% значи,че са за боклука тия амортисьори.Няма какво да се чудиш всичко под 65% е за смяна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...