Jump to content
Данчо

пежо 307 хди /сеат леон(ибиса) 1.9 130 пс /

Recommended Posts

Какъв дизел е въпроса.Ще се радвам на хората които могат да бъдат обективни в мнението си и да ме посъветват за дизел.не разбирам от дизели, не знам нищо за дизелите.Търся икономия (в рамките на допустимото) и нормален вървеж + нормален клас на автомобила.Търся оптимален вариант между сполучлив дизел и що годе читава марка.Просто ме посъветвайте за среден клас автомобил 2001-2003 дизел който е сполучлив.Това е вс.Благодаря Ви :)п.с.А след нова година се май и аз влизам в клуба на четворките.Терориста ми даде да покарам малко неговата и не се сдържам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв дизел е въпроса.Ще се радвам на хората които могат да бъдат обективни в мнението си и да ме посъветват за дизел.не разбирам от дизели, не знам нищо за дизелите.Търся икономия (в рамките на допустимото) и нормален вървеж + нормален клас на автомобила.Търся оптимален вариант между сполучлив дизел и що годе читава марка.Просто ме посъветвайте за среден клас автомобил 2001-2003 дизел който е сполучлив.Това е вс.Благодаря Ви :)п.с.А след нова година се май и аз влизам в клуба на четворките.Терориста ми даде да покарам малко неговата и не се сдържам :)

Не пежото само ;) За дизела на хонда не знам нищо...Но пежото си е таралеж в гащите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид че дизеловия мотор в 7-ма ген. е Исузу. Не е лош, но е малко слабичък в сравнение с Хондовия. Исузуто е 1.7, а Хондата е 2.2 все пак.П.П. Явно ти е дошъл акъла в главата щом си решил да скачаш на 4-та ген. :). Добре ти влияе идването в Габрово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизелите Д4Д на Тойота, ХДИ на Пежо и 1.9ТДИ на Фолксваген се водят най-добрите! За първите 2 незнам, но за 1.9ТДИ на Голф 4, Бора и др.(по възможност да има червени букви в надписа) знам, че вървят доста добре и са здрави! А на мене лично ми харесват Сеат Толедо 1.9ТДИ към 2000г. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...познат със Пежо комби хди ама 306 ли беше не съм много сигурен споделяше,че голям разхода му давало стигало до 6 литра извънграда.Според мен Сеата е по добрия избор пред Пежото много ги хвалят техните дизели като качество :) ,а и са доста симаптични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз ще ти кажа понеже имам опит с нафтите. Уточни 5-6 модела какво си харесал?Бих те насочил към един форум за нафти.Потърси го.WV.AUDI,Seat,SKODA ги препоръчвам горещо 1,9=90,110,115,131,150,160 коня са супер мотори.Горят малко въврят много, голям кеф.БМВ 2.0 150 коня много здрав мотор.2г. не съм слезнал от нафти в търсене на коли в германия на ден по 500-700км.Всички колеги обикалят с WV grup.Я някой е мраднал на друго и почва да се уплаква.Пежото съм го карал 406 хди 110 не ти трябва повярвай.Рено лагуна 1.9 120 много добре ако си я караш бавно не държи на мъка.Ц4 1.6хди90 икономия и само това става. не става за мъка.220cdi добър мотор особено 150 малко гори добре върви.не ти казвам за 2.5 там са вече за Е класите коли.Уточни какво търсиш. малко смях 1 приятрел утива да си търси кола голф 3 тди 110 в софия.Пробвал 10някъде= няма такива кочини. Пробвал един всички екстри много запазен на ,,140000км,, и вижда, че не върви колата а оня от автокъщата му вика абе давай към магистралата там и 120 ще вдигне.Направо му се приср....ло от смях.-неможа да намери. Купи си 90коня все пак му беше ограничен бюджета.Така, че много внимавай като купуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви на всички за помощта.х22 турбо втек: и аз съм чувал хубави неща за голфовете ибизите и т.н. с 1.9 мотора.бил много успешен.А относно това което търся, то е нещо в този клас.голф, 307, леон и т.н. 2001-2-3 година.Чувал сам много хубави неща за ХДИ...ти направо ми разби представата че били зле, а и са били супер икономични.Убеден ли си в това или си настроен просто :):)хондю:идването в гб определено ми повлия.Не ми се иска 7ма генерация дизел щото е слабичка а и мотора не е хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те понеже са супер, ФВ се отказаха от помпа-дюза двигателите А колегата Хронос твърдеше че в Сивика Исузуто е с електроника и управление на Хонда Така твърди и Уикипедия, двигателя е комън-рейл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исузо мотора на хонда е уникално здрав и сравнително икономичен.вземи си хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле всичко друго само не и Пежо 307 хди 110коня. Такова купих 2003г чистоново и мога да кажа че е пълен боклук. Скасими живота отвсякаде. Ако взема да пиша няма да ми стигне поста ти. вземи нещо друго но не и пежо. За вървенето върви доста за горенето е икономично. Н няма качество много проблемна кола. Постоянно по сервизите. Ако искаш някаква информация за 307 пиши ми на лични ще ти кажа каквото те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако трябва да съм честен се бях навил на пежака много, щото си е и красив, но яко ме разубеждавате...в крайна сметка и за това съм пуснал темата де :).май излиза че 1.9 си е най-читавия мотор а?(в този клас и година разбира се)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено ФВ е в пъти по добро.Колега като гледам какво си харесваш определно леона е твоята кола.Освен ако не искаш голям багажник вземи си толедо ауди а4 шкода въпрос на вкус.1.9тди 110 е отличен мотор.Понеже от собствен опит го знам.Вече 100000км без грижи.Леон ако намериш 150 коня направо го грабвай ще останеш без дъх.130 също е супер.Абе всички са супер само 90 е малко муден ама пак става ако не си състезател.http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633895164431195000.jpgКаръл съм пежото и ме изморява повече от голф 4 дето са му супер твърди седалките.И вътре си е френски минет.Берлин-Лаипзиг 180-200км подаржах и като спрях му пушеше мотора от всякъде.Имаш едно плавно набиране все едно турбото надува чак кам 3000 и то какво остана 1000.Тди от 2000 ти удря един камшик и излита.Пежото ги правят с по малки турбини и нещо не държат на напан пък и за нашите приказни нафти дюзите им не издържат.Всичките ми приятели от ФВ групата с нафит карат с рудничарска нафта и все още никой не изгъмял.Вчера лагуна 2 1.9 120 замина 2 дюзи по 600лв да му е чистито на единия хаха.307 ще ти най голяма грешка в живота.И тай не видях едно пежо нафта да вари а ФВ вече по 200-300 коня от 1.9http://vbox7.com/play:dfba6713

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро четох статия в Аутобилд за най-продавана кола на старо - е беше Голф 4 , но това което ми направи впечатление за цялата ВАГ група е , че дизелите дават много дефекти на турбото , филтри и други :) въпреки това препоръчваха именно 1.9 двигателя . На Аутобилд по принцип много не им вярвам , но когато говорят за японски модели :) като говорят толкова зле за германски го умножавам по 2 и разбирам истината :D Като човек каращ Хонда и скочил на чуждото ти казвам не от фанатизъм , че Хонда си е Хонда !!! Знаейки , че Тони/Хронос-а/ кара толкова дълго време Сивик 7-ма 1.7 дизел аз на твое място не бих се двуомил :P Неговите впечатления са , че двигателя е достатъчно мощен , сравнително стабилен , но повече друсащ от очакваното.За икономията няма смисъл да говоря - икономичен е не по-малко от всички останали :P всеки случай е доста по-тих от помпа дюзата на Народната кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WAG-Групата определено рулира в дизеловите си агрегати,най-вече 1.9,затова и аз съм се насочил за догодина да попълня автопарка с едно нафтово А3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майка ми има 307 SW HDI и съм го карал доста пъти, но е 2007. От вървежа и от разхода съм доста доволен. За почти 60 000 км е било в сервиза само за смяна на консумативи и да му изправят задните ламарини, понеже един доста разсеян чичка, веднъж реши да разгледа багажника с неговата кола. Преди това имаше и предишния модел, но него не съм го карал. Не си спомням да сме имали някакви сериозни проблеми с пежото (а със самият двигател абсолютно никакви), но пък има доста пластмаса по него...А Голф не взимай 1.9 ТDI 90 hp!! Със 6та 1.4 iS ги правиш просто смешни, но пък дават доста добър разход.Това са мойте лични впечатления

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам че леоните са повечето 110 коня а ибисите има много 130...ибисата дали е безумно тясна или е що годе нормални размери?влекат ме тези 20 коня :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто бях в Барселона миналото лято, се зарекох някога, ако се излъжа да взема нещо от VW групата да е Леон ТДИ с колкото може повече червени буквички. Имаше толкова много хубави леко пипнати Леони - черни, червени и жълти, че направо умрях от кеф.Иначе и Сивика изобщо не е за подценяване - мн.добра си е машината. За дизеловите Пежа доколкото съм запознат е по-добре да се вземе модел отпреди HDI ерата... виж в техния форум за подробности. Аз Пежо не бих купил, но всеки си прави сметката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух добри отзиви за Мазда 3 1,6 дизел (109 к.с.). Двигателя е на Пежо. Не е зле да проучиш и тях като избираш кола от този клас :). Един колега каза че е доста бърза, а и като гледам е доста икономична :lol:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14218.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, мерси за съвета, но пък говорих с колега от форума който кара мазда 3 и каза че не си струва парите тази кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6hdi 110 е доста нов мотор.Не е лош но колите с него са на доста по висока цена.Между леон и ибиза няма какво да говорим и 2 те съм ги карал нямат ни6то общо.За ибизата просто си е евтина вътре.И за 2003 имам наблюдения, леона си е впъти по-добре.Каква е разликата между голф 4 и леон - просто леона 2 пати по-готин и малко повече място има вътре.Държи доста на тунинг и му ходи.Ако немериш леон с 6 скорости си направо пушка.караш с 170-180 на 3000 оборотаА за сивика с 1.7д най-вероятно е здрав.Нищо не казвам за него.Според мен ще ти доста слаб и няма да има достатъчно части 2 ръка за него.При това сивика е готин само с 2те врати иначе е отврат.Ще ме извиняват всички хонда фенове, че и аз съм от тях, но преди 2.2цтди не могат да се похвалят с нещо много добро и достатъчно конкурентно от към дизели. Да спомена само, че преди да взема сивика, леон тди 150 ми беше любимата кола просто така си държат цената, че за 4-5г не мръднаха достатъчно, че да си го позволя.Това беше един мой-стар проект който исках да направя, но ....http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633895847374007500.jpghttp://www.bgphoto.net/photos/35940/o633895847747757500.jpghttp://www.bgphoto.net/photos/35940/o633895848093226250.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип и мене ме тегли леона с 6 скорост.няма две мнения, по-красив си, не караш голф(не че ми пука) и т.н.Но ако намеря читав голф преди читав леон на значително по-добра цена няма да му мисля много много какво да взема...това е.х22 МЕРСИ пич за помощта.А верно ли е че подръжката на 150-те коня е СУПЕР СКЪПА?.И ако някой може да ми каже това за червените букви на двигателя че не разбра.мерци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А верно ли е че подръжката на 150-те коня е СУПЕР СКЪПА?.И ако някой може да ми каже това за червените букви на двигателя че не разбра.мерциТам немога да ти кажа със сигурност но няма да е евтина.150 е с блок от 130 просто е по надут.при 1.9 тди сиви 90коня1.9 1 червено 1101.9 2 червени 1301.9 3 червени 1502.5 3 сиви 1502.5 1 червена 163 другите не съм сигурен.това е масово има изклучения 115 съм виждал с 3 сиви или 1 червена не е гаранция че е оригиналната табелкта.Голф 150 доста паднаха.Просто си е голд и ми е доста грозен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази дискусия какво общо има със ХОНДА ?!? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

х22 това че 150 е по надуто от 130 и са с един и същ блок значи ли че това е само един чип?и че аз мога да си я надуя по същия начин...?двата мотора едни и същи ли са ?защо трябва да давам пари отгоре за 150 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

х22 това че 150 е по надуто от 130 и са с един и същ блок значи ли че това е само един чип?и че аз мога да си я надуя по същия начин...?двата мотора едни и същи ли са ?защо трябва да давам пари отгоре за 150 коня?

те много неща са по различни все пак ФР.Мисля че не само електрониката, турбината е друга преплогам и дюзите.130+чип 160 150+чип 180 тогава какво доускорение прави.Каквото и да вземеш няма да збъркаш.Влез в сеат форума надявам се, че ще получиш повече инфо.Тук все пак хонда форума.Що не си кушиш хонда бензин на газ по евтино излиза от дизела.По евтина потдръжка и си караш хонда все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ме ако иска икономия зимам бензин и слагам газ и си решавам проблема. Хем по евтино хем по малко проблеми хем супер екологично. Споредмен е това решението на вапроса но всеки си знае какво иска. Аз вече дизел не искам да видя освен товарна кола или джип, друго няма смисал освен хибрид но още ме сарбят рацете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след много мислене и избиране купих Тойота РАВ-4 4Х4 с 2 врати къса база, за да смени Териоса който основно кара жената, а аз го ръчкам като падне сняг и за риба. Бях решил и почти спазарил дизеловата версия с комън-рейл мотора 2.0 Д4-Д 2003г, но за голям късмет ме отказа колегата Мони от форума в последния момент, който е на "ТИ" с резервните части и цените им и купих бензин 2.0 150кс (малък самолет). Новите дизели са добре докато са нови, но ти искаш кола 2001-2003г а това вече НЕ Е НОВ ДИЗЕЛ, а обикновено е мотор с почти свършил ресурс на турбото, помпата, дюзите и какво ли още не, което съвсем скоро ще се окаже ТВОЯ грижа !!! В такъв случай помисли добре струват ли си 3-те левчета икономия на 100км в първите дни и ще успееш ли да заплатиш с тях колосалните ремонти, които неизбежно ще ти се стоварят на главата съвсем скоро? Аз лично съм страхотно доволен от избора, пожелавам ти същото!

Редактирано от Майната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламуга, не се побърквай с дизели :offtopic: ще ти излезе през носа ..... Единствения дизел за който мога да кажа че е добър (и то само от едно каране , като цяло нямам наблюдение) е на Тойота (марка обичана от мен колкото и Хонда). Беше 2.2 д4д навряно в авенсис КОМБи ..... няма да ти казвам за какво вървене иде реч :D с мъка в сърцето мога да кажа че върви повече от сивика ми :D не ми е приятно да казвам такова нещо за дизел ама си е факт.

 

ама както казва Майната , нов дизел ДА, стар НЕ. колкото хора познавам да карат дизел все са в някакви филми. то помпата била нещо си, то филтрите не знам какво си, ма то зимата неще да пали, то заминала подгряваща свещ и духаш парчока .... какво ли не още.

 

а като цяло Пежо ако неправи що годе хубави дизели не знам кой ..... ("що годе" е само защото не харесвам дизели)

на Исузо дизел съм виждал на вектра ....1.7 турбо бахти здравото куче. Тея я смазваха от каране и само наливат. Колата не е виждала сервиз. Като вдигна капака нямаше грам масло.Викам има нещо гнило Опел и да няма масло .... после се усетих че е на Исузо.

 

пак да се върна на основната тема на поста ми : НЕ СИ ВЗИМАЙ ДИЗЕЛ ако ще и на НАСА да е ;)

 

п.п. Ела сега да ти дам да покараш 4ката и ще се откажеш от живота :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2 Д4-Д на Авенсис и РАВ-4 се произвежда в 2 варианта - 177кс за Европа и 136кс за България (явно сме извън Европа още). Ограничен е софтуерно за милата ни родина поради "хубавата" нафта, която се предлага на пазара ни, която е причина да се трошат моторите ако не са "скопени" предварително и да не могат да изкарат дори гаранцията си !!! Оттук си правете извода, с колко се скъсява живота на дизеловите мотори и помпи тук, още повече като попаднат в ръцете на пишман тунингьори, докопали се до истински чип за вдигане на мощността. А на кого ли от нас не му се кара мааааааалко по-мощна кола...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да поясня.фен съм на сектата и ще си остана завинаги обаче:1.хонда нямат кола в този сегмент която да задоволи изискванията ми.мисля че всички знаете за какво говоря.много късно пуснаха дизелите2.не искам да си карам хондата на газ(вече го направих) и акорда ми е излезнал толкоз скъпо че никога повече няма да го направя3.ще се завърна с 4ген. здраве и живот :offtopic::D :Dх22, а какво значи това ФР ?модификация някаква или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

х22, а какво значи това ФР ?модификация някаква или?АМИ FR и CUPRA R e аналог на GTI и R32,Tipe r i primerno MUGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ако мога и да попитам следващия логичен въпрос.При купуване на дизелов автомобил по-трудно ли се разбира какво му е, може ли да се направи диагностика която да си каже всичко и тя достатъчно много значеща ли е за състоянието на автомобила т.н.п.с.Благодаря на всички които ми отговарят на глупавите въпроси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ако мога и да попитам следващия логичен въпрос.При купуване на дизелов автомобил по-трудно ли се разбира какво му е, може ли да се направи диагностика която да си каже всичко и тя достатъчно много значеща ли е за състоянието на автомобила т.н.п.с.Благодаря на всички които ми отговарят на глупавите въпроси

Най добре е да е закараш в сервиз да ти прочетат компа и ако има някакви проблеми по сериозни ще ги отчете. Но пробвай как варви о как се даржи на пътя. Така или иначе идва зима по това ще разбереш да ли го бива мотора ако пали добре в студено време значи е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...